Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kennyB
    Brothers in Arms je skvělá série, tak to snad nepo.....
  • V Brothers in Arms se mi vždy líbil příběh, protože to byla jedna z mála válečných her, která se zaměřila na životy a pocity vojáků a neudělala z každého akčního drsoně co jí olovo k snídani. Bohužel hratelnost ten zážitek dost srážela. Taktizování bylo neskutečně primitivní a prakticky každá situace se řešila stylem krycí palba->obejití->útok z boku. Kdyby zamakali na hratelnosti, zvětšili prostor bojiště a možnosti průchodu misemi, a kdyby se drželi co nejdál od toho špatného vtipu Furious Four, tak by to mohlo být dobré.
    • ZvacA
      Neřekl bych neskutečně primitivní, spíš vhodně a účelně přizpůsobený k ovládání. Na krytí, palbě a dorážení z boků je to taky postavený, což je vlastně správně, v pěchotním boji o tuhle taktiku jde. Ale souhlasím s tím, že v některých případech na ní hra lpěla až moc zbytečně. Třeba boje v městských lokalitách tím trpěly a zvlášť tou předpřipraveností pozic a tím nemožností jak danou situaci vyřešit, protože moc vymýšlet vlastní iniciativou fakt nešlo. Na druhou stranu myslím, že právě Hell´s highway měl bojové pozice už o něco členitější a větší, takže při opakovaném hraní se mohlo zkusit zase něco jiného, tím spíš i díky dodání těžkých zbraních do družstev jako kulometů a bazuk. Jenže zase se vynechala ta správná dynamická AI (která se objevila v původním Earned in blood), kdy nepřátelská družstva reagovala na pohyby tvé jednotky a ten pocit z té akce byl zase o něčem jiným. A tohle v třetím dílu pro jistotu chybělo nebo nemělo takovou váhu. A o tom mluvím, další díl byl měl být poskládaný ze všech dobrých prvků, co se napříč série objevily, a může se věřit tomu, že by to byl naprosto vynikající díl, jak po té hratelnostní tak snad po té dějové stránce.
  • Stop thinking. Start making.
  • nemam rad podvodniky z gearboxu
  • Na pokračování BiA čekám snad věčnost. Pitchford by měl přestat přemýšlet a slibovat a konečně začít něco dělat! Kdyby udělali otevřené mapy s několika cestami postupu, vzali ty nej prvky ze všech tří dílu a přitlačili na realističnosti (v rámci hry), tak to snad nemůže dopadnout špatně. Vždyť vše potřebné mají, jen to "slepit" dohromady a dát tomu moderní grafický háv, a ne vymýšlet něco, co zrovna Randyho napadlo při ranní hygieně... Gearbox by měl udělat pořádný zakončení série BiA, dodělat HOMEWORLD: Shipbrakers a rozpustit studio.. protože všechno stejně předávají externím studiím.
  • Konečně! Snad nezůstanou jen u keců, 3ka je pro mě pořád asi nejlepší hra z 2.světový..
  • RezavejTank
    Předpokládám, že to zadají externímu studiu :D
  • Jack1947
    I've Been Waiting...
  • Takže co můžeme od Gearboxu očekávat! Stačí se kouknout zpětně na jeho tvorbu: Na jedné straně tu máme povedený Planetside, jenž se neúspěšně pokusil napodobit Activison. Na druhý stráně máme odfláklý a Colonial Marine. Mezi těmito hrami jěště vyčnívá rozporuplný Duken Nuken. Můj závěr je takový, že hráči dostanou dobrou hru (relativně k hrám typu BF a CoD), ale budou zklamání nepřiměřenými sliby.
    • Wow.
    • Ty jsi ňákej chytrej..
  • raději ať se někdo chopí hidden and dangerous
    • RezavejTank
      oh, H&D... láska mého dospívání :D
    • ZvacA
      Jedině Češi, jedině Češi. Ten náš smysl pro detail by tam strašně chyběl. Ani vlastně netuším, kdo na tuhle značku drží ještě práva. Pořád naši v 2k?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit