Přejít na výpis diskuzí
GDC 2018: Kouzelnické triky herních vývojářů
21.3.2018 | Martin Bach
20 příspěvků
-
50:50 je největší zlo a odpad MP má za následk jen to že neschopní vyhrávají stejně často jako ti nejlepší přitom ti nejlepší hráči by měli mít win ratio daleko za 50%... je to umělé schazování těch lepších stejné jako kvóty na co koliv neumíš se prosadit jsi neschopný nevadí dáme kvótu a hned tě musí přijmout do vedení.... *11* *11* *11*
-
-
Jo je to pěkná debilitta ale co se dá dělat jak jeden blbb vynalezl mobové MMR( hidden elo) tak se hned všechny hry museli inspirovat. Takže než konečně vyhraješ musíš s nooby absolvovat aspon 10-20proher *7* protože to je cílené na to abys hrál jen s přáteli potom to bude více férové.
GGG Mp hry v pvp nehraje takže jeho trolling je extra irelevantní a není vůbec k věci. -
-
Jinymi slovy chces rici, ze na to abys vyhral musis snizit sve ELO prohrami s nooby (jak je oznacujes), tedy s hraci s nizkym ELO, aby ses dostal na/pod jejich uroven a dana hra te zacala na zaklade tveho snizeneho ELO parovat s podobne skilled hraci, abys pak mel sanci zacit vyhravat? Tedy jeste jinymi slovy chces rici to, ze dany clovek patri take do tzv. skupiny noobu? Pak v poradku, tak ten ranking ma fungovat. ;)
-
-
Což je ve finále takyšpatně nebo jedeš alt účet -smurf a pak máš více noobů tedy hra jako taková selhala. To je problém u většiny MOBA her že se dají takhle zneužít a herní mechaniky zničit a zkazit hru hráčům kterří teprve hrát začali.
-
To je jak říká reres. Pokud má hra spatně udělanej matchmaking tak musíš jít štěstíčku trochu naproti.
Ono záleží i na spoluhráčích žejo. -
-
V které hře nezáleží, ale když je to od základu MMR ( Match making points) tak na to můžeš zapomenout. Opravdu to kazí hru když si třeba jediný vysoký level a ostatní začali teprve hrát... kazí to hru tobě potom spoluhráčům protože musí poslouchat jak jsou neschopní a i když je jim sděleno že je to dementním matchmakingem tak je to stejně jedno tixičtí jste vy no matter what"
Nicméně ty asi víš o čem se mluví...
-
-
-
mám 400 hodin v BF1 zlatko... takže příště nepiš o věcech o kterých nic nevíš...
-
-
Když se tím chlubí jiní, jsou to kryplové.
Když se tím chlubí TheGGG, ví o čem mluví.
Neckbeard spotted. -
Já o tom vím možná více, než si myslíš.
Zrovna nevím jestli BF1 je ideální případ hry, sice nevím jak přesně to funguje a kolik je tam nebo není Hackerů - jestli tam je nějaký ranked mode protože to ve většině her je TRASH -
Nejvíce vypoví o určitých hrách právě kompetitivní režim - pokud je tam něco na způsob COD tak to je humus potom. Pokud hraješ pro zábavu, a hry - výhry prohry tě moc nezajímají tak prosím. Zdá se mi jako by to začlo s vydáním COD MW2 protože od té doby může mít host úplně debilní net a zkazit hru všem. Nojo dříve žádné matchmaking srágory nebyli...
-
-
-
a hned tu máme jednoho kdo si boostuje ego v MP a myslí si, že mu poměr K/D ve hře zajistí nějaký respekt v reálu. Komenty jako ten tvůj jsou jasným důkazem toho, že kultůra kr*plů neskončila... *1* *1* . Pokud by jsi byl lepší, tak by jsi zvládl i 100:100
-
-
Holt někdo si boostuje ego ve hře a někdo v diskuzích na herním webu, že je, anonymku...
-
-
a někdo je takoví jelimánek že nepozná rozdíl mezi přihlášeným uživatelem a tím anonymním (i když toto rozdělení uplatňuje i games.tiscali) že? Jinak já si ego boostovat nepotřebuji, to je případ neckbeardů pseudo-elitářů a rádoby retromilů
-
-
to ze si prihlaseny znamena z pohladu anonymity presne co? nezdielas ziadne osobne udaje teda si rovnako anonymny ako neprihlaseny...
-
-
-
-
Úplně nevím na co si stěžuješ. Competetivní MP má vetšinou ranking systém, jehož fungování má vlastně za následek win raito kolem 50%.
Neschopní hrají s neschopnými a nejlepší hrají s nejlepšími. Tak je pak logické že oba dva hrači mají win raito kolem 50 % protože hrají se sobě rovnými. Toum neříkám umělé shazování těch nejlepších. Pařád pokud by si pak zahral neschopný s nejlepším tak to bude jednostrané a nezábavné pro oba. -
-
copak sbiras fragy? honis si EGO? loool
-
Spíš myslí to, co se mě stává v HotS - matchmaking mě vyhodnocuje nějak pofidérně a mám pořád dokola dvě hry proti směšně slabým protivníkům a pak tři proti echt sehraným protivníkům.
-
-
samozrejme, pak zalezi jak to maji implementovane, pokud blbe tak to muze dopadnout vseljak. Ale to uz je spise chyba konkretni hry.
-
-
-
-
No GDCko velice komentujete ale videa z GDS asi skoncili v kosi, ci klasicky , slubotechna ze...
-
-
O praktike 50:50 v MP hrach by sme mohli polemizovat.. ale jedine individualne v kazdej competite hre. Pri OW som videl vela krat silver hracov hrat lepsie nez v Master ranku a podobne... Winning streak je zruseny, takze sa nemoze stat, ze hrac sa za jeden vecer dostane o 500b vyssie...
V BF1 som dostaval aj ako uplny novacik neskutocne na palicu... vobec som nemal pocit, ze je hra voci mne tolerantnejsia.... -
-
Naopak ve většině her tě párují ze začátku schválně s daleko zkušenejšími hráči, takže ze začátku si potrava než se zdvyhneš z bahna vlastní neschopnosti... Potom už jen člověk trpí to že je vysoký level.
Vyvojářům stačí říct - You where you exactly deserve to be nebo něco podobného - hlavně že lidi nakoupí třeba v případě OW hodně smurfů a rozbijí kompetitivní hru a nemluvě o tom že pro Blizzard cokoli pod alespon Platinum je odpad - -
-