Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hanzales
    BTW Grid1 možná není sim, ale jestli je to arkáda, tak hodně zábavná a s dobře nastaveným volantem řídit třeba Cobru... lahůdka ;o) Fakt škoda, že ta dvojka ty kokpity nemá. Bych do té hry jinak i docela šel...
  • Hanzales
    stručně... srovnávat reálnou jízdu s Colinem..... :facepalm: Když už tak s nějakými simy, nejlépe na motion cockpitu. EVO známe, neřídil jsem, jen spoluseděl, ale představa je a co jako?
    LAG.... G27 nebo fanatec (nebo volant za 2K usd)... nebo jakýkoli volant.... LAG se objevuje jen u špatného nastavení driverů v kombinací s nízkým fps. Nad 50fps téměř neexistuje. Naopak s tím týpci měří inputlagy lcdček na youtube :)
    Zkus si někdy RBR byť s Logitech DFP (koupíš pomalu za 12 stovek) a pak mluv ;o)
  • Vsetko su to arkady. Dam vam jasny priklad/dokaz. Vlastnil som auto mitsubishi lancer 2008 1.5 benzin...kazdy si bude iste vediet vygooglit ,aky je rozdiel medzi lancerom 2008 EVO a tym mojim civilnym ..len vam dodam ze evo ma len silnejsi vacsi tazsi motor, sportove perovanie,nizsie..googlite ale ziadny zasadny rozdiel tam nieje!! To vampotvrdia aj na fanusikovskych weboch.
    Takze s tym mojim lancerom na lepsich pneumatikach -letne som na kratuckej zatacke typu S -vyjazd z hlavnej cesty kde sa potom druhy koniec toho S vinie pozdlz tej hlavnej cesty-takze dvakrat do 90 stupnoveho uhlu *1* po kazdodennom zlepsovani prejazdoch dosiahol pocas celeho prejazdu rychlost 80km/h !!! rychlost neklesla -podvozok lancera drzi ako pribity , mierne pistanie gum.. pri najazde v 100km/h mi uz uletel zadok ale vyrovnavacie systemy sekli zadne koleso a v sekunde som bol zrovnany,akorat reba pevne drzat volant a potom som bez problemu zakoncil prejad S z pistanim zadnych gum..
    skvely podvozok a konstrukcia lancerov bola dokazana aj v Top Gear kde to lancer EVO nandal Galardu *1*
    PRECO to som pisem..? Lebo vsetky hry su nerealne- nainstaloval som nedavno Colin McRae Rally 2005 --hruza- na sotoline ma v 40-60km/h smykalo ako na masle na milionovom aute z naj technologiami. Proste vacsian hier je nastavena nerealne, pomohlo by len nastavenie fyziky v hrach presne podla realneho okruhu ci drahy... a to sa velmi tazko dosahuje . Programovanie fyziky v hre by bolo velmi drahe aby sa overili realne vstupy dat a ich nasledne co najrealnejsie prevedenie do hry. To by boli stovky senzorov a ich nasledna implementacia do hry by bola ukrutne tazka.
    To dokazuje aj moj test v reale 80km/h a v hre by ste taku zatacku museli prechadzat 40 km/h zo stiahnutym zadkom a drahym WRC specialom. Pritom by to malo byt uplne opacne!

    tak isto mi vadi ked pozream videa ako hraju hry z volantom napr G 27 a laguje to, on mykne volantom ale v hre vdim skoro pol sekundy a viac opozdenie a este ako to plava-akysi ziadny ucinok pohnutia volantu *1* zato v reale by som uz bol v kanaly *1* Ale to opozdenie a nepresne ovladanie je chorobou vsetkych ovladacov-specialne na ps3 klobucik-za ten by som sony obesil do prievanu za vaja-treba zatacat z predstihom a kolesa hned idu do zaseku..
    Takze si kupte starsie sportove auto a vybehnite na okruh v orechovej potuoni a vsetky hry zahodite do kosa..
    A pritom vyrobcovia hier pouzivaju svetovych jazdcov *7* *7* len na reklamu ..
    ps lancera uz nemam, jazdil som v zahranici, chystam nieco ostrejsie... *1*
  • rFactor s Historic GT nebo DRM je výborná simulace.
  • Kašlu na to . Real Racing 3 má kokpit i zrcátka na Androidu a tyhle fňukny budou tvrdit , že by tuhle arkádu konzole neslíhaly !
  • Hanzales
    Hernajs, nápodobně :) Ale můj největší sen je pořád spíše Radical, nebo M3 GTR na tom Nordu, mozna i jako spolujezdec s profikem by to bylo jeste vetsi maso (a pak si to zkusit jen tak rekreacne) :)
  • No kdybych trénoval Nordschleife v rFactoru a pak tam jel řádit v reálu s nějakým pekelným autem, tak se asi taky rozmlátím, protože ten Nord v rF je docela nepřesný *1* Každopádně pořád je to super trať, ale můj největší favorit je Mount Panorama, tam bych se rád někdy projel v reálu a nejlépe s Holdenem Commodore SS :D
  • Že tam není pohled z kokpitu by mi ani nevadilo, pokuď tam bude aspoň takovej ten z nárazníku. Ale ty driftující DTMka, nebo ten Mclaren..vlastně driftující úplně všechny auta..to vypadá fakt směšně. Jako další díl nfs *7*
  • Hanzales
    Ja ten iRacing hodil az nakonec podle soucasne straveneho casu v tech titlech ;o) Fyzikou a FFB ho porad radim na prvni pricky, do prichodu Assetto to byl pro mne spolu s netKar takovy benchmark (vychozi bod pro porovnavani)...
    Jinak s realitou opravdu porovnavat nemohu :/ Sedel jsem jen jako spolujezdec v nadupanem Evo7 a v zatacce jsem se malem pokakal, a v rukach jsem mel akorat na dalnici BMW M3 E30 2.7 Benzin, tam se mi poprve v zivote nabidlo porovnani (v tom R3E ho prave vydali, i kdyz asi trosku silnejsi verze) ale zvuk sedi a a uto taky sedi (jako pribite)... to je jedine co si z jizdy s tim bawem pamatuju, dalnice derava jak cednik a auto si drzelo smer, volantem pomalu hnout netreba. Nejvic se stejne clovek vyradil ve skoda 120, nebo v ziguliku alias sergejovi :D
  • Hanzales
    Ad to přetížení, pořád tak nějak spoléhám v evoluci HW a doufám, že se relativně brzo dožijeme "pokojových" motion-simulátorů (aka ForceDynamics) za "pokojovou" rozumnou cenu. Už teď jsem někde viděl takovou tramvajovou sedačku, akorát do pokoje, dávalo to skoro 2G (což myslím stačí). Pak nasadit Oculus Rift a vydat se v reále na Road america, zabít se v nějakém GT1 už pomalu ani nebude potřeba :D Bude stačit akorát větráček a kanistr s benzínem někde v rohu pokoje :P
    PS: Na tom iRacing třeba ti piloti trénujou myslím hlavně proto, ptože gumy, benzín atd jsou celkem nákladné a když zrovna neřádí na okruhu, mají možnost si ho dát doma, případně se připravit na okruh na který se teprve chystají v reálu. V tom spočívá ta výhoda laser scanned tracks... Nějaký borec dokonce řekl, že byl sám celkem překvapený, když mu v tom iRacing při výjezdu z boxu poodskočilo to auto na úplně stejněm místě atd. Shape trati může být jakkoli přesný, ale když se pak udělají hrboly a praskliny odhadem, tak vás to pak v reálu může skoro zabít :D Právě třeba ždycky koukám na track days na Nordschleife a kolikrát si říkám, hehe, hele, ten to má naježděný z rFactoru, ale tady ten výmol asi nečekal :D Auto nacimprcampr :) (nadsázka) Tak jako tak tenhle rok vypadá na "auta" celkem hodně výživně.
  • Hanzales
    Až vydaj Assetto, tak se z toho regulerně počůrám radostí!
    Jinak ten Down-hill / Up-hill (záleží z které strany se ta trať veme) :) je myslím boží, i graficky mně to překvapilo (skály, městečko). A ten Zakspeed Capri vím, že cpou skoro všude, ale právě v tom R3E jsem za něj nejvíce rád, pač alespoň mně se zdají ty zvuky tam v tuto chvíli nejlepší. A ten Zakspeed si pořvává fakt nádherně :) Vedle toho žeru pro jejich zvuk už jen dvě auta. Mazda 787B a Audi S1 (group B). Obojí naštěstí i se zvukem celkem parádně pobrala Forza 4. Pomalu přemýšlím, že bych někde zplašil ještě ubersilnější subwoofer. Ono jak se ten můj papindeklový hrudník rozdrnčí při ževu toho motoru, tak to je prostě k nezaplacení!
  • Historix je sice totální pecka, ale rF2 určitě nebudu hodnotit jen podle módů. Prostě mě rF2 nějak nesedí, jednak ta grafika mi příjde vážně ošklivá - a to prosím nejsem člověk, u kterého je grafika na prvním místě, dělal jsem ale na nějakých módech pro rF1 a tak trochu vím, co engine zvládne a co ne a příjde mi, že ISI nejsou moc schopní vývojáři, možná umí udělat fajn fyziku, ale všechno ostatní je na dost nízké úrovni... A co mi na té grafice tak vadí? Špatně nastavené odlesky aut, ošklivé stromy (třeba les ve starém Spa u Au Rouge je jen nějaká zelená beztvará ošklivá hmota), nevychytané nasvícení scény, efekty počasí dost zastaralé atd... Na mě to prostě působí tak nějak odflákle, když vím, že to jde udělat líp. A co se feedbacku u rF2 týče, ten bych zase tolik nepřeceňoval... Je to ale věc názoru, já nikomu neberu, že se mu rF2 líbí :-)
  • Vyborne, skoda ze ses tenkrat nepridal meli jsme kazdou noc plny server all night long .)
  • achjo at uz to vydaj :)))))))))))))))))))))))))) ten down či up hill musim taky prubnout !!
    enjoy your drive bro .)
  • Radioaktivni_surikata
    Ne, já myslím, že tohle mi úplně stačilo.
  • Hanzales
    S tím iRacing je to tak. Nedávno jsem zrušil odběr, ale poježdění třeba s Radicalem, nebo Lotus 79 patřilo vždy k mým nejintenzivnějším zážitkům. Mustang je taky radost řídit. Ale jakmile se vyrojilo R3E a Assetto Corsa s laserově nascanovanýma tratěma, iRacing už pro mně pomalu ztrácí smysl, hlavně v tom směru, že třeba to Assetto Corsa je v pocitu řízení a uvěřitelnosti zase o něco dále + nádherná grafika jako bonus. Jediné co trochu skřípe jsou ty zvuky, resp. k tomu dokonalému zbytku trošku kontrastně ztrácejí :)
    No a ten R3E.., právě že mi přijde ta fyzika i FFB efekty hodně v pohodě. Taky jsem měl zatím asi nejlepší pocit z té Assetto Corsy a RF2, ale potom co jsem celkem dost poladil nastavení volantu a R3E FFB, je to taky hodně "advanced" Teď řádím s tím Zakspeed Ford Capri na DownHillu a můžu se z toho radostí pos*at ;o)
  • taky soudim pcars podle sebe a strasne strasne me nudi
  • EVOLUcE kamarade.
    TDU 2 - warlocktem tehdy (WRT) tag. few Wr's v multiplayeru, druhy nejlepsi tym TeamGermany - TG-
    jeste naky prihlouply dotazy ?:)
  • v poradku, ja jsem ted oprasil iracing GT challenge / gran AM s mclaren mp4-12c gt3 a narozdil od zakladnich rookies cupů už je to uplne jina liga. Vadi me jen ze iracing je dost nakladnej a jakmile vyjde AC tak nevim nevim jak to snim bude :) R3E jsem uplne zapomel, mam k dispozici beta invite ale rizeni mi ackoliv je zabavne stale prijde znacne zjednodusene tak jako tomu bylo u Simbim temer vzdy.. samozrejme ale ze v dobe vydani GTR slo o jednu z nejrealnejsich zalezitost, doba se ale vyrazne pohla a R3E musi jeste pridat abych mel zajem.. kazdopadne proti tvemu vkusu vubec nic nemam, jak rikas je to o tom jak se kdo v cem citi.
    Mel bych jen vitku k pozici pcars pred iracingem :) v pcars si zazavodi kazdej, v iracingu bude mit casual driver problem dojet jedno ciste kolo *4*
  • Hanzales
    Exactly! Kdyby mělo Assetto zvuky jako R3E, tak by to bylo ještě lepší, než úplně nejlepší ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit