Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Wow.
  • Jack1947
    I've Been Waiting...
  • Ty jsi ňákej chytrej..
  • Takže co můžeme od Gearboxu očekávat! Stačí se kouknout zpětně na jeho tvorbu: Na jedné straně tu máme povedený Planetside, jenž se neúspěšně pokusil napodobit Activison. Na druhý stráně máme odfláklý a Colonial Marine. Mezi těmito hrami jěště vyčnívá rozporuplný Duken Nuken. Můj závěr je takový, že hráči dostanou dobrou hru (relativně k hrám typu BF a CoD), ale budou zklamání nepřiměřenými sliby.
  • Konečně! Snad nezůstanou jen u keců, 3ka je pro mě pořád asi nejlepší hra z 2.světový..
  • Stop thinking. Start making.
  • Na pokračování BiA čekám snad věčnost. Pitchford by měl přestat přemýšlet a slibovat a konečně začít něco dělat! Kdyby udělali otevřené mapy s několika cestami postupu, vzali ty nej prvky ze všech tří dílu a přitlačili na realističnosti (v rámci hry), tak to snad nemůže dopadnout špatně. Vždyť vše potřebné mají, jen to "slepit" dohromady a dát tomu moderní grafický háv, a ne vymýšlet něco, co zrovna Randyho napadlo při ranní hygieně... Gearbox by měl udělat pořádný zakončení série BiA, dodělat HOMEWORLD: Shipbrakers a rozpustit studio.. protože všechno stejně předávají externím studiím.
  • RezavejTank
    oh, H&D... láska mého dospívání :D
  • RezavejTank
    Předpokládám, že to zadají externímu studiu :D
  • nemam rad podvodniky z gearboxu
  • ZvacA
    Neřekl bych neskutečně primitivní, spíš vhodně a účelně přizpůsobený k ovládání. Na krytí, palbě a dorážení z boků je to taky postavený, což je vlastně správně, v pěchotním boji o tuhle taktiku jde. Ale souhlasím s tím, že v některých případech na ní hra lpěla až moc zbytečně. Třeba boje v městských lokalitách tím trpěly a zvlášť tou předpřipraveností pozic a tím nemožností jak danou situaci vyřešit, protože moc vymýšlet vlastní iniciativou fakt nešlo. Na druhou stranu myslím, že právě Hell´s highway měl bojové pozice už o něco členitější a větší, takže při opakovaném hraní se mohlo zkusit zase něco jiného, tím spíš i díky dodání těžkých zbraních do družstev jako kulometů a bazuk. Jenže zase se vynechala ta správná dynamická AI (která se objevila v původním Earned in blood), kdy nepřátelská družstva reagovala na pohyby tvé jednotky a ten pocit z té akce byl zase o něčem jiným. A tohle v třetím dílu pro jistotu chybělo nebo nemělo takovou váhu. A o tom mluvím, další díl byl měl být poskládaný ze všech dobrých prvků, co se napříč série objevily, a může se věřit tomu, že by to byl naprosto vynikající díl, jak po té hratelnostní tak snad po té dějové stránce.
  • V Brothers in Arms se mi vždy líbil příběh, protože to byla jedna z mála válečných her, která se zaměřila na životy a pocity vojáků a neudělala z každého akčního drsoně co jí olovo k snídani. Bohužel hratelnost ten zážitek dost srážela. Taktizování bylo neskutečně primitivní a prakticky každá situace se řešila stylem krycí palba->obejití->útok z boku. Kdyby zamakali na hratelnosti, zvětšili prostor bojiště a možnosti průchodu misemi, a kdyby se drželi co nejdál od toho špatného vtipu Furious Four, tak by to mohlo být dobré.
  • ZvacA
    Jedině Češi, jedině Češi. Ten náš smysl pro detail by tam strašně chyběl. Ani vlastně netuším, kdo na tuhle značku drží ještě práva. Pořád naši v 2k?
  • O něčem moc podobným se pan Pitchmámyšlenkusword nechal slyšet už před rokem nebo dva, takže tohle se pár let ještě potáhne.

    Ale protože se určitě na vývoji BiA podílet nebudu, tak bych byl alespoň pro začátek za to, aby spojili to nejlepší z původních Brothers in arms a Hells highway. Možná by nebylo taky od věci zapracovat na tom dramatu, co se HH snažilo vedle pár dobrých inovativních prvků představit, protože ve výsledku i přes kvality samotné hry tomu ději zase tak uvěřit nešlo a člověk u toho zvedal obočí. Spíš z toho byl pocit, že celá jednotka pod Mattem Bakerem je najednou jeden velký uzlíček sebevražedných a depresivních paragánů, co na bojišti tráví až moc velkým časem filosofováním o duchařinkách. O halucinacích velícího poddůstojníka, který v jednu chvíli vypadal, že se sesype pod tajemstvím celé jednotky, aby vzápětí bez okolků s družstvem naložil divizi ve městě, ani nemluvě. Ono lze pochopit, že se tu pořád staví na tom, aby se vytvořil feeling po vzoru Band of brothers, ale zrovna HH s tím nepracoval tak úplně dobře. Byť jak říkám, samotná hra a gameplay byly velmi kvalitní. Ale první díly to zvládaly všechno asi o něco lépe.

    I tak ale pokud opravdu Gearbox počítá s tím zasazením do Arden, tak už jen kvůli tomu zvedám palec, aby se nový platný díl oznámil.
  • kennyB
    Brothers in Arms je skvělá série, tak to snad nepo.....
  • raději ať se někdo chopí hidden and dangerous

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit