Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Aby tam nepadal s holou zadnicou přece *1*
  • Aké výhody by si chcel? Toto nie je Battlefield.
  • Zdar. akurat som si vytvoril ucet. PUBG sa mi velmi paci. Chcel by som si to kupit. Pre tych, co hraju, ked sa to naucim hrat, a vyhram nejake zapasy, co ma motivuje, aby som hral dalej? Za tie body za vyhru sa daju kupit len veci, ako oblecenie, nie? Keby sa dal kupit nejaky gear, ze zoskocis a mas lekarnicku, batoh, alebo helmu, alebo nieco. Takze ak to budem hrat dlhsie, a budem v tom dobry, ake vyhody to pre mna ma? Este ako je to s matchmakingom? Ak si novy v hre, tak hras s novacikmi, a pokrocili hraci hraju spolu? Dik za odpoved.
  • Jack1947
    Jo třeba jak ve filmu nebo v Mafii1 po zásahu z brokovnice bezprostřední blízkosti se oklepeš a s dírou v orgánech jdeš dál.
  • Jisté ústupky hratelnosti musí být. Nejsem lékař ani jsem nikdy nebyl v boji ale myslím že můžeš fungovat i se zraněním. Koneckonců to potvrzují i různé záběry z dokumentů.
  • KronosDeret
    Gratz, na pátý pokus 1. místo to je hodně dobrý. Neboj se skákat do husta, aspoň se naučíš reagovat a strílet, ono nevadí že dostkrát zemřeš, je to skvělý tréning pro setkání i během plížení.
  • I kdyby netrefil orgány, tak leží v šoku na zemi. Stačí zásah kamkoliv a vyřadí tě to.
  • Možná měl vestu nebo netrefil životné duležité orgány. Netvrdím že je to realistické, jen že to vykročilo tím správním směrem.
  • realismus? viděl jsem, jak tam týpka pokropí z útočný pušky a ten dál pobihá jak zajíc, to neni moc realustický
  • MrMelounek
    GamesPlay mi přišel velmi zajímavý a Vašekstyle mi vůbec nevadil ba naopak. Dlouhu mě to míjelo, ale na základě Vašeho GP jsem si to pořídil. Hraji to podobně jako Vašek a zatím s nečekaným úspěchem. Hned v 1. hře 6. místo a v 5. hře "Winner winner chicken dinner" *5*
  • Jack1947
    Bunny hop a 360˝ scope je taky chutovka.
  • Jack1947