Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už mám přes 1 miliardu peněz a dělám MMO hry s enginem tak jestli by jste poradili téma
  • recenze hry
    5 něco tomu chybí.
    5 mohlo by to být lepší

    nejdebilnější hra ever.
  • vic reklam snad uz tady ani bejt nemuze... koncim s hry.tiscali.cz
    • Jack1947
      Jezis, strasne budeme nestastny ze "anonym" opusti nasi rodinu, prestan z toho delat takovy drama a padej. *4*
      • Ty muzes taky
    • Walldstein
      Sbohem a šťastnou cestu při hledání webu bez reklam..
  • některé z vámi vynalezených vychytávek: vylepšenou grafiku, ukládání pozice, prostorový zvuk, podporu virtuální reality, multiplayer, tutoriály…

    To je presne jak ty uzasny novinky kteryma nas odmenuji dnesni vyvojari her.
    • Walldstein
      No a právě v tom je vtip téhle hry.
  • mam tip jak ownit tuhle hru, jakmile udelatu hru co se libi a lidi kupuji, udelejte ji znova ale uberte obsah a ten pak narvete do 20 DLC, po par mesicich oznamte ze vydate pokracovani a zacnete delat i na pokracovani pokracovani a pocet DLC zdvojnasobte. S timhle planem nemuze nikdo prodelat :)
    inspired by RL
  • RakeW
    Pokud si dobře vzpomínám, tak jsem kdysi na Greenheats fóru četl, shodou okolností právě v souvislosti s volantem, že ty fíčury engine jen zvyšují tech/design body bez ohledu na žánr a logiku. Tzn. že i pro závodní hru je vždycky lepší přidat rozvětvené dialogy a do adventury volant. Ale možná se i tahle mechanika po patchi předělala, nevím. Každopádně ty periferie podle mě vyhodili, protože to navíc nedávalo smysl z hlediska použití na konkrétní systémy (muselo by se provázat, aby musel hráč vyvinout ovládaní pro gamepad, aby mohl dělat hry na konzole apod.).

    EDIT: Sorry, reakce na Walldstein@tiscali.cz.
    • Walldstein
      Podle mého to odstranili z jediného důvodu: Vyvstala nutnost upravit hru tak aby začala počítat s vhodností daného ovladače pro daný žánr, což je po pravdě řečeno práce navíc. Je fakt že k tomuto rozhodnutí je jistě vedl další praktický aspekt. Pokud by chtěli zakomponovat nutnost kompatibility periferie vs. žánr museli by si na to vyčlenit čas a po pravdě řečeno jsou ve hře jiné nedodělky a záležitosti kterým je třeba věnovat pozornost. Nezbývá mi než doufat, že když ne autoři tak modeři do hry perioferie i s nutností kompatibility k žánru přidají sami. Nicméně to nic nemění na mém nadšení ze hry :)
      • nekromant33
        Je možný, že se to ještě vrátí. Jak jsem psal, tvůrci pracují teď na tom, aby mohla být hra modovatelná takovým způsobem, že nepůjde o "hack", třeba i ve spojení s Workshopem, takže se tahle možnost může ještě vrátit. Samozřejmě JE to neomlouvá, když si to komunita dodělá sama, ale já to doteď bral jako hříčku, kterou splácali dva nadšenci, takže proti tomu nic nemám.
  • kickasl
    fajn hra, sice stereotypni, ale stejne jsem se k ni nekolikrat vratil... mozna to jeste zkusim znova s patchem
  • Jedina chybka hry je v tom, že i kvuli nejvetsi kravine musite udelat znovu engine
    • Eh...ono to tam pořád je? To mi prostě nebral rozum a bral jsem to jako jeden z největších failů. To si v době Unreal Engine, IDtechu, Cryengine a Unity dělají snad to, no legraci.
  • heh u Xbox One to mi to napsalo to že DragonBorned(Moje Společnost) a Vonny(Sonny) mají lepší přistup k zakazníkum Nez Microsoft povedlo se mi dostat se jako Hlavní Hráč mezi konzole.
  • mohlo by to být docela vtipné kdyby současna situace v hernim prumyslu nebyla spíš na zaplakani

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit