Přejít na výpis diskuzí

GDC 2018: Kouzelnické triky herních vývojářů

21.3.2018 12:31
Martin Bach 20 příspěvků

Napadlo vás někdy přemýšlet o hrách a jejich designu jako o kouzelnickém představení? Australskou vývojářku Jennifer Scheurlovou ano, a když koncem srpna loňského roku vyzvala na Twitteru další herní vývojáře, aby odhalili svá dosud skrytá designérská tajemství, naštvala tím spoustu lidí. „Mnoho hráčů...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • O praktike 50:50 v MP hrach by sme mohli polemizovat.. ale jedine individualne v kazdej competite hre. Pri OW som videl vela krat silver hracov hrat lepsie nez v Master ranku a podobne... Winning streak je zruseny, takze sa nemoze stat, ze hrac sa za jeden vecer dostane o 500b vyssie...

    V BF1 som dostaval aj ako uplny novacik neskutocne na palicu... vobec som nemal pocit, ze je hra voci mne tolerantnejsia....
    • Jack1947
      Naopak ve většině her tě párují ze začátku schválně s daleko zkušenejšími hráči, takže ze začátku si potrava než se zdvyhneš z bahna vlastní neschopnosti... Potom už jen člověk trpí to že je vysoký level.

      Vyvojářům stačí říct - You where you exactly deserve to be nebo něco podobného - hlavně že lidi nakoupí třeba v případě OW hodně smurfů a rozbijí kompetitivní hru a nemluvě o tom že pro Blizzard cokoli pod alespon Platinum je odpad - -
  • No GDCko velice komentujete ale videa z GDS asi skoncili v kosi, ci klasicky , slubotechna ze...
  • 50:50 je největší zlo a odpad MP má za následk jen to že neschopní vyhrávají stejně často jako ti nejlepší přitom ti nejlepší hráči by měli mít win ratio daleko za 50%... je to umělé schazování těch lepších stejné jako kvóty na co koliv neumíš se prosadit jsi neschopný nevadí dáme kvótu a hned tě musí přijmout do vedení.... *11* *11* *11*
    • Jack1947
      Jo je to pěkná debilitta ale co se dá dělat jak jeden blbb vynalezl mobové MMR( hidden elo) tak se hned všechny hry museli inspirovat. Takže než konečně vyhraješ musíš s nooby absolvovat aspon 10-20proher *7* protože to je cílené na to abys hrál jen s přáteli potom to bude více férové.

      GGG Mp hry v pvp nehraje takže jeho trolling je extra irelevantní a není vůbec k věci.
      • Jinymi slovy chces rici, ze na to abys vyhral musis snizit sve ELO prohrami s nooby (jak je oznacujes), tedy s hraci s nizkym ELO, aby ses dostal na/pod jejich uroven a dana hra te zacala na zaklade tveho snizeneho ELO parovat s podobne skilled hraci, abys pak mel sanci zacit vyhravat? Tedy jeste jinymi slovy chces rici to, ze dany clovek patri take do tzv. skupiny noobu? Pak v poradku, tak ten ranking ma fungovat. ;)
        • Jack1947
          Což je ve finále takyšpatně nebo jedeš alt účet -smurf a pak máš více noobů tedy hra jako taková selhala. To je problém u většiny MOBA her že se dají takhle zneužít a herní mechaniky zničit a zkazit hru hráčům kterří teprve hrát začali.
        • To je jak říká reres. Pokud má hra spatně udělanej matchmaking tak musíš jít štěstíčku trochu naproti.
          Ono záleží i na spoluhráčích žejo.
          • Jack1947
            V které hře nezáleží, ale když je to od základu MMR ( Match making points) tak na to můžeš zapomenout. Opravdu to kazí hru když si třeba jediný vysoký level a ostatní začali teprve hrát... kazí to hru tobě potom spoluhráčům protože musí poslouchat jak jsou neschopní a i když je jim sděleno že je to dementním matchmakingem tak je to stejně jedno tixičtí jste vy no matter what"

            Nicméně ty asi víš o čem se mluví...
      • TheGGG
        mám 400 hodin v BF1 zlatko... takže příště nepiš o věcech o kterých nic nevíš...
        • Když se tím chlubí jiní, jsou to kryplové.
          Když se tím chlubí TheGGG, ví o čem mluví.
          Neckbeard spotted.
        • Jack1947
          Já o tom vím možná více, než si myslíš.

          Zrovna nevím jestli BF1 je ideální případ hry, sice nevím jak přesně to funguje a kolik je tam nebo není Hackerů - jestli tam je nějaký ranked mode protože to ve většině her je TRASH -

          Nejvíce vypoví o určitých hrách právě kompetitivní režim - pokud je tam něco na způsob COD tak to je humus potom. Pokud hraješ pro zábavu, a hry - výhry prohry tě moc nezajímají tak prosím. Zdá se mi jako by to začlo s vydáním COD MW2 protože od té doby může mít host úplně debilní net a zkazit hru všem. Nojo dříve žádné matchmaking srágory nebyli...
    • TheGGG
      a hned tu máme jednoho kdo si boostuje ego v MP a myslí si, že mu poměr K/D ve hře zajistí nějaký respekt v reálu. Komenty jako ten tvůj jsou jasným důkazem toho, že kultůra kr*plů neskončila... *1* *1* . Pokud by jsi byl lepší, tak by jsi zvládl i 100:100
      • Holt někdo si boostuje ego ve hře a někdo v diskuzích na herním webu, že je, anonymku...
        • TheGGG
          a někdo je takoví jelimánek že nepozná rozdíl mezi přihlášeným uživatelem a tím anonymním (i když toto rozdělení uplatňuje i games.tiscali) že? Jinak já si ego boostovat nepotřebuji, to je případ neckbeardů pseudo-elitářů a rádoby retromilů
          • to ze si prihlaseny znamena z pohladu anonymity presne co? nezdielas ziadne osobne udaje teda si rovnako anonymny ako neprihlaseny...
    • Úplně nevím na co si stěžuješ. Competetivní MP má vetšinou ranking systém, jehož fungování má vlastně za následek win raito kolem 50%.
      Neschopní hrají s neschopnými a nejlepší hrají s nejlepšími. Tak je pak logické že oba dva hrači mají win raito kolem 50 % protože hrají se sobě rovnými. Toum neříkám umělé shazování těch nejlepších. Pařád pokud by si pak zahral neschopný s nejlepším tak to bude jednostrané a nezábavné pro oba.
      • copak sbiras fragy? honis si EGO? loool
      • Spíš myslí to, co se mě stává v HotS - matchmaking mě vyhodnocuje nějak pofidérně a mám pořád dokola dvě hry proti směšně slabým protivníkům a pak tři proti echt sehraným protivníkům.
        • samozrejme, pak zalezi jak to maji implementovane, pokud blbe tak to muze dopadnout vseljak. Ale to uz je spise chyba konkretni hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit