Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Horst_Fuchs

    Ani bych neřekl, spíš je to taková ta klasická masovka co je dělaná tak aby nikoho přímo neodradila, ale zároveň ničím moc nevyniká. Nenadchne, neurazí.

  • Jsem v cíli, a stále to bylo jízda jedním koridorem. Nikde nespadneš, dostaneš se jen tam, kam ti scénář dovolí :-). 

    Postavy: 2 kováři, kteří krom tebe nemají pro koho pracovat (ale charakterově skvěle napsané postavy!!) 1 záporák, 1  čarodějka Obří svět a v ní jen těchto pár postav, nikdo jiný. Když nepočítám ty skriptované vlny nepřátel. 

    Příběh, hudba, obři, hádanky ... vše super, ale nemohu tomu dát víc než RDR2 či Mass Effectu, kde byla svoboda. Je to dobrá hra, ale prostě typicky konzolová, E E E E E ... do zblbnutí. 

  • Nikde nespadneš, všude tě drží neviditelné stěny, mapa je velká, ale stále chodíš vytyčeným koridorem. 

    Mrzí mě, že se ve hře ukáže málo postav, nebudu jmenovat, ale je jich jen několik. Prázdnota. 

  • Neustále to žere paměť, neví jestli všem. Kdo má dost RAMky a nebo swapáč na SSDčku, tak to ani nepozná. 

  • No nemůžeš se od toho odtrhnout, protože je to sakra dobrá a zábavná hra :-D

  • frank.horigan

    Nezapomeň, že dneska už je konzolová hra z 99% každá hra. Ty časy, co se to rozdělovalo už asi nejsou. Jenom to do teď prostě drželi na své zavřené platformě. Říkejme tomu třeba PC s linuxem :)


    Osobně hraju hodně "konzolových" her na HTPC - kolikrát i s gamepadem a na tohle se začínám těšit. 

  • děkuju moc! 

  • Tak napůl. Je tam takový otevřenější hub ze kterého vyrážíš na mise. Na ty hlavní v pevně daném pořadí. Ty vedlejší lokace si procházíš jak chceš. Do starých lokací se můžeš vracet a díky novým skillům tam najít něco nového. Nepovinných oblastí je tam fůra, takže ten pocit, že si můžeš vybrat kam se vydáš tam funguje docela dobře. Takže jeden dlouhý tunel jako nový Doom to není. Po tom herním světě cestuješ všelijak tam a zase zpátky. Ale není to ani Skyrim, že by jsi se mohl otočit libovolným směrem a mohl vyrazit.

  • Horst_Fuchs

    Padání? Za 15 hodin nic, zcela stabilní, což nemůžu říct o mnoha jiných AAA hrách.

    Jinak je to taková konzolová oddechovka v pěkný grafice s průměrnýma bojema v koridorech s příšerně otravným a trochu zbytečným sběrem odpadu u cesty a ještě zbytečnější správou a nákupem výbavy, jen to brzdí tempo akce.

    Ani nevím proč se od toho nemůžu odtrhnout. :)

  • nightborne

    Přihodil jsem aktualizaci na konec textu a zmíním ji i tady: Zdá se, že buďto na míru šité ovladače, nebo launch patch (případně oboje) nesou ovoce - mohu potvrdit, že hra už na mé konfiguraci běží bez problémů stabilně a vůbec nepadá.

  • nevim no.. lákalo mě to ale trochu sem na to koukl a vypadá to celý jako jeden dlouhej tunel (treba jako tomb raider).. kdo to hrál - je to tak? tím pádem asi skipnu.

  • Můžete mi někdo vysvětlit, proč je špatně hrát PC port hry na klávesnici? Osobně na k+m pařim všechno, nejde o hate, prostě zvyk. A proto mě mrzí, že se často z recenzí portů vytratilo hodnocení ovládání. Prostě se řekne "hrajte na gamepadu" a hotovo.

    A zrovna GoW zatím rozhodně nevypadá, že bych si kvůli němu musel narůst chapadla, abych to ovládání na klávesnici pobral.

  • nightborne

    To si ale do jistý míry můžeš přizpůsobit =). Hraj to na give me god of war (nižší obtížnosti jsou imho možná až moc lehký) a nevynechej muspelheim, niflheim a valkýry. A na nedostatek boje si nebudeš moct stěžovat =).

  • sugyn

    Ted jsem to dohral na “spravny” konzoli. Jako dobry no. Jen bych tu formuli otocil misto 30 minut bloumani prazdnou mistnosti a reseni hlavolamky s nasledujicim 2 minutouvym soubojem udelal bych to obracene 30 minut bitek pak 2 minuty bloumani. Misty jsem byl z toho docela otraveny. Grady to melo az na konci ve vezi k velikanum kdy to na vas vychrli spoustu potvor. Takhle to melo byt celou dobu. 

  • A všehovšudy jsou tam dva kováři a jedna čarodějka. Jak říkám, mrtvo, ale užívej si klepání na "E" "E" "E" "E" .... 

  • nightborne

    Klid, to nejde brát vážně, podle "nejde uhnout z cesty" se ještě ani nevymotal z tutorialu, ale už má jasno =D.

  • Např. RDR2, Horizon Zero Down ...


    Všude jsou skripty, ale tady se bez nich nestane vůbec nic. Pokud nevidíš rozdíl, tak jsi slepý. 

    V HZD nepřátelská stvoření jsou v okolí, v krajině a je na tobě, jak se s nimi vypořádáš, žádný skript je na tebe nevypouští.

    V GoW na tebe hra valí vlny nepřátel a ty s tím nic neuděláš, musíš se s každou vlnou poprat a pak ... pak se neděje nic, mrtvo, nikde nikdo, ani nic co by životem doplnilo prostředí. 

    Je to prostě "konzolovka" pro masy, kde drtíš "E" na klávesnici aby si přepral obra. :-( Vše podle obřího scénáře, žádná improvizace.  A z cesty uhnout nemůžeš., aby se náhodou děcko/hráč neztratilo. 

  • Derp_1337

    LOL

    Tak ty nemáš rád skripty?? A uvědomuješ si, že tvoje kritika absolutně postrádá smysl, když prakticky každá hra je plná skriptů?

    Pokud chceš hrát hru bez předskriptovaných věcí, tak můžeš hrát jedině sandboxy jako Minecraft a nebo ryze multiplayerové hry (např. FPS střílečky jako Counter-Strike).

  • uher

    A to je něco špatného? I třeba takový Half Life je taky jeden obří skript a nikdo nemá problém ho pasovat jako jednu z nejlepších FPS her napříč herní historií.

    Asi moc nechápu o co ti jde. Možná ti uniká, že ambice studia byly udělat polo-otevřený tunel, ve kterém chtějí vyprávět příběh otce, který i přes svůj věk není zralý pro výchovu syna. A to je všechno.

    Jaké teda máš rád hry, co jsou prosty skriptů?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit