Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já jsem si koupil gemy za 500,- heč....a teď jsem největší king na serveru Aurora široko daleko....... leda h0vno, kupoval jsem hlavně proto, abych si rozšířil místo v bance a nechtělo se mi čekat až na to našetřim goldy.
  • deridon
    další Karrull! juchu! zítra v práci při sváče mám co číst zase :D
    • do svaciny bych nevydrzel.. rani kava to jistila :-) Peknej popis.. hlavne mi sedi styl hrani, pohoda klid.. :-)
  • Eventy mě každý den něčím překvapí dneska například v horách Wayfarer Foothills "po stopách Yettiho" *1*
  • Tak sice souhlasím s tím že by z medvěda neměl padat meč, na druhou stranu se jedná o MMORPG, kde by reálný loot způsobil jen hromadné farmení čínských vězňů a ostatních hráčů. Takže mi to od tvůrců Guild Wars 2 nepřijde jako až tak špatný krok, ne? *4*
    • To by potom bylo o ničem ničit vlny útočících medvědů na chatku, ne? *1* Ale vážně, loot se liší. Z medvědů člověk častěji dostane kožešinu, flákotu nebo nějakou pracku, z ryb a těch mermenů spíše šupiny a z humanoidů totemy, penize a nějaké sáčky s materiálem. Vybavení však padá ze všeho a nijak zvlášť mi to nevadí.

      Ale třeba jsou medvědi jako Ijáček, kdy namísto špendlíku maj v zadku zabodnutý ohnivý meč, který si pak udatný hrdina vezme *15*
  • lvl 30 po mesici hraní a za týden recenze? Karull by to asi konečne mohl začít hrát aby ta recenze nebyla vycucaná z prstu
  • Vy co tady nadáváte na drahokamy tak je vidět že a) hru jste nehráli, b) neumíte počítat...
    Tak jen pro vaši představu bágl o 18 slotech přijde na min 2 zlaté (pokud máte ostatní suroviny), bágl o 20 slotech stojí 10 zlatých a bágl o patnácti slotech přijde na 50 stříbrných, další místo na bágl stojí 400 drahokamů což při výměně přijde na cca 1,2 zlatého (nebo cca 125,- Kč při koupi za skutečnou měnu)...
    Takže shrnutí - mám bágl o 15 slotech a za 3 další sloty a) zaplatím dva zlaté nebo
    b) si za 1,7 zlatého koupím další slot a dalších patnáct míst v báglu...
    Ti co si to neumí spočítat a nebo prostě nechtějí pořizovat drahokamy (i když za herní a ne za skutečnou měnu) si připlatí, těm co nevadí si herní měnu (nebo i skutečnou) směnit za drahokamy na tom naopak vydělají... *1*
    • http://goo.gl/27XUi
  • Říkat tomu "výhody" mi přijde lehce diskutabilní. Vše, co v tom storu je (kromě šílených hader, brejlí a podnobných blbostí), se dá získat ve hře třeba z truhliček (padají z příšer). Stačí mít klíč (padá z příšer nebo odměna za úkol). Také se mi mnohokrát stalo, že z truhličky vypadnul další klíček, z další truhly další...

    Mno a ty boosty, šmarja, ony přidávají klidně i 50 %!! Když si to ale spočítáte, tak místo 20 XP za zabitou příšeru dostanete 30 XP. A magic find? Když máte šanci tak 0,1 % (a dovedu si představit, že i tohle je moc), že z medvěda dostanete supr luk, tak i 50% zvýšení nadějí není zrovna nějaký terno. Klidně bych uvítal i nějaký zpomalovač. Jakožto necro ničím davy kolem sebe a bodíky naskakují zatraceně rychle *4* Ale jelikož levely v PvE skoro nehrají roli, tak je to jedno.

    A jen tak mimochodem, magic find bonus se vyskytuje i na věcech. Třeba bonus 1 % (supr no), ale prej jsou ve hře i nějaké "explorer sety", které tenhle bonus zvyšují o něco více + ještě nějaký ten upgrade.
    • walltar
      Mě zase příjde, že každý tady zuby nechty brání GW2 co to de a už ani nepoužívá hlavu. Samozřejmě, že je to výhoda i když ne moc veliká. Mnozí mě tu příjdou jako by se toho slova báli, protože bohové z arenanetu něco řekli v PR prohlášení tak je to pravda a musím to po nich papouškovat. Stejně jak je výhoda, nakoupení bodů a následné prodání za peníze, i když ta výhoda není při těchto cenách gemů nijak velká tak existuje a já na ní nevidím nic špatného.
      • Vesměs souhlas, drobné výhodu to jsou, ale když se na to podívám kolem a kolem, tak jsou mi často i k smíchu - nedovedu si představit, jak moc v praxi pomůže změna z 0,1 % na 0,15 % apod. Ale zase nikdo nezná skutečné drop raty a jak to hra vůbec počítá, takže nějaké výpočty mi přijdou i zbytečné (ať si šílení nerdi klidně kalkulují, jako jsem měl možnost vidět nějaký článek o kraftění i s rovnicemi expů - mno ježisi, jsem si říkal, co jsem to hráče, vždyť to nehraju na úrovni, když to tam sázím, jak se mi vesměs zachce*7* ).

        Jediné, co se mi moc nelíbilo (a na co jsem zapomněl), jsou ty oživovací šutry. Nevim, je jejich počet v batohu nebo použití nějak omezeno?
    • skrz runy, sigily a jidlo udelas magic find bonus vic jak 100% takze ten ze storu se ani nevyplati.
  • hmm, takže karull od posledního článku který vyšel pred tremi tydny cca objevil že ve hre je trading company... cool. Tak snad možná o mesic se dočteme taky neco o dungeonech. Rekl bych ze ta hra je spiš pozlatko, hezky obal ale uvnitr nic.
    • běž na pandy .-)
      • septicflesh
        Správný výraz je běž do pandy.
        • Jde o to, jestli chtěl popsta svou oblíbenou sexuální praktiku nebo datadisk vy víte čeho. *1*
    • Cahir
      Já už bych byl pro recenzi...
      • sleepless
        Já též, bude příští týden, dle plánu (min měsíc na hraní).
  • Tomu ze se v diskuzi snad 5x objevy ze leveleni v pve je k nicemu se muzu jenom smat. Ano level scalling smetem dolu by se dal trochu povolit abych si pripadal silnejsi ale neni to asi vzhledem k coop tak jednoduche. Nemyslim ze by si pochybovaci davali lokace pro 30+ na 10lvl! Progres dany lvl resp. skilly, traity, lootem pocituji a je podle me spravne. Vubec mi pri tom nevadi ze me story line do "spravnyho" leveleni a exploru primo navadi.
  • Jedine co me trochu vadi je brutalne rychly respawn ale ten spolecne s ne uplne fungujicimi retez eventy vyladi casem az se jak se rika hraci vic rozlezou po svete. Zlepseni je na nizkych lvl lokacich uz znat. Chapej ne vsechny eventy muzou fungovat spravne pokud je v lokaci tolik hracu ze nemaji mobove zadnou sanci a napr. vsechny tabory jsou trvale v rukou hracu a npc. Dohaneni brutalnim respawnem ted vyvojari bohuzel trochu hasi situci.
    • Byl bych raději, kdyby vývojáři hasili jiné problémy, např. už od začátku nefungující skill pointy v Cursed Shore a Malchor's Leap a nebo spousta eventů, které prostě nefungují (nejhorší to snad bylo na mapách Ascalonu).
    • Naprostý souhlas, ten respawn zvláště v zóně lvl 80 je skutečně děsivý, pokud člověk nehraje s někým tak se takřka nevyhne umírání... Narazím-li na větší skupinku tak než ji vysekám abych mohl postoupit dál tak se stihnou respawnout ti první ze skupiny a můžu tam bojovat do nekonečna... *16*
      • Hlavně když člověk běží přes půl mapy k nějakému eventu, tak prosekávat se neustále hordou nepřátel je fakt opruz.
        On by to nebyl až takový problém, kdyby alespoň porty byly přístupné, ale v podstatě téměř nonstop jsou pod útokem (contested), takže se člověk prostě rychle nepřesune.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit