Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Trisska
    No a co, Havel ráčkoval ještě hůř a zvolili ho až na hrad! *15* Zas taková hrůza to není, nikdo není bez chyby a já mu rozuměla docela dobře! Na Dana Vávru nemá, to je fakt, ale aspoň se snaží! Nervozita taky udělá svý. Sou mraky lidí, kteří nic nedělaj, nic neumí a akorát kritizujou a zesměšňujou druhý! Ach jo. Děkuji za přednášku... *4*
    • kritizovat druhy,nic nedelat a nic neumet je narodni sport..jsme v nem dobry . tak je treba to rozvijet at jsme nejlepsi:)
  • Marquis
    Proč se tady sakra zabýváte pichovinama a ne obsahem této zajímavé přednášky? :/
    To fakt neumíte nic jiného než si u každého videa stěžovat na krávoviny? Většina z vás v životě nepřednášela a v základě pro herní komunitu udělala kulové.

    Když si nestěžujete na kvalitu videa, za které nemusíte platit- klidně mohl ten zážitek být jen pro ty, kteří na GDS byli (jak tomu bylo v minulých letech), tak fňukáte protože přednášející nemá české R?

    Je mi z vás špatně...:(
    • Robotron3
      Přitom každý ví, že kdo nemá královské R, ztrácí charakter :)
      • a je to peknej amateeerrrrrrrrrrrrr r rr r r r r r r r r r r r r rr r r .
  • Z toho co tady řeší někteří ubožáci u přednášky jednoho z nejlepších grafiků u nás, se doufám nejen mě dělá na blití. Proč jen v naší zemi musí žít tolik závistivých, naprosto vymaštěných, zlomyslných NUL?
    • Nepsal bych závistivých - oni nekritizují kvůli závisti, ale kvůli své omezenosti a blbosti. Závist není základem všeho, jak se češi občas chybně domnívají.

      Já tyhle reakce prostě ignoruju. *3*
    • Když pominu hloupé komentáře (vada řeči apod.), tak ta přednáška byla celkem o h*vně, soudruhu Bláho. V zásadě kdykoliv přednášející řekl, že existují nějaké fígle, aby hráč vnímal prostředí jako uvěřitelnější, a já logicky čekal, že právě v tu chvíli začne to zajímavé, proč na to vůbec koukám, tak buch, konec, a opět obecné řeči typu "vegetace hraje docela důležitou roli" (o rly?!). Vcelku nepochybuju o tom, že přednášející je odborník a dovede zasvěceně probírat ty problémy do hloubky... tak proč to nedělá? Michal Hapala to umí na jedničku s hvězdičkou.
    • A z tohoto je zase na blití mně. To že se někoho zastaneš ještě neznamená že je jeden z nejlepších grafiků u nás ty tlustá šilhavá příšero. Kdyby ses dokázal podívat oběma očima v jeden směr, poznal bys dobrou 3D grafiku a měl bys to v životě snažší.
      • Přijď mi to někdy říct do očí.
        • Ok přijdu, ale nejprve mi řekni do kterýho oka ti to mám říct, jestli do pravýho nebo do levýho, protože už z IS si pamatuju že nejsi schopen se člověku podívat do očí tak aby to bylo přirozené.
          • A teď mi něco prozraď, chytráku. To jsi skutečně byl v IS tolik vytížený, že jsi neušetřil ani chvíli, aby jsi panu Vávrovi takto polichotil osobně? Pana Vávru jsem na vlastní oči nikdy neviděl. Ať už má ale jakékoli vady, v IS dělal designéra, nikoli manekýna.

            Nevím přesně, o co se snažíš. Možná chceš udělat dojem nebo na sebe upozornit. Jelikož je však valná většina zde diskutujících na mnohonásobně vyšší intelektuální úrovni než jsi ty, snažíš se marně. Takže děkujeme a můžeš jít o diskuzi dál.
          • Magister_Peditum
            Internetový drsoň. *2*
    • jednoho z nejlepsich grafiku u nas? jako v cem v tech plakatech nebo ve 3D nebo jak to mam tohle chapat... par cechu je na CGtalku a rekl bych si tvrdit ze jejich tvorba docela prevysuje toho o kom se tu bavime.
      • Dan asi myslel " jednoho z nejlepsich HERNICH grafiku". Vypotit za pul roku uzasnej render, vyretusovat ho ve PS a pak se s nim pochlubit na CGTalku je jedna vec, ale udelat dobrou smysluplnou grafiku do hry, v casovem limitu, s omezenym poctem polygonu, rozliseni textur, vcetne normal map, LODu, kolizi a buhvi ceho jeste, to je vec druha. Asi tak bys to mel chapat.
        • Jeste dodam ze samozrejme normalmapy hipoly grafici resi taky, a rozhodne zadnou flakacku nemaji, znam par lidi z co delaji pro zahranicni firmy (jeden z nich delal asety do cinematiku star wars hry) a rozhodne na to zadnou flakacku nemel ze by se mohl pulroku nekde valet a neco si "retusovat".

          Me osobne nedelalo problem zrovna resit v herni grafice problemy co jsi vypsal ty.. u me to vzdycky zkazilo treba nasvetleni enginu nebo kvalita shaderu nez nejaky LODy nebo kolize.
        • Dneska to stejne beres z Hipoly modelu kdyz chces aby to nejak poradne vypadalo (si proste clovek musi vybrat) max/maya-Zbrush/Mudbox-Retopologie (LOWPOLY,LOD)-transfermap... a pak neco na ty kolize popripade polykolize pokud to muze byt u staticmeshe.

          ty normalky vezmes z toho hipoly, prece je dneska nebudes matlat nekde v crazybumpu nebo nDO to jde akceptovat u nejaky indie hry ale v AAA titulu bych to v roce 2013 uz nechtel videt i kdyz je to rychlejsi ale to druhy vypada lip (hloubka).

          To sami LODy ty prece udelas z ty retopologie zadna velka veda.

          takze misto retusi a nasvetleni a fyzikality materialu resis LOD, dobrej transfer diffuse, normalky a tesellace jinak je to dost podobny a bude to podobnejsi cim dal vic se ta pipeline priblizuje hipoly grafice, si myslim ze za dalsich 5-7 let uz moc velky rozdil nebude.
    • bo ve Skyrimu nejsu kadibudky
      • najviac som sa zasmial že v Dawnguard už je niečo ako kýbel v jednej misii :D
      • no tak to je zasadni problem, kam maj ty lidi pak sr*t , ze ?
        • Zajimálo by mě jestli ve hře od Warhorse budou v těch kadibudkach lidi skutečně v pravidelných intervalech vykonávat potřebu:)....
    • Lidi jsou nevdecny h*vada. Ikdyby ses postavil na nehet, tak budou zvanit a remcat, hledat blechu, kterou by mohli pohanet a zkritizovat. Nakopat je do riti smejdy.
    • Robotron3
      Aby ty jedničky to měli jednodušší se prosadit *1*
  • eeeee
    Prednaska byla uplne v pohode. Remcalove by potrebovali proplesknout, aby se vzpamatovali.
    • Robotron3
      překlik...
  • Ten kdo mu nerozuměl tak at si vyčistí uši protože chyba bude na jeho přímači :)

    Já to ani nepostřehl dokud sem nezašel sem do diskuze. Asi jde o to s jakým zajmem je přednáška puštěna. Jestli se zájmem dozvědět se něco o výrobě AAA her a nebo hledaní chyb...
  • Ako sa vola software v ktorom je ta prezentacia? Inak prednaska ok
    PS: myslel som si ze zijem v inteligentnej spolocnosti kde sa problemy ako zle vyslovenie R neriesi ale niektory si to proste neodpustia...
    • http://prezi.com bych osobně typoval
      • Yop, dik moc
  • kurna ten Madr je ale tanecnik, se tam vlnil jak na diskotece *1*
  • Každý si z toho odnese co chce. Pro myslící lidi určitě nebylo smyslem té přednášky hodnotit řečové vady řečníka, ale odnést si něco obsahu. Myslím, že ti co řeší ráčkování se sami zařadili...
  • KDybude prednaska o programovani her? cekam na ni jak vozembouch a tesim se strasne
  • Slotermeyer
    Přednášející nebyl úplně ve své kůži, to se dá lidsky pochopit. Co mi ovšem vyloženě kazilo zážitek, byl ten brutální kompresor (nebo co je to za efekt) - jako bych stál na pláži a poslouchal vlnobití. Screeny z prezentace jako u pánů z Warhorse by taky nebyly na škodu. Za záznamy z GDS samozřejmě jinak díky!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit