Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A teď mi něco prozraď, chytráku. To jsi skutečně byl v IS tolik vytížený, že jsi neušetřil ani chvíli, aby jsi panu Vávrovi takto polichotil osobně? Pana Vávru jsem na vlastní oči nikdy neviděl. Ať už má ale jakékoli vady, v IS dělal designéra, nikoli manekýna.

    Nevím přesně, o co se snažíš. Možná chceš udělat dojem nebo na sebe upozornit. Jelikož je však valná většina zde diskutujících na mnohonásobně vyšší intelektuální úrovni než jsi ty, snažíš se marně. Takže děkujeme a můžeš jít o diskuzi dál.
  • Jeste dodam ze samozrejme normalmapy hipoly grafici resi taky, a rozhodne zadnou flakacku nemaji, znam par lidi z co delaji pro zahranicni firmy (jeden z nich delal asety do cinematiku star wars hry) a rozhodne na to zadnou flakacku nemel ze by se mohl pulroku nekde valet a neco si "retusovat".

    Me osobne nedelalo problem zrovna resit v herni grafice problemy co jsi vypsal ty.. u me to vzdycky zkazilo treba nasvetleni enginu nebo kvalita shaderu nez nejaky LODy nebo kolize.
  • Dneska to stejne beres z Hipoly modelu kdyz chces aby to nejak poradne vypadalo (si proste clovek musi vybrat) max/maya-Zbrush/Mudbox-Retopologie (LOWPOLY,LOD)-transfermap... a pak neco na ty kolize popripade polykolize pokud to muze byt u staticmeshe.

    ty normalky vezmes z toho hipoly, prece je dneska nebudes matlat nekde v crazybumpu nebo nDO to jde akceptovat u nejaky indie hry ale v AAA titulu bych to v roce 2013 uz nechtel videt i kdyz je to rychlejsi ale to druhy vypada lip (hloubka).

    To sami LODy ty prece udelas z ty retopologie zadna velka veda.

    takze misto retusi a nasvetleni a fyzikality materialu resis LOD, dobrej transfer diffuse, normalky a tesellace jinak je to dost podobny a bude to podobnejsi cim dal vic se ta pipeline priblizuje hipoly grafice, si myslim ze za dalsich 5-7 let uz moc velky rozdil nebude.
  • Dan asi myslel " jednoho z nejlepsich HERNICH grafiku". Vypotit za pul roku uzasnej render, vyretusovat ho ve PS a pak se s nim pochlubit na CGTalku je jedna vec, ale udelat dobrou smysluplnou grafiku do hry, v casovem limitu, s omezenym poctem polygonu, rozliseni textur, vcetne normal map, LODu, kolizi a buhvi ceho jeste, to je vec druha. Asi tak bys to mel chapat.
  • Tikov
    První větší konflikt mezi Čechy a Slováky je Kukova aféra z 28. roku, která vyústila v odchod Hlinkovců z koalice. (A 15 let vězení pro Kuku). Svádět zhoršující se vztahy jen na krizi není správné. Masaryk označil Pittsburskou dohodu za neplatnou, Beneš jí odmítl po nástupu do prezidentské fce realizovat a souhlasil jen s autonomii. Ta byla realizována až po Mnichovu. Tedy lze snadno 1. řepu pro Slováky označovat jako útisk- jde o období boje o samostatnou státní správu, které se jim omezeně dostává se zánikem tohoto uskupení a plně po odloučení od Čechů. Slováci nemají důvod to období vnímat nějak výrazně kladně (narozdíl od Slovenského státu).
  • Ale on pouze přednášel o své práci, nerecitoval básně na mezinárodní úrovní, ani nehrál v divadle. To je takový problém se přes velmi mírnou vadu řeči a určitou nervozitu přenést, a spíš poslouchat (ne opravdu je mu dobře rozumět) co chce říct? Vy "hnidopiši z povolání" jste fakt chudáci.
  • Magister_Peditum
    To je předmětem nekončících diskusí a snadno to rozhodně určit nelze. Pokud by to byl útlak, tak co bylo potom předcházející období existence Slováků pod nadvládou Maďarů? Kulturní genocida? *4* Já bych to "utlačování" přirovnal k "utlačování" sudetských Němců. Dokud zažívala první republika konjukturu, tak se nikdo neozval a Hlinka a Tiso byly zapřísáhlými "čechoslovakisty", ale po Velké hospodářské krizi najednou obrátili o 180°. *4* Myšlenka společného československého národa byla samozřejmě špatná (i když svoji logiku, aby vznikl národ větší než německá a maďarská menšina, měla) a federalizace by jistě mnoho věcí vyřešila.
  • Magister_Peditum
    Internetový drsoň. *2*
  • najviac som sa zasmial že v Dawnguard už je niečo ako kýbel v jednej misii :D
  • Ok přijdu, ale nejprve mi řekni do kterýho oka ti to mám říct, jestli do pravýho nebo do levýho, protože už z IS si pamatuju že nejsi schopen se člověku podívat do očí tak aby to bylo přirozené.
  • Tikov
    Magister_Peditum: Celkem snadno lze za takové období označit první resp. druhou republiku- dodnes je její vnímání na Slovensku velmi odlišné od našeho (je to taky jeden z důvodů rozpadu po roce 1990) a já si troufám říci, že oprávněně- stačí sledovat boje o autonomii, české snahy o puč v březnu '39, zastoupení Slováků ve vyšších místech armády a další.
  • Zajimálo by mě jestli ve hře od Warhorse budou v těch kadibudkach lidi skutečně v pravidelných intervalech vykonávat potřebu:)....
  • Magister_Peditum
    Utlačovaný Čechy? Kdy? Kde? *8*
  • jasne že sme národ, akurát sme si museli vydobiť svojbytnosť a boli sme dlhú dobu utlačani madarmi a čechmi
  • Když jsem ještě chodil na VŠ (už je to nějaký ten pátek), měli jsme tam profesora (ano, byl to profesor jmenovaný prezidentem ČR), který měl vadu řeči, která byla ihned rozpoznatelná. Přesto jsme při jeho přednáškách mlčky seděli a poslouchali plní nadšení, že máme to privilegium poslouchat tak zkušeného člověka, vědce s významnou pověstí. Nikoho, opakuji nikoho nenapadlo se jakkoli pozastavovat nad zmíněnou vadou řeči. Nebyl to podstatné.

    A co si z toho máš vzít? Pokud je někdo odborník, měl by člověk věnovat veškerou pozornost té odbornosti. Dokonalé řečnické dovednosti se beztak očekávají od politiků, diplomatů a např. obchodníků a nikoli od odborníků (kor v oboru, kde není prezentace tak častá).

    Zamysli se nad tím. *3*

    PS Já si žádné řečové vady nevšiml. Docela mě překvapilo, že tu něco takového řešíte. Asi jsem se věnoval spíše obsahu a ne věcem kolem. *7*
  • Nepsal bych závistivých - oni nekritizují kvůli závisti, ale kvůli své omezenosti a blbosti. Závist není základem všeho, jak se češi občas chybně domnívají.

    Já tyhle reakce prostě ignoruju. *3*
  • To fakt nechápu. Velmi pozorně jsem si poslechl všechny 3 přednášky a tato byla obsahově nejslabší a nejvíce obecná. Čekal jsem o něco víc. Ale zase platí: Lepší něco než nic. Taky se na nás mohli vykašlat a nic nepřednášet. Ve výsledku jsem tedy rád skoro za cokoli.
  • Přijď mi to někdy říct do očí.
  • no tak to je zasadni problem, kam maj ty lidi pak sr*t , ze ?
  • jojo, at se dotoho zensky nemontujou, nemaj bunky na to proniknout do games. At hezky zustanou tam kde neco umi. my se jim taky necpeme do toho jak se lakujou nehty, nebo holej pinduliny, ne ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit