Přejít na výpis diskuzí
GamesPlay: Aleš a Pavel hrají střílečku Titanfall
1.4.2014 | Redakce Games.cz
55 příspěvků
-
Ahoj jde sehnat čeština na Titanfall? Mám takové tušení že zkušební dení hra na Originu je v češtině a orig. není pomůžete prosím? *3*
-
titanfall mě fakt baví mé video https://www.youtube.com/watch?v=nKuYvj23nA8
-
Aleš Smutný recenzoval hru (cca před týdnem tuším) a přitom má teprve teď level 30? To toho moc nenahrál. Po cca 8mi hodinách hraní mám level 24 a opravdu bych si netroufl hru ještě recenzovat...
-
Mně také. Když to srovnám například s let's playi z Hrej.cz, tak zde je kvalita o třídu výš. Pokaždé, když vidím duo pánů Dřevíkovský x Princ, mám chuť rozbít hlavou monitor.
-
Mě se to náhodou líbilo, pánové to brali s humorem a nadhledem. Každý letsplay nemusí být od zanícených pařanů, berte to jako seznámení s hrou pro občasné hráče. Příjemně strávená hodinka a čtvrt. Děkuji a zdravím oba aktéry.
-
Vzal si mi to z úst, nebo lépe řečeno mě se s tím nechtělo psát protože sem usoudil že by to stejně nepadlo na úrodnou půdu. *6*
-
Je mi přes 30, hry jsou jedním z mých koníčků už od mala a nemám ten pocit. Samozřejmě, pokud někdo hraje 5 let v kuse jedinou hru, tak je lepší než ty a může ti být třeba 50.
-
ne, tohle je don't play
-
Možná bys mohl zkusit Natural Selection 2, jedno z těch kvalitnějších FPS z posledních let, Battlefield šel do kopru...osobně mi PlanetSide2 přijde mnohem lepší (i když má arkádovější styl hraní) a taktičtější než BFko, a kvalit BF2 už bohuželzřejmě nikdy nedosáhne.
Podle mne jsou nejlepší FPS poseldních pár let (bez seřazení) tyto: Planetside 2, Orchestra 2+rising, Natural Selection 2, Tribes Ascend.
Každá trochu jiná ale nic z toho tak přímočaré jako např. CoD -
Jo stáří je těžký :D
-
Obejít nepřítele a moment překvapení není v Titanfall žádný problém. Navíc nejde o permanentně aktivní schopnost (pokud nepoužíváte Burn card), má omezenou dobu aktivity, omezený dosah a cooldown.
-
U Titanfallu jsem strávil zatím cca 35-40hodin, viděl spoustu gameplay videí a prohlížím si killcam, když mě někdo zabije a můžu s naprostým klidem říct, že to "vidění skrz zdi" používá naprosté minimum hráčů (dejme tomu 1 z 10).
Mnohem účinnější je Stim a nebo Cloak, jejichž použití navíc neguje účinek Active Radar Pulse. Když máte Stim, tak se pohybujete tak rychle, že velký delay radaru se stává ještě nepoužitelnější a když máte zrovna aktivní Cloak, tak vás radar pulse taktéž nevidí.
Kdo campuje, tak má proti radaru nevýhodu, ale takových je minimum.
Jinak jsem to rozvedl podrobněji o pár přízpěvků níže.
Přijde mi, že kritizují hlavně lidi, kteří Titanfall nehráli vůbec a nebo jenom chvíli *7* -
I tobě se může stát, že ti jednou bude 35 s celoživotní herní zkušeností a budeš nevěřícně sledovat, jak ti 11ti letý fakan s brokovnicí sází jeden frag za druhým, tak už to občas v životě chodí *1*
-
panové, tragédie *7* a to sem si to raději nepustil *1* *11*
-
Proboha jsou to herní redaktoři s celoživotníma herníma zkušenostma. Teda aspoň se tak nazývají.
-
Aspoň si soudný člověk udělá obrázek, že zdejší recenze (a jejich hodnocení, zejména číselné) tu není pro srandu králíkům jen tak. Vážně to Pavlovo "jejky" a ty trapné kecy do toho kdy absolutně neví o hře nic, to je něco hroznýho. Opravdu jako cílené pro nějaké děcka, na to, že jim je kolem 30ti a mají za sebou hromadu zkušeností snad i z dob Levelu apod., je to něco tragického. Nebo ať k tomu pustí Lukáše, přijde mi, že ten jediný (viz jeho videorecenze) má mozek.
-
No, já na to koukal asi prvních 10min, pak jsem to vzdal. Působilo to na mě šíleně amatérsky, kolikrát jsou o 100% lepší lets playe na YT. Jako sorry, ale od redaktorů herního serveru bych očekával lepší dílo. Chápu to že třeba nedokáže při hraní live zároveň komentovat, to je jasný, ale od toho je tam ten druhej, a né aby tam do toho mlel nesmysly - očividně vůbec nevěděl co se děje a to je opravdu špatně. To on měl hru komentovat, říkat co je co, loadouty, strategie, zbraně a já nevím co zatímco ten druhej by se soustředil na hru. Jeho skill stranou, ale co se týče názoru na objektivitu recenzí když recenzent dostane třeba FPS a pak předvádí takovýhle výkony, je jasný že mu to nesedne a díky frustraci může sepsat totálně neobjektivní výplod... no nevím no. Tohle video mě opravdu nesedlo.
-
tohle je free to play?
-
Ideální situace by dle mého byla, kdyby hrál člověk, který danou hru opravdu zvládá a komentář by nechal na kolegovi, který hru zná, ale nemusí ji ani nějak extra zvládat.
Takhle to bylo opravdu celkem utrpení sledovat (respektive nakonec jsem to video jen proklikal a souvisle viděl pár minut) -
Já sice Active Radar Pulse nepoužívám (přijde mi matoucí, viz další text), ale vůbec mi nevadí, že jej používají jiní (i když jsem to už párkrát kvůli němu schytal - ale opravdu jen výjimečně a vlastní vinou).
Proč?
1. Celkem dlouho trvá, než se tato schopnost "nabije"
2. nemá příliš dlouhého trvání po aktivaci
3. radarové pulsy jsou vysílány v určité frekvenci, takže nevidíš stále pozici nepřátel, ale pouze v intervalech..nevím teď přesně jak je to dlouhý interval, asi 1-2 vteřiny. Tedy doba, během které se protivník už mohl přesunout na úplně jiné místo.
4. Obrys protivníka je celkem dost jasný a může být až rušivý, mást uživatele, protože vzhledem k tomu, že se protihráč pohybuje a radarový obraz ho jen "doskakuje", tak kolikrát uživatel zazmatkuje a hůře se mu míří, když už dojde k samotnému střetu s protivníkem
ARP je dobrá věc na campery (na ty je radar dobrý, protože se nehýbou a stojí +/- na stejném místě), ale jinak to není žádná OP pomůcka, protože Titanfall je hlavně o neustálém pohybu. Osobně se setkávám jenom s minimem hráčů, kteří ARP používají.
Nejvíce lidí používá Stim, pak v těsném závěsu Cloak a někde hodně vzadu je ARP