Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zajímavé, jen ten projev je trochu horší, respektive chvíliemi mluví podivně skoloňovanou czenglish.
    Skoro jak když občas zavítám na nějaký Let's play na Youtube a je komentovaný zvláštní směsicí českých a čeko-anglicky skloňovaných výrazů.
    S odstupem času chápu proč nás náš guru na programování nutil psát buďto jen česky, nebo jen aglicky, ale jak se to začne míchat a nedej bože skloňovat, tak je z toho šílenost.
    ... jdu někoho šútnout, snad budu mít lak a nedýlne mi demič za moc hápéček.
  • Abiczko
    Děkuji Warhorse a panu Holíkovi za skvělou a poučnou přednášku... stejně tak děkuji všem nepřejícným lidem že mi ukázali jací ještě, bohužel, mezi námi žijí omezenci. Jsem zvědav kdy zvednete zadek a půjdete ve svém volném čase a zadarmo někomu něco vysvětlovat, zrovna tak jsem zvědav na vaše BBB hry, když jste se tu konečně dozvěděli, že CE3 je FREE! *8*
  • Jednoznačně chválím . Konečně videa , která by na herním webu měla mít své stálé místo .
    Člověk musí mít také nějaké penzum znalostí a myslet si že jen díky hraní a vlastním dojmům všechny ostatní posadím na "sedinku" je hodné herního burana . Je na čase začít myslet a tvořit ...
  • I když je engine zadarmo, tak programování zabere čas. Takže když budu mít Bakalu za zády, jako Warehous, a ten mi dá několik milionů na výdaje, abych neumřel hlady a zaplatil nájem, tak se doprogramování taky dám. Nic na tom není, když máš hotovej engine. Já už bych ty jejich Husity měl hotový aspoň 2x.
    • Tilwaen
      Tak šup. Než to vydají, tak už určitě i pětkrát.
  • TheGGG
    No warhorse bude propadák, velký voči, malej žaludek
    • shadow
      Miluju vynášení takovejchhle soudů, aniž by z tý hry člověk viděl kus hraní nebo věděl o čem to bude. A jestli to zakládáš na tom rok starým uniklým videu, tak ještě vyřeš vraždu na základě popela z doutníků, krvavý šmouhy na zdi a šlápoty v blátě, Sherlocku :)
    • pritom by stačilo aby prisli s necim originalnejsim, treba rpg ze současnosti nebo sci fi. historických rpg je spousta
      • Jasně. A mohli by s tou originalitou zajít ještě dál, a pojmenovat to Deus Ex, Mass Effect, Fallout nebo tak nějak... AAA historický RPG si nevybavuju ani jedno.
        • mount&blade
          • Matthew1J
            Mount and Blade je sandboxový mix strategie a RPG. Kdežto Vávrovo RPG je příběhové openworld RPG.
      • vyjmenuj mi aspon tři relativně známý historický RPG, za posledních, řekněme 7 let
        • zaklínač
          • hahahahaha ten byl dobrej zaklínač je historická hra asi stejně jako je pong simulátorem tenisu *1*
          • Zaklínač? *1* Nechci ti brát iluze, ale ty kouzla a nestvůry jsou smyšlený.
          • To je jedno, ale chápu, že ty zatím neumíš počítat do tří, jednou tě to naučí
    • Ty máš taky malý žalůdek, proto tě holky nechtějí a nezbývá ti nic jiného, než celé dny sedět u komplu a trollovat na diskusích, aby jsi zahnal pomyšlení na to, jaká jsi zoufalá, ošklivá nula. *3*
      • těším se, jak tady budeš brečet že to nakonec zas tak super ultra boží není. Ono to tak totiž s velkou pravděpodobností i dopadne
        • Popravdě je mi to celkem jedno, jak to dopadne, ale přeju jim, ať se zadaří. Mě současná herní produkce neoslovuje a proto teď ve volném čase pařím staré Fallouty a Age of Empires 2 a bavím se u toho královsky.
  • Ja nebudem riesit podanie prednasajuceho, je to mlady clovek, kludne moze byt aj dobry grafik. Prednasal asi pop prvy raz, cize tu mi nevadi nic (okrem toho preglgania vody uprostred myslienky).
    Viac ma teda sklamal obsah. Do problematiky grafiky do hier vidim pomerne slusne a pre mna to bol prehlad veci, ktorych su na youtube mraky, technicke veci boli mnohokrat zavadzajuce a hlavne techniky vytvorene inymi hernymi studiami.
    Kedze sa to vola Grafika podle Warhorse tak ja by som nesmierne rad teda videl viac prave z grafiky Warhorse hry. Tie obite rohy boli dost malo. A vobec to nemuselo byt ako ukazka hry, ale ako co robia prave oni, na co sa mozeme tesit, popripade co nerobia prave najlepsie. Dufam, ze nikto nepovie, ze vyvinuli supertajne techniky, nikdy nikym nevidene a podliehaju totalnemu embargu, lebo sa jedna o nieco absolutne prevratne. Z minulorocnej prednasky Romana Zawadu si pamatam niekolko narazok o tom, ake upravy si Warhorse spravili aby si ulahcili zivot, popripade vyriesili niektore veci, ktore tam chcu mat co sa tyka grafiky, napriklad tie zamazane rohy, ci su tam nalepene decals alebo nieco ine, proste pracu Warhorse grafikov v praxi.
    Prednaska Dana Vavru bola sice venovana brutalnemu questu az ma clovek pocit, ze toto fungovat nikdy nebude, ale aspon ukazal, akym sposobom chcu questy oni. Rovnako zaujimava, aspon pre mna, bola prednaska Martina Klimu o tom, ako organizuju pracu v studiu.
    To co bolo v tejto prednaske pripominalo skusenym ludom, ako zbierka roznych materialov z inetrnetu, ktore uz vsetci videli v lepsom prevedeni. Verim tomu, ze miesto zaplavy dost zle vyslovovanych vyrazov, ktore sa uz prednasajucemu plietli, mohol radsej ukazat workflow a ciel aky chcu dosiahgnut na nejakych modeloch, pricom by vypinal a zapinal materialy, mapy atd. Takej prednaske by som sa naozaj ako profesional z tejto oblasti potesil.
    Dufam, ze nabuduce bude prednaska o grafike naozaj o Grafike podla Warhorse a kludne by mohla byt aj mimo GDS.
    Aj napriek tomu, ze si myslim, ze sa Warhorse prilis sustredi na rozne detaily v miere, ze to moze byt zabijak projectu, hru by som naozaj rad videl a hral.
    • Možná ty přednášky směřují spíš na lidi, kteří teprve začínají nebo o tom nic neví. Každopádně občas není na škodu si zopáknout něco, co by člověk už měl vědět
      • GlaDOS
        Nesměřují. O 3D grafice vím jen totální základy a tady jsem často byl mimo.
        • Ani nevím že bych o 3 D grafice někdyněco věděl , ale tenhle styl přednášky byl podle mne poměrně srozumitelný širokému publiku .
          • Tilwaen
            Byl, ale až zpětně, co se všechny pojmy ke konci dozvíš. Kdyby je byl vysvětlil hned na začátku, tak potom člověk, co o tom ví velké kulové, nemusí polovinu přednášky tápat. Pokud už člověk nějaké základy má, tak je mu to asi jedno.
      • Nemam absolutne nic ohladom zakladov, tie si aj kazdy profesional dookola opakuje. Ja som mal na mysli vacsi focus na Warhorse grafiku, nieco ako tato prednaska od Guerrilla Games pre Killzone Shadowfall http://www.youtube.com/watch?v=_29M8F-sRsU, ktora sa venovala next-gen features a zaroven ukazanim na scenach priamo z hry a co tie features riesia. A znova poznamenam, ze dufam ked mohli pred vydanim Killzone zverejnit takuto prednasku tak Warhorse projekt by ich mohol ukazat tiez, akurat by to vsetkych len nabudilo.
  • Sakra, to měla být reakce na C-BEAM. Pardon. To ten mobil! :-)
  • Ale s tím já naprosto souhlasím! Jen říkám, že i ten konkrétní případ nebyl přímo o modelování.
  • Heh, to je zase závistivých blbečků tady... Borci, nikdo vám nebrání v tom udělat lepší hru, CryEngine je zadarmo, popř. si můžete obstarat indie lincenci, která taky nic nestojí, jen pak odvedete část případného zisku Cryteku. Můžete se ukázat jací jste géniové a natřít to Vávrovi *1* Ale chápu, že nadávání v diskusích je snadnější, problém je, že za pár minut si na ty vaše pindy už nikdo nevzpomene.
  • Mít prachy, tak si taky koupím hotovej Engine a pak můžu machrovat, že dělám hru... *16*
    • Asharak
      K tomu ti stačí stáhnout GameMaker *3*
    • Cryengine nebo Unity si můžeš legálně stáhnout k nekomerčnímu užití.

      Tak se ukaž! :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit