Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je trefny co se tyce tasku ... ale meta-eventy (takove ty nejvetsi eventy oznacene hnedym pozadim), ktere maji vetsinou retezec udalosti, mi prijdou uplne super a odlisne, napriklad, kdyz se event failne, tak ma jinou navaznost atd... Mam uz 80ku a rozjel jsem si novou postavu a zjistuju, ze jsem v nekterych lokacich ani meta-eventy nektere nedelal nebo pri expeni zrovna neprobihali, coz je super, ze prozivas da se rict neco cos jeste nezazil a pritom tu lokaci mam v predchozim hrani na 100% :D
  • Ty přeměny jsou náhodou občas pr*el.
  • Byl bych raději, kdyby vývojáři hasili jiné problémy, např. už od začátku nefungující skill pointy v Cursed Shore a Malchor's Leap a nebo spousta eventů, které prostě nefungují (nejhorší to snad bylo na mapách Ascalonu).
  • Hlavně když člověk běží přes půl mapy k nějakému eventu, tak prosekávat se neustále hordou nepřátel je fakt opruz.
    On by to nebyl až takový problém, kdyby alespoň porty byly přístupné, ale v podstatě téměř nonstop jsou pod útokem (contested), takže se člověk prostě rychle nepřesune.
  • Vesměs souhlas, drobné výhodu to jsou, ale když se na to podívám kolem a kolem, tak jsou mi často i k smíchu - nedovedu si představit, jak moc v praxi pomůže změna z 0,1 % na 0,15 % apod. Ale zase nikdo nezná skutečné drop raty a jak to hra vůbec počítá, takže nějaké výpočty mi přijdou i zbytečné (ať si šílení nerdi klidně kalkulují, jako jsem měl možnost vidět nějaký článek o kraftění i s rovnicemi expů - mno ježisi, jsem si říkal, co jsem to hráče, vždyť to nehraju na úrovni, když to tam sázím, jak se mi vesměs zachce*7* ).

    Jediné, co se mi moc nelíbilo (a na co jsem zapomněl), jsou ty oživovací šutry. Nevim, je jejich počet v batohu nebo použití nějak omezeno?
  • To by potom bylo o ničem ničit vlny útočících medvědů na chatku, ne? *1* Ale vážně, loot se liší. Z medvědů člověk častěji dostane kožešinu, flákotu nebo nějakou pracku, z ryb a těch mermenů spíše šupiny a z humanoidů totemy, penize a nějaké sáčky s materiálem. Vybavení však padá ze všeho a nijak zvlášť mi to nevadí.

    Ale třeba jsou medvědi jako Ijáček, kdy namísto špendlíku maj v zadku zabodnutý ohnivý meč, který si pak udatný hrdina vezme *15*
  • Naprostý souhlas, ten respawn zvláště v zóně lvl 80 je skutečně děsivý, pokud člověk nehraje s někým tak se takřka nevyhne umírání... Narazím-li na větší skupinku tak než ji vysekám abych mohl postoupit dál tak se stihnou respawnout ti první ze skupiny a můžu tam bojovat do nekonečna... *16*
  • Je to čistě o štěstí, z moba mi klíč snad ještě nepadl, měl jsem tuším jeden za příběhovou misi, pak asi pět za odkryté mapy a dalších cca pět jsem našel v truhlách... *3*
    Ty modré flašky rovnou vyhazuju, prodat se nedají, přeměny k ničemu nejsou tak proč si to schovávat... jinak souhlas, v truhlách kromě boostů není nic použitelného a i ty boosty většinou za moc nestojí...
  • Jedine co me trochu vadi je brutalne rychly respawn ale ten spolecne s ne uplne fungujicimi retez eventy vyladi casem az se jak se rika hraci vic rozlezou po svete. Zlepseni je na nizkych lvl lokacich uz znat. Chapej ne vsechny eventy muzou fungovat spravne pokud je v lokaci tolik hracu ze nemaji mobove zadnou sanci a napr. vsechny tabory jsou trvale v rukou hracu a npc. Dohaneni brutalnim respawnem ted vyvojari bohuzel trochu hasi situci.
  • Tomu ze se v diskuzi snad 5x objevy ze leveleni v pve je k nicemu se muzu jenom smat. Ano level scalling smetem dolu by se dal trochu povolit abych si pripadal silnejsi ale neni to asi vzhledem k coop tak jednoduche. Nemyslim ze by si pochybovaci davali lokace pro 30+ na 10lvl! Progres dany lvl resp. skilly, traity, lootem pocituji a je podle me spravne. Vubec mi pri tom nevadi ze me story line do "spravnyho" leveleni a exploru primo navadi.
  • lvl 30 po mesici hraní a za týden recenze? Karull by to asi konečne mohl začít hrát aby ta recenze nebyla vycucaná z prstu
  • Mě padají docela často.
  • no ja mam 80lvl a pocas expenia mi padli asi 4, vcera vo wvw mi padli 2 a to som tam bol hod a pol takze je to o stasti :)
  • Tak sice souhlasím s tím že by z medvěda neměl padat meč, na druhou stranu se jedná o MMORPG, kde by reálný loot způsobil jen hromadné farmení čínských vězňů a ostatních hráčů. Takže mi to od tvůrců Guild Wars 2 nepřijde jako až tak špatný krok, ne? *4*
  • walltar
    Mě zase příjde, že každý tady zuby nechty brání GW2 co to de a už ani nepoužívá hlavu. Samozřejmě, že je to výhoda i když ne moc veliká. Mnozí mě tu příjdou jako by se toho slova báli, protože bohové z arenanetu něco řekli v PR prohlášení tak je to pravda a musím to po nich papouškovat. Stejně jak je výhoda, nakoupení bodů a následné prodání za peníze, i když ta výhoda není při těchto cenách gemů nijak velká tak existuje a já na ní nevidím nic špatného.
  • walltar
    Mě klíč ještě nepadl ... už sem jich dostal několik za příběhové mise, takže mám půlku banky plnou těch modrejch flašek co člověka přemění. Pokud chceš otevírat všechny truhly co ti padnou budeš muset koupit bodíky a za ně klíče. Imho se to nevyplatí, protože tam kromě boosterů nic moc použitelného nepadá.
  • Protože je GW nejlepší a nejspravedlivější. Neptej se.
  • Ako tu tak citam, kluce na tie truhle vam padaju casto, no v mojom pripade mi dokopy padli 3 kluce, a to som lvl 80, moze mi to niekto vysvetlit ? truhiel mam v banke odlozenych snad 50 ....
  • Jo, ale to musís buď zaplatit penězma ze hry ( čas ), nebo si udělat crafta a sehnat si materíály ( čas ) .... tím pádem ten který to koupí má víc času na jiné věci.
  • Menttor
    Opět řkám, všechny boosty se dají vycraftit v cookingu a to ve velkém množství a bez větší námahy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit