Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Horst_Fuchs

    Padání? Za 15 hodin nic, zcela stabilní, což nemůžu říct o mnoha jiných AAA hrách.

    Jinak je to taková konzolová oddechovka v pěkný grafice s průměrnýma bojema v koridorech s příšerně otravným a trochu zbytečným sběrem odpadu u cesty a ještě zbytečnější správou a nákupem výbavy, jen to brzdí tempo akce.

    Ani nevím proč se od toho nemůžu odtrhnout. :)

    • Neustále to žere paměť, neví jestli všem. Kdo má dost RAMky a nebo swapáč na SSDčku, tak to ani nepozná. 

    • No nemůžeš se od toho odtrhnout, protože je to sakra dobrá a zábavná hra :-D

      • Horst_Fuchs

        Ani bych neřekl, spíš je to taková ta klasická masovka co je dělaná tak aby nikoho přímo neodradila, ale zároveň ničím moc nevyniká. Nenadchne, neurazí.

    • Nezapomeň, že dneska už je konzolová hra z 99% každá hra. Ty časy, co se to rozdělovalo už asi nejsou. Jenom to do teď prostě drželi na své zavřené platformě. Říkejme tomu třeba PC s linuxem :)


      Osobně hraju hodně "konzolových" her na HTPC - kolikrát i s gamepadem a na tohle se začínám těšit. 

  • nightborne

    Přihodil jsem aktualizaci na konec textu a zmíním ji i tady: Zdá se, že buďto na míru šité ovladače, nebo launch patch (případně oboje) nesou ovoce - mohu potvrdit, že hra už na mé konfiguraci běží bez problémů stabilně a vůbec nepadá.

  • nevim no.. lákalo mě to ale trochu sem na to koukl a vypadá to celý jako jeden dlouhej tunel (treba jako tomb raider).. kdo to hrál - je to tak? tím pádem asi skipnu.

    • Nikde nespadneš, všude tě drží neviditelné stěny, mapa je velká, ale stále chodíš vytyčeným koridorem. 

      Mrzí mě, že se ve hře ukáže málo postav, nebudu jmenovat, ale je jich jen několik. Prázdnota. 

    • Tak napůl. Je tam takový otevřenější hub ze kterého vyrážíš na mise. Na ty hlavní v pevně daném pořadí. Ty vedlejší lokace si procházíš jak chceš. Do starých lokací se můžeš vracet a díky novým skillům tam najít něco nového. Nepovinných oblastí je tam fůra, takže ten pocit, že si můžeš vybrat kam se vydáš tam funguje docela dobře. Takže jeden dlouhý tunel jako nový Doom to není. Po tom herním světě cestuješ všelijak tam a zase zpátky. Ale není to ani Skyrim, že by jsi se mohl otočit libovolným směrem a mohl vyrazit.

      • děkuju moc! 

  • sugyn

    Ted jsem to dohral na “spravny” konzoli. Jako dobry no. Jen bych tu formuli otocil misto 30 minut bloumani prazdnou mistnosti a reseni hlavolamky s nasledujicim 2 minutouvym soubojem udelal bych to obracene 30 minut bitek pak 2 minuty bloumani. Misty jsem byl z toho docela otraveny. Grady to melo az na konci ve vezi k velikanum kdy to na vas vychrli spoustu potvor. Takhle to melo byt celou dobu. 

    • nightborne

      To si ale do jistý míry můžeš přizpůsobit =). Hraj to na give me god of war (nižší obtížnosti jsou imho možná až moc lehký) a nevynechej muspelheim, niflheim a valkýry. A na nedostatek boje si nebudeš moct stěžovat =).

  • ja_nic_nevim

    Po tom, co v soubojích předvádí Witcher 3 v Enhanced edition za vyšší obtížnosti si nemůžu pomoci, ale všechny tyhle konzolovky na mě působí patericky, primitivne a sumarsky. 

    • iSpirit

      EE je neoficiální mod pro hru, kde combat byl v jádru rozbitý. To je naprosto zcestné srovnání.

      • ja_nic_nevim

        Naopak, pokud někdo jde cestou proti causal zjednodusenemu ovládání, zkouší nové mechaniky, je třeba to vyzdvihnout a mluvit o tom. Už jen kvůli tomu stojí za to si hru projít znovu. 

    • Derp_1337

      Zase to nepřeháněj s tou generalizací. Když píšeš o "patetických a primitivních" konzolovkách, tak uvědomuješ si vůbec, že mezi konzolovky patří i hry jako Dark Souls (1,2,3) a Bloodborne ??

      Ty hry vyšly primárně pro konzole a teprve později vyšla verze pro PC (v případě Bloodborne jsme se dokonce PC verze nedočkali). Teprve až Sekiro a Elder Ring jsou multiplatformní hry.

      • Spousta lidí to nevidí, že ty jejich oblíbené PC hry jsou vlastně jen portované konzolovky.

        Když po někom chceš ten seznam PC only her (které nejsou v ničem bržděné konzolemi), které je porazí jak grafikou (opět protože nejsou bržděné tím opovrhovaným konzolovým HW) a hratelností (něco třeba jako God of War, jen teda pořádné a lepší v plné PC only master race parádě), tak mi to nikdo není schopen dodat. Občas někdo hodí nějakou 2D strategii nebo indie hru, co na konzole nevyšla (ale technicky by ji udáhla i PS3) a to je tak všechno. Ale takové to ukázání "tady se podívej, co máme jen na PC. Takovou hru by prostě konzole neutáhla", to od vydání Crysisu ne a ne přijít :-D

        • ja_nic_nevim

          Žiješ ve strašné bubline, měl bys otevřít oči. 

          Já od her čekám více, než jen ve vhodný okamžik mačkat X, Y, A, B...  

          Poslední dva roky nezapnu pomalu nic jiného, než Graviteam tactics. Zero Hour. Občas Insurgency, víkendy patří Squadu a Post Scriptum.

          Na PC si vybereš podle žánru. Kdo chce akční adventury, ať zůstane u konzolí. 

          Svět i trh je obrovský. A je dobře, že si každý může vybrat z toho, co ho baví. Že spoustu odvážných projektů zaplatí takový Kickstarter... Že mají vývojari v rukou Unreal Engine. 

          I když na tomhle serveru přispívá jen deset posledních naivnich a oddanych geeku, hráčů je daleko víc a značná část se bez konzole a causal hraní obejde. 

    • J.V.Stalin

      No nevím. Já mám Zaklínače moc a moc rád, ale zrovna souboje jsou v něm nic moc a dost mě překvapovalo, že se o jejich průměrnosti v recenzích moc nepsalo.

      • ja_nic_nevim

        Nebavím se o vanille, tam s tebou souhlasím.

      • Derp_1337

        Tak tyhle názory na soubojový systém jsou dost subjektivní. Někdo to má rád těžké, někdo jiný zase lehké a třetí osoba někde uprostřed (chcou nějakou výzvu, ale zase nechcou se u toho moc frustrovat).

        Hráčům Souls-like her mohl přijít soubojový systém ve Witcher 3 jako průměrný... ale pro zbytek hráčské populace byl souboják ve W3 spíš relativně slušný.

        • Ale tady nejde o obtížnost. Ale o to, že ve W3 to prostě uklikáš jedním attack tlačítkem. Hraje si to na komplexnost (dva meče a od každého snad stovky různých typů k nalezení a vycraftění, že si člověk připadá jak v Borderlans, ale od tutorialu po boss fight je to pořád naprosto stejné. Jen na nějaký ty příznaky musíš vyčarovat ten kruh ve kterém půjdou zranit)

          Tohle je fakt ta nejslabší část. A na to aby to bylo zábavnější, to nemusí být nutně Dark Souls. Takovej Horizon ZD je taky jednoduchý. Ale to jak fugnují souboje s většími mosntry (stealth, hackování, uvazování k zemi, odstřelování komponent, které lze pak sebrat a použít proti nim, slabá místa co odhalíš strháním armoru,...) - to je prostě mnohem komplexnější systém ve kterém nemačkáš jen attack, attack, attack. A přitom jednoduché.

          • ja_nic_nevim

            Ne v Enhanced edition, zkus to zadat na youtube, ale komplexnost ovládání a změny v designu poznáš až podle vlastního hraní. Ta hra je pak hardcore jako soulovky. 

          • Derp_1337

            Tak jestli jsi projel W3 jenom mačkáním attack, attack, attack, tak to jsi to hrál na nějak podezřele lehkou obtížnost.

            Na mou obtížnost jsem musel dělat úskoky a (proti lidem) parírovat, jinak by mě nepřátelé bleskurychle rozsekali.

        • J.V.Stalin

          No ale opět zase stáčíš téma nějakým divným směrem. Já se vůbec o obtížnosti soubojů nebavím, bavím se o jejich propracovanosti a prostě že je souboják u W3 ta nejslabší stránka gameplaye je prostě fakt. No, teda pokud nepočítám stopování, které svojí otravností taky nebylo dvakrát příjemné, ale budiž.

          • Derp_1337

            Ok. Ok, uznávám, že v základní verzi hry byl ten soubojový systém dost zjednodušený.

            Ale ja_nic_nevim mluvil o módu "Enhanced Edition", kde to bylo trochu víc propracované.

  • Dal bych 7/10. Ta hra je jeden velký skript a hlavně, je absolutně prázdná (!!), ve většině případů tu je člověk sám a kolem úplně mrtvo. 

    Chodíte vytyčeným koridorem a nikde nic, krom "těch skriptů". Já jsem docela zklamaný. ☹

    Hudba parádní, kamera skvělá, animace hezké, protivníci super, ale jinak je to pustina. 

    • A ještě bych dodal, grafika je poplatná roku vydání hry (původnímu), takže dnes již nic moc, i když máte vše na max. 

    • uher

      Ještě aby ne, když Kratos hledal klid a záměrně vyhledal odlehlé místo kde nikdo není. Ono kdo by tam asi tak vůbec mohl být, když jsou všude v okolí monstra, kteří by každého normálního člověka rozlouskly jak ořech.

      • Třeba zvěř, ale krom pár opět naskriptovaných tu není nic. NIC! Ta hra je vážně OBŘÍ SKRIPT.

        • Derp_1337

          LOL

          Tak ty nemáš rád skripty?? A uvědomuješ si, že tvoje kritika absolutně postrádá smysl, když prakticky každá hra je plná skriptů?

          Pokud chceš hrát hru bez předskriptovaných věcí, tak můžeš hrát jedině sandboxy jako Minecraft a nebo ryze multiplayerové hry (např. FPS střílečky jako Counter-Strike).

        • uher

          A to je něco špatného? I třeba takový Half Life je taky jeden obří skript a nikdo nemá problém ho pasovat jako jednu z nejlepších FPS her napříč herní historií.

          Asi moc nechápu o co ti jde. Možná ti uniká, že ambice studia byly udělat polo-otevřený tunel, ve kterém chtějí vyprávět příběh otce, který i přes svůj věk není zralý pro výchovu syna. A to je všechno.

          Jaké teda máš rád hry, co jsou prosty skriptů?

          • Např. RDR2, Horizon Zero Down ...


            Všude jsou skripty, ale tady se bez nich nestane vůbec nic. Pokud nevidíš rozdíl, tak jsi slepý. 

            V HZD nepřátelská stvoření jsou v okolí, v krajině a je na tobě, jak se s nimi vypořádáš, žádný skript je na tebe nevypouští.

            V GoW na tebe hra valí vlny nepřátel a ty s tím nic neuděláš, musíš se s každou vlnou poprat a pak ... pak se neděje nic, mrtvo, nikde nikdo, ani nic co by životem doplnilo prostředí. 

            Je to prostě "konzolovka" pro masy, kde drtíš "E" na klávesnici aby si přepral obra. :-( Vše podle obřího scénáře, žádná improvizace.  A z cesty uhnout nemůžeš., aby se náhodou děcko/hráč neztratilo. 

              • Reakce na příspěvek:

                Můžete mi někdo vysvětlit, proč je špatně hrát PC port hry na klávesnici? Osobně na k+m pařim všechno, nejde o hate, prostě zvyk. A proto mě mrzí, že se často z recenzí portů vytratilo hodnocení ovládání. Prostě se řekne "hrajte na gamepadu" a hotovo.

                A zrovna GoW zatím rozhodně nevypadá, že bych si kvůli němu musel narůst chapadla, abych to ovládání na klávesnici pobral.

              • Reakce na příspěvek:

                A všehovšudy jsou tam dva kováři a jedna čarodějka. Jak říkám, mrtvo, ale užívej si klepání na "E" "E" "E" "E" .... 

              • nightborne

                Reakce na příspěvek:

                Klid, to nejde brát vážně, podle "nejde uhnout z cesty" se ještě ani nevymotal z tutorialu, ale už má jasno =D.

                • Reakce na příspěvek:

                  Jsem v cíli, a stále to bylo jízda jedním koridorem. Nikde nespadneš, dostaneš se jen tam, kam ti scénář dovolí :-). 

                  Postavy: 2 kováři, kteří krom tebe nemají pro koho pracovat (ale charakterově skvěle napsané postavy!!) 1 záporák, 1  čarodějka Obří svět a v ní jen těchto pár postav, nikdo jiný. Když nepočítám ty skriptované vlny nepřátel. 

                  Příběh, hudba, obři, hádanky ... vše super, ale nemohu tomu dát víc než RDR2 či Mass Effectu, kde byla svoboda. Je to dobrá hra, ale prostě typicky konzolová, E E E E E ... do zblbnutí. 

  • iSpirit

    To napr nikomu nevadi ty obrovské truhly jakoby uprostřed severské krajiny? To nikdo nezmění respawn na útěku z Hellu. Naprosto příšerný level. 

    • J.V.Stalin

      Hele asi ani ne. Jsou udělány v tradici série (která už se datuje od dob PlayStationu 2) takže to asi není zase takový problém. Je to prostě gamedesing a jako celek to nikde nepřekáží.

      Je to asi stejná hloupost jako kdyby jsi začal vyčítat, že v Bloodborne jsou předměty obří svítící koule, což je možná ještě víc na hlavu, ale nikomu to žíly netrhá...

    • radim.zaty

      Překvapivě ne. Přistupoval jsem k té hře, jako k pokračování starých God of War, které byly dost over the top, takže mě imerzi nic nezkazilo. Koridorovost mě až tak nevadila, opět, protože staré GoW jsou v tomhle ještě horší a nejsem vyzobávač open worldů. Ve hře jsem nechal 40 hodin, kromě hlavní linie jsem udělal i dost subquestů a puzzlů, ale jakmile jsem dohrál příběh, odložil jsem to, protože tam není motivace to hrát znovu, nebo grindovat trofeje, na rozdíl od soulsborne, kde jsem skoro u každé na NG+2 :)

    • Inquisitor

      U her mě nelogičnosti tolik nerozčílí, ale u filmu mě to neskutečně vytáčí:)

    • Maxianimal

      Tak s tím jsem problém neměl, vůbec nevím, že bych kdy vlastně nějak řešil checkpointy. Není to mezi gaučem a obrazovkou? A truhly jakožto jedna z ikonických věcí GoW? Well... To je jako říkat, jestli někomu vadí všudypřítomný ohniště v DS na místech, kde ohniště nedává smysl ;) Prostě hratelnostní prvek.

      • iSpirit

        Já se nebavím o checkpointech. Bavím se o truhle velká jako krávaa uprostřed cesty, která je netknutá a čeká tam na tebe poklad.

        • Derp_1337

          Tak 90% her je plných nelogičností. Člověk si na to časem zvykne a neštve ho to tak moc jako třeba rádoby reálné filmy. Stal se z toho další herní prvek.

          Třeba moje oblíbená nelogičnost byla v trilogii Tomb Raider, kde Lara prolezla nějakou 2 tisíce let prastarou kobku a našla v ní upgrade do kulometu 😂

        • Corvus

          Drobátko hnidopišství... Pokud ti vadí tohle, tak si toho asi moc ve skutečnosti fakt nezahraješ... :-D Asi tak 99% herní produkce. Nebo jsi purista a paříš do zemdlení něco jako Tetris.

          • Přiznám se, že mi některé nelogičnosti u nových her taky vadí. Třeba zdrclá mapa u open worldů, kde máš tábor banditů minutu chůze od vesnice nebo hořící ohně v opuštěných jeskyních... Problém je trochu v tom, že čím realističtěji vypadá grafika, tím divněji působí nelogičnosti. Zvlášť takové, co nemají vliv na hratelnost (třeba ty opuštěné zapálené ohně).

            Některé staré hry působily realističtěji. Třeba Baldur's Gate mělo lokace, takže čarodějova věž se zástupy nemrtvých kolem nebyla na dostřel šípu od hradeb města, ale několik dní pochodovým tempem. Jop, tohle v plně 3D otevřeném světě jen tak fungovat nebude. Tedy pokud se mezery mezi lokacemi nevyplní pseudonáhodným obsahem ve stylu No Man's Sky a z rychlého cestování se nestane povinnost (říkal někdo Daggerfall?).

            • Prave Arenu a Daggerfall jsem miloval kvuli tomu pocitu realne velikosti a nikdy jsem nezkousl Morrowind a jeho ,,zdrcnutou,, velikost.

              • Reakce na příspěvek:

                Tak to já to zase skousnu, nejde o život. Zrovna hraju Shadow of the Tomb Rider. Tam je podobných věcí fakt hromada a víc mi vadí občas nemotorné ovládání. To ale neznamená, že si nelogičností nevšímám. Dokonce někdy obdivuju, jak se autorům daří zdrcnutou mapu maskovat (Skyrim je v tom občas docela dobrý). Bohužel často to z toho čumí jak péro z gauče a pak si musím povzdechnout, jestli to opravdu muselo být.

                • Reakce na příspěvek:

                  Tak v GoW to tuším maskují podobně jako v DarkSouls 2, že to není ucelená mapa, ale když procházíš nějakým tunelem, tak se odloaduje ta jedna část a naloaduje úplně jiná, která tam geograficky úplně sedí a vypadá to, že je to hrozně daleko. (takové to jak jsi v DS2 mohl na vrcholku kopce nastoupit do výtahu, jen nahoru a přijet na úpatí sopky, nebo jsi prošel 100m dlouhý tunel a vylezl 2km daleko. Tak v GoW to není tak očividné, ale funguje to stejně)

        • zanek.s

          Tak to jsou takové úlitby hratelnosti. Prostě buď hra je myšlena vážně (třeba simulace) a tam nic neodpouštím, nebo je to fantasy a tam to beru tak jak to je. Prostě pohádka, tak proč ne...

          • iSpirit

            mám to stejně jako ty, ale zrovna u této hry je to tak do očí bijící, že mi to imerzi až kazilo. Nebo prostě nejsem úplně fér, protože mě ta hra fakt nebavila, tak hledám další věci, co bych kritizoval.

            Ale ten lodní level je opravdu příšernost, to mi nikdo nevymluví.😉

            • Maxianimal

              Tak přeci jen sis přišel jen odflusnout a říct všem, jak tě to hrozně nebavilo, už jsem si myslel, že je něco špatně. :)

              • iSpirit

                Reakce na příspěvek:

                odflusnout? Takže jakákoliv kritika je hate či odflusnutí. Ne, nikoliv. 

            • Veskoslav

              Takže prostě jenom blbě žvaníš, protože tě hra nebavila. Kdyby člověk měl hledat nelogičnost ve tvých oblíbených hrách, tak se jim tam najde krapet najde. Nemyslíš? 

              • iSpirit

                Reakce na příspěvek:

                Veskoslave na blbé žvanění jsi tu ty. 

                Já jsem poukázal, že hra ma dost bídný level-design. Hra je poměrně úzký a linearní koridor, tak se omlouvám, že truhla velká jako Kratos kazí imerzi.


                • Veskoslav

                  Reakce na příspěvek:

                  Jo, protože Soulovky mají úplně zázračný level-design. Hele, když už nějakou hru kritizuješ, tak neměj oblíbené hry, které to také nesplňují...

                  • iSpirit

                    Reakce na příspěvek:

                    za ty roky, co diskutuješ, je už na pováženou, že si se nenaučil diskutovat jinak než argumentačními fauly.

                    Jinak ano, nekteré fromovky(ne všechny) mají místy perfektní level-desing. To ty samozřejmě nemůžeš vědět, jelikož jsi žádnou nehrál pořádně a neporazil jsi v žádné ani jednoho bosse, jak si se tu několikrát přiznal. Tvůj Steam a PSN Profile je mi svědkem.

                    https://www.thegamer.com/bloodborne-perfect-level-design/

                    Kdybys nevěřil mně, můžeš si přečíst odkaz.

                    Peace!

                    • Reakce na příspěvek:

                      Argumentační fauly -> Petr Ludwig :D :D :D To jdi někam...

                    • Veskoslav

                      Reakce na příspěvek:

                      Jako když novinář napíše, že poslední CoD má skvělý herní design, tak je to nějak směrodatné? Stejná logika jako post tvého článku.

                      • iSpirit

                        Reakce na příspěvek:

                        je to určitě směrodatnější než trolling od tebe, který ani jednu hru nehrál ty mysliteli😂.

                        A ne! Opravdu to nenapsal jeden novinář.😉

                        https://2game.com/en/community/level-design-of-dark-souls-modern-metroidvania/


  • Firingo

    Takže podobný případ jako Horizon Zero Dawn. Na to jsem se hrozně těšil a koupil jí hned po vydání na PC. Hra byla skvělá ale nedobrovolně jsem se vracel na plochu tak jednou za hodinu minimálně první půlku hry, pak už to s hromadícími se patchi bylo lepší ale stejně jsem měl raději pár měsíců počkat až to zcela vyladí. V případě God of War už si počkám.

    • Corvus

      Horizon padal/zamrzal fakt hodně. Dnes běží spolehlivě jako hodinky (mimochodem identický případ Red Dead Redemption 2). Na druhou stranu ve videu od indiana se tvrdí, že borec pády prakticky vůbec nezažil a optimalizace je na tom tak, že i se slabým PCdlem se dá v pohodě hrát na solidní vizuál. Takže uvidíme... Snad to bude lepší případ než Horizon v začátcích! Naděje žije :-D

    • 0011

      Já jsem HZD kupoval a hrál na PC už vyladěné (nebo jsem měl štěstí) cca po půl roce od launche a naprosto bez pádu, je ale ostuda že musíme čekat, ale GoW rozhodně nebudu kupovat teď a čekat až to opraví, mě fakt nebaví dělat betatestera za plnou cenu hry. Jediná rozbitá hra na kterou jsem za poslední roky nevydržel čekat byl CP 2077, ale ten, i když byl dost zabugovaný mi taky nespadnul. Na druhou stranu pokud hra nemá technické problémy nemám problém jí koupit hned při vydání.

  • Neni pravda nelze najit chyby... je to mozna muj problem ale u techto her treba mireni na otevreni truhlic a dana pismena, kdy se musi rychle zamirit se dela na gamepadu proste blbe :( A to mam na PS5. Je to pomalejsi, takze nekdy to vyzaduje dost cviku. Stejne jako kdyz neco chci pouzit, staci se spatne postavit a nedava to nic.

    • Asi jsem vůbec nepochopil co přesně máš za problém? Jakože máš problém se natočit k truhle aby šla otevřít?

      • Tak nekdy trefit ty veci jako zamerit a nebo proste kdyz prijde nekde ke kolu ci pace, postavis se a proste nic ti nedava. Ustoupis, znova zpet packou a porad nic a pak ejhle... ctverecek / kolecko. Jako jo tam vim ze nekde to u her tak je, blbe se postavim a neda to nic proste. Jen zamerovani na gamepadu... no kazdej PC hrac rekne ze treba strileci hry a FPS jasne na mysi :) Nejhorsi je tak cokoliv na cas. Pokud to nespecha, tak je to jedno.

    • uher

      Já s tím teda nikdy problém neměl. Vlastně jsi první od koho slyším, že mu to dělalo potíže.

  • Kissino81

    Hráno na PS4 a stejně jako U last of US, pro mě přeceněný titul. Ze začátku jsem se musel i trochu nutit a po 2-3 hodinách jsem toho nechal. Asi chyba ve mě. To mám jinak tento žánr rád ale GOW mě uplně minul.

    • unicz

      Nemyslím, že je chyba v tobě. Např. v tomto žánru si chrochtám blahem u Batmanů nebo Tomb Riderů, ale u Assasin Creedů si nudou koušu nehty. Každému vyhovuje něco jiného.

    • Last of US spatna nebyla ale zacatek super, potom dojem ze je to takova zase normal hra kde neco sbiras, zabijis ale na konci celkem fajn. God of War jeste bavi jsem v polovine :)

      • Corvus

        Já jsem si strašně let přál TLOU jako jednu z dalších her na PC. Kvůli tématu, emocím atd. Potom jsem si ale 1) sáhnul na ostatní kdysi konzolové exkluzivity a 2) jsem si vyzkoušel remaster jedničky u souseda (XY hodin) a byl jsem strašně zklamanej jak mě to nebavilo. Z dnešního úhlu pohledu je jednička už opravdu na hraně. Velmi jednoduchá... až prosťoučká ve smyslu přísně daných koridorů, neustálého hledání neschovaných :-) žebříků a prken. Nulová výzva. Stealth nijak nevybočující a na PC máme hromadu stealth her, které jsou lepší. Jediné, co mě bavilo byl formující se vztah mezi postavami, jenže ten jsem již znal z tisíců videí... Je to čistě (asi) jen můj problém, ale opravdu hodně mě to zklamalo a docela jsem koukal, jak rychle to zestárlo... crafting za letu mám v trilogii Tomb Raidera, 100x detailnější město a periferie je v The Division 2, stealth funkční, ale takový je v každé 2 PC hře. Čili z těch konzolovek si přeji už jen vlastně vydání Uncharted, což se potvrdilo, potom Bloodborne a Ghost of Tshushima a to je vše. Ostatní již vyšlo...

        • TLOU tak jestli jsi ho znal hodne z videii tak te nemusel moc bavit, ale pribehove me bavil :) Tesim se az zapnu 2dil zatim mi lezi ve skrini :) Tech exkulzivit je jinak malo, ale stesti proc konzole bylo to ze ted nejsou grafiky, PS5 se dalo vyuzit a dost na to vydelat, takze jsem vyuzil ze mam PS5 zadarmo a zaroven lepsi grafiku nez v PC :) Na PC jeste hrat mohu ale cekam na radu 40xx abych pak sestavil :(

          Ghost of Tsutshima je dobrej jeste jsem ho vic nezahral ale je to jiny, dobre se to hraje, poutave i pribeh :) Bloodborne tu mam rozehranej, ale bavi a nebavi... je to souls hra no. Hezci vypada Demon Souls PS5 ale nevim jak dlouho me bude bavit. Kazdopadne nelituju, jako doplnek uz ok, starsi konzoli bych ale nechtel bez ssd.

        • Derp_1337

          No u tebe bude asi ten problém, že jsi, jak říkáš, znal příběh z tisíců videí. TLoU hlavně stálo na skvělém příběhu a pokud jsi ho už znal, tak to bylo obrovské mínus.

          Jinak samozřejmě herní mechaniky jsou na dnešní dobu zastaralé. Přece jenom to je 9 let stará hra a za současnou produkcí zaostává. Ale před těmi 9 lety to byl pořád slušný gameplay.

        • Inquisitor

          Já měl to stejný co píšeš právě s Uncharted. Dlouho mě to lákalo, chtěl jsem si to zahrát a nakonec mě to vůbec nebavilo. A to jsem hodně chtěl, ale prostě ne.

        • Já to mám podobně, až na to, že bych si osobně přál ještě i ten LoU. Nikdy jsem ho nehrál, videa jsem moc neviděl a předchozí věci od Naughty Dogs jsem měl rád...

          Jinak mě ani nic dalšího z PS nezajímá... Možná do budoucna ještě Demons Souls Remake by byl fajn...

        • Tak chválu na jedničku taky moc nechápu. Jako v době kdy to vyšlo to bylo super techdemo. Ale hratelnost nic moc a místy nevyvážená (instant smrt od clickerů byla spíš opruz než plus) a příběh úplně defaultní zombie story.

          Ale dvojka už je podle mě moc fajn. Ne nějak převratná revoluce. Ale vyladili hratelnost, že už je to takové vybalancovanější. A i ten příběh je zpracovanej moc fajn.

          • Corvus

            Tak, přesně. Tu dvojku bych si rád dal. To zase jo. Ale opravdu jsem byl sám překvapenej, jak moc mě to zkalamalo a to já nepohrdnu ani sedmničkovými kousky. TLOU II bych si dal. Jinak u mě ale vede v žebříčku Bloodborne s Ghost Of Tshushima. A opravdu tedy doufám, že mě moc nezklame Uncharted, jak píše Inquisitor :-( To by bylo blbé...

      • Kissino81

        LOU jsem dohrál a příjemná hra....neříkám nic. Asi to bylo hypem co mě navnadil na něco víc.Ale GOW mě nedokázal udržet.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit