Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ak vas konkretne zaujimaju clanky ktore vychadzaju (viz prva kolonka) a tu priebezne vychadzaju tie co su prijate na konferencich

    http://artemis.ms.mff.cuni.cz/main/tiki-publications.php

    a na zodpovedanie vasho dotazu by bolo treba zachadzat do detailu a porovnavat vyjadrovaciu silu jazykov a ine teoreticke technikalie. ale v jednoduchosti je to asi ako porovnavat vyvojovy diagram a C++
  • Snad si rozumíme. Vývojový diagram je asi jasný. Z té přednášky mi připadalo, že objevili něco nového s pomocí fakulty. Podle toho co ukazoval na obrázku mi to ale přišlo jako klasický strom podmínek. Nic co neměla lepší automatická linka v továrně.
  • Ale tady nejde o prezentaci hry, teda alespoň ne na prvním místě. Tyhle přednášky začaly ještě něž byl vůbec znám název.
  • Paulcz
    Také by mě to zajímalo, máš už nějaké info ?
  • Paulcz
    díky za výbornou přednášku
  • jan.fojtik
    Vydařená přednáška. To že mluví o jejich hře naprosto chápu. Přednáší, aby mimojiné dělali reklamu, na tom není nic špatného...
    Dávám 4 bludišťáky za humorné podání s decentními forky *1*
    Jen tak dál pane Bocan!
  • Právě že né nováček. Už jsem toho slyšel a četl naopak příliš.
    Slovo hype bylo moc silný, to uznávám. Když si vezmu jen ten obsah přednášek, tak vůbec nechápu že taková blbost stojí za sdělení (né všechno samozřejmě).
  • wenceslaus
    Když nelíbí, tak nelíbí. Ale jestli ti tohle přijde jako přehnaný hype a vychloubání, tak to jsi, v prostředí počítačových her, asi hodně čerstvý nováček.
    Kdyby dělali krajinu typu Dragon Age, tak teď nemají deset kilometrů čtverečních, ale tisíc - jenže oni se rozhodli pro realistickou a hezkou krajinu. V tom je ten vtip.
  • Mě se takový přednášky nelíbí. Chápu že jsou potřeba - když budeme pořád dokola mluvit o tom že naše hra je fakt daleko lepší než jiný, tak nám to někdo třeba i sežere.
    O takovej hype se snažej všichni a pak vyjde hra a aplikace takových super novátorských přincipů je povětšinou k smíchu. On bývá trochu rozdíl mezi myšlenkou a praxí.
    Mě stačilo na začátku honění trika s rozlohou hry, že je fuj když vesnici ohrožuje drak kterej má doupě kousek za vesnicí (narážky na zhuštění herního světa). A přitom v té době měl jejich svět rozlohu 9km2!
    To je jasný, že pak nechtějí draky - protože by dělal bobky do druhýho koutu mapy a ani by moc nemusel chodit.
    Ale teď už má 15km2 a tak už by se na ní otočil i bez couvání.
  • zaklad ohladom Behavioralnych stromov je napr tu
    http://aigamedev.com/insider/presentations/behavior-trees/

    casom tam mozno vyjde aj prednaska o ktorej viktor vravel sa casom objavi tu
    http://gameaiconf.com/category/recordings/2014/
  • Dík za ty videa, games.
  • TheGGG
    tebe se někdo ptal na názor ocásku?
  • Paulcz
    kde se dá sehnat plakát ? :)
  • Keyz
    Tak to nevím jak to řeší. To je vyloženě technický dotaz. (zkus se zeptat u WH na facebooku)
  • wenceslaus
    Možná ti odpoví tohle: https://www.youtube.com/watch?v=kA8rTyIO0xE
  • wenceslaus
    Tak to jsi těžce v menšině. Smiř se s tím.
  • Chim
    Chápu, v dnešní době má spousta dětí problém s chápáním psaného, natožpak mluveného textu.
  • Asi jsem to nenapsal dost srozumitelně. Já jsem nemyslel srovnání se Skyrimem, ale s vývojovými diagramy jako takovými.
  • Keyz
    Vypadá to, že ta možnost variace potřeb NPC.
    Často mají na pevno nastavené akce které opakují. Třeba ve skyrimu se pohybují a vypadá, že to tam nějak žije ale do hospody chodí pořád ty stejné NPC (možná s nějakou předem definovanou změnou) ale nikdy tam není plno a nikdy se NPC samo na základně potřeb nerozhodn zda tam půjde anebo ne.

    Tohle nemá ani zaklínač apod. Jestli to bude fungovat, tak to bude skvělé. Lehce poté ve hře zažiješ různé situace a i samotné zadání questu nebude vždy na jednom místě apod. Navíc jak říkal, mělo by to vypadat víc věrohodně.

    Sice tohle mají některé RPG omezeně. Třeba napadneš postavu a ona si pamatuje, že jsi jí napadl a na to reaguje.
  • Pokud někdo ví, mohl by mi vysvětlit, čím se jejich AI liší od bězně používaných vývojových diagramů ? Díky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit