Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokud nevěří projektu na kterém pracuje a nevěří ani lidem se kterými spolupracuje, možná by měl Roman dělat něco jiného.
  • Jedna z nejhorších prezentací co jsem kdy v životě viděl... Pan Zawada evidentně ví o čem mluví, ale jako řečník opravdu nestojí za nic.. Několikrát pomluvit vlastní práci i práci celého týmu je opravdu šílené.. Skromnost nikdy není na škodu, ale skepse vůči vlastním lidem a vlastní práci je opravdu otřesná.. Celkem informační objem celé přednášky je velmi chabý. Celkem mi z toho vychází jako pomlouvání všech i sebe sama... Chápu, že nikdy nejde vše hladce, ale pan Zawada hlavně a jenom vyzdvihuje negativa této práce, pozitiv jsem opravdu moc nepostřehl.... Prostě hrůza, myslím, že přednáška o grafickém designu by měla bvypadat opravdu jinak... Sám občas stávám před publikem a mám své vlastní prezentace a zásada číslo jedna zní: "Nikdy nepomlouvej vlastní firmu a neupozorňuj zbytečně na negativa." Hlavně jsem se z prezentace moc nedozvěděl, škoda...
  • mirekdusinojc
    Jenom kluci nemuseli vzít obraz z toho druhýho projektoru, kde je očividně špatně vyvážená bílá a zároveň je expozice nastavena na první projektor. To by potom bylo alespoň trochu koukatelný.
  • mirekdusinojc
    Taky jsem čekal nějakou sondu do jejich konkrétní práce, na druhou stranu: 1) letošní GDS bylo hlavně ve znamení náborů, což je ze všech těch přednášek tak nějak docela zřetelné. 2) Je těžké dělat rozsáhlou niterní prezentaci, když při tom máte fulltime job v malém týmu s velkými ambicemi. Je mnohem jednodušší udělat na toto téma obecnou přednášku, která se dá sfouknout za jeden večer. 3) Know-how nemusí být nutně o tom, aby se sdílelo, protože tím by studio přišlo o část svých "vývozních artiklů", if you know what I mean ;) 4) Obecenstvo bylo složeno z mnoha vrstev lidí, od profesionálních grafiků, po studenty, kteří teprve tvoří svojí první hru v GameMakeru. Tím je opět tvorba prezentace složitější, protože autor musí cílit na co nejvíce lidí. Kdyby to byla prezentace pouze pro grafiky, tak by asi byla mnohem odbornější a počítala se vzdělanějším obecenstvem.
  • Robotron3
    Chápu, ale to jsou zase předpokládám lidi, který by se k takový přednášce ani nedostali, nedejbože pomýšlet na vývoj her :)
  • By ses divil, kolik lidí tyhle základní věci neví. Když jsem ve své bývalé firmě zavedl sdílení dokumentů, byla to revoluce srovnatelná s vynálezem knihtisku.. aspoň pro tu firmu. *1* *7*
  • Robotron3
    Ještě pro doplnění, kdyby si to náhodou někdo četl z autorů. Podle mě neni dobrý dávat do přednášek informace, které jsou stejné a zjevné ať už člověk pracuje na hrách, nebo ne. Spousta věcí z přednášky jsou informace a zkušenosti, které lidé chápou a znají, ať už pracovali v týmu na čemkoli, jakýkoli práci a nemusí se jednat vůbec o nic společného s vývojem her. Pak mi taková přednáška nic nedá, protože s tím zkušenost mám a s 3d grafikou jen jako laik. Myslel jsem, že se dozvím něco specifičtějšího pro ten obor grafiky, jaký je třeba proces tvorby ukázaný na konkrétním příkladu a tak.
  • Robotron3
    Sem docela zklamanej, jednak z přednášky Dana Vávry a hlavně z této. Všemožně se snaží představit přednášky jako "jak se to dělá v týmu při vývoji velké AAA hry", ale přijde mi to moc obecné a zjevné i pro laiky + k tomu pro kontrast pár nepodstatných detailů.
  • Je to cizí slovo, tak se holt spletl... *7*
    To se stane každýmu...
  • Tady je to naprosto normalni. Vzdyt tady je to samej top vyvojar, top programator, top reziser, top spisovatel, top grafik a co ja vim jaky jiny top.
    Nejlepsi je jak vsichni vzdycky vedi co a hlavne jak by to meli delat ti druzi.
  • sinchronizivat vážně? i ? vyborně
  • Opět děkuji redakci. Kvlaita videa není zase tak hrozná! Úplně v pohodě se na to dá podívat. Jistě, mohlo by to být o trochu lepší, ale buďme rádi, že máme aspoň nějaký záznam.

    K přednášce: Místy bohužel příliš obecná ale i tak mě to bavilo poslouchat. Pár hodně konkrétních informací tam zaznělo. Já si to rád poslechl...
  • čímž by byli sami proti sobě :) nemá cenu reagovat ne pár trollů, i přes horší kvalitu to byla celkem zajímavá přednáška.
  • GlaDOS
    Neuškodila by trocha tolerance. Klidně ty záznamy vůbec nemuseli dělat.
  • Zase další Slovák co jen držkuje jak je vše na nic a on by to udělal XXX krát líp.
  • Zdravim, ten clovicek zodpovedny za "nedokonalele" zabery na herni engine jsem ja. Tak prosim hazejte spinu na me (bezesporu si zaslouzim) Poridit vice nez 20 hodin zaznamů, sinchronizovat separatne zvuk, implementovat dodane prezentace ... to je prece jednoduche a neni na tom co pokazit. . Kluci z Games opravdu za nic nemuzou. Snazil jsem se alespon nejak ty zabery vytahnout z hlavni kamery ale vidite sami , neni to uplne dokonale. Nadruhou stranu predpokladam, ze vetsina z vas nejsou male deti, ktere potrebuji obrazky proto aby si vyhutnaly bezesporu kvalitni prednasku. Co se tyce zkraceni zaznamu tak je to tak. Bohuzel poslenich cca 15 minut byla diskuze, kdy recnik odpovidal vice mene jednim sloven na otazky ktere nejsou v separatnim audiozaznamu. Proto jsem se rozhodl tuto cast odstrihnout. Precejen 15 minutich prolozenych obcasnou jednoslovnou odpovedí "ano", "ne" či "možna", by melo nulovou informativni hodnotu.
    Vesele vanoce a stastny novy rok
  • docela slozita prednaska fraze ktery normalni clovek nerozumi. nekdy mi pripadalo ze anglicke vyrazi jsou zkomolene to delaj lidi kteri anglicky umi tak si to upravuju, treba "youtu" nema to byt youtube ?
  • Asharak
    Já vím, potok.. mlým, kolo.. pamatuji si to :)
  • Milda8
    Nechci se chlubit, ale já to odhad dobře :)
  • Tikov
    Možná by příště nebylo od věci informovat o snížené kvalitě rovnou na začátku/na předělu/v textu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit