Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak ono nejde jen o to video, ale o jeho prohlaseni o tom, ze je to nejbliz jeho realnemu vozu ze simulatoru, ktere zkousel ... AC mezi nima bude taky. Ale tak to mas fuk. Jak vidis i tady v diskuzi, nazory se dost lisi. Ja podle sveho presvedceni a vlastnich zkusenosti rikam, ze to simulator je a lepsi, nez AC (fakt nezavisle na tom, kdo me plati). Co se tech obrubaku tyka - nevim o ktere trati mluvis, ale muzu te ubezpecit, ze na spouste trati v RL jsou obrubaky spis zvukovy upozorneni, ze jdes ven ... roizhodne ti auto nerozhodi (pokud neprsi). Samozrejme pokud se bavime treba o Nordschleife, znamenalo by to, ze je neco spatne (10 cm obrubnik te vazne rozhodi). A jinak jsem rad, ze se tu konecne da bavit s nekym, kdo vi, co je opravdove auto (predpokladam, ze podle te poznamky o dilne, te asi auta zivi)
  • x_mave: A o čem videa s Rene Rastem vypovídají? U nás na dílně taky máme herní sestavu a hrávají na ni naši zákazníci (závodníci), jejichž názory nejsou směrodatné dokud nebudou desítky / stovky hodin testovat všechny možné simulátory a srovnávat je. Víš to, že třeba Roman Kresta trénoval na Colinovi trojce, který měl z celé série nejhorší fyziku? Dělá to z té hry simulátor? To, že se k pCARS posadil nějaký závodník z té hry pořád nedělá hardcore simulátor. Já neříkám, že je to špatná hra, to vůbec, ale prostě ve fyzice pořád máte rezervy, ve kterých vám konkurence utekla. A nezlob se na mě, ale když se Zondou jde v pCARS naletět ve dvoustovce do zatáčky bokem a do toho to ještě říznout přes obrubník aniž by se mi auto jakkoliv rozhodilo, tak to prostě jako ne-e. A to je to, o čem mluvím, že auto často snese víc, než by mělo.
  • Slip angle u starých formulí famózně simulovalo GPL. Jenže tam to bylo ad hoc řešení, dnes se to v AC i pCARS simuluje od podlahy v rámci celého systému. Za mě musím říct, že tohle je jedna z věcí, ve kterých pCARS zatím ztrácí, a nejspíš za to může modulový přístup. Nejde ani tak o velikost toho slip anglu, ale spíš o přenášení váhy a reakci podvozku. Ono to v těch 60. letech, v éře před přítlakem, bylo používáno svým způsobem jako vektorování tahu. Část výkonu se v zatáčce spotřebovala na dostředivé zrychlení, a tak to taky musí v simulátoru pocitově fungovat.
  • Ristoro
    Jestli máš raději arkádu, tak GRID, jestli simulátor, který je méně akční a zatím v dost nudné formě tak AC.
  • Mám si koupit Assetto Corsa nebo Grid Autosport?
  • To, ze tam auta snesou vic, nez v nekterych jinych simulatorech neznamena, ze snesou vic, nez v realu ... ale to se holt tezko vysvetluje. Predpokladam, ze videa od Rene Rasta jsi videl a budes tvrdit, ze je to placene PR *3*
  • Dobrý joke. PCars má své kvality, ale fyzika zatím není zdaleka na úrovni Assetto Corsa. Auta tam prostě snesou mnohem agresivnější zacházení než v reálu = ta hra je vlastně jednodušší a člověk má pořád pocit, že má zaplé nějaké pomocníky, i když vše povypínal. Zatím to ale není hotové, takže ještě uvidíme, kam až se to vyšplhá. A jestli se ti nezdá driftování s "malou formulkou", tak se mrkni na nějaké staré záběry z éry těchto aut, protože s nimi v rychlých zatáčkách prakticky nešlo jet čistou stopu a v Assetto Corsa to má odpovídající chování *3*
  • Proč se nemůžete vkládat videa přímo z youtube? Rozlišení vždycky akorát 360p nebo 720p a když to nesedí pixel na pixel, tak je obraz hodně kostičkovanej.
  • iRacing nic? Jinak stejně nevím, k čemu by to pro hru mohlo být dobré. Kompetitivní hraní je zpravidla v rozporu s kvalitou hry.
  • Ristoro: Zlepšovat AI je zbytečné, pokud hru hrají tisíce hráčů online, navíc AI nikdy nebude dokonalá. Já bych třeba rád viděl konečně realisticky ztvárněný nezpevněný povrch, chtělo by to nějakou hardcore rally hru, RBR bylo ve své době jako blesk z čistého nebe, ale dnes už je to sto let za opicemi po všech stránkách
  • Ristoro
    To je pravda. Ale líbily by se mi například nové nápady v kariéře, něco jako měl GRID 1, akorát promakanější. A AI se dá zlepšovat neustále.
  • GTR je fantastická hra. Ale od té doby se fyzikální enginy posunuly o obří kus vpřed. Nové nápady jsou pochopitelně v tom, jak na počítači s omezeným výkonem počítat čím dál tím lepší aproximaci reálné fyziky.
  • No, oproti pc cars je aj asseto corsa arkáda mam obe .A na pc cars ci uz graficky alebo jazdenm sa asseto nemoze chytat pri vsetkych vypnuti assistentoch tam driftujem malou formulkou jak keket.Pc cars nebude pre deti ale pre trpeslivych hracov.
  • Aoyagi: Tys musel po porodu hodit pořádnou držku na kachličky
  • Že by konečně vyšla závodní hra, která by mohla být progamingovým titulem?
  • Ale ťuťuťu, to se pak nedá mluvit o realistickém požitku. Navíc realistickém požitku jízdy v autě, ve kterém hráč stejně nikdy v realitě nejel *15* . Leda tak realistický požitek z řízení auta na dálkové ovládání, to jo. A to ještě jen v případě, že se to auto nedotkne ničeho jiného, než silnice. Prostě pokrytci.
  • Ayoagi: Ale jdi ty brepto. Jde o to, aby auto správně reagovalo na to, co člověk dělá s volantem a pedály, o nic víc nejde. Jestliže si někdo postaví konstrukci, která umí velmi omezeně napodobovat to, přetížení, tak je to jeho plus... U simulátoru střelby taky nepotřebuješ ručně plnit zásobníky nebo cítit žhavou nábojnici, která ti vletí za krk... *7*
  • Mato1987
    trafil si klinček po hlavičke ako sa hovorí :)
  • Realistický požitek ze hry? Hah! Bez g-force a vyspělé VR těžko. Vy milovníci "realistických" simulátorů mě vždycky rozesmějete.
  • Pro lidi, které Grid nezajímá:

    Nelezte sem a neflamujte diskusi

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit