Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MarekTV
    On ten Rybka má super mluvu a specifický humor. :) Me likey!
  • Vysvětlování Michala je zkrátka skvělé. Nejsem programátor a přesto jsem z přednášky měl hodně.

    Ach ten zvuk, přežíjte to. Přednáška stojí za to.
  • Nejlepší přednáška vůbec... opravdu ten se poslouchá dobře a hodně jsem se taky dozvěděl...
  • Keyz
    Je to borec. Vyzná se a skvěle je mu rozumět. Je vidět, že nějaké ty přednášky má již odbyté.

    - Škoda, že není jedna stránka kde by byla historie HW/SW a šlo by tam lehce hledat informace .
  • Bocan, Vávra, Klíma a moderovat bude Rybka.
  • filias
    Skvělá přednáška - díky
  • "Je to velmi sobeckej motiv, kterej vůbec nepočítá s tím, že můžte umřít" :D
  • Michal Rybka je pro mě záruka kvality, takže co dodat? Jako vždy velmi dobré. Děkuju.
  • Jo RAID je fajn, hlavně když ti do baráku třeba jebne blesk, jako mojemu kamarádovi ... to ti pak v té plechové skříni zbyde akorád trochu škváry a s RAIDem můžeš jít do pryč....
    Kdo nepochopil, tak Rybka mluvil o mediu, na které něco nahraju, dám to do sklepa a když to za 30 let můj vnuk vytáhne, tak to bude stále funkční... aneb stály problém fotografů a filmařů :-)
    Super přenáška! Díky pane!
  • Tyjo super, Rybku mam taky rád, pozvěte ho někdy do FC. Takovejch lidí který byste mohli pozvat a vy tam stejně pořád budete dřepět ve třech.. Rybka, Vávra, Bocan, Klíma, Fuka, Dvorský, Rosa, Macura už dlouho nebyl...