• mdkGT
    "Chutnal mi tak, jako mi chutná chleba s máslem a okurkou, když v lednici nic jiného není." 7/10?

Ta ciselna hodnoceni muzete rovnou zrusit, protoze vubec nedavaji smysl a o nicem nevypovidaji. Prijde mi jako by jeden clovek psal recenzi a druhy clovek udeloval ciselne hodnoceni.
    Hru jsem nehral,tak ji hodnotit nebudu. Recenze na me vsak vyzniva dojmem, ze by na konci melo byt maximalne tak 5/10.
    • Ta sedmička je spíš odspoda. Ale to nic nemění na tom, že mám chleba s máslem docela rád. Zrovna v tomhle případě hraje roli to velké očekávání a po něm ventilované velké zklamání. Když ale člověk udělá pár kroků zpátky a odlepí tu jmenovku, zůstává mu víc než solidní arkáda, která sice nedokázala překročit vlastní stín, ale za těch pár peněz rozhodně není k zahození.
  • Vypadá to krásně ... dokud se nerozjedete.
  • Rhulad
    Tohle je škoda i stahovat, nedej bože kupovat.
  • Už aby přijel Project Cars. Chtěl bych, aby se Codes dali zase do Tocy. Závodní hra s více soutěžemi tu chybí. Bude Vašek Rybář recenzovat v červnu nejnověší MotoGP 13? Předem díky za odpověď.
  • giacobraza23
    No co rict...Absence kokpitu je naprosto a uplny prusvih aslespon pro nas co mame volanty...Neodpustitelna chyba ze strany Codemasteru a nic to neomluvi!!! líný prasata!
    • si porid ps3 kup GT5(nebo pockej na GT6 co za chvili vyjde) - real driving simulator...k tomu Logitech GT Volant a budes pekne vysmatej parchant :), ja osobne lepsi auta neznam
      jen si zanadávej, uleví se ti. jako kdyby ti tu hru nutili...
      • on už bohužel dneska člověk nemá moc šancí se s tím kokpitem potkat, takže to není moc validní odpověď, když si člověk chce zahrát a užít nějakou novou závodní hru...
          fajn, tebe baví závodit s kokpitem, já pohled z kokpitu nesnáším a preferuji pohled na auto... to že hra nemá kokpit neznamená, že je to špatná hra a že jsou autoři líný prasata. rozhodli se tam kokpit nedávat (ať už z jakýhokoli důvodu) a spoustě lidem to vadit nebude, protože tak prostě automobilové hry jezdí. že tuhle skutečnost nedokážou lidi typu giacobraza23 překousnout a pak tady brečí na fóru, přestože se tohle vědělo od začátku, je už ale problém jich samotných. pokud chci jezdit v kokpitu a hra mi kokpit nenabízí, logicky holt půjdu o dům dál. ale nadávat za to autorům? to je přístup psychicky nevyrovnaného jedince. hra má nějaké vlastnosti, buď mi vyhovují a jdu se u hry bavit nebo mi nevyhovují, hru nekoupím a jdu se bavit u jiné hry.
          brečet kvůli tomu, že nějaká hra nesplňuje má očekávání je tak trochu ujetý.
          • a co ty máš vlastně za problém s lidma, který jsou zklamaný, že nemůžou hrát závody z kokpitu? že dřív to šlo skoro ve všech závodech, a teď už to nejde v žádným?

kokpity ve hrách dneska nejsou z jedinýho důvodu - je to moc pracný... takže dobře, autoři třeba nejsou líný prasata, jen si na trhu zjistili, že většina stejně radši kouká shora, ale to nic nemění na tom, že je to škoda, když tomu brání jen tak málo = ochota se s tím dělat...

takže problém je ten, že není kam jít "o dům dál". jen proto, že někdo není tak absolutně klidnej a vyrovnanej, ještě neznamená, že nemá právo vyjádřit svůj zklamanej názor...

vůbec mi přijde, že tu vždycky jen všechny shazuješ (ale to je zas jen můj subjektivní pocit, neznám tě)
              já nemám problém s lidma, který jsou zklamaný, že nemůžou hrát závody z kokpitu. já mám problém s lidma, kteří nadávjí autorům jen proto, že něco není po jejich. stejně jako s lidma, kteří hejtujou hry v diskuzích potom, co si je stáhli, nainstalovali a za pět minut odinstalovali...
              kokpity ve hrách dneska většinou jsou, jen zrovna grid 2 ho tam nedal... jestli chceš říct, že neexistuje jiná závodní hra, kterou si dotyčný může zahrát, tak samozřejmě kecáš.

a samozřejmě tím, že se ohradím proti nadávání autorům všechny shazuji...
      • giacobraza23
        Nenuti mi ji ale dost jsem se na ni tesil.. a kdyz takhle reagujes tak vis o automobilovych hrach prdlajs *1*
          když se pozastavím nad tím, že nazýváš autory hry prasaty, tak to samozřejmě vypovídá o tom, co vím o automobilových hrách. to je zcela logické. ono to ale víc věcí vypovídá o tobě *5*
          • giacobraza23
            Myslel jsem to tak ze bili liny udelat ten kokpit. A kdyz jsi nehral na volante a z kokpitu tak vys o automobilovych hrach kulovya zahraj si NFS MW2. To je presne hra pro tebe.. a jinak dost urazeni...je to jen muj nazor..cus
              závodní hry nejsou jen o ježdění na volantu... je zajímavý, že dokážeš poznat, jaká hra je pro mě, ale už nedokážeš poznat, jaká je hra pro tebe... :) slunce v duši a nebuď takovej dickhead.
  • Vlastni dojmy:
    - coddies umi uz delat pouze hry ve stylu Pegi 3
    - menu, system hodnoceni, jedno velke dejavu se vsema ostatnima hrama od cod. porad dokola 0% inovace, spousta priblblych zvastu ktere snad jen vzali z dirt, F1 a namluvili jinym hlasem *1*
    - primitivni model ovladani coz je dano pohledem zezadu, aby to deti zvladli, chapu
    - skrze zadni sklo vidite kokpit, typka kroutici volantem coz je maximalne na na*rani kdyz hra proste kokpit nema (ti skalni si pockaji na addony lidi kteri uz na tom pracuji)
    - nechapu souvislost mezi primitivnim ovladanim ala NFS pricemz vas hra uci hledat brzdne body *1* coz je usmevne
    - multiplayer stimto konceptem hry bude destruction derby pro zakomplexovana decka kde nejake fair play proste nemuze mit pravo nazivot uz jen z principu *1*
    Z meho pohledu hezky vypadajici blbost ktera je bez kokpitu v podstate nicim pricemz snim mohla byt klidne konkurntem prvniho dilu jemuz jen jako jedna z dalsich her kazi jmeno,
    nainstalovano, 15 min zkouseno, odinstalovano bez jedinne pozitivni myslenky, prekousnul bych u takove hry cenu napr. 350,- Oddechovky jsou super, jen nesmi byt prilis primitivni. Zdravim Codemasters *12* *11* *1*
    • giacobraza23
      Naprosto souhlasim. Bez kokpitu je to onicem. Pul hodiny sem ladil ovladani k volantu Trhrustmaster Force Feedback Clutch) a neda se to vubec ovladat..Des a hruza..
      • tohle je proste cista gamepadovka, bohuzel bez vyzvy.. volant netreba vytahovat :)
    • prudislav
      na kokpitu už dělaj modeři http://www.racedepartment.com/forum/threads/modding-requests.69758/#post-1449583 jinak souhlasím
  • Bože můj, ten Vašek Rybář umí, tak luxusně psát!
  • Hm... koukám, že reakce jsou po celém netu vskutku různé... Asi budu muset vyzkoušet osobně *3* Doufám, že Codemasters odvedli alespoň svou obvyklou práci. Jízdní model Dirt 3 mi vážně sedl a na Grid 1 mám vzpomínky stále v živé paměti. Nečekám závodní simulátor, ale nerad bych přearkádovanost tipu Burnout nebo poslední díly NFS. Série Dirt (snad mimo Showdown, ale to je dáno i druhem závodů) i první Grid mi dokázaly, že arkáda se dá udělat i s takovým tím "jízdním feelingem" kdy cítíte, že auto skutečně po té silnici jede a ne jen klouže, což je pro mne problém u her od Centurionu...
    • v GRID2 mam pocit, ze auto klouze, bohuzel na rozdil od jednicky. Tajne doufam, ze je to temi vozy z uvody, kdy je tam americky muscle a driftovaci Nissan. Odjel jsem cca 10 zavodu a zatim sdilim zklamani sdejsich diskuteru. Jako velke minus vidim i posun smerem rozkouskovani. Nejradsi bych jezdil pouze realne okruhy s realnymi cestovnimi vozy. Americke Muscle a Driftovaci nuda me vubec ale vubec nezajimaji a bohuzel asi z duvodu "hratelnosti" a "zabavy" tyhle podivne kategorie Codemasters zarazuje do svych her cim dal vic na ukor normalniho jezdeni. *16* Stejne tak jezdit jednokolove vyrazovaci zavody misto vice kol najednou zadne terno, uplne bych se bez techto stupidit obesel *10*
  • Kein
    Mé dojmy:

První spuštní: enter, enter, loading, video co nejde přeskočit, a hned mě to hodí do závodu, pauzuju to, hledám nastavení - nastavuju si šipky z původního wsad, vracím se do závodu z mikrofonu na mě mluví týpek, že musím vyhrát, jedu, dojedu poslední, z mikrofonu na mě týpek "good work" končí závod, loading, opět video a opět nejde přeskočit, týpek z mikráku má proslov - ignoruju ho, po asi 5min laborování v menu, které je jak jinak opět konzolové, takže věc co by trvala na pc 2s za pomoci kurzoru tu trvá 10s se dostávám ke konfiguraci aut, opět se snažím přijít na klikací systém jakým to funguje, abych si změnil barvu atp. uděláno, zmáčknu 2x esc - moje nastavení vzhledu se vrátilo opět do původního stavu, zjišťuju, že musím vždy odkliknout kolonku "complete" aby se to uložilo, tak zase všechno od začátku...

K samotné hře. Ovládání je arkádové, nepříjde mi špatné, je vcelku vybalancované, byť mi příjde, že je pro některé vozy stejné (jel jsem, ale jen se třema) co mi je, ale proti srsti, je to, že nechápu hry kde je arkádové ovládání spolu s profi okruhy a závody. Těm hrám nerozumím, nevím co si o nich myslet. Ovládání nového Gridu je fajn, je fajn ve hře jako NFS Most Wanted, kde jsou ohničky s policií a šílené megaskoky, co se týče ale profi závodů nehodí se mi tam. Dál grafika...nic moc... všude se všechno blyští, prach se usazuje na objektivu a hned vedle toho potkáváme hnusné textury a grafiku přírody. Možnosti customizace vozu taky nic moc, ani jedna sestava polepů se mi nelíbí, upravit krom barvy nejdou...co s tím? Hru hraju z pohledu z kapoty, protože kokpit chybí a proto to není "ono". Proč tu hru hrát? Proč za to dát 40 dollarů?

Být Grid 2 jiným závodním žánrem typu NFS Most Wanted byla by to, s tímhle jízdním modelem, dosti zábavná hra, ale on je to SHIFT 2 s horší grafikou a arkádovějším jízdím modelem a ještě k tomu bez kokpitu. Tak proč si nekoupit Shift2? Stojí jen 230kč a člověk dostane víc muziky a ještě k tomu ostřejší. Na Gridu je sympatická tvorba vlastní stáje, ale ta je žalostně nedotažená, končí a začíná jen u polepů aut. Nevidím v té hře tu hodnotu 40 dollarů, co za to chtějí.
    • leckie
      Z tvýho prvního odstavce jsem cítil troška kriticismu Dana Vávry *4*
    • Jak může ovládání auta hodnotit někdo, kdo to hraje na šipkách? Solidní zoufalec *1*
      • zalez zpet na CCR k forze se zvyhodnenim padem oproti wheels *3* *14*
        Klávesnice je validní vstup. Pokud hra nejde na klávesnici ovládat, nemá ji vůbec podporovat.
      • Kein
        Ehm.. ty hraješ arkády na volantu? A já, že jsem zoufalec :-D
      • Někdo může být daleko šikovnější na šipkách než ty na volantu *3*
      • Tahle hra je na volantu naprosto nehratelná...
      • Mno mě by spíš zajímalo jak to mohl hrát když hra vychází až za 2 dny. Steam mi píše že mi nespustí ani instalaci. Tak že pirátíme pirátíme ?
        • toz nezavid moralisto :)
        • kdo by si to koupil ? *1* *1*
          • Měl jsem zkušenosti s GRID1 kde ovládání po vydání taky nebylo nic moc a po patch balíčku se to zlepšilo. Pokud si tu někdo stáhne prewiew verzi z netu na černo, tak nemá právo tu cokoli komentovat. Nespokojen tu může být jen ten co za hru zaplatil a cítí se býti podveden, ale nikdo jiný. A jak už jsem napsal: Hra vyjde až za dva dny. Tak to tu komentují asi piráti
            • Zagro
              Seš zmatenej, protože nikdo v původním příspěvku o "pirátění" nemluvil. Hra je již v prodeji. A taky šlo o tvůj nelogickej přispěvěk. Z toho se sálodlouhejma projevama nevykecáš. Prostě si jedeš svoje výmysly, ať se děje, co se děje.
            • Tak samozřejmě že porovnávat to s autem je přehnané, ale z jakého hlediska? Jak auto živí dělníky v továrně tak hry živí vývojáře. Použil jsem to hlavně proto, aby bylo celkem zřejmé jak snadno se krade software na netu. A slušný pirát? Tak to nějak nejde dohromady.( docela dobrý vtípek) Krádež není slušná činnost, nebo si myslíš opak? Samozřejmě že se může stát že si po dobré zkušenosti se hrou si hru nakonec koupí, ale těch už tolik není kdo se takto nakonec zachová a povětšinou to stejně koupí ve zlevněné edici kde se zisk pro vývojáře moc negeneruje a spíše se tím zmírňují ztráty. Z dlouhodobého hlediska je to neudržitelné a nakonec je spolkne velká firma ( v tom lepším případě - jako je EA) a nakonec pod jejich taktovkou moc dobré hry nevznikají. Přispívá k tomu hlavně urychlený vývoj a nakonec se značka ztratí v propadlišti dějin. Piráti tomu značné přispívají, ale nechtějí to slyšet.
            • Příměr s octávií ale také není úměrný. Auto Vás dealer nechá odzkoušet, projet se v něm. U her to v posledních letech skoro nejde. Mimo to, každý slušný pirát si opravdu kvalitní digitální produkt nakonec pořídí (má zkušenost). Hry už nejsou tak drahé jako dřív, ale soudit zábavu na hodiny pouze podle videí a někdy rozchodných recenzí není myslím si zcela akurátní. Ale je to i o přístupu - mám hry jako koníček? Koupím si daný skvost. Ale kdo hrami jen zabíjí občasnou nudu nad tím už tak neuvažuje.
              IF YOU LIKE IT, BUY IT!!!!
            • Ne nemotám je to totéž jen je o dost snažší něco ukrást z křesla u monitoru než chodit po parkovišti a modlit se jestli mě někdo neuvidí. A ospravedlňovat se tím že to dělají všichni? nebo že já chudák si to nemám možnost odzkoušet? Proč jsem tedy chodíš a čteš recenze? Jinak s těmi demy máš pravdu. Tady je problém jinej. 80 procent lidí krade hry a příjde jim to normální a spíše jim je divný že si někdo hru kupuje. A ještě těm 20 procentům se budou posmívat jací jsou to hlupáci, že za to platí. Jenže si neuvědomujete jednu věc díky těm platícím hlupákům si můžete ještě na tom netu něco stáhnout. Protože až vývojářům nebude kdo platit za jejich práci tak hry jednoduše nebudou. Nebo ty snad chodíš do práce za děkuji nebo za hřejiví pocit že něco dělám pro druhé? Až si budete na hry vydělávat tak možná potom pochopíte jak těžké je si na chleba vydělat a když ti z toho mála ještě někdo ukradne a směje se ti tak je ubožák.
            • Zagro
              Ty jsi dobře zmatenej. Hra jde samozřejmě koupit, ale o to ani tak nejde. Srovnávat stáhnutí cracklé hry s krádeží auta? Motáš jablka a hrušky. Do rohlíku si zajisté kousnout nemůžeš, ale taky ho jíš jenom jednou. Proto než si koupím hru, tak si ji díky možnosti stažení odzkouším (bohužel v dnešní době dema takřka vymizely, takže ani jiná možnost není) a stejně tak je mi u každého rozumného prodejce umožněno se v autě projet, než ho koupím. Kapišto? ...
            • Re: Kein chodíš do obchodu okusovat rohlíky? Ty tvoje výmluvy o zkoušení produktu jsou fakt směšné nebo seš tak najivní, že ten kdo si to ukradne zadara na netu ještě bude platit za to samé legálně. To je to samé jako když někdo ukradne oktávku a protože se mu bude líbit tak si ji půjde koupit? Zloděj zůstane zlodějem je jedna věc, ale ještě se tím chlubit nebo to ospravedlňovat už je nehorázná drzost.
            • Kein
              Co to plácáš, prosím tě? Každý rozumně uvažující člověk produkt nejprve vyzkouší a rozhodne se, zdali koupit, či ne. Ty to děláš naopak? To je snad jen fór. A "preview" verzí to opravdu není, Time. Samozřejmě, že má člověk právo být naštvaný, pokud na nějakou hru čeká, je krmen tunami epic videí a pak ta hra je v zoufalém stavu.
            • A co s tim udelas ? :) Zbytecne trollujes diskuze misto toho aby ses staral sam o sebe.
            • PC verze ještě nejde - Steam ji nepustí, ale konzolovky jdou již normálně.
            • Aha, tak v tom případě je asi Alza pirátský obchod, když už to má minimálně od včerejška dostupný.
  • Abiczko
    Ach jo...kdy už se v Codemasters probudí a uvědomí si že jejich nejlepší hra byl Colin Mcrae rally 2 a vrátí se k tomu co všechny tolik bavilo...Pokud tvrdíte že je Grid 2 "horší" než Grid 1,tak nechápu co s touhle hrou zamýšleli.Už první díl,který se mi mimochodem docela líbil,mi připadal jako slabý odvar Gran turisma.A já si myslel že od 10 k 5 to jde jen u filmových pokračování *9* .Nu což,GT6 to jistí *5*
    • InfidelBro
      Nojo, ale ber to z pohledu PC hráče ... ti GT ani Forzu nemají. První GRID je podle mě jedna z nejlepších závodních her na PC, hned vedle Richard Burns Rally.
      • Abiczko
        Konzoli z druhý ruky seženeš za pár kaček,myslím že se to za ty hry vyplatí,taky nic neřešíš jako u PC ale prostě sedneš a hraješ,navíc s "next-gen" konzolemi půjde PS3 a XBOX s cenou určitě dolů.PC na práci,konzole na hraní,ideální.
      • Tak to asi žijeme ve vesmírech s jinými fyzikálními zákony. Srovnávat takto RBR a GRID je fabulace takového kalibru, že pro to nemám dostatečně silných slov.