Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hlavně nesmíš minout levandulová políčka!
  • blixa
    Tohle je nejaka historicka vec, delalo se to pred lety nejspis kvuli nejakym opakovanym utokum. Zeptam se na to techniku, jestli uz by bylo mozny tohle opatreni zrusit - tak mi to prijde v dnesni dobe uz zbytecny..
  • blixa
    V dobe kdy jsme zacali vysilat Fight Cluby zive byl pro nas Twitch prakticky nepouzitelnej. Tehdy jsme se rozhodli vysilat pres Youtube a ted to proste jen drzime dal, protoze vlastne neni moc duvod to menit. Ze je to v nekterych zemich blokovane je zalezitost Youtube, s tim nic nenadelame. Proto ale hazime zaznamy vsech nasich streamu i primo k nam (hned druhy den po vysilani tam jsou) - tam je mozne si je pustit odkudkoliv: http://games.tiscali.cz/tv
  • Ja vedel ze strasne dlouho byl ve vyvoji sourcovy half, ale to ze uz je to na svete jsem zjistil az kdyz sem byl v 15 chapteru v originalu :D
  • ja to sledoval na YT z kanady a vklidu, horsi je to ze do chatu na games me to pres regio zamek uz nepustilo...
  • Mato1987
    nielen tdu2 a rivals ale všimol som si tam aj dokonca prvky z dirt 2.
  • kopie TDU2 a NfS rivals jak vino... :/
  • C-BEAM
    njn: môžeš to vysvetlovať aj v mandarinčine, na obsahu to nič nezmení. Máš samozreje právo vyjadriť názor a nikto ti ho neberie, rovnako ja mám právo vyjadriť názor na ten tvoj, vitaj vo svete internetového fóra ! Čo sa týka recenzovania na gamepade tak vzhľadom na to, že majorita hrá závodné hry na gamepadoch je logické, že i recenzia je z hrania na gamepade, na ktorý je zároveň hra stavaná. Aká to nehoráznosť !

    Samozrejme i ja by som chcel kombináciu pekného otvoreného sveta aký predstavil Horizon2 a kvalitného fyzikálneho jizdniho modelu z Assetto Corsa a ono to časom určite príde... treba byť trpezlivý.
  • No asi bych ti to musel vysvetlit slovensky a to bych mozna nezvladl.
    Ohledem hrani gamepadem to povazuji za divny, nicmene s dodatkem ze je to subjektivni zalezitost, tudiz je to jenom muj pocit. A ten si snad muzu dovolit sdelit, nebo jsem te mel pozadat o svoleni?
    Co se mi ale nelibi jsou gamepadem delany recenze zavodnich her, kde se hrac s volantem nema sanci dozvedet jak blizko realite je jizdni model. Je to tak slozite pochopit?
    Uprimne co se tyce jizdy po okruzich, ja si uplne vystacim se simulatory, taky moje komenty pod clanky o arkadovych hrach tohoto typu nikde nenajdes. Nezajimaji me, nekafram do nich. Kapisto?
    Zajimaji me ale hry s jezdenim po otevrenem svete. Kdyby existoval takovy simulator, taky bych na arkady tohoto zanru zvysoka kadil, to si pis. Jenomze neexistuje a bohuzel neexistuje ani arkada s vstricne udelanym jizdnim modelem pro pokrocilejsi hrace s volantem. Na ty vyvojari zvysoka kadej a kdyz uz tam vubec podporu volantu daji, je to jenom pro deti. Existuji samozrejme komunity moderu, kteri se snazi z toho neco vytriskat, jenomze vyvojari kadi i na ne, pristup jim nijak neusnadnuji, spise naopak.
  • Sa mi zda alebo ta hra nema ani anisotropicku ale iba starucku trilinearnu filtraciu textur (napr. stredova ciara mizne po 10m?)
  • to je 30fps
  • C-BEAM
    njn : tak ti trochu pripomeniem čo si písal : "Ale gamepadem hrat hru kde porad jenom jezdite a nemuzete vystoupit z auta, to mi uz prijde trochu uchylarna" - písal si teda o závodných hrách v globále a ty to dobre vieš. Jednoducho preháňaš a máš problém tam kde iný problém nemajú ... nebude náhodou problém tak trochu aj v tebe ?
  • Ale to se velice mylis mily C_BEAM.
    Ja tady prave nepisu o "normalnich zavodech", ale o blbnuti v otevrenem svete s civilnimi auty pokud jsi to nezaregistroval. Pro simulatory vyuzivam plny rozsah pouze v historickem modu pro rFactor. Ale i tech realnych 600-500 stupnu je na levnejsi volanty nedosazitelny rozsah. Formule me nebavi, ale pokud vim, tam se v realu rozsah elektronicky nastavuje podle aktualni rychlosti.
    Takze zpatky do otevreneho sveta:
    Kdyz potrebuji otocit auto na silnici, musim mit ve volantu plnej rejd, to da rozum. Otacet auto na desetkrat s couvanim je pri takove honicce s policajtama docela blby, rucka funguje jenom od urcite rychlosti a nejde pouzit pro kazde otoceni, to snad uznas.
    Pokud si do volantu s nizkym rozsahem nacpu plnej rejd, znamena to ze volant musim nastavit hodne nelinearne, abych ho nemel precitlively na mirne zatacky. A uz je realita rizeni kde? No v riti Kefaline.
  • C-BEAM
    " Logitech G25 s realnym rozsahem."

    a teraz mi úprimne napíš, že tých "reálných" 900 st. aj využívaš ... v normálnych závodoch GT1-3 je to väčšinou okolo alebo pod 500 st., a v F1 aj pod 360 a nemám pocit, že by im ten "reálný rozsah" chýbal *1* Trochu mám pocit, že chceš byť zase reálnejší ako realita.
  • Hra nevypadá špatně, jízdní model strašný, ale nejvíc by mi vadilo těch 30fps, aspoň z toho videa mám pocit, že je to takové kostrbaté to ovládání. Hrál jsem teď NFS Rivals s odemknutýmy 60fps a rozdíl obrovský v řízení.
  • Až se naučíš psát normálně. Co je to "by jste"? Snad byste, ne? Já vím, ale přesto.
  • Nemohli by jste mluvit normálně? Co je to mejdlo? Snad mýdlo ne. Já vím, ale přesto.
  • Diky za reakci. Pro mne ani tak neni dulezita odezva, jako citlive ovladani. A rozsahem se packy gamepadu samozrejme nemuzou volantu a pedalum rovnat. Ale jizdni model by musel odpovidat realite alespon natolik, aby ten rozsah mel vyznam. A to se obavam nema. Kdyz jsem jako fakan kroutil levnym volantem, bylo to mnohem lepsi nez cokoliv jineho. Ale prekvapeni nastalo az kdyz jsem si poridil Logitech G25 s realnym rozsahem. U her se solidnim jizdnim modelem to byl neuveritelny skok. Sam bych tomu predtim neveril. Protoze pro ovladani rizeneho smyku je citlivost volantu smerodatna. Toto nemuze zadny gamepad zajistit. Proto je jizdni model u arkad takovy jaky je.
    K tomu jenom dodam, ze fakt nechci prudit. Hracu kteri hledaji pocit radosti z ovladnuti vozu jako jsem ja asi neni moc. Proto jsou hry takove. Smeruji na hlavni cilovou skupinu. Muze mi nekdo rict, proc tedy arkady neignorujes, proc nehrajes simulatory, tech je taky na obzoru dost. Tomu odpovim, ze bych byl asi nejstastnejsi hrac, kdyby nekdo prisel se simulatorem jizdy v otevrenem svete s ambientni dopravou a pro atmosferu i nejakym tim chodcem v ulicich. Vono krouzit porad na okruhu taky zacne casem prudit. O to vic me mrzi, ze je par her s otevrenym svetem, po kterem by bylo radost jezdit, kdyby ten pocit z ovladani volantem nebyl tak mizerny. Jo, jezdit si jako taxikar, to celkem jde. Ale jezdit na hrane moznosti, zatacky dverma napred, s pocitem ze je to moje prace rukou a nohou, to bohuzel nefunguje.
  • Nějak ta hra poskakuje, všimnul si někdo ? :-)
  • Hezký příspěvek, díky za něj. Jenom doplním, že Horizon 2 si volant zaslouží. Hraje se na něm velmi příjemně, i když to chce samozřejmě trochu zvyk. Nicméně nejsem Mr. Bean a nenosím si volant sebou, takže jsme jeli přes gamepad. Ten u Xbox ONE má delší chod páček než X360 a má vibrační triggery na brzdu a plyn, které vibrují ve chvíli, kdy auto ztrácí grip, což je ZÁSADNÍ pro zlepšení feelingu auta. Stejně tak vibruje trigger brzdy při intenzivním brždění a dává vám víc informací. Ne, nedá se to srovnat s tím jakou informaci vám dávají pedály v autě, ale rozhodně je to evoluce.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit