Ghost of Yótei se odehrává 300 let po Ghost of Tsushima
-
jinak herečka, co ji hraje, je queer, nebinární, gay a všechny tyhle cool srandy této doby.
-
-
Vypadá to že máš problémy se sebou ,že ti to vadí. Je jedno kdo to dabuje ,ale jestli umí dabovat. Na Megan Fox nemá.
-
A taky dabuje videohry skoro deset let, včetně těch velkých, ale doposud na to nikdo nepotřeboval upozorňovat a trápit se tím... :)
-
-
a tu hlavní roli určitě dostala za všechny ty vedlejší a vůbec v tom nehrál bias.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Erika_Ishii
Tady každý může vidět, že tak velká hlavní role je dost mimo její CV. Ovšem její názory jsou úplně ideální pro tuhle roli.
-
-
Zajímavé, má dekádu zkušeností v dabingu, včetně AAA her jako Destiny 2, CoD, Apex, Cyberpunk, má kořeny v Japonsku, ale ty dokážeš posoudit, že v tom určitě hraje roli bias... :)
Ano, některé věci tu určitě může každý vidět... :)
-
-
A nebo to jen nechces videt ty! Urcite to nehralo roli pri vyberu hry od sony. Kdepak. Uplne nahodou vzali ji aniz by to vedeli a hralo to roli.
-
"Ano, některé věci tu určitě může každý vidět.."
Naprosto souhlasím, člověk je schopen si obhájit cokoliv, stačí mrknout na tvoje příspěvky.
Jen hlupák o sobě nepochybuje, takže třeba máš pravdu a bias mám já a vlastně ty západní hry do hráčů nehrnou propagandu horem spodem. Docela bych si to i přál.
-
-
Co je to bias?
-
Ty jo, jediný tvůj argument je to že přece nemohla dostat roli z jiného důvodu, a úplně přitom ignoruješ, jestli má potřebné zkušenosti, nebo ne.
Aleš má očividně pravdu, řešíš to jen protože je nebinární, jako kdyby nebinární herečka nemohla být dobrá - to je bias jak sviň, jenom si ho neuvědomuješ.
-
-
Reakce na příspěvek:
kde tvrdím, že nebinárka nemůže být dobra herečka? Já jen tvrdím, že západní společnosti vybírají v rámci určitých preferencí.
https://www.ubisoft.com/en-us/company/careers/interns-graduates/develop-at-ubisoft
Ale třeba je to jen náhoda, že tu máme další hrdinku a hraje ji nebinárka. Nikde netvrdím, že to tak je. Je to můj subjektivní pohled.
-
-
-
-
-
-
-
-
Ježiš kucííííí, ty vaše projevy křehké maskulinity mě tak strašně bavííííí 😂. Aby vám neupadl šulda, až budete hrát za ženskou představitelku.
-
-
Nebudu za ní hrát.
-
Nevadí ženská protagonistka, pokud se nechová a nevyjadřuje jako nesnesitelná asociální a psychicky vyšinutá megera. Za takový charakter hrát totiž není radost bez ohledu na pohlaví.
Příklad: https://youtu.be/4dgUy9TNCeA?t=105
Mimochodem, většina tvých příspěvků spadá to této kategorie, vč. toho urážení a nadávání.
-
-
cry me a river, snowflake 😉.
-
-
Tobě už očividně upadl.
-
-
Přesně, právě když jsem prcal tvýho fotra.
-
-
to je v poho nebudu :D
-
-
Tak bohužel tímto můj zájem opadl někam na nulu, ženské postavy "drsňačky" v západních hrách v posledních letech skutečně nejsou můj šálek kávy. Čekal jsem spíše další příběh Jina, druhou mongolskou invazi atd. myslím, že to chtěla značná část komunity.
První díl byl unikátní v mnoha věcech a nebylo divu, že ho i v Japonsku tak chválili a extrémně pozitivně hodnotili, myslím, že vývojáři trochu zapoměli na to, co udělalo jejich hru tak populární a bojím se jestli se nevydali trochu jiným horším ubisoftím směrem. Ale tak je to jejich hra, dělat si mohou co chtějí, já alespoň ušetřím peníze a koupím si Phantom Blade 0, nebo něco podobného.
-
Vyzerá to super. Ale nie som z toho nadšený. Každopádne, určite to bude lepšie ako AC shadows
-
-
Silno o tom pochybujem, bude to plus minus rovnako genericka hra na istotu. Ale je to od sony, takze na to bude platit uplne ine meritko a to co sa bude shadows vycitat sa tuna bude prehliadat alebo chvalit. To uz je tak nejak pravidlo.
Uz teraz to je krasne vidiet, vsetci kritizuju historicky podlozenu postavu koli farbe pleti(ktoru samotni japonci v hrach vyobrazuju ako samuraja), ale vymyslena samurajska bojovnica je v poriadku. Pri AC shadows sa kritizuje aj ta najmensia blbost v traileroch, v Tsushime nevadilo ze bola historicky absolutne mimo.
-
-
Mně vadí i samurajská bojovnice. 😎
-
"Uz teraz to je krasne vidiet, vsetci kritizuju historicky podlozenu
postavu koli farbe pleti(ktoru samotni japonci v hrach vyobrazuju ako
samuraja)"Problém je v tom, že dle Ubisoftu "historicky podložená postava" znamená to, že ta postava ve hře bude úplně jiná než byla ve skutečnosti. A bude dělat něco, co nikdy ta postava ve skutečnosti nedělala.
Takže vlastně to "historicky podložená postava (dle Ubisoftu)" znamená, že někdo s takovým jménem skutečně žil. A to je asi tak všechno, co to má společného se skutečnou historií.
To je asi takové, jako kdyby pár set let v budoucnosti Ubisoft korp. udělala hru s postavou jménem Adolf Hitler, který osvobozoval svět od útlaku zlých oligarchů. A pokud se ti to nějak nezdá, tak věz, že Ubisoft ti předhodí, že Adolf Hitler je "historicky podložená postava". 😉
-
-
A jak přesně se to liší od desítek "historicky podložených postav", které v AC sérii vystupují posledních 17 let a nikdy se to u ncih neřešilo?
Nebo snad třeba takový Bartolomew "Černý Bart" Roberts byl kromě piráta i geneticky reinkarnovaným manželem bohyně? -
-
Za 1.) Bartholomew Roberts se objevil v AC: Black Flag v roce 2013. Což už je 11 let zpátky. To už je fakt hodně let zpátky a nikdo to nebude řešit. To jsi jako vážně překvapen, že se o něm nikdo dnes nebaví???
Za 2.) Některé změny jsou drobné, některé působí velkým dojmem. Třeba když někdo z nějakého piráta udělá reinkarnaci boha, tak to nikomu nepřijde divné. Ale kdyby se někdo pokusil ze Zeuse z Řeckého Pantheonu udělal černocha nebo asiata, tak to naštve opravdu hodně lidí, protože většina lidí ma představu, jak by ta postava měla vypadat. Podobné je to se samuraji. Takové změna působí jako až moc velký ústupek DEI.
-
-
Já někde píšu, že se to má řešit teď? Já samozřejmě mluvím o době, kdy ty hry vyšly, a ne, tenkrát to nikdo neřešil, že jsou historické postavy upravené. Jen jednou jedinkrát si stěžovali Francouzi na Unity.
Ale díky, za příklady, co je podle tebe moc, protože teď je pěkně vidět, odkud vítr fouká. -
-
Reakce na příspěvek:
"tenkrát to nikdo neřešil, že jsou historické postavy upravené. Jen jednou jedinkrát si stěžovali Francouzi na Unity."
Hele, když se o tom nepíše na Games, tak to nutně neznamená, že to vůbec nikdo neřešil. 😉
Garantuji ti, že spousta národů nebyla spokojena s překopanou historií v AC hrách. Jen to šlo mimo tebe, protože nás čechy to nezajímá.
Zatímco japonská kultura je u nás dost v módě, takže se to řeší i u nás. Proto máš tak zkreslenou realitu o tom, co lidem vadí a co ne.
-
-
Lol, to je dobrá přehlídka argumentačních klamů. Přiznej si to. Jsi jen malé rasistické prasátko. Chro, chro, chro.
-
-
Reakce na příspěvek:
Říká ti něco psychologický jev nazývaný "projekce" ?
Asi ne, co? Tak tady máš definici. Přečti si ji a pak se zamysli sám nad sebou. Chro, chro.😉
"Projekce je jev popsaný Sigmundem Freudem coby obranný mechanismus ega spočívající v popírání podvědomých (pozitivních i negativních) impulzů a charakteristik u sebe sama a naopak připisování jich jiným."
-
-
-
-
-
GoT mělo spoustu detailů které samotní japonci ocenili, základní kostra příběhu byla hodně upravenou verzí mongolské invaze, ale famitsu té hře nedal 40/40 (což západní hry v podstatě nedostávají) jen tak pro nic za nic. Ten respekt k japonské kultůře a jiné pojetí, než obvyklý hollywoodský přístup tam prostě byl, i když to třeba my nedokážeme posoudit.
-
-
Mna nejaky famitsu nezaujima. Narazam na to ze historicky je ta hra nonsens(viz odkaz nizsie) a nikomu to nevadi. Pri AC shadows sa riesi aj najvacsia hlupost a za podobne nepresnosti by ich ludia ukamenovali. Jako katana o pol storocia skor, haiku o niekolko storoci skor, vymyslene postavy a tradicie. (mne osobne nic z toho nevadi)
Tak kritizujme obe rovnakym meritkom alebo vobec.
-
-
Ne ty prostě nechápeš, že jedna hra respektuje japonskou kultůru a druhá ji nerespektuje. Mě fakt nezajímá nějaký odkaz na screenrant, což je podobně jako kotaku nebo polygon naprostá parodie na herní weby, když řada japonských slavných webů i vývojářů GoT vychválila.
-
-
Ten mental tu kritizuje vše od Sony. Ale, že Ubisoft už 10 let neudělal kvalitní hru mu nevadí 🤣
-
nie ty to nechapes mojko..ak by tie loga boli naopak tak pises presne opacne
to neni len screenrant...to su FAKTY ktore si vies kdekolvek dohladat a ktore ti potvrdi kazdy jeden historik...ale tak hlavne ze hovoris za japoncov a si certifikovany japanolog
-
-
-
-
Zvláštní dost lidí si naopak pochvaluje historické pozadí.Jako využívaní partyzánských válek, setkání vůbec poprvé se střelným prachem atd. Jasně rod Sakai neexistoval a příběh je smyšlený, ale pozadí je celkem historicky přesné.
A ano existovali i samurajské bojovnice.Zatím se myslím neví ,kdo to z traileru je. Tedy těžko říct jestli je vymyšlená, nebo bude mít historický podklad.
Jinak GoT je o parník dál než AC o tom snad nemusí být řec. Ať je to příběh, dialogy, soubojový systém a některé vedlejší úkoly jsou dobře napsané za zmínku třeba Masako a její honba za pomstou nebo Sadanabu a jeho učeň, který vyvraždil celý jeho clan. Samo se tam najde i vata jako v každé hře, ale AC, které je pokaždý stejný se fakt nechytá…
-
-
To su subjektivne dojmy, pribeh je cisto subjektivny, writting je slaby v oboch pripadoch. Subojak rovnako, kazdemu sadne iny. Vedlajsaky mali sem tam dobre aj AC. Stealth je horsi, parkur ani snad nemusim spominat(vyznacene kamene su asi vrchol leveldizajnu),... Proste je to nezaujato doslova to iste v inom kabate. Reci ze je "dalej" su uplne mimo a cisto subjektivne. Nieco robi lepsie, nieco horsie..v jadre je to rovnako bezduchy openworld.
A historicky v tej hre nesedi takmer nic okrem vpadu mongolov. Pri ubisofte by toto bol konec sveta v diskusiach. https://screenrant.com/ghost-tsushima-real-samurai-history-mongol-japan-island/
-
-
Na teba sa dá reagovať len tvrdením, že proti tebe bojovali Japonci v Ghost of Tsushima.
-
-
je to lepsie ako zaslepeny sony fanatik
-
-
😀😀😀😀jasný ty subjektive., všechno špatně🥲
Tak tvl četl si ten článek ? 😂😂😂vždyt to přesně, co jsem napsal… Tady si někdo vygooglil něco, co ani nečetl.. 😀
-
-
ja hovorim o historickej presnosti ty lolofon
a ano su to tvoje subjektivne dojmy
-
-
-
-
už jsem viděl negativní ohlasy od antiwoke youtuberů. Já jsem teda taky antiwoke, pokud to znamená, že mě štve, že na hry a filmy dohlíží prudérní ultralevičáci, aby ve výsledku nikdo nebyl uražen a aby vše odpovídalo jejich ideologickému vidění světa. A běda pokud tam bude krásná slečna ve vyzývavějším oblečení...Stejně by mě štvalo, kdyby na média dohlíželi fundamentální křesťané či jakákoliv jiná strana.
Ale tihle antiwoke tvůrci už jsou taky blázni, no tak je tam samurajka, bože, a není to to kost typu Tify, no ale do takové hry by se ta umělá kost prostě nehodila (a to mám Tifu rád).
-
-
Jj, někteří antiwokeři jsou fakt na hlavu, třeba ten tlustej vzteklej, ten by se měl fakt léčit.
Problém ale zůstává, že většina hráčů tohohle typu her jsou chlapi, kterým se prostě líp hraje za chlapy, to je přirozené. A když tam někdo dá "natvrdo" ženskou, bez možnost výběru nebo tvorby postavy, tak to prostě koupí míň chlapů, tím pádem "prodeje nedosáhly očekávané úrovně".
To není problém jen her jako Forspoken, které jsou blbé celkově, ale i dobrých her jako SW Outlaws nebo Forbidden West, které jsou skvěle udělané, ale s prodeji je to horší, než by to mohlo být, kdyby tam byl chlapácký chlap (nebo aspoň tvorba postavy).
-
-
Nevím, že by nějakému chlapovi někdy vadilo hrát za Laru Croft. A to měla být podle původního návrhu chlap. Nebo za Samus v libovolném Metroidu. Bayonettu. A v mnoha hrách by ani hraní za chlapa moc nefungovalo (Syberia, první Life is Strange, The Longest Journey...)
Problém je spíš v tom, že je teď často ženská hrdinka napsaná spíš trochu bezpohlavně a vlastně by bylo jedno, kdyby ji vyměnili za chlapa nebo tam dali generátor postavy (to je problém třeba SW Outlaws a druhý je, že hra byla vyvíjená v příliš velkém spěchu). Pravda, kdyby tam dali nějakou romanci, tak to nebude pro většinu mužských hráčů úplně komfortní, ale kvalitu by to zvedlo. A jsou i jiné způsoby, jak to vylepšit. Druhá věc je, že jsou to většinou akční adventury případně akční RPG a navíc všechny dost na jedno brdo.
-
-
Já neříkám, že někomu vadí hrát za ženskou. Ale stopro věřím, že většina chlapů dává přednost hrát za chlapy. Neboli když dáš možnost vytvořit si vlastní postavu, velká většina mužů si vytvoří mužskou postavu.
Já to mám například tak, že si klidně zahraju třeba Horizon za Aloy a užiju si to. Ale celou dobu si říkám, že bych raději hrál za Sylense. Takže tak.
-
-
Reakce na příspěvek:
To ale soudíš podle sebe. Já to mám naopak, vždy když je to možné, hraji za ženskou postavu a naopak lituji, když musím hrát za chlapa. Pochybuji, že většina mužů preferuje mužské postavy.
-
-
Reakce na příspěvek:
Pochybuješ? Takže když má hra tvorbu postavy, tak podle tebe si většina mužů vyrobí ženskou postavu?
-
-
-
-
-
S tym plne suhlasim, extrem tu je na obe strany uz, hlavne zo strany youtuberov.
-
-
souhlasím se vším, u Sony je jiné měřítko. Jinak Ubi fakt nemám rád, ale nemám rád pokrytectví, že někde je to ok a u druhé hry ne.
-
-
Presne toto stve aj mna. Vsetci placu ako nechcu ubisoft hry, ako su podla jednej sablony...ale potom idu a kupia si doslova tu istu sablonu od sony a vychvaluju to do nebies. Nevadi mi ani jedna hra(pekne svety s repetetivnym obsahom oba pripady), len ma rovnako uz nebavi to pokrytectvo a jak sa ludia vozia na davovej psychoze.
-
-
-
já myslím, že to bude +- to stejné, krom té grafiky a celkově lepší výpravy je Ghost úplně stejná hra jako AC, i toho repetitivního obsahu je tam stejně.
-
-
Tak to je hodně zvláštní rozhodnutí, všichni asi čekali pokračování příběhu Jin Sakaie.
Nevím, nechci malovat čerty, ale mám takové tušení, že to bude další případ "prodeje nedosáhly očekávané úrovně".
-
-
Nevím teda, co kdo čekal, ale Tsushima mi přišla jako dost hezký, dokončený a uzavřený příběh.
Známý příběh a známý protagonista by naopak za mě byl spíš ta jednoduchá cesta, jak se kdekomu zavděčit a pomoct prodejům, já tohle rozhodnutí naopak cením.
-
-
Nejsem expert, ale japonské ženy v té době dělaly tyto věci? Pokud ne, tak je ta hra dost pitomá.
-
-
Jakože tady máme fiktivní konflikty mezi asasiny a templáři vinoucí se skrze historii po celém světě, což je historicky úplně mimo, ale tohle je prostě známka špatné hry? Ach jo...
-
-
U prvního dílu tě to netrápilo? :)
A ano, onna bugejša.
-
Tomoe Gozen.
Jinak v Japonsku nebyly zeny - valecnice az tak vyjimecne.
-
-
A na PC port budem zase čekat 20 let Sony?
-
-
4 roky....Nebo co si čekal? Jedna z mála exkluzivních her, skutečně exkluzivních her na PS5 se bude prodávat i na pc "hned"?
-
-
Jen rýpnutí do Sony. PS5 je z pohledu nových her mrtvá platforma oproti předchozím generacím.
-
-