Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neuvěřitelné!!! *8* *8* *8* Díkybohu za to, že jste byli takoví lemplové. To je poprvé, co jsem viděl, že Impérium na Endoru vyhrálo Walker Assault. Tento výsledek se může stát jedině v kombinaci absolutně neschopných Rebelů a zatraceně silného týmu Impéria. 99/100 her vyhrají Rebelové s prstem v nose, a v dobrých 7/10 her se Impérium ani nedostane do třetí části, takže znovu díky, že jste byli tak strašně leví. *1*
    • Zdá se mi, že to po posledním patchi (předevčírem?) trochu upravili.
      Od té doby jsem hrál totiž na Endoru Walker Assault 2x , v obou případech za impérium a pokaždé to byla výhra, což bylo dřív opravdu velmi neobvyklé :D (respektive dřív se mi to nikdy nestalo)
      • Přiznávám, že od vydání Battle of Jakku jsem hru nehrál, ale co jsem se díval do popisu k vydanému patchi, tak tam o balancu Walker Assault na Endoru nebylo ani slovo. Každopádně ta hra by potřebovala několik úprav a to hlavně po stránce hratelnosti:
        1) Předně je to Voice Chat, ve většině her to ho sice hned stahuji na 0, ale zrovna v Battlefrontu, který je primárně o plnění úkolů by byl zatraceně potřeba.
        2) Smutné jsou i možnosti úpravy vojáka Impéria - nevím, kterého vola napadlo sundání helem, ale vypadá to neskutečně debilně, měli raději dát možnost přidat pár barviček a vzorů na zbroj a vypadalo by to 1000x líp. Místo toho máme 100 různých ksichtů, které jsou stejně každému ukradené. K tomuto bodu patří i stížnost na absenci jakékoliv kamulfláře u Impéria, jehož snad v Lanze prané bílé zbroje bijí do očí, proti vždy maskováním vybaveným Rebelům.
        3) Stejně tak je idiotský nápad odemknutí ras (a odlišných zbrojí) až na tak vysokých levelech! Galaxie Star Wars je na rasy tak zatraceně bohatá, tak proč tu různorodost takhle hnusně uměle tlumit? Neříkám, že to měli dát odemčené hned, ale třeba každých 5 levelů nová rasa by nebylo špatné.
        4) V betě měli Rebelové velmi omezené možnosti ohledně výzbroje a vlastně i zkušeností, takže ve Walker Assault bylo Impérium dominantní, jenže to už neplatí. Na pořádný útok na AT-AT bylo tehdy potřeba alespoň 6-7 uplinků v každé části, teď stačí 4 nálety v každé části a Rebelové májí 80% šanci, že vyhrají, protože za tu dobu nebývá problém ukousnout jednomu kolosu až 4/5 zdraví. Endor s 1 AT-AT je pak kategorie sama o sobě.
        5) Respawny, proboha, kdo měl na starosti respawny?! To platí pro obě strany. Neříkám, že by hra měla spawnovat do boje, ale Impérium 250m od cíle a Rebely 100m je zatraceně velký rozdíl (jump pack v lepším případě ubere 50 metrů). Vzdálenosti jsou skutečně napřesdržku, ale to není nic proti umístění! Hra se nás tak moc snaží uchránit před spawnkillingem, že nás hází (a to nejde říci jinak) do neskutečných p***elí, ze kterých se dá dostat 2 způsoby - buď relativně přímou cestou přesně před hlavně soupeře, což vede k velmi rychlé smrti a opětovnému zrození v oné díře, nebo kur****y dlouhou oklikou, na kterou hráč zpravidla nemá čas, protože čas a soupeři hrají proti němu.
        6) Zbraně jsou kategorií samou o sobě. S patchem přišlo sice tolik potřebné oslabení DL-44, stejnou měrou by ale bylo třeba udělat něco s SE-14C. Absolutní hrůzu pak představuje Homing Shot: Zaměření trvá mžik oka a krýt se před střelou je skoro nemožné.
        7) Emotes jsou sice hezké, ale zatím jsem je "v praxi" viděl jen 2x a ač dokáží pobavit, dal bych rozhodně přednost jinému obsahu.

        Jsem si jistý, že by se toho našlo více, tohle jen drobný výpis z hlavy (navíc mi došly odstavce). Hru mám rád a baví mě, ale všechny výše zmíněné body mě na ní hodně vytáčejí a narážím na ně až příliš často, abych je přehlížel.
        • Souhlasím se vším, kromě 6 - víceméně mi nevadí žádná zbraň a všechny průběžně střídám (jednou mám náladu na tuhle a jindy na tu a nebo se více hodí pro danou situaci). Ani jsem si nevšiml, že DL-44 nerfnuli.
          Homing Shot na mě už zkoušeli použít hodněkrát, ale zemřel jsem snad jenom jednou - jinak se jim dá dost dobře vyhnout (schovat se, jetpack pryč atd.), takže s ním problém nemám - a sám ho vůbec nepoužívám.

          No a ještě bych doplnil kritiku A-Wingů, které jsou až směšně OP. Impérium na ně nemá žádnou účinnou zbraň a v Fighter Squadron v roli impéria je už prakticky ignoruju, protože se je vůbec nevyplatí nahánět. Jejich likvidace trvá tak 6x déle než X-Wingu a často se to ani nepodaří, protože se vás chytí jiný A-Wing (99% hráčů hraje v Rogue Squadron na straně Rebelů výhradně za OP A-Wingy) a pěkně vás ze zadu během okamžiku sejme.
          Takže body mám skoro jenom za AI X-Wingy a pár chudáků :D . A celkově můžu říct, že v Fighter Squadron je to MINIMÁLNĚ 70% výher Rebelů (ne-li víc).. za Impériu vyhrajete jen když máte super tým a soupěř naopak naprosto marný (a nesmí hrát všichni za A-Wingy :D ) .

          Zajímalo by mě, který mentálně retardovaný cvok (jak já nesnáším tu *&^%#$%^$@# cenzůru na games.cz, tohle je asi 15. nadávka, co zkouším a to jdu od těch úplně nejslušnější, které jsou ve SLOVNÍKU SPISOVNÝCH SLOV až po ty horší :D ) řešil ve hře vývážení A-Wingů, protože v současné podobě je to za jejich přítomnosti ve vzduchu brutální rape impéria a to bez lubrikantu.
          A taky nechápu, proč s tím už něco neudělali, protože statistiky ze všech her 100% mají a co jsem se díval na fóra, tak to opravdu není tak, že bych byl nějaká anomálie..A-Wing je ve hře snad i lepší než Millenium Falcon a to je co říct *1*
          • Když jsi načal ty stíhačky, tak tam také lze nasměrovat kritiku: Když si někdo např. ve Walker Assault vybere stíhačku, tak dostane animovačku s příletem na bojiště, pak hra konečně přejde k herní kameře, ale trvá ještě několik sekund než lze začít stroj ovládat!! Prů**r je v tom, že soupeř to po celou dobu vidí a může se hezky nastavit za přilétající stroj a do hráče pálit hlava nehlava, ten se tomu nemůže nijak bránit, protože těch několik drahocených vteřin má uzamčené ovládání. Už se mi nesčetněkrát stalo, že jsem si vybral stíhačku a do dvou vteřin od příletu na bojiště (tedy 2 vteřiny jsem mohl stroj skutečně ovládat) jsem byl na kusy.

            Ono vůbec celý balanc ve hře stojí za pendrek.
            • To je pravda, ono se na spawnovací pozici dá v pohodě doletět, takže můžeš sejmout snad i ty, kteří ještě ani kontrolu nad strojem nepřevzali - mě osobně se to ještě nestalo, ale slyšel jsem o lidech, kterým ano a dokonce mám pocit, že i já jsem někoho takhle nefér sejmul (při nahánění stíhačky jsem si zalétl až hluboko do startovacího pole rebelů a sejmul nějaké, které ani nezačaly s manévrováním)
  • Odpad hra
    • To že tě to nebaví, znamená že je to odpad :D. COOOOOOOL
      • ne...to že je to odpad, znamená že je to odpad...viz metacritic...nebo vlastně cokoliv s vyjímkou recenzí za prachy typu ign
  • Lukass
    Tohle melo byt FreeToPlay, a byl by to hit jak blazen.
    Za ty prachy se to absolutne nevyplati, malo toho ve hre je, malo.
    Ti blbounci co furt melou neco o preskriptovanym BF, asi BF nikdy nehrali co? :-D

    Ja hraju BF3 doted a pokazdy kdyz hru zapnu tal me bav, ale tohle me prijde strasne plochy
    • Harshday
      Taky jsem měl ten původní pocit, ale to možná i proto, že jsem hrál na začátku jak oni na tom gameplay, měl jsem klidně 12/20 apod., nemáš dobrou zbraň, karty nic, docela peklo. Nicméně pak najdeš zbraň co ti padne, víš přibližně jak kde se pohybovat a hra se stává více zábavnou.
      Jinak BF3 se ještě hraje?
      • Lukass
        No nevim. BF3 se hraje a hraje ho furt mraky lidi. Ta hra jen tak neumre.
    • Nejen že ti to přijde, ono to plochý i je. Je to mířený asi na skupinu hráčů, kterým todle vyhovuje.

      Já zůstávám u BF3/4
    • Jack1947
      To je mistní veterán na BF3 1800k hodin nebo klik bacha na něj , dětí! *1*
  • "noo ono to neni pro lidi co chcou hrat kompetitivne ale jen tak se vyblbnout"...pekna vyhovorka pre lamy a noobov
    • nightborne
      Akorát že ono to neni pro kompetitivní hraní. Na to hratelnost, herní systém, a konec konců ani mapy totálně nejsou stavěný.
      • kompetitivne..to som asi pouzil silne slovo..stacilo by tímove hranie
        • nightborne
          Jenže ono to právě není vůbec ani týmový, to zabíjí ten náhodnej respawn a nepřítomnost squad systému... ten nahradil partner systém, na kterej stejně každej kašle.
      • a ako dlho ma to bude bavit? 2hodiny?:D
      • Jack1947
        To vyprávěj všem těm honičůům K/D... *7* Tedy jestli je kompetivní že kdo má víc killů je větší boss tak to jo. Vespn si to moc nedovedu představit *7*
  • "Moc džajnu na majku." Potvrzuji - přebuzený mikrofon (buď softwarově, nebo někde na hw řetězci)...
    • Kluci pletete si hlasitost (volume) s buzením (gain) - máte to (mikrofony) přebuzené, stáhněte 6dB.

      PS: A zvuk ze hry není téměř vůbec slyšet.
      • Kluci apeluji na vás, udělejte si proboha pořádek, systém, v nastavení zvukového řetězce - i leckterý amatérský youtuber to zvládá lépe než vy - jestli na to budete kašlat, dojedete na to!
  • necely mesic po vydani ve hre neni dostatek hracu k tomu aby se zalozila hra v jinem modu nez turning point, ktery je hracum cpan do ust. verim, ze to se za chvili napravi, ale pokud tohle neni predzvest toho co se stane az se vydaji map packy tak nevim co jineho. tahle hra je proste spatna a spatne vedena. oh dice/ea co jste to udelali
    • Ale je, jen tam občas blbne matchmaking - až do včerejška mi to vždy vyhledalo hru v jakémkoliv modu za 2-8 vteřin, ale včera jsem měl poprvé taky problém najít cokoliv jiného než turning point.
      Pomohlo úplně vypnutí Originu, znovu přihlášení a zapnutí hry. Pak už to opět vyhledávalo rychle a v kterémkoliv modu.
    • napravi a potom vydaju 20dlc. a kazdy bude mat ine:D
    • Neboj, to se spraví až vydají ty placený DLC... krásně to rozdělí komunitu na půlku a nezahraje si už nikdo *15*
      • Myslíš ty, co vyjdou za rok? Za cenu plné hry? XD
    • Hra je výtečná ale je špatně managovaná...
      • Ne je to sr*čka a Ty jsi ichtyl...
        • Ano hra je hned sračka, když za to chtějí peníze... Opravdu uvažování retardovaný opice připoutaný ke stromu...
          • zase vovce proboha *1*
            že za to chtějí peníze je normální...není normální že to chtějí za polohotovou hru bez nápadu a obsahu...a za to abys tam nějakej obsah měl musíš zaplatit ještě jednou tolik
  • Tam ja kupil na originu minuly tyden BF4 Premium edici za 20e,takze je mozne ze ta cena je tak nizko diky zimnim slevam a nebo taky diky vyjiti SWB *1* Takze diky SWB bavim se u B4 kralovsky *15*
  • zaujimave ako to celu dobu obhajuju. ked je to star wars tak pohoda, je to mainstream a nevadi to. atd bla bla bla..ked to je cod a ostatne casual fps tak uz su to mainstreamove sr4cky...
  • Absolutně nechápu, co na tomhle nesmyslným pobíháním po mapě bez jakékoliv myšlenky může koho bavit...
    • Bych nikdy neřek, že tu někdy potkám svého otce.
      • Harshday
        *1* *1* *1* to si zabil *1* *1* *1*
      • :D :D směju se ještě teď
  • Harshday
    Co jsem viděl gameplay, tak jsem si říkal, takhle to asi vypadalo na mém prvním ranku. Ze začátku to bylo fakt peklo někoho zabít a hlavně co se týče gameplaye tak si nevzdal zrovna šťastnou zbraň na jeho styl hraní.
    Co mě poslední dobou asi hodně štve, že má snad každý nebo min 15 lidí homing shot, Jako netrápí mě se před ním schovat, ale pokaždé když člověk někde běží nebo jen vykoukne a začne ten otravný pípací zvuk na letící raketu a když ustane tak letí zase jiná od někoho jiného a takto neustále dokola. To už je fakt na prášek.
    Dále co tu už jiní psali, je nevyváženost map. Když hraju walker assault a jsem na Eldoru za impérium nebo na Sullustu jako rebel tak nemám chuť to ani hrát.
    Další věc je, že co vyšla nová mapa, tak mám problém se připojit na mód supermacy, nevím zda-li jsem jediný, ale doba připojení je tak dlouhá, že to raději leavnu a zapnu jiný mód.
    A poslední věc co mě štve možná nejvíce je komunikace ve hře. Ten chat mi připadá docela otřesný a lidé ho používají max k nadávkám apod.Jak tu již někdo zmiňoval tak ingame teamu nic říct nejde. Takže je to jen slepá vřava. Když jsem se snažil sehnat alespoň někoho anglicky mluvíciho na party hru, tak se z toho vyklubal vždy nějaký Polák co na mě mluvil polsky (což opravdu neumím). Takže kdyby měl někdo chuť zahrát si alespoň trošku s domluvou a teamově, tak mi sem hoďte ID. Myslím si, že by to pak i hru více povzneslo. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit