Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prosim vas kluci , priste si to predem pripravte, na to se skoro neda koukat, pomalu nevite co delate. Jinak hra super, uz se tesim *4*
  • neee Smejkal nee, prosím neee taková pěkná hra a on to tak zkazí :((
  • Mě to teda šíleně přípomíná Baldurs Gate jedničku, jak stylem map, tak i gameplay kdy lučištníkovi nebo mágovi stačí jedna dvě rány a jdou do kytek, když jsem přišel do té lokace kde je obr a moje družina se tam objevila ne cestě, skoro jsem čekal že mi vyběhne naproti Elminster, totální deja vu *4*
  • C-BEAM
    graficky je to fakt pekná, umelecky vypiplaná, záležitosť. Tak pekné dungeony som ešte asi nevidel.
    • Keyz
      O to větší škoda, že se na pěkné kulise pohybují oškliví 3D panďuláci
      • je to stylizace, mne ta rozmazanost nevadí a dava to prostor pro predstavivost
      • Kinet1c
        Su osklivy, ked to je len na 720p, pozrel som video na 24" v 720p to nevyzera tak dobre ako 1080p minimum. Ale aj ked pozeram na video na ign v 1080p my ty pandulaci nepripadaju vobec ale vobec skaredy. Mas bud velmi citlive oci na kazdy nepodstatny detail alebo jednoducho musis mat vsetko uplne dokonale, uvedom si take nieco neexistuje a neverim, ze niekedy bude. Bud prijmes to ako to bude a ked mas rad RPG tak si hru aj napriek vyhradam urcite rad zahras alebo si das znova stary BG ci nieco ine co ja viem co.
        • Keyz
          Jak tam ukazoval postavu v menu, tak vidíš že to má nemá tak dobré detaily. Na to nemuší být citlivý. To je vidět zcela jasně. Nehodnotím ani vyhlazovaní atd... Je to beta ale ty postavy to je opravdu rozdíl.

          I když pořád lepší jak Wasteland 2 kde to je ještě horší. *16* I vojáček z RTS Wargame je o mnoho lepší a vypadá jako vojáček. :) A to je prosím RTS!
          • Kinet1c
            Njn, vidis si citlivy, pretoze mne napr. vo wasteland 2 nevadia modely postav, ano nie su pekne, ale ani neurazia ja ked popravde aj ja by som uvital kus krajsie modely, ale ako som pisal vo wastelande my to tak nevadi, tam ma taha dopredu nieco ine ako grafika cisto. A urcite mas pravdu stym Wargame, RTS velmi nehram, iba zriedkavo.
  • Nechcibýt šťoura ale fakt tam nezvěte lidi co té hře nerozumí. Pan Smejkal býl uplně roztěkaný a řešil blbosti. Celou tvorbu postav odklikal behem několika sekund přitom na tom často hráči zkysnou klidně i na hodinu. Třeba to, že kultura má dopad na vzhled ani nezmínil...hlavně že jste řešili kdo komu poskytnul vývojáře. Ani zmíňka o vlivu vlastnsotí na průběh rozhovorů...Fakt nebyl nikdo lepší?!? Parodn ale gamesplay na který jsem se těšil jak malý mě asi od 4 minuty už jenom rozčiloval. Je smutné ,že Little Big Adventure mělo lepší přípravu něž tohle... *16*
    • Thorleif_cz
      Ty by jsi chtěl opravdu koukat na hodinovej gameplay tvorby postav v PoE? *8*
      Navíc z mýho pohledu bych spíš byl neklidnej, kdyby kluci stihly tu hru prokecat skrz naskrz za tu hodinu a něco.
  • Měli si to vyměnit a Pavel hrát a smejki něco říct zajímavého o hře.

    Ale hra vypadá skvěle *14*
  • akože ..páčia sa mi tie gamesplae.:) "občas" sa pri tom človek aj zasmeje,ale tento bol trošku...trošku dosť taký...rozhádzaný...nesústredený..hned na začiatku si odklikol portét chlapa na trpaslici a potom sa čudoval že či je to bug..:))..nebol to bug...a ono asik nieje najvhodnejšie ukazovat také hutné rpg v rýchlosti..to sa narobí viac škody ako osohu..dobré rpg sa nemôže hrať z rýchlika.:)..inak naozaj to pripomína icewind dalle..ale tá obrazovka s 3d postavou v inventári je fakt ... *11* *10* ,
    • taky pavel tomu moc nepridal když na neho ustavične rval - akcéééé!
  • maros.goc
    nic proti Smejkimu, ale nechapem, preco to Pavel nehraje sam :) on je najlepsi, vtipny, obratny a osobne si myslim, ze by to s prehladom zvladol aj sam :)
  • Kinet1c
    Videl som gameplay aj v lepsej kvalite a musim povedat, ze hry sa neviem dockat, aj ked ocividne hra je este nedokonala, ja som presvedceny, ze bohvie kedy to vydaju, do tej doby bude 99% chyb a nedostatkov odstranenych resp. doplnenych a zvysne percento v najhorsom dopatchuju po vydani, hlavne ak sa bude jednat iba o nejake minoritne zalezitosti. Nedopozeral som cely tento hodinovy gameplay, uz len kvoli dlzke, ale aj a to hlavne kvoli tomu, ze keby som pozeral cele tak by som sa nemohol dockat vydania a to si nemozem pripustit, ked tu je onedlho LoG 2 a este teraz hram Wasteland 2, takze aj tak trpym :D.
    • Kinet1c
      Som unaveny, upravil som text 3x a stale to nie je nejak ono, kaslat na to idem spat :D.
  • podla vsetkeho aspon Smejki hral BG aj ID, ako mozete napisat, ze ide o duchovneho nastupcu BG, ked z videa je jasne ze je to z 50% Icewind Dale2 (nahodou som ID2 znova pred 2. tyzdnami dohral)
    BG(2) bolo jedinecne (a asi neopakovatelne) v systeme kuzlenia, toto Pillars nemaju, vsetky ikony abilit a kuziel su skopirovane z ID2
    • Morraw
      Sorry, ale mluvíš z cesty. Hra je duchovní nástupce všech Infinity her. Souboje jako v IWD, obsáhlý příběh, společníci a interakce mezi postavami jako v BG. Je to beta, takže hlavně souboje, grafika a efetky dostanou ještě velký polishing.
      Ikonky jsou placeholders, mnoho předmětů ve hře nemá vůbec vlastní ikonu a použivají ikonku pytle. Účel bety je hlavně testovat soubojový systém.
    • http://eternity.obsidian.net/buy
      • som backer :)
    • danny_the_hound
      Jednak to tak hlásajú tvorcovia a samozrejme je to hlavne preto, že celá hra oveľa viac pripomína Baldur's Gate (nelineárne, ukecané, spoločníci s vlastnou osobnosťou, prostredie...) ako Icewind Dale. To, že to má ikonky z Icewind Dale 2 vôbec nič neznamená -- Icewind Dale 1 malo ikonky z Baldur's Gate a tiež to nebola rovnaká hra; Nevewinter Nights 2 malo niektoré ikonky z Icewind Dale 2 a ani to neboli rovnaké hry -- čo tie hry spája, je prakticky totožný tým (Obsidiani)... a to bude asi aj dôvod, prečo sú tie ikonky rovnaké.
      • nj, ale teraz z bety ukazali hlavne to Icewindovske, nie BGovske :)
        • danny_the_hound
          A to čo konkrétne? Ikonky? Nehovoriac o tom, že aj ďalšie časti tvojho príspevku sú blud -- kúzlenie v BG rozhodne nie je jedinečné (skôr naopak -- BG používal asi najrozšírenejšie stolné RPG pravidlá -- AD&D) a už duplom nie neopakovateľné, keďže ho po ňom zopakovali Planescape: Torment, Neverwinter Nights, Pool of Radiance (asi, nehral som) a... Icewind Dale I & II. Systém kúzlenia v Pillars of Eternity je mu dosť podobný v tom, že sa nepoužíva žiadna manna ako v iných RPG, ale počet zoslania kúziel je obmedzený pre konkrétne kúzlo (ide o akýsi mix medzi wizardom a sorcererom z D&D tretej edície).
          • bludy pises ty, to ze BG pouzival pravidla AD&D nevylucuje, ze bolo jedinecne, nie v pouzitych pravidlach ale v systeme kuzlo protikuzlo, obranne kuzla, pierce magic a pod....tvoj koment vyzera ako keby si BG ani nehral

            v Nevewinter, Planescape etc bolo samozrejme tiez pouzitr AD&D ale v magii strasne okliestene, hlavne zamerane na summon a utocnu magiu + 2,3 obranne bubliny(globes)
            Pool of Radiance bolo v tom rovnake

            a PoE podla vsetkeho bude kopirovat tu vacsinu hier, a nie BG v magii
            • danny_the_hound
              Hral som obe BG aj obe IWD, takže viem koľko a akých kúzel bolo vo všetkých týchto hrách. S tým, že v BG2 bolo skutočne kúzel veľa súhlasím; ale to je asi tak všetko, čo sa k tomu dá povedať. Jednak (ako som napísal), neplatí to pre prvú BG (v porovnaní s Icewind Dale, resp. napíš, ako kúzlo v BG1 bolo a v IWD ti tak strašne chýbalo) a už vôbec to nie je relevantné v kontexte tvojho prvého príspevku, pretože predpovedať, akú variabilitu budú mať kúzla v Pillars of Eternity na základe jednej krátkej bety je nezmysel a tvrdiť, že PoE nie je nástupcom BG len na základe variability kúziel (ktorú nevieš posúdiť) je zcestné.
            • jo, je to moj nazor, Black Isle - Troika - Obsidian tym smerom nikdy nesmerovali

              a k tomu ze BG nemalo vynimocne riesenu magiu sa nevyjadris? ci si akceptoval blud co si napisal?
              ..btw mi pride, ze vies len rychlo googlit(100ks v BG a 300ks v BG2), ano tolko ich bolo, a viem to preto, lebo som si to hral...a kazdy kto to hral by na to prisiel ze pises blud, ze BG2 v tom vynimocne nebolo

              *7*
            • danny_the_hound
              Počkať, takže ak tomu dobre rozumiem, tak ty tvrdíš, že Pillars of Eternity sa viac podobá IWD, pretože v krátkej bete s postavami na začiatočných úrovniach, ktorú tam hral smejki "random spôsobom" si videl menej rôznych kúziel ako v dlhej Baldur's Gate 2, kde ich bolo tuším okolo 300? (pričom samozrejme hovorím o BG2; v jednotke bola len nejaká stovka... podobne v Icewind Dale)

              Tak k tomu asi ani netreba komentár *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit