Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kvalita prednášky 0 bodov, kvalita záznamu 0 bodov.....odbornú prednášku som si predstavoval trochu inak, prakticky len všeobecné frázy, ktorým by rozumel i Pepa z tej ich dediny
    • Zase další Slovák co jen držkuje jak je vše na nic a on by to udělal XXX krát líp.
  • Jako fajn, ale ukazku z editoru kuli ktere to kazdej koukal, takhle zabít v malinkem divne zkomprimovanem okne ktere na okraji dela pekne vlnky, sory ale tohle ste po*rali.
    • blixa
      Celá tahle přednáška byla z technického pohledu dost prokletá. Předně, kamera, která byla zazoomovaná na plátno bohužel vypověděla službu. Proto je ta ukázka na konci tak nekvalitní - jde totiž jen o výsek z plátna z kamery, která zabírala celek tý přednášky. Proto kluci jen vyseknuli ten konkrétní záběr na plátno a upravili ho aby neblikal a podobne. Logicky ale ta kvalita neni dobra - to byl ostatne taky duvod proc zacaly ty prednasky vychazet prave az ted - chteli jsme zacit touhle a snazili jsme se to nejak vyresit.
      • mirekdusinojc
        Jenom kluci nemuseli vzít obraz z toho druhýho projektoru, kde je očividně špatně vyvážená bílá a zároveň je expozice nastavena na první projektor. To by potom bylo alespoň trochu koukatelný.
      • Tikov
        Možná by příště nebylo od věci informovat o snížené kvalitě rovnou na začátku/na předělu/v textu.
      • http://i.imgur.com/A5NG0.gif
    • Prosim o neupraveny zaznam at se nado da i podivat.
  • Robotron3
    Sem docela zklamanej, jednak z přednášky Dana Vávry a hlavně z této. Všemožně se snaží představit přednášky jako "jak se to dělá v týmu při vývoji velké AAA hry", ale přijde mi to moc obecné a zjevné i pro laiky + k tomu pro kontrast pár nepodstatných detailů.
    • Robotron3
      Ještě pro doplnění, kdyby si to náhodou někdo četl z autorů. Podle mě neni dobrý dávat do přednášek informace, které jsou stejné a zjevné ať už člověk pracuje na hrách, nebo ne. Spousta věcí z přednášky jsou informace a zkušenosti, které lidé chápou a znají, ať už pracovali v týmu na čemkoli, jakýkoli práci a nemusí se jednat vůbec o nic společného s vývojem her. Pak mi taková přednáška nic nedá, protože s tím zkušenost mám a s 3d grafikou jen jako laik. Myslel jsem, že se dozvím něco specifičtějšího pro ten obor grafiky, jaký je třeba proces tvorby ukázaný na konkrétním příkladu a tak.
      • mirekdusinojc
        Taky jsem čekal nějakou sondu do jejich konkrétní práce, na druhou stranu: 1) letošní GDS bylo hlavně ve znamení náborů, což je ze všech těch přednášek tak nějak docela zřetelné. 2) Je těžké dělat rozsáhlou niterní prezentaci, když při tom máte fulltime job v malém týmu s velkými ambicemi. Je mnohem jednodušší udělat na toto téma obecnou přednášku, která se dá sfouknout za jeden večer. 3) Know-how nemusí být nutně o tom, aby se sdílelo, protože tím by studio přišlo o část svých "vývozních artiklů", if you know what I mean ;) 4) Obecenstvo bylo složeno z mnoha vrstev lidí, od profesionálních grafiků, po studenty, kteří teprve tvoří svojí první hru v GameMakeru. Tím je opět tvorba prezentace složitější, protože autor musí cílit na co nejvíce lidí. Kdyby to byla prezentace pouze pro grafiky, tak by asi byla mnohem odbornější a počítala se vzdělanějším obecenstvem.
      • By ses divil, kolik lidí tyhle základní věci neví. Když jsem ve své bývalé firmě zavedl sdílení dokumentů, byla to revoluce srovnatelná s vynálezem knihtisku.. aspoň pro tu firmu. *1* *7*
        • Robotron3
          Chápu, ale to jsou zase předpokládám lidi, který by se k takový přednášce ani nedostali, nedejbože pomýšlet na vývoj her :)
  • Tikov
    Ta ukázka z editoru je taková.... nijaká? Videa uveřejněný dřív na TvojíRouře byla daleko kvalitnější.
  • ... kde jsou ty časy luxusních 2d grafik jako měly hry jako Desperados, Blitzkrieg, Commandos atd.
  • BoB.2
    Všichni do to mikrofonu strašně funí.-)
    • GlaDOS
      To na přednáškách na vejšce taky. Nejspíš to bude tím, že do přednáškových místností nekupují kvalitní dabingové mikráky.
  • ta přednáška nebyla celá!!!
    • Taky si říkám,nechápu proč to useknuli.
  • Asharak
    Hmm... mohli jste tam dát radši to "leaknuté" video z enginu :)
    Jinak škoda no, ten výklad je celkem hrozný :( Ale zase nějaké důležité informace tam jsou taky, když se v tom neztratíte.

    btw, co všechno měli za prezentace CDP Red?
    • Co si pamatuji, tak jen přednášku o konverzi Zaklínače 2 na Xbox 360.
  • Je to docela paradox, Games.cz slibovali lepší zvuk i video oproti záznamu který se objevil na youtube a který nahrával divák mobilem - a nakonec ukázali jen polovinu z celé přednášky. Takže děkuju a příště raději mlčte pisálkové.
    • blixa
      Viz vysvetleni nize.. A btw, vzdycky kdyz jsme neco, jak ti rikas "slibovali", nikdy jsme nezapomneli dodat "pokud se neco nepodela". U tehle akci se totiz podela neco vzdycky. A tentokrat to bohuzel odnesla tahle prednaska.. :(
      • calwin
        nikdy sa nezavdačíš... nerob si z toho hlavu :D
      • No jasně, u této akce se vždy něco podělá jak říkáš, tak příště drž hubu a nedělej nic, pak se nic nepodělá - takovéto přístupy vážně miluju. Vymlouvání se na pravidlo, to je fakt ubohý.
        • mpritasil
          Panáček je na internetu tak si vyskakuje, co? Rodiče tě neučili jak se mluví s lidmi nebo co? Chtěl bych vidět jestli by ses takhle vyjadřoval z očí do očí...
          • Mozek
            Svatá pravda.
  • Zdravim, ten clovicek zodpovedny za "nedokonalele" zabery na herni engine jsem ja. Tak prosim hazejte spinu na me (bezesporu si zaslouzim) Poridit vice nez 20 hodin zaznamů, sinchronizovat separatne zvuk, implementovat dodane prezentace ... to je prece jednoduche a neni na tom co pokazit. . Kluci z Games opravdu za nic nemuzou. Snazil jsem se alespon nejak ty zabery vytahnout z hlavni kamery ale vidite sami , neni to uplne dokonale. Nadruhou stranu predpokladam, ze vetsina z vas nejsou male deti, ktere potrebuji obrazky proto aby si vyhutnaly bezesporu kvalitni prednasku. Co se tyce zkraceni zaznamu tak je to tak. Bohuzel poslenich cca 15 minut byla diskuze, kdy recnik odpovidal vice mene jednim sloven na otazky ktere nejsou v separatnim audiozaznamu. Proto jsem se rozhodl tuto cast odstrihnout. Precejen 15 minutich prolozenych obcasnou jednoslovnou odpovedí "ano", "ne" či "možna", by melo nulovou informativni hodnotu.
    Vesele vanoce a stastny novy rok
    • Tady je to naprosto normalni. Vzdyt tady je to samej top vyvojar, top programator, top reziser, top spisovatel, top grafik a co ja vim jaky jiny top.
      Nejlepsi je jak vsichni vzdycky vedi co a hlavne jak by to meli delat ti druzi.
    • sinchronizivat vážně? i ? vyborně
      • Je to cizí slovo, tak se holt spletl... *7*
        To se stane každýmu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit