Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jenže ono to tak v těchto hrách úplně nefunguje. V těc hrách 30 let zpátky byla smrt game over a jel jsi znovu. V těhc soulsovkách to je tak nějak součást hry a postupu hrou. Když pustíš Bloodborne a umřeš, tak nehraješ od začátku, ale zůstanou ti všechny předměty (takže pokud vylootuješ nějakou vedlejší lokaci už do ní znova nemusíš), zůstanou ti odemčené dveře a zkratky (takže často to stejné znovu procházet nemusíš), zastanou zabití bossové nebo minibossové, takže ty znovu řešit nemusíš. A zůstanou ti i zkušenosti (tím nemyslím expy, ale přímo hraní), protože třeba Souls hry jsou postavené na tom, aby se nepřátelé chovali vždy co nejvíc stejně. Takže jakmile se naučíš jak někudy projít, bude ti to fungovat snad vždycky a po již prošlých lokacích pak lítáš jak frajer. A to nemluvím o tom, že vekou součástí hry je online, takže level můžeš zkoumat když někomu vypomáháš a pak nepřijdeš ani o expy a pořád leveluješ. Když v těchto hrách umřeš, tak prostě nepřicházíš o vše, ale pořád je tam ten pocit, že se zlepšuješ a postupuješ dál a dál.

  • LiarForHire1

    Hele byl bych opatrný s tím Edge of Tomorrow 2. Liman od té doby natočil samé průšvihy, tak bych byl opatrný.

  • LiarForHire1

    V dnešní době je trh tak široký, že si může zahrát fanoušek snad každého přístupu. Mě roguelike hry baví a nikomu je nevnucuju a ty jsi dospělý chlap jak píšeš, takže roguelike hry hrát nebudeš a můžeš hrát jen to co tě baví.

  • Je možné uložit si pozici v polovině aktuálního runu? Nebo se ukládá vždy až příběhový posun/po boss fightu apod.?

    Jde mi o to, jestli můžu po hodinovém hraní odejít a příště pokračovat nebo to musím dojet. 


    Díky za odpověď 

  • honcka

    Já zrovna tenhle typ taky her nevyhledávám, ale assassini do ni rozhodně nepatří, mají tam na rozdíl od soulsovek volbu obtížnosti a na nejlehčí jsem i finální boss jde dát většinou pokud člověk pochopí mechaniku dát napoprvé

  • JohnnyBaneCZ

    Přesně tak, na Prometheus jsem se těšil ale film byl katastrofa. 

  • Jack1947

    Prostě přehodnocenej film ale to těm "artovým" milovníkům fakt nevysvětlíš😉

  • Jack1947

    Prometheus nemá s Vetřelcem pra nic společného, jako film je to dost odpaad. Jako Umění možná lepší ale stejnák🤮

    Edge of tomorrow kéž by byl druhý díl dříve geniální film !

  • Jack1947

    Žádná podobná hra u mě nemá šanci, pokud zjistím že pokud ji nedohraju dneska tak už nejpíše nikdy a ne opravdu nemíním mít hru zaplou celou dobu, zajímavé že na VR to táhne, já jsem rád když dám z vypětích sil nějakého těžkého bosse! Mám klid.

  • Jack1947

    No vidíš já jsem bezdětný a i mně taková hra příjde až moc sebemrskačská, dost to zabilo pro mě Death loop tahle zlověstná mechanika k čemu příběh když to musím projet na poprvé ?

  • Jack1947

    Víceméně to co jsem zmínil dole.

  • Hele jde to i jinak, ovsem chapu, ze ne kazdy je schopen jit v protismeru svym povahovym rysum.

    V podstate, proc bych se mel nasirat jenom proto, ze mi ve hre postavicka umrela? Ve chvili, kdy by me ta hra mela bavit i z jineho duvodu nez jen dovrseni pribehu, tak by preci nemelo byti moc slozite se zamerit na neco jineho. Napr. tady od zminovaneho Returnalu ocekavam primarne spickovou hratelnost a herni mechaniky, kdy me bude jedno, jestli pri soubojich s emzaky budu vyhravat ci prohravat, proste je budu chtit strilet dal.

    Ono to mozna zni strasne primitivne, zamerit se na jine pozitivni aspekty zazitku a ty na prvni pohled negativni ignorovat, ale uz se mi kolikrat podarilo takhle svuj mozek preprogramovat a uzivat si tak hry, na ktere bych drive zanevrel.

  • Phillios191

    100 lidí, 100 chutí :)

  • malachi

    ..spomenul si dva výborné filmy...😎..no... na hrane zajtrajška bol parádny..😉

  • gio1

    Ja mam asi trauma z 8 bitů na kterých jsem začínal, kde člověk musel hrat ty hry pořád od začátku když umřel.  Tenkrát to byla nutnost protože na ty kazety to ukládat nešlo. Ale vracet se po 30 letech do mládí tímhle způsobem prostě nějak nemůžu 😀

  • ales.smutny

    U tohohle ovladač nerozbiješ, nebál bych se. Jak tam říkáme, ten oživovací cyklus je hodně vstřícný.

    Ale jinak je to procento zjevně velké, jinak by nikomu nestálo za to dělat trilogii Dark Souls, investovat do plného remaku Demon Souls, jejich nápodob a nevznikaly by úspěšné (často indie) pecky typu Dead Cells nebo Hades.

    Jinak mám pocit, že her je fakt přehršel, takže není nutné nikde ubírat :)


  • twicer

    včem přesně? :)

  • gio1

    Last of Us, Tsushima, God of War, Uncharted, Assassini a tak no. Jakožto majitel dvou dětí a dvou prací prostě nemám na hry typu "umiračka a odznovuzacinacka" čas, nervy a trpělivost. Kazdej hrajeme hry pro neco jinyho. Nekdo pro zábavu a relax, nekdo v nich chce překonávat výzvy , nervovat se  a rozbijet ovladace😀

  • uher

    Takže walkthrough videa...

  • uher

    No tak to právěže vůbec ne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit