Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na teba sa dá reagovať len tvrdením, že proti tebe bojovali Japonci v Ghost of Tsushima. 

  • Ne ty prostě nechápeš, že jedna hra respektuje japonskou kultůru a druhá ji nerespektuje. Mě fakt nezajímá nějaký odkaz na screenrant, což je podobně jako kotaku nebo polygon naprostá parodie na herní weby, když řada japonských slavných webů i vývojářů GoT vychválila.

  • 😀😀😀😀jasný ty subjektive., všechno špatně🥲

    Tak tvl četl si ten článek ? 😂😂😂vždyt to přesně, co jsem napsal… Tady si někdo vygooglil něco, co ani nečetl.. 😀

  • Mna nejaky famitsu nezaujima. Narazam na to ze historicky je ta hra nonsens(viz odkaz nizsie) a nikomu to nevadi. Pri AC shadows sa riesi aj najvacsia hlupost a za podobne nepresnosti by ich ludia ukamenovali. Jako katana o pol storocia skor, haiku o niekolko storoci skor, vymyslene postavy a tradicie. (mne osobne nic z toho nevadi)

    Tak kritizujme obe rovnakym meritkom alebo vobec.

  • To su subjektivne dojmy, pribeh je cisto subjektivny, writting je slaby v oboch pripadoch. Subojak rovnako, kazdemu sadne iny. Vedlajsaky mali sem tam dobre aj AC. Stealth je horsi, parkur ani snad nemusim spominat(vyznacene kamene su asi vrchol leveldizajnu),... Proste je to nezaujato doslova to iste v inom kabate. Reci ze je "dalej" su uplne mimo a cisto subjektivne. Nieco robi lepsie, nieco horsie..v jadre je to rovnako bezduchy openworld.

    A historicky v tej hre nesedi takmer nic okrem vpadu mongolov. Pri ubisofte by toto bol konec sveta v diskusiach. https://screenrant.com/ghost-tsushima-real-samurai-history-mongol-japan-island/

  • GoT mělo spoustu detailů které samotní japonci ocenili, základní kostra příběhu byla hodně upravenou verzí mongolské invaze, ale famitsu té hře nedal 40/40 (což západní hry v podstatě nedostávají) jen tak pro nic za nic. Ten respekt k japonské kultůře a jiné pojetí, než obvyklý hollywoodský přístup tam prostě byl, i když to třeba my nedokážeme posoudit.

  • Tak bohužel tímto můj zájem opadl někam na nulu, ženské postavy "drsňačky" v západních hrách v posledních letech skutečně nejsou můj šálek kávy. Čekal jsem spíše další příběh Jina, druhou mongolskou invazi atd. myslím, že to chtěla značná část komunity.

    První díl byl unikátní v mnoha věcech a nebylo divu, že ho i v Japonsku tak chválili a extrémně pozitivně hodnotili, myslím, že vývojáři trochu zapoměli na to, co udělalo jejich hru tak populární a bojím se jestli se nevydali trochu jiným horším ubisoftím směrem. Ale tak je to jejich hra, dělat si mohou co chtějí, já alespoň ušetřím peníze a koupím si Phantom Blade 0, nebo něco podobného.

  • Zvláštní dost lidí si naopak pochvaluje historické pozadí.Jako využívaní partyzánských válek, setkání vůbec poprvé se střelným prachem atd. Jasně rod Sakai neexistoval a příběh je smyšlený, ale pozadí je celkem historicky přesné.

    A ano existovali i samurajské bojovnice.Zatím se myslím neví ,kdo to z traileru je. Tedy těžko říct jestli je vymyšlená, nebo bude mít historický podklad.

    Jinak GoT je o parník dál než AC o tom snad nemusí být řec. Ať je to příběh, dialogy, soubojový systém a některé vedlejší úkoly jsou dobře napsané za zmínku třeba Masako a její honba za pomstou nebo Sadanabu a jeho učeň, který vyvraždil celý jeho clan. Samo se tam najde i vata jako v každé hře, ale AC, které je pokaždý stejný se fakt nechytá…

  • S tym plne suhlasim, extrem tu je na obe strany uz, hlavne zo strany youtuberov.  

  • už jsem viděl negativní ohlasy od antiwoke youtuberů. Já jsem teda taky antiwoke, pokud to znamená, že mě štve, že na hry a filmy dohlíží prudérní ultralevičáci, aby ve výsledku nikdo nebyl uražen a aby vše odpovídalo jejich ideologickému vidění světa. A běda pokud tam bude krásná slečna ve vyzývavějším oblečení...Stejně by mě štvalo, kdyby na média dohlíželi fundamentální křesťané či jakákoliv jiná strana.

    Ale tihle antiwoke tvůrci už jsou taky blázni, no tak je tam samurajka, bože, a není to to kost typu Tify, no ale do takové hry by se ta umělá kost prostě nehodila (a to mám Tifu rád).

  • Presne toto stve aj mna. Vsetci placu ako nechcu ubisoft hry, ako su podla jednej sablony...ale potom idu a kupia si doslova tu istu sablonu od sony a vychvaluju to do nebies. Nevadi mi ani jedna hra(pekne svety s repetetivnym obsahom oba pripady), len ma rovnako uz nebavi to pokrytectvo a jak sa ludia vozia na davovej psychoze.


  • souhlasím se vším, u Sony je jiné měřítko. Jinak Ubi fakt nemám rád, ale nemám rád pokrytectví, že někde je to ok a u druhé hry ne.

  • Silno o tom pochybujem, bude to plus minus rovnako genericka hra na istotu. Ale je to od sony, takze na to bude platit uplne ine meritko a to co sa bude shadows vycitat sa tuna bude prehliadat alebo chvalit. To uz je tak nejak pravidlo.

    Uz teraz to je krasne vidiet, vsetci kritizuju historicky podlozenu postavu koli farbe pleti(ktoru samotni japonci v hrach vyobrazuju ako samuraja), ale vymyslena samurajska bojovnica je v poriadku. Pri AC shadows sa kritizuje aj ta najmensia blbost v traileroch, v Tsushime nevadilo ze bola historicky absolutne mimo.

  • já myslím, že to bude +- to stejné, krom té grafiky a celkově lepší výpravy je Ghost úplně stejná hra jako AC, i toho repetitivního obsahu je tam stejně.

  • Vyzerá to super. Ale nie som z toho nadšený. Každopádne, určite to bude lepšie ako AC shadows

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit