Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vsetko su to arkady. Dam vam jasny priklad/dokaz. Vlastnil som auto mitsubishi lancer 2008 1.5 benzin...kazdy si bude iste vediet vygooglit ,aky je rozdiel medzi lancerom 2008 EVO a tym mojim civilnym ..len vam dodam ze evo ma len silnejsi vacsi tazsi motor, sportove perovanie,nizsie..googlite ale ziadny zasadny rozdiel tam nieje!! To vampotvrdia aj na fanusikovskych weboch.
    Takze s tym mojim lancerom na lepsich pneumatikach -letne som na kratuckej zatacke typu S -vyjazd z hlavnej cesty kde sa potom druhy koniec toho S vinie pozdlz tej hlavnej cesty-takze dvakrat do 90 stupnoveho uhlu *1* po kazdodennom zlepsovani prejazdoch dosiahol pocas celeho prejazdu rychlost 80km/h !!! rychlost neklesla -podvozok lancera drzi ako pribity , mierne pistanie gum.. pri najazde v 100km/h mi uz uletel zadok ale vyrovnavacie systemy sekli zadne koleso a v sekunde som bol zrovnany,akorat reba pevne drzat volant a potom som bez problemu zakoncil prejad S z pistanim zadnych gum..
    skvely podvozok a konstrukcia lancerov bola dokazana aj v Top Gear kde to lancer EVO nandal Galardu *1*
    PRECO to som pisem..? Lebo vsetky hry su nerealne- nainstaloval som nedavno Colin McRae Rally 2005 --hruza- na sotoline ma v 40-60km/h smykalo ako na masle na milionovom aute z naj technologiami. Proste vacsian hier je nastavena nerealne, pomohlo by len nastavenie fyziky v hrach presne podla realneho okruhu ci drahy... a to sa velmi tazko dosahuje . Programovanie fyziky v hre by bolo velmi drahe aby sa overili realne vstupy dat a ich nasledne co najrealnejsie prevedenie do hry. To by boli stovky senzorov a ich nasledna implementacia do hry by bola ukrutne tazka.
    To dokazuje aj moj test v reale 80km/h a v hre by ste taku zatacku museli prechadzat 40 km/h zo stiahnutym zadkom a drahym WRC specialom. Pritom by to malo byt uplne opacne!

    tak isto mi vadi ked pozream videa ako hraju hry z volantom napr G 27 a laguje to, on mykne volantom ale v hre vdim skoro pol sekundy a viac opozdenie a este ako to plava-akysi ziadny ucinok pohnutia volantu *1* zato v reale by som uz bol v kanaly *1* Ale to opozdenie a nepresne ovladanie je chorobou vsetkych ovladacov-specialne na ps3 klobucik-za ten by som sony obesil do prievanu za vaja-treba zatacat z predstihom a kolesa hned idu do zaseku..
    Takze si kupte starsie sportove auto a vybehnite na okruh v orechovej potuoni a vsetky hry zahodite do kosa..
    A pritom vyrobcovia hier pouzivaju svetovych jazdcov *7* *7* len na reklamu ..
    ps lancera uz nemam, jazdil som v zahranici, chystam nieco ostrejsie... *1*
    • Hanzales
      stručně... srovnávat reálnou jízdu s Colinem..... :facepalm: Když už tak s nějakými simy, nejlépe na motion cockpitu. EVO známe, neřídil jsem, jen spoluseděl, ale představa je a co jako?
      LAG.... G27 nebo fanatec (nebo volant za 2K usd)... nebo jakýkoli volant.... LAG se objevuje jen u špatného nastavení driverů v kombinací s nízkým fps. Nad 50fps téměř neexistuje. Naopak s tím týpci měří inputlagy lcdček na youtube :)
      Zkus si někdy RBR byť s Logitech DFP (koupíš pomalu za 12 stovek) a pak mluv ;o)
      • Hanzales
        BTW Grid1 možná není sim, ale jestli je to arkáda, tak hodně zábavná a s dobře nastaveným volantem řídit třeba Cobru... lahůdka ;o) Fakt škoda, že ta dvojka ty kokpity nemá. Bych do té hry jinak i docela šel...
  • Kašlu na to . Real Racing 3 má kokpit i zrcátka na Androidu a tyhle fňukny budou tvrdit , že by tuhle arkádu konzole neslíhaly !
  • Že tam není pohled z kokpitu by mi ani nevadilo, pokuď tam bude aspoň takovej ten z nárazníku. Ale ty driftující DTMka, nebo ten Mclaren..vlastně driftující úplně všechny auta..to vypadá fakt směšně. Jako další díl nfs *7*
  • Jo jo, už se těším na další Flatoutoidní závody <3
    • a hned mas minus :D no jo na inet uz dnes muze kazdej kdo dosahne na klavesnici a mys :) neudelas nic.
  • Bez kokpitu je to proste jen nedodelany paskvil ktery ani nevi za co sem sam vydava :) Opet dalsi pokracovani shazujici prvni Dil ktery byl EPIC....
    Koho krome 7+ dnes zajimaji zavody bez kokpitu s jakousi pofiderni fyzikou ve vsech trailerech hlasici jak jsou zaisnteresovani do "rizeni" :D dalsi skok do ... od coddies ktere asi honem honem neco musi vydat jinak by nesplnili .... cojavim.
    Tohle at si proste narvou do spic i kdyz verim ze i tak uz ted nekteri zvas predobednavaji :)
    Poradim vam...
    Arkadove ladene super hry dalo by se rict se seriozni fyzikou:
    Forza Horizon / Test Drive Unlimited 2 / FM4 / Shift 2 / GT5 / project Cars
    ---------
    Kdo chce opravdu ridit a ma potrebny HW:
    rfactor / rfactor2 beta / netkarpro / iRacing...
    A nove prichozi v tomto roce bude vydane ASSETO CORSA cooz podle me stahne vsechny simracery hned jak vyjde :) Rf2 beta se taky hezky rysuje ale spousta lidi stale lpi na grafice a v tomto ohledu bude AC proste TOP ! vcetne fyziky kterou dela Kunos (netkar pro).. ale tohle nemastne neslane bez chuti cosi ........... za me urcite ne a pokud ano tak zcela zdarma na jedno dve odpoledne. Opravdu premyslejte za co davate penize lidi .) a nezapomente si zahejtit :D
    • Hanzales
      He, co člověk to názor :) Já to momentálně řadím následovně (ale pořadí se pořád mění podle nálady) :)
      Assetto Corsa / R3E / Forza4 / RF2 / pCars / iRacing

      Jen pro jistotu, tohle není řazení "realističnosti" Je to řazeno podle toho jak se mi to hraje, co to se mnou dělá a jaký z toho mám celkový pocit ;o)
      Ale jak říkám, co člověk, to názor a to jiné chutě...
      • v poradku, ja jsem ted oprasil iracing GT challenge / gran AM s mclaren mp4-12c gt3 a narozdil od zakladnich rookies cupů už je to uplne jina liga. Vadi me jen ze iracing je dost nakladnej a jakmile vyjde AC tak nevim nevim jak to snim bude :) R3E jsem uplne zapomel, mam k dispozici beta invite ale rizeni mi ackoliv je zabavne stale prijde znacne zjednodusene tak jako tomu bylo u Simbim temer vzdy.. samozrejme ale ze v dobe vydani GTR slo o jednu z nejrealnejsich zalezitost, doba se ale vyrazne pohla a R3E musi jeste pridat abych mel zajem.. kazdopadne proti tvemu vkusu vubec nic nemam, jak rikas je to o tom jak se kdo v cem citi.
        Mel bych jen vitku k pozici pcars pred iracingem :) v pcars si zazavodi kazdej, v iracingu bude mit casual driver problem dojet jedno ciste kolo *4*
        • Hanzales
          Ja ten iRacing hodil az nakonec podle soucasne straveneho casu v tech titlech ;o) Fyzikou a FFB ho porad radim na prvni pricky, do prichodu Assetto to byl pro mne spolu s netKar takovy benchmark (vychozi bod pro porovnavani)...
          Jinak s realitou opravdu porovnavat nemohu :/ Sedel jsem jen jako spolujezdec v nadupanem Evo7 a v zatacce jsem se malem pokakal, a v rukach jsem mel akorat na dalnici BMW M3 E30 2.7 Benzin, tam se mi poprve v zivote nabidlo porovnani (v tom R3E ho prave vydali, i kdyz asi trosku silnejsi verze) ale zvuk sedi a a uto taky sedi (jako pribite)... to je jedine co si z jizdy s tim bawem pamatuju, dalnice derava jak cednik a auto si drzelo smer, volantem pomalu hnout netreba. Nejvic se stejne clovek vyradil ve skoda 120, nebo v ziguliku alias sergejovi :D
        • Hanzales
          S tím iRacing je to tak. Nedávno jsem zrušil odběr, ale poježdění třeba s Radicalem, nebo Lotus 79 patřilo vždy k mým nejintenzivnějším zážitkům. Mustang je taky radost řídit. Ale jakmile se vyrojilo R3E a Assetto Corsa s laserově nascanovanýma tratěma, iRacing už pro mně pomalu ztrácí smysl, hlavně v tom směru, že třeba to Assetto Corsa je v pocitu řízení a uvěřitelnosti zase o něco dále + nádherná grafika jako bonus. Jediné co trochu skřípe jsou ty zvuky, resp. k tomu dokonalému zbytku trošku kontrastně ztrácejí :)
          No a ten R3E.., právě že mi přijde ta fyzika i FFB efekty hodně v pohodě. Taky jsem měl zatím asi nejlepší pocit z té Assetto Corsy a RF2, ale potom co jsem celkem dost poladil nastavení volantu a R3E FFB, je to taky hodně "advanced" Teď řádím s tím Zakspeed Ford Capri na DownHillu a můžu se z toho radostí pos*at ;o)
          • achjo at uz to vydaj :)))))))))))))))))))))))))) ten down či up hill musim taky prubnout !!
            enjoy your drive bro .)
            • Hanzales
              Až vydaj Assetto, tak se z toho regulerně počůrám radostí!
              Jinak ten Down-hill / Up-hill (záleží z které strany se ta trať veme) :) je myslím boží, i graficky mně to překvapilo (skály, městečko). A ten Zakspeed Capri vím, že cpou skoro všude, ale právě v tom R3E jsem za něj nejvíce rád, pač alespoň mně se zdají ty zvuky tam v tuto chvíli nejlepší. A ten Zakspeed si pořvává fakt nádherně :) Vedle toho žeru pro jejich zvuk už jen dvě auta. Mazda 787B a Audi S1 (group B). Obojí naštěstí i se zvukem celkem parádně pobrala Forza 4. Pomalu přemýšlím, že bych někde zplašil ještě ubersilnější subwoofer. Ono jak se ten můj papindeklový hrudník rozdrnčí při ževu toho motoru, tak to je prostě k nezaplacení!
    • rF2 už je dávno po smrti a to ještě ani pořádně nevyšel *1* Asseto Corsa by mohlo být novým králem, snad Kunos udělají něco se zvukama, které jsou zatím na poměry simracingu slabší
      • Hanzales
        Exactly! Kdyby mělo Assetto zvuky jako R3E, tak by to bylo ještě lepší, než úplně nejlepší ;)
      • to se doladi .)
        Kazdopadne rf52 nezatracuju.. prave ze kazdej jen slinta z grafiky AC :) ja osobne stavim jak rf2 tak AC do stejne roviny.. napr. moznosti FFB vramci Rf2 stale nemaji konkurenci.
        Navic za urcitych podminek uz i rf2 ma sve kouzlo po strance grafiky i kdyz grafika zrovna neni silna stranka u ISI, coz mi ale opravdu neva, rozhodujici je finalni pozitek ne grafika, tu beru jako prijemny bonus
      • Hanzales
        Hmm, tak si počkej až na něj vyjde nový HistorX, nebo jiné "větší" mody ;o) Všechny ty nové simy včetně RF2 se teprve probouzejí....
        • Historix je sice totální pecka, ale rF2 určitě nebudu hodnotit jen podle módů. Prostě mě rF2 nějak nesedí, jednak ta grafika mi příjde vážně ošklivá - a to prosím nejsem člověk, u kterého je grafika na prvním místě, dělal jsem ale na nějakých módech pro rF1 a tak trochu vím, co engine zvládne a co ne a příjde mi, že ISI nejsou moc schopní vývojáři, možná umí udělat fajn fyziku, ale všechno ostatní je na dost nízké úrovni... A co mi na té grafice tak vadí? Špatně nastavené odlesky aut, ošklivé stromy (třeba les ve starém Spa u Au Rouge je jen nějaká zelená beztvará ošklivá hmota), nevychytané nasvícení scény, efekty počasí dost zastaralé atd... Na mě to prostě působí tak nějak odflákle, když vím, že to jde udělat líp. A co se feedbacku u rF2 týče, ten bych zase tolik nepřeceňoval... Je to ale věc názoru, já nikomu neberu, že se mu rF2 líbí :-)
      • Radioaktivni_surikata
        Když jsme tak u toho, co vlastně s rF2 je? Ta beta běží už nějak dlouho. Došly prachy?
    • Radioaktivni_surikata
      Sorry, ale dát do stejný škatulky TDU 2 a Project C.A.R.S., to může buď jen troll, blb, nebo někdo, kdo obě zmiňovaný hry nehrál a tudíž by o tom neměl vůbec mluvit *3*

      A s tím "kdo chce opravdu řídit", heleďte, nemohli byste si dát s podobnýma hláškama na chvíli pokoj? Zrovna project C.A.R.S. je opravdu to nejlepší, co jsem kdy měl na PC možnost řídit. Fyzikou je na tom tahle hra výborně. Někdy mám pocit, že čím je ve hře menší přilnavost, tím víc simulátor to podle lidí je (RBR např.). Stejně tak si nemyslím, že bychom od her měli reálnou fyziku chtít. Tu bychom měli chtít od simulátorů, a teď nemyslím iRacing apod, ale opravdovejch simulátorů s kokpitem, přetížením apod. Dokud se nebude reálně s hráčem hejbat židle a působit na něj reálný přetížení, tak si rozhodně nepřeju, aby měla hra reálnou fyziku. Proč myslíte, že když v najěký show posaděj závodního jezdce před video hru, tak boří jedny svodidla za druhýma. Zpětná odezva je zkrátka důležitá a já jsem se semi-realismem, jako má např. Project C.A.R.S., velmi spokojen *3*
      • stacila mi prvni veta, dekuji za reakci :) pcars ma prosta arcadovou fyziku a pokud jsi prave obevil ameriku doporucuji si rozsirit rozhed napr. na http://www.virtualr.net/

        mej se krasne *3*
        • Radioaktivni_surikata
          Nemáš zač, stojím si za ní. Jen by mě zajímalo, jestli jsi to TDU2 opravdu hrál. Přece nejsi pózer, co hraje über-realistickej rFactor (hahá) a všechno ostatní je arkáda do jednoho pytle, kde se potká Carmagedon s Forzou...
          • rFactor s Historic GT nebo DRM je výborná simulace.
          • Vyborne, skoda ze ses tenkrat nepridal meli jsme kazdou noc plny server all night long .)
          • EVOLUcE kamarade.
            TDU 2 - warlocktem tehdy (WRT) tag. few Wr's v multiplayeru, druhy nejlepsi tym TeamGermany - TG-
            jeste naky prihlouply dotazy ?:)
        • Hanzales
          hmm.. ja pCars posuzuju podle osobnich zkusenosti a ne virtualR, kam chodim denne.
          FFB je stale v plenkach a i fyzika se stale predelava. A ty auta, co uz jsou dodelanejsi a dostaly nove gumy na tom nejsou vubec zle. Urcite bych pCars neradil vedle paskvilu jako TDU2, obvzlaste ne az bude dodelany...
          • taky soudim pcars podle sebe a strasne strasne me nudi
        • Kez by melo takovou "arkadovou" fyziku vic zavodnich her.
      • Tak to já s tebou určitě nesouhlasím, jedna věc je ovládání auta, které jde nasimulovat velmi reálně a pár hrám se to podařilo, druhá věc je to přetížení, které už vůbec není nutné. To rovnou můžeš napsat, že když u leteckého simulátoru při přetížení neztratíš vědomí, že to je o ničem... A případy, kdy závodníci sedli k simulátoru a bourali jsou spíš kvůli tomu, že nejsou zvyklí na vnímání počítačové grafiky a vůbec nečekají, co a jak se ve hře chovat... Na druhou stranu je tu spousta profi závodníků, kteří využívají třeba iRacing jako trenažér nebo borci, kteří vyrostli na podobných simulátorech a teď jsou z nich profi piloti...
        • Hanzales
          Ad to přetížení, pořád tak nějak spoléhám v evoluci HW a doufám, že se relativně brzo dožijeme "pokojových" motion-simulátorů (aka ForceDynamics) za "pokojovou" rozumnou cenu. Už teď jsem někde viděl takovou tramvajovou sedačku, akorát do pokoje, dávalo to skoro 2G (což myslím stačí). Pak nasadit Oculus Rift a vydat se v reále na Road america, zabít se v nějakém GT1 už pomalu ani nebude potřeba :D Bude stačit akorát větráček a kanistr s benzínem někde v rohu pokoje :P
          PS: Na tom iRacing třeba ti piloti trénujou myslím hlavně proto, ptože gumy, benzín atd jsou celkem nákladné a když zrovna neřádí na okruhu, mají možnost si ho dát doma, případně se připravit na okruh na který se teprve chystají v reálu. V tom spočívá ta výhoda laser scanned tracks... Nějaký borec dokonce řekl, že byl sám celkem překvapený, když mu v tom iRacing při výjezdu z boxu poodskočilo to auto na úplně stejněm místě atd. Shape trati může být jakkoli přesný, ale když se pak udělají hrboly a praskliny odhadem, tak vás to pak v reálu může skoro zabít :D Právě třeba ždycky koukám na track days na Nordschleife a kolikrát si říkám, hehe, hele, ten to má naježděný z rFactoru, ale tady ten výmol asi nečekal :D Auto nacimprcampr :) (nadsázka) Tak jako tak tenhle rok vypadá na "auta" celkem hodně výživně.
          • No kdybych trénoval Nordschleife v rFactoru a pak tam jel řádit v reálu s nějakým pekelným autem, tak se asi taky rozmlátím, protože ten Nord v rF je docela nepřesný *1* Každopádně pořád je to super trať, ale můj největší favorit je Mount Panorama, tam bych se rád někdy projel v reálu a nejlépe s Holdenem Commodore SS :D
            • Hanzales
              Hernajs, nápodobně :) Ale můj největší sen je pořád spíše Radical, nebo M3 GTR na tom Nordu, mozna i jako spolujezdec s profikem by to bylo jeste vetsi maso (a pak si to zkusit jen tak rekreacne) :)
        • Radioaktivni_surikata
          Nutný není, ale je to pak oproti realitě zbytečně náročný, protože nedostáváš jinej než vizuelní feedback. Nereálně reálný *1*
    • a jo vlastne vim koho by to mohlo krom 7+ zaujmout... lidi ktery zajima jen grafika a ne obsah a tech je dnes bohuzel cely stado.
  • Hanzales
    S tím kokpitem fakt neudělali dobře... Nevím kolik bude takových jako já, ale i taková zdánlivá prkotina dokáže od koupi pořádně odradit. Taky konkurence vůbec nespí. Závodní hry přímo žeru, ale i mezi nimi si vybírám a GRID2 asi bude jedna z mála her, které vynechám...
  • Indy
    Pro mně bez pohledu z poza volantu nemá smysl, holt musím čekat na Project C.A.R.S ikdyž to teď odložily až na rok 2014 *13*
  • bez kokpitu a s driftovaci fyzikou.. ? ne diky

    zustanu u forzy *6*
  • Litali tem autum ty zadky takhle i v jedicce?
    • Prave ze vubec, to je na tom to smutny. Pro kazdou kategorii jsi mel omezeny vyber aut - na drifty auta typu RX-7, Silvia S15, Supra... Na okruhovy zavody pro zmenu BMW, Porsche,...
      Auta sedela pekne, hralo se to jako Forza - nejezdis kazdou zatacku bokem, ale kdyz do ni najedes o 30-50 km/h vic nez by jsi mel a zatocis, tak te to hodi do smyku... logicky.

      Nevim co si o GRID 2 zatim myslet. Nicmene podle nekolika-milionoveho Mercedesu a vlastne i McLarenu, ktery je dnes pomalu i sberatelsky kousek a drazsi nez treba Bugatti Veyron nevim, zda to bude tak zabavna polo-simulace jako GRID 1.
    • Taky jsem na to koukal - v traileru na GRID to docela budi hruzu. Jestli tam meli o Evrope neco rict, tak: "Europe is all about handling!".

      Asi je tezky beznymu publiku v USA vysvetlit, ze rychlost prujezdu zatackou se na suchym asfaltu dramaticky snizuje s mnozstvim piskani gum a kourovejch efektu.
      • spise bude potreba pochopit smysl slova ARKADA, tam jaksi nema smysl se rypat v tom jestli je drift echt nebo ne.
      • Grid uz to sem pisu uz po hodnekrate spolecne s TDU2 jsou stale neprekonani arkadovi kralove :) Nikdy v zadne arkade jsem nemel takovou radost z driftu na volantu tusim trat Yokohama Docks jako prave v Gridu + samozrejme z kokpitu.. u TDU obdobne..
  • Robotron3
    GRID 1 pro mě jsou nejlepší auta, co sem kdy hrál. Do dneška si je občas zahraju. Úžasně zábavný, s prvotřídním pocitem z jízdy. Líbily se mi víc i než Gran Turismo 5. Ale s tim, že tam nebude kokpit se nemůžu smířit. Já prostě nedokážu hrát hry z blatníku, nebo z poza pohledu, to jsem naposled zkousnul u Lotus Turbo Esprit na Amize :)
    • Kori
      Přesně tak. Zrovna nesleduju dění kolem GRID 2 a tak nevím v čem přesně má být lepší, ale zpoza nezúčastněného mi s absencí kokpitu a celkově pocitově dvojka příde jako krok zpět. Vůbec nevidím důvod proč přecházet z jedničky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit