Přejít na výpis diskuzí

For Honor – dojmy z hraní uzavřené bety

1.2.2017 18:26
Redakce Games.cz 69 příspěvků

Rádoby historická rubačka For Honor bez fantasy prvků vyjde 14. února a tvůrci z Ubisoftu proto hru nedávno podrobili uzavřenému betatestu, kterého se účastnili Aleš s Adamem. A protože se od 9. do 12. února uskuteční beta otevřená, můžete si v následujícím článku přečíst, co vás v ní čeká a nemine.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jindra.veliky
    Jsem jedinej komu tenhle styl článku vůbec nesedí?
  • Tak dófam, že si pan Petr. P. vzpomene, jak při oznámení týhle hry "prorokoval", že nikdy nevznikne *2*
  • Ten pan z obrazku co seka japonskym mecem, ktery je defacto obrovska britva a pouziva se na rezaci styl utoku, by po snaze rozkrojit evropsky mec velice zaplakal nad ztupenou cepeli. Ono vlastne by mel i potiz rozriznout evropske kovove brneni.
    • Ty toho o katanach moc nevis ze
    • seka uplne klasicky jak je zvykly a nauceny, holt tam druhy typek stacil vlozit obourucak...btw. ony obourucaky taky nevypadaji jak prekovana kolejnice a nejspis by nikdo timto zpusobem ani uder neblokoval...proste je to fantasy
      • tak samozřejmě, tohle realitu nevidělo ani na obrázku. To je snad zřejmé.
  • Mě to teda těžce zklamalo , hlavně úplně prasácký UI který se od první alphy prakticky nezměnil a pohled kamery ze kterýho se mi po pár minutách dělá hodně špatně.Hratelností to vypadá na OK mix musou žánru a bojovky ... ale když se mi po chvíli hraní dělá špatně tak je to porstě zlý
    Taky je škoda že singl je online-only
  • Hra ma jeden z nejlepsich soubojovych systemu jaky jsem kdy zkousel. Zaroven se jedna i o jednu z nejvic nas*racich her jakou jsem kdy hral. V bete byl nedostatek map a modu, uvidime co prinese dalsi beta tesne pred spustenim. Ubisoft nemusim, ale hru koupim uz jen kvuli tem uzasnym soubojum, ktere jsem v zadne jine hre nezazil.

    TIP pro zacatecniky: Hrejte samuraje a mate velkou sanci vyhrat i s nahodnym mackanim tlacitek.
    • si zahraj radši Chivalry, to je jiný kafčo.
      • Chivalry, M&B, War of the Roses. Vsechny tyto hry maji combat hodne zjednoduseny. Proto zacnou dosti brzo nudit.
        • njn zato For Hodor je víceméně klon Dynasty Warriors s bojovkovym soubojem typu Dead or Alive
  • První beta mě moc nechytla a v dotazníku jsem si stěžoval na absenci vypnutí celého HUDu. V té aktuální je již vypnutelné a hře to velmi výrazně pomohlo. Zranění se dá číst z prokrvácenosti oděvu a únava z chrapotného dýchání.

    Druhou betu jsem strávil s Nobushi a 1v1 a 2v2 je stále to nejlepší co hra nabízí. Dominion už začíná být bordel, kdy osobní souboje nastávají sporadicky. Je to spíše davová řež a často poměrně nevyhnutelně i do vlastních řad.

    Jinak BOTi se zdá mají několik úrovní a nevím co za úroveň hrdiny odemyká jejich druhou úroveň, ale to už je AI, která je vážně tuhá a zákeřná. Zatápěla mi víc než hráči živí.

    To že je Nobushi "hard to play" čtu prvně u vás )) Pro mě to byla jasná volba, jelikož je to svižný a agilní, na tricích spíš než na síle postavený soubojový přístup. Těžko se mi hrálo snad jen proti štítonošům, u kterých se vážně blbě čte směrová pozice.

    PS—Taky mi během bety na PS4 vyskočila chyba WS-37397-9 (nejspíše ban IP, naprosto bezdůvodný). Podle internetu se to děje celkem často a je to jalovým nastavením SONY systému. Může to mít co dočinění s neveřejnou IP, ale pro veřejnou bych musel platit další 100,– měsíčně a to fakt nechci. Nemáte s tím, anebo alespoň se sony podporou nějaké zkušenosti? Mě se totiž pořád ještě neozvali (twitter, všechny ostatní kanály jsou nefunkční) a PS help chat mi nefunguje (nemůže najít poje PSID, což je jen další fail z jejich strany). Tel číslo prý neexistuje (866 3457669).
    • Stalo se mi to asi týden zpátky, dočetl jsem to stejný co ty a psal jsem mail přímo na podporu a odepsali mi následující:
      Dobrý den, Děkujeme za kontaktování PlayStation Podpory. Je nám líto, že máte potíže s přístupem k PSN. Na chvíli odpojte router a po pár minutách opět zapojte, proveďte test internetového připojení na své konzoli. Pokud potíže s přihlášením k PSN přetrvají, zašlete nám:
      - jméno poskytovatele Vašeho internetového připojení (ISP)
      - Vaši IP adresu
      - potvrzení zda se k PSN (např. do PS Storu) přihlásíte z jiného zařízení např. laptop, PC
      Po zaslání požadovaných informací budeme Váš případ 170120-005404 eskalovat na naše IT oddělení k prošetření, zda se nejedná o krátkodobý blok na Vaší IP adrese. Jak zjistit IP:
      Prosím zadejte si do vyhledávače např. google.com slovní spojení "my IP" a systém Vás automaticky vyhledá. Toto vyhledávání proveďte pod stejným síťovým připojením jako je Vaše konzole. Vyhledanou IP adresu nám prosím přepošlete.
      Děkujeme, S pozdravem, Radka
      PlayStation Podpora
      Druhý den už mi to paradoxně šlo, tak jsem to víc neřešil.
      • Mě to nefunguje už od neděle. Konvenčním (vygooglitelným) metodám jsme už dal víc času než si celej problém zaslouží. Můžeš tu zmínit konkrétní mail kam napsat? Zatim jim visim jen na twitteru a ve formulářích český PS podpory.
        • Přes kontaktní formulář na stránce podpory. Samozřejmě možnost "pomoc s účtem. Moc šance jsem tomu nedával, protože obratem přišel mail, že toho ma hodně a že může chvilku trvat než odepíšou, ale nakonec překvapivě hned druhej den přišla řádná odpověď.

          https://www.playstation.com/cs-cz/get-help/contact-form/
    • Vypni prez noc router a doufej ze dostanes novou IP adresu.

      Sony je absolutne otresna korporace s nehoraznym chovanim k zakaznikovy, a ve dvou pripadech co jsem potreboval neco vyresit to bylo vzdy absolutni peklo.

      Zlaty Amazon ci Blizzard se svym pristupem k zakaznikovi...
      • Tak můj zprostředkovatel internetu má jasno. Sony blokuje neveřejné IP adresy, jelikož se nedají monitorovat a má o takových uživatelích málo informací. Blokuje je obecně a nekompromisně. Jen u mého prividera nejsem zdaleka první a asi ani poslední. Řešením tak zůstává zřízení IP adresy veřejné, což v mém případě znamená měsíčně o stovku navíc za internet.

        Ve výsledku si tedy nebudu kupovat hry jako doposud skrze jejich store, ale v bazaru a sporadicky hru novou na disku. Nebudu si moci stáhnout jediný update. A ty přitom kynou do desítek GB. Indie hry pořídím výhradně a jen na PC. Si u SONY cení uživatelského monitorování víc než mi pobírá rozum ))
        • Nerozumim, je to hodne zvlastni.
          Za prvy, jak SONY zjisti ze mas neverejnou adresu? Vybonzuje ps ze je v privatnim rozsahu, tedy za natem? To bude skoro kazda konzole na svete, proc by nekdo wastoval verejne ip a daval ho konzoli? Jak pak tedy sony pozna jestli ten nat je u tebe doma, cili jsi "majitel" verejnyho ip, nebo jestli je nat u providera?
          Dalsi vec - jak tvuj provider zjistil ze je tohle ten duvod (pokud sony opravdu dalo ban) a posledni vec, proc by to delali?
          Tim nechci rict ze to neni pravda, jenom ze tomu vubec nerozumim.
          • Pro doplnění—Dnes, po deseti dnech od podání dotazu na vysvětlení, dorazila reakce.

            "Dobrý den,
            Děkujeme za trpělivost při řešení Vašich potíží s přístupem k PSN.

            Naši IT technici potvrdili, že Vaše IP byla na našem blacklistu a blokace byla odstraněna. K této situaci dojde pokud pokud máme pochybnosti ohledně bezpečnosti přístupu na naši síť z dané IP adresy. Pravděpodobný důvod k blokaci je "botnet attack". Náš bezpečnostní tým může dočasně blokovat určitou IP adresu v přístupu k PSN pokud jsou podezřelé aktivity detekovány z dané IP adresy.

            Děkujeme za pochopení,
            S pozdravem,
            Radka, PlayStation Support"
          • Do IT nijak hluboce ponoren nejsem. Psal jsem, co mi v ty situaci proslo pod rukama, usima, ocima. K Playstation sluzbam se ted uz pripojit muzu. SONY se k tomu na zadny z kontaktovanych platforem nevyjardila. Pricinu tudiz neznam.
    • Obecně For Honor nemá nic než povedený soubojový systém a perfektní animace. Je to ve vysokorozpočtové grafice oblečená, po obsahové stránce free to play hra. Malebnost lokací svádí k cestě do vykreslené okolní krajiny, ale mantinely a naturel hry je jinde. A online stabilita je víc eufemismus než skutečný stav. Kupovat docela jistě nebudu.

      Hraní mě ale přivedlo ke srovnání s Kingdom Come. Kdyby se jejich, soudě podle reakcí, překomplikovaná pětisměrová soubojová hvězda zjednodušila do směrů tří, tak by to mohlo vyléčit její bolístku. Byť pakliže se povede svět co dává smysl, tak se ho ani nebudu snažit hrát mečem, nýbrž důvtipem a po Thiefovsku, tudíž bojováním strávím promile herního času, tak i na ocelovou konfrontaci může dojít. A ta kdyby dostala formu, kterou oplývá For Honor, udělalo by to radost asi nejenom mě.
    • Morraw
      Jsem zvědavý, jestli budou posílat další dotazník. Ale vzhledem k tomu, že hra je už Gold..
      Ohledně zakrvácenosti. Ta ti zůstává, ikdyž se doléčíš ne ? Na konci kola jsem byl většinou hezky dosekaný :)
      Ale je fajn, že se to dá hezky vše vypnout. Já bych uvítal zmenšení hud informací, ptže některé jsou pro mě užitečné, ale nemusely by zabírat tak velkou část obrazovky.
  • A jéjé, Smutný se nadchnul...
    • Tak to bude 9/10 cejtim to v kostech *1*
  • Morraw
    Napříč diskuzemi se hlavně řeší P2P systém (který se obávám zůstane) a nedostatek herních modů, kde se řeší nějaké úkoly (dobývání pevnosti, eskort VIP hráče atd.)
    Nedostatek zajímávých modů a obsahu vidím také jako velký problém. A zde se také obávám, že ke změně nedojde. Minimálně ne v průběhu prvních měsíců.
    Také by se mi líbilo, kdyby jednotlivé frakce nebyly v soubojích promícháné. Je prostě divné když hrajete spolu se samuraji a vikingy a kosíte své vlastní v podobě rytířů. Hlavní téma souboje frakcí pak docel ztrácí sílu.
    Hra mě jinak bavila, ale čekal jsem, že z toho Ubi vytěží více. Jsem momentálně nakloněn ke zrušení předobjednávky, ale ještě prubnu open betu a definitivně se rozhodnu.
    • Dle meho to bude podobne jako s R6: Siege. Tam zdarma pridavaji mapy, za hafo zkusenostnich bodu, nebo ihned za har curency, muzes unlokovat pozdeji pridane charaktery. Ale zezacatku meli malo take.
      • *hard currency - mena kterou sotva vydelas, nebo koupis za prachy. Stejny jak u mobilnich her.
  • "hrdinové musí z rukávu vytáhnout triky, aby přežily" očička krvácí..
    • SugarCoffeeTeaRumBoom
      Aha, mňa viac zaráža to zvláštne slovné spojenie. Z rukávu sa väčšinou metaforicky vyťahujú karty a nie triky.
    • kostejnesmrtelny
      Popíráš, že to klidně můžou bejt samý ženský???? Ty odpornej misogynní shitlorde!!! Taková možnost se samozřejmě musí přednostně zohlednit, protože to...no...sakra...rovnoprávnost!!! *11* *11* *11*
      • Pokud není dáno, o koho se jedná, bere se rod mužský, tedy měkké i :)
        • Kostěj ti vysvětlí, že Anička Šabatová již chystá novou úpravu pravidel pravopisu, kde dojde ke změně, protože tady jednoznačně dochází k diskriminaci žen. Nová úprava zavede nový znak obojetné i (y).
    • MickeyMutant
      To vytrháváš z kontextu. Celé je to "...aby přežily ránu obouruční sekerou nebo řemdihem po hlavě". Má to evokovat ty extrémně tvrdé rány do hlavy.
      • spis to evokuje, ze to jsou same zenske :D
  • teším se velice
    • P.S.
      rešíte katany ale nevadí vám že vetšina tech zasazených ran z videa by skončila zlomeninou nebo smrtelnou ránou, proste to není 100% simulace ale hra. a tech nepresností je tam více. Tak treba podle vedeckeho vyskumu clovek bez užívaní steroidu (ktere v stredoveku ješte neexistovali) nemuže mít tak nabušenou postavu jako ti týpci ve videu? taky vám to vadí? mne ne, protože je to jen hra
      • steroidy ve středověku ještě neexistovali, jo? tak dík za info
      • a ten "vyskum" delali britsti, nebo americti vedci?
    • na pochod Praha - Prčice

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit