Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • díky... a ano zvuky opraveny ve hře hned čerstvě po vydání toho videa :)
  • Nyní je primární PC... následně MAC/Ipad. Ostatní záleží na výsledcích :)
  • Díky a k Michalu Rostockovi. Nemluví zbytečně, řekne přesně co si myslí, v IT oboru například velký přehled, mě osobně přišel fajn(Den D nesleduji jako pravidelný divák). Pro mne pořád lepší tvrdší a přímí člověk než opak. Výsledný dojem dělá sestřihání pořadu, kdy se tam dává jen to opravdu nejpodstatnější.
  • vypada to pekne akorat nektery zvuky jsou hodne divny a nesedej tam
  • Souhlasím s konzolistou, je hra plánována i na tablety, resp. Android či iOS?
  • radši to nechte být a nevyjadřujte se, ať si nepřiděláte zbytečně nepříjemnosti:). Mně nezbývá, než popřát vašemu projektu hodně štěstí a za mě nutno dodat, že si vaší hru rád koupím a ocením vaše nadšení při vývoji. Je mi jedno, že to není AAA střílečka za x milionů a kdesi cosi, rád si hru zahraji:)
  • Kolega Petr, ktery byl v poradu Den D se k panu Rostokovi vyjadri zitra. Jinak ty moznosti byly i jinde, prece jen ziskat prostor v TV a mit moznost oslovit naprimo i investory mimo studio hralo tu hlavni roly proc Den D.
  • Za mě obrovský obdiv že jste do toho pořadu šel. Já bych se od pana Rostock-Populára asi urážet nenechal :).. Jinak vážně nebyla možnost jinde sehnat investora?
  • Spoluprace s nimi probiha vyborne i co se tyka drobnych rad. Na samotnou investici zatim nedoslo. V poradu nebylo zverejneno, ze zapojeni investic nasleduje az po nasem dokonceni samotne hry na cisto na cemz usilovne pracujeme.
  • Jinak, jestli se mohu zeptat, jak vypadá aktuálně spolupráce s investory?
  • Nastivte nase web stranky a forum, je tam spoustu informaci o vyvoji a jejim prubehu.
    http://genetickazahrada.com/forum/index.php
  • Black_Hand
    nuz uvidime.

    zni to jako hodne nerealny vyvoj. nezazil jsem vyvojare co by nesilel ke konci cyklu :).
  • Pribeh, cut-scenes, gameplay i prostredi jsme se snazili provazat tak, aby to bylo co nejvice srozumitelne a vse presne zapadalo jak ma. Mame hodne dabingu, ktery vam pribeh a udalosti dobre vysvetli. Samozrejme zalezi na hraci jaky typ her ma rad, ale ja muzu uprimne rict, ze to bylo mych nejlepe stravenych 33 mesicu *3*
  • Black_Hand
    to zni dobre. ten metal gear jde opravdu tezko prehlednout.

    112 je sice pekne cislo, ale hodne zalezi na tom jak moc to bude pasovat do sebe, a jestli misto spadnuti do stereotypu nenastane chaos, kdy architektura nebude davat moc smysl a nijak to nepodpori pribeh. dal bych se trochu bal te "filmovosti", nebo to byla jenom vabnicka na investory? preci jen hra je jine medium, nez film a pribehy se v ni vypraveji ponekud jinak.

    predpokladam, ze jste mluvil o steamu s tim "25 milionem uzivatelu". doporucil bych se podivat i na gog.com (a dalsi samozrejme). zacali vydavat i novejsi hry, vcetne indie. urcite by tam hra s takovouto inspiraci zapadla.
  • Inspiraci byl Metal Gear a hry typu Resident Evil 1. Jsme velkymi fanousky starych klasik. Nyni je zhruba hotovo 112 hernich obrazovek a snazime se prostredi kombinovat, aby hrac nespadl do stereotypu.
  • Black_Hand
    to zni dobre. myslim, ze i redakce tady by byla svolna nejakym dalsim newskam, kdyz jim napisete. muzu se jenom zeptat, jestli byl hlavni inspirace metal gear? myslim puvodni, top-down. pokud ano, tak to neznamena, ze je to spatne :).
  • presne tak, zhruba hodina a pul byla sestrihana do 15min :) Investori meli moznost videt dost veci aby se jim investice vyplatila.
  • Ano, toto video je starsi vydani ale na youtube je videi ze hry vice. Take muzete najit rozhovory v anglictine, hra je take ukazana na nekolika zahranicnich forech. Take mame video z prezentace IGDA v Chicagu apod. Takze pokud chcete podporit ceskou nezavislou herni scenu budeme radi pokud se o hru budete vice zajimat. Nejnovejsi info o hre najdete na facebooku, hra ma hodne co nabidnout a samozrejme budeme radi za vasi podporu.
  • Jasně, že je to sestříhané, někde jsem četl rozhovor s jedním s investorů, a některé projekty se údajně jen v tom studiu řeší i x hodin, přičemž se ptají na každou kravinu. Tak hloupí zase nejsou. Zkrátka pak musí do vysílání sestříhat jen základní věci.
  • Black_Hand
    to mi pripomina metal gear :).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit