Přejít na výpis diskuzí
Hard Reset chce být poctivá PC střílečka pro staré páky
1.8.2011 | Petr Poláček
39 příspěvků
-
A poprosím aj Quick save :)
-
Brďo ty! A ta zbraň co střílí kulky je okopírovaná z half lifa!
-
tak ta zbran co sleha eletricky vyboje, se chova jako zbran z wolfsteina, trcohu okopirovany.
-
Vypada to skutecne solidne. Doufam ze tem co se to bude libit si to skutecne koupi jak zde pisi...
-
Absolutní souhlas!!!! Všechna slova jsou přesná a pravdivá!! To samé mohu říct i já, nejsem fanda dnešních her... Vůbec nedávám u her na 1. místo grafiku ale hratelnost, příběh, ty jsou nejdůležitější, pokud nějaká hra tyto 2 faktory nemá, nezajímá mě.
-
Ten screen úplně dole mi přijde super, otevřel jsem si ho několikrát.
-
Krasne to vystiuje tenhle obrazek *1* http://www.digitalbattle.com/2010/11/09/fps-maps-now-vs-then/
-
Ano, ale pokud jsi nehrál jak de*il a neskákal doprostřed tábora jako Rambo, tak jsi většinu z nich ani neviděl.
Podle mě je obnova zdraví nejlépe provedena ve Falloutu (zdraví ze stimpaků a jídla + poškození končetin) a Call of Cthulhu (každá část těla je poškozená zvlášť a podle zranění je nutné použít různé předměty). Jen je škoda, že se podobný systém neobjevuje ve více hrách, kde stačí jen přeběhnout přes lékárničku a jsem v pořádku.
BTW ta cenzura diskuze je opravdu trochu moc, vždyť de*il je spisovné označení mozkové retardace. *7* -
Tam byl excelentní hlavně polní zákroky. *5*
-
Návrat k Doomu mi nepřijde jako svěží vánek *3* Já se jen bojím, aby vývojáři jenom nemazali med kolem úst PC hráčů, kteří se pro hru bez autohealu hned nadchnou, a nakonec nevydali jenom průměrnou budgetovku.
-
Nebo třeba také Far Cry 2.
-
Tento systém zdraví mělo tuším i první Resistance nebo Airborne a určitě i plno jiných her...
-
Dost bolo RPG! Leda bys mel na mysli Rocket Propelled Grenade... ;-)
-
Tleskám. Ačkoliv Painkiller ani Serious Sam nepovažuju za FPS s "mapou" (IMHO slo o sled spawn aren), inpirace v Doomu se mi libi. Nejlepsi "map designeri" tehdejsi doby vas nikdy nikam netlacili, nic za vami nezavreli, jen vam umoznili objevovat dalsi a dalsi sektory od startovniho hubu. Je az vtipne, ze historicke FPS jako Duke3D, Doom, Blood zalozene na tradicnich "mapach", by se dnes daly hrde nazyvat "sand box" :-).
-
Svěží vánek v zahnojené herní branži. Fandím přístupu autorů.
-
Systém zdraví měl nejlépe pořešený Riddick: Escape from Butcher Bay, nevím jestli byl první, ale doplňující se čtverečky zdraví, byly dokonalé. Když přijdeš o čtvereček musíš si ho dopnit. Teď nevím jestli ovázáním nebo snezením jídla. Když ti čtvereček neubyde celý sám se doplní. To vždy dávalo šanci, že v situaci nepohoříš jen proto, že by jsi měl 5% zdraví.
Rozhodně to nebylo sebráním lékarničky z ulice nebo ze skříňky. To je nevíc největší volovina, sbírání lékarniček z debilních míst. Viz první Call of Duty, jdeš zákopama celý oddíl s tebou a zákopy jsou plný lékarniček, přijdeš k 88. odpálíš je a sebereš 3 lékárničky. Proto zlatá Mafie kde byly alespoň na smysluplných místech, pověšené na zdi ve skladu, vedle dveří atd.. -
Zeby Hard Reset bol hard reset pre smerovanie hier ? Pretoze by to bolo treba
-
Pravda, souhlasim. *3*
-
Konečně nějaká hra na způsob painkiller rozhodně se těším doufám že to bude mít nějakje příběh. *3*
-
Tak tuhle gamesku budu mit rozhodne v hledacku - sympaticka prohlaseni, pokud budou alespon z vetsiny pravdiva je na co se tesit.