Přejít na výpis diskuzí
First person RPG Delver se vynořilo z kobky na Steam Early Access
9.9.2013 | Petr Poláček
45 příspěvků
-
originalita, jak prase, vem stary Elder Scrolls, dej tomu grafiku Minecraftu, mas indie megahit (nebo megashit? vyberte si sami), az takovej fanda 1st person rpgcek jsem do dob Morrowindu nebyl, vzdycky jsem mel radsi izometricky, protoze byly hezci, nez ty 1st person, ale nepamatuju si, ze by to kdy bylo takhle "meh"
-
to s tou hrou snad nemyslite vazne
-
velebnosti jdu blejt,to tam nemate lepsi clanky!
-
Koukám, co je tady konzumnich tupounku, kterym chybi spetka tolerance i porozumneni. Tohle neni hra pro povrchni mainstream, muzete byt v klidu a jit si zase pustit CoD.
-
-
Indie hra neznamená, že to musí mít rozlišení 3x3 pixely a čtverečky větší a výraznější, než Rubikova kostka. Pochybná "retro" grafika je čistě lenost nebo neschopnost vývojářů udělat něco hezčího, protože i staré dungeony vypadaly daleko líp, příkladů tady v diskuzi najdeš spoustu.
-
Zatímco ty jsi určitě vysoce inteligentní hardcore hráč, jehož první slovo po porodu nebyla máma ale bit, že? Prostě stará škola, co hraje hry od dob prvních ruských kalkulaček *6* a připadáš si jako "über" hráč mezi námi obyčejnými smrtelníky.
-
-
no hele, ja hraju od atari 800 a celou dobu se clovek tesil, az grafika poskoci. Tudiz kdyz pak vidim tohle, rikam si je to skok zpet. Myslim, ze autori takovejhle zazraku pocitaj prave se skupinou tvyho razeni. Neco jako game intelektualove. Jenze pravdaje, ze je to des.
Nicmene pokud rad pixeliky, rad ti prodam tu svoji at800 s origos kazetakem -
-
Nevím teda, jak jsi vydedukoval z mého příspěvku, že trpím náklonností k podobným titulům. Právě naopak, mám na to podobný názor jako ty a osobně nechápu, že vůbec někdo plýtvá svým časem na podobné tituly, protože tohle může ohromit leda tak děti z jihoamerického pralesa.
-
-
-
Cítíš se líp? Už se zas cítíš chytřejší než ostatní, když jsi to řekl? To je dobře.
-
-
Už jsem viděl hodně ošklivých her, ale tohle je normální humus.
-
-
Navíc si můžeme zahrát Ultimu Underworld a ti méně osvícení mají Arx Fatalis xD
-
-
Ultimu Underworld si zahrat muzem, taky ji hrajem. Smutny je, ze vypada lip nez tohle... rok 91?
-
-
Dam do placu jednu osklivou... Tohle bych mel vymenit za skyrim?
-
-
co je to skyrim?
-
-
xD
-
hra
-
-
-
-
-
-
Bral bych super obří open world rpg ve stylu Might and Magic nebo TES s pořádnými dungeony, kde by se, na rozdíl od skyrimu, i bloudilo, s promakaným rpg systémem a bez technických chyb klidně za cenu kostičkované grafiky z minecraftu, všema deseti. A na jinou rpg hru už bych v životě nešáhl.
-
-
To by bralo vice lidi. Tady mam pocit, ze dostaneme minecraft styl s RPG, jehoz nejdulezitejsi prvek bude leve tlacitko mysi.
-
-
Chtělo by to alespoň 2x antialiasing... *5*
-
-
To pak z toho vznikne barevnej flek :D
-
-
Mohli by třeba naklonit rovinu, kosočtvervce, neboli heraldické routy, ještě nikdo neměl xD
-
-
-
Poradna roguelike hra ma ascii grafiku, to je proste zaklad.
-
Nikdy sem nehral hry kvuli grafice. Superrealisticky animace obliceje mi ve hrach prisly uplne zbytecny...
Ale toto uz je moc *8* -
-
čo chceš za 7e?
-
Yep, mám taky "určité" požadavky na hru roku 2013. Minecraft je jednou za dekádu - kvůli takové hře nemá cenu sledovat vše co má 50x50 pixelů.
-
-
Mladší hráči si možná myslí, že takhle nějak dřív vypadaly RPG, ale takhle odporně vypadající hry by si snad nikdo netroufl vydat ani v roce 1993. Takhle nevypadal ani Wolfenstein 3D ani Ultima Underworld (viz youtube), dokonce ani Dungeon Master. Tento specificky odpudivý druh grafiky nám přinesla až indie revoluce v 21. století.
Pokrok prostě nezastavíš a pro indie průkopníky na Greenlightu není žádná hra moc hnusná nebo krátká! -
-
Ultima vypadala takto: http://www.abcgames.cz/udaje/screenshoty/764/76448.jpg
Ale taky vychazely hry v ega a cga grafice a ty vypadaly hur. U rogue like her nikdy neslo o grafiku, ale o komplexní herni mechanismy. Zajimave, ze o ty se nikdo nezajima. Mozna ze dnes jsou spis nez hry horsi sami hraci.
A jeste priklad prave a poctive rogue like hry: http://tome.wraith.cz/0200-bree.png -
-
Tak já ascii znaky beru, ale tohle je trochu moc psycho právě kvůli 3D grafice v "rozostření". Kdyby někdo udělal postaru vektorovou 3D hru bez textur, jen s barevnými plochami ve stylu Damocles II nebo MechWarriora 2 či Starglideru II. xD Byl bych možná i nadšený. Mohlo by to působit jako takový 3D AnotherWorld, nebo zjednodušené MDK. Ale na tohle nemám dost dioptrií.
Co Adom? Tomíka koštnu, díky za tip ;)
-
-
Taky mam pocit ze si z nas uz delaji srandu.
-
-
Nj, od ty doby co se Minecraft stal grafickym standartem indie her, to nikomu asi neprijde divny. Ale porad mi to prijde lepsi nez třeba Hotline Miami.
-
-