Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Měli si to vyměnit a Pavel hrát a smejki něco říct zajímavého o hře.

    Ale hra vypadá skvěle *14*
  • Mě to teda šíleně přípomíná Baldurs Gate jedničku, jak stylem map, tak i gameplay kdy lučištníkovi nebo mágovi stačí jedna dvě rány a jdou do kytek, když jsem přišel do té lokace kde je obr a moje družina se tam objevila ne cestě, skoro jsem čekal že mi vyběhne naproti Elminster, totální deja vu *4*
  • Nechcibýt šťoura ale fakt tam nezvěte lidi co té hře nerozumí. Pan Smejkal býl uplně roztěkaný a řešil blbosti. Celou tvorbu postav odklikal behem několika sekund přitom na tom často hráči zkysnou klidně i na hodinu. Třeba to, že kultura má dopad na vzhled ani nezmínil...hlavně že jste řešili kdo komu poskytnul vývojáře. Ani zmíňka o vlivu vlastnsotí na průběh rozhovorů...Fakt nebyl nikdo lepší?!? Parodn ale gamesplay na který jsem se těšil jak malý mě asi od 4 minuty už jenom rozčiloval. Je smutné ,že Little Big Adventure mělo lepší přípravu něž tohle... *16*
    • Thorleif_cz
      Ty by jsi chtěl opravdu koukat na hodinovej gameplay tvorby postav v PoE? *8*
      Navíc z mýho pohledu bych spíš byl neklidnej, kdyby kluci stihly tu hru prokecat skrz naskrz za tu hodinu a něco.
  • akože ..páčia sa mi tie gamesplae.:) "občas" sa pri tom človek aj zasmeje,ale tento bol trošku...trošku dosť taký...rozhádzaný...nesústredený..hned na začiatku si odklikol portét chlapa na trpaslici a potom sa čudoval že či je to bug..:))..nebol to bug...a ono asik nieje najvhodnejšie ukazovat také hutné rpg v rýchlosti..to sa narobí viac škody ako osohu..dobré rpg sa nemôže hrať z rýchlika.:)..inak naozaj to pripomína icewind dalle..ale tá obrazovka s 3d postavou v inventári je fakt ... *11* *10* ,
    • taky pavel tomu moc nepridal když na neho ustavične rval - akcéééé!
  • To že je něco izometrické z toho nutně nedělá dobrou hru (izometrické RPG měly smysl, když tehdejší stroje nebyly schopné zvládat 3D). Můj názor je, že se měli soustředit na herní mechaniky a kvalitu z BG, IWD, PT, ale využít 10-ti let pokroku ve vývoji enginu a udělat něco jako v Divinity Original Sin. Divinity mělo pěknou grafiku i engine, ale bylo dost slabé pokud jde o příběh a kvalitu toho fantasy světa. Takže já bych nejraději spojil výhody obou těchto. Jenže vývojáři chtějí za málo muziky hodně peněz. Dobrý příklad byl Wizardry - mezi wiz6, wiz7 a wiz8 se zcela měnil engine ze skákacího dungeonu až po 3D, ale přitom výborná hratelnost a atmosféra světa zůstala. A to stejné bych si přál od nástupců PT, tj. zachovat herní svět a jeho hloubku, ale součásně uzpůsobit možnosti současným grafickým možnostem. Tato 2D izometrie je dle mého názoru anachronismus
    • Nechápu, proč si někteří myslí, že vše, co není plně 3D/FPS, je zastaralé. Napadá mě akorát trefné vyjádření Troiky ohledně mainstreamových her. "Pokud to neuděláš v FPS, tak to neprodáš casuálům." Faktem je, že izometrie vždy měla svoje výhody, se zastaralostí to nemá nic společné.
    • C-BEAM
      keď máš fixnú kameru môžeš všetko lepšie vyladiť, vyšperkovať prostredie k dokonalosti, mne to osobne vyhovuje, nepotrebujem sa hrať s kamerou. Ale chápem aj opačný názor.
      • Thorleif_cz
        Souhlasím, navíc při použití fixní kamery v izometrii si musí dát tvůrci pozor na to, aby vše potřebné hráč dobře viděl, v lokacích se dalo dobře orientovat a pohybovat. 3D "izometrie" v uzavřenejch prostorách dungeonů je většinou strašnej opruz, třeba v DA:O to v trpasličích dolech bylo jako rodit hrošíka do boxu 30x50x45cm.
    • Morraw
      No jo, ale PoE a Torment jsou specifické projekty, kde lidi, kteří to backli, to chcou právě kvůli tomu, že to vypadá jako hry před 15 lety.
      • já to chápu, jen jsem vyjádřil svůj soukromý názor, že ty staré hry jsem měl/mám rád. BG2 je dle mého nejlepší RPG co bylo udělané, ale nemyslím si, že to že ty hry byly tak dobré bylo způsobeno izometrickým systémem, jako spíš herní mechanikou (pravidla AD&D) a propracovaným světem s hlubokou mytologií. Tj. já osobně bych uvítal hru s moderním grafických kabátkem, ale starýma mechanikama a starým světem. Ale já jsem nic nezafinancoval, takže si fakt nemůže vymýšlet :-)
        • No nevim, ale na AD&D pravidla v Infinity hrách slýchám často negativní reakce.

          "Tj. já osobně bych uvítal hru s moderním grafických kabátkem."

          Vzhledem k tomu, jak je BG2 rozsáhlá hra (cca 200 map), tak udělat hru s takovým rozsahem prostředí v moderním 3D by chtělo sakra víc času a hlavně jiný rozpočet.
    • divinity vyzera strasne komixovo a detsky, tj temne rpg takou grafikou tazko vycarujes
      skor by som bral, keby sa zamerali na engine Temple of elemental evil, robila to Troika, tj niektori odidenci z Black isle
      • ToE mě tenkrát minulo. Byla to dobrá hra? Stála by za zahrání i dnes?
        Mně se třeba líbí enginy z her od Bethesdy, ale nelíbí se mi jejich hry - svět je sice obrovský, ale většinou tak nějak bez duše, s výjimkou Morrowindu
        • bola to strasne kratka hra, to bol jej zapor - jedna dedinka, jedno mestecko, asi 2 dalsie lokality a spomenuty temple, total turn based boje - tie boli neskutocne skvele, inac to bolo velmi zabavne
          bolo to komplet 3D iso, aj pozadie aj postavicky
  • Ty vole smejkal zase neco kazi...
  • Tie gameplaye z komerčného serveru games.tiscali.cz budú historické, dali by sa nazvať: "Dvaja konzolisti opravujú PC."
  • podla vsetkeho aspon Smejki hral BG aj ID, ako mozete napisat, ze ide o duchovneho nastupcu BG, ked z videa je jasne ze je to z 50% Icewind Dale2 (nahodou som ID2 znova pred 2. tyzdnami dohral)
    BG(2) bolo jedinecne (a asi neopakovatelne) v systeme kuzlenia, toto Pillars nemaju, vsetky ikony abilit a kuziel su skopirovane z ID2
    • Morraw
      Sorry, ale mluvíš z cesty. Hra je duchovní nástupce všech Infinity her. Souboje jako v IWD, obsáhlý příběh, společníci a interakce mezi postavami jako v BG. Je to beta, takže hlavně souboje, grafika a efetky dostanou ještě velký polishing.
      Ikonky jsou placeholders, mnoho předmětů ve hře nemá vůbec vlastní ikonu a použivají ikonku pytle. Účel bety je hlavně testovat soubojový systém.
    • http://eternity.obsidian.net/buy
      • som backer :)
    • danny_the_hound
      Jednak to tak hlásajú tvorcovia a samozrejme je to hlavne preto, že celá hra oveľa viac pripomína Baldur's Gate (nelineárne, ukecané, spoločníci s vlastnou osobnosťou, prostredie...) ako Icewind Dale. To, že to má ikonky z Icewind Dale 2 vôbec nič neznamená -- Icewind Dale 1 malo ikonky z Baldur's Gate a tiež to nebola rovnaká hra; Nevewinter Nights 2 malo niektoré ikonky z Icewind Dale 2 a ani to neboli rovnaké hry -- čo tie hry spája, je prakticky totožný tým (Obsidiani)... a to bude asi aj dôvod, prečo sú tie ikonky rovnaké.
      • nj, ale teraz z bety ukazali hlavne to Icewindovske, nie BGovske :)
        • danny_the_hound
          A to čo konkrétne? Ikonky? Nehovoriac o tom, že aj ďalšie časti tvojho príspevku sú blud -- kúzlenie v BG rozhodne nie je jedinečné (skôr naopak -- BG používal asi najrozšírenejšie stolné RPG pravidlá -- AD&D) a už duplom nie neopakovateľné, keďže ho po ňom zopakovali Planescape: Torment, Neverwinter Nights, Pool of Radiance (asi, nehral som) a... Icewind Dale I & II. Systém kúzlenia v Pillars of Eternity je mu dosť podobný v tom, že sa nepoužíva žiadna manna ako v iných RPG, ale počet zoslania kúziel je obmedzený pre konkrétne kúzlo (ide o akýsi mix medzi wizardom a sorcererom z D&D tretej edície).
          • bludy pises ty, to ze BG pouzival pravidla AD&D nevylucuje, ze bolo jedinecne, nie v pouzitych pravidlach ale v systeme kuzlo protikuzlo, obranne kuzla, pierce magic a pod....tvoj koment vyzera ako keby si BG ani nehral

            v Nevewinter, Planescape etc bolo samozrejme tiez pouzitr AD&D ale v magii strasne okliestene, hlavne zamerane na summon a utocnu magiu + 2,3 obranne bubliny(globes)
            Pool of Radiance bolo v tom rovnake

            a PoE podla vsetkeho bude kopirovat tu vacsinu hier, a nie BG v magii
            • danny_the_hound
              Hral som obe BG aj obe IWD, takže viem koľko a akých kúzel bolo vo všetkých týchto hrách. S tým, že v BG2 bolo skutočne kúzel veľa súhlasím; ale to je asi tak všetko, čo sa k tomu dá povedať. Jednak (ako som napísal), neplatí to pre prvú BG (v porovnaní s Icewind Dale, resp. napíš, ako kúzlo v BG1 bolo a v IWD ti tak strašne chýbalo) a už vôbec to nie je relevantné v kontexte tvojho prvého príspevku, pretože predpovedať, akú variabilitu budú mať kúzla v Pillars of Eternity na základe jednej krátkej bety je nezmysel a tvrdiť, že PoE nie je nástupcom BG len na základe variability kúziel (ktorú nevieš posúdiť) je zcestné.
            • jo, je to moj nazor, Black Isle - Troika - Obsidian tym smerom nikdy nesmerovali

              a k tomu ze BG nemalo vynimocne riesenu magiu sa nevyjadris? ci si akceptoval blud co si napisal?
              ..btw mi pride, ze vies len rychlo googlit(100ks v BG a 300ks v BG2), ano tolko ich bolo, a viem to preto, lebo som si to hral...a kazdy kto to hral by na to prisiel ze pises blud, ze BG2 v tom vynimocne nebolo

              *7*
            • danny_the_hound
              Počkať, takže ak tomu dobre rozumiem, tak ty tvrdíš, že Pillars of Eternity sa viac podobá IWD, pretože v krátkej bete s postavami na začiatočných úrovniach, ktorú tam hral smejki "random spôsobom" si videl menej rôznych kúziel ako v dlhej Baldur's Gate 2, kde ich bolo tuším okolo 300? (pričom samozrejme hovorím o BG2; v jednotke bola len nejaká stovka... podobne v Icewind Dale)

              Tak k tomu asi ani netreba komentár *7*
  • maros.goc
    nic proti Smejkimu, ale nechapem, preco to Pavel nehraje sam :) on je najlepsi, vtipny, obratny a osobne si myslim, ze by to s prehladom zvladol aj sam :)
  • nad takovými hrami se daji stravit stovky hodin čeho se trochu bojim, kdysi nevychazely zadne kvalitní rpg a ted tady mame žne. ale na druhou stranu mohli zapracovat i na technicke strance, treba když se kouknete tak ta trava neni animovana (jednotlive stebla). clovek by rekl ze dnes uz se bude kazde steblo hejbat ve vetru jak tomu bylo v crysis nebo i v starickem oblivionu.
    • maros.goc
      no kedze su pozadia prerenderovane, tak sa asi tazko budu hybat
      • taky nejde o to aby se hejbala jen tak, musí se hejbat podle toho jak se pohybuješ s postavou - reagovat na postavu v realnem čase
      • C-BEAM
        ono je to trochu zložitejšie, čo si spomínam pred rokom sa im vegetácia čiastočne hýbala, neviem aké techniky na to používali i keď svoju predstavu mám, podstatné je, že sa dušovali tým ako veľmi je pre nich dynamický svet vratane animovania vegetácie dôležitý. Dnes je všetko inak.
    • Radsi at zapracuji a poradne odladi herni mechaniky na misto zbytecneho ztraceni casu s grafikou, i takto je to skvele.
      • C-BEAM
        pre niekoho je to možno zbytočné, pre trochu vnímavejších k detailom by to znamenalo zlepšenie atmosféry, lepší pocit z prostredia...
        • Kinet1c
          Beta!!!
    • C-BEAM
      k tým chýbajúcim animáciám vegetácie - je to rozhodne škoda ! Rôzne izometrické stratégie, rpg mali animované stromy už pred 15 a viac rokmi a aká to bola vtedy paráda :)
    • Alebo i starucky Titan Quest

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit