Přejít na výpis diskuzí
Hard Reset chce být poctivá PC střílečka pro staré páky
1.8.2011 | Petr Poláček
39 příspěvků
-
Jsem snad v sedmém nebi? Tahle hra je jako sen! Líbí se mi přístup autorů a je mi nesmírně sympatické, že se během vývoje nenechali nijak omezovat dnešními trendy. Tahle hra prostě vypadá čím dál zajímavěji, a fakt, že se vrací ke starým herním mechanikám je víc než potěšující. Sláva bohu za to, že nebude žádná regenerace a jiné rádoby-moderní fičury. O to větší a milejší překvapení je i to, že se o hře dozvídáme až když je hotová a prakticky jen čeká na vydaní. Ne jako ty dnešní tuctové střílečky, kdy o nich víme od začátku vývoje první poslední, neustále jsme masírováni reklamní kampaní v podobě obrázků a videí a ve finále jsme zklamaní, že nám už nic nového hra nepřinesla… Hard Reset se vydalo jiným směrem a to je jen dobře. Strašně téhle slibné sci-fi akci držím palce, aby skutečně naplnila všechna hráčská očekávání! Pro mě je to jasná volba, i když to asi jako Chaser moc nebude… Jediné, co mě teď trochu děsí, je výkon mého PC :D Snad to bude stačit…
-
-
Absolutní souhlas!!!! Všechna slova jsou přesná a pravdivá!! To samé mohu říct i já, nejsem fanda dnešních her... Vůbec nedávám u her na 1. místo grafiku ale hratelnost, příběh, ty jsou nejdůležitější, pokud nějaká hra tyto 2 faktory nemá, nezajímá mě.
-
Pravda, souhlasim. *3*
-
-
Juchů konečně něco bez autohealu *15*
-
-
nejlepší je styl ArmA: jedna kůkla smrt! to si pak rozmyslíš jestli vyběhneš do davu jak to bylo prezentováno tady... uznávám že hry s autoheal jsou dost lehké na druhou stranu mě štve ten samotný ukazatel: chtělo by to vymyslet nějaký kompromis
-
Asi tak nějak. Není mi jasné, proč je autoheal obecně považován za "populárnější". Ze hry se pak vytrácí taktika a nutnost hledat lékarničky a skrytá místa.
-
-
Tleskám. Ačkoliv Painkiller ani Serious Sam nepovažuju za FPS s "mapou" (IMHO slo o sled spawn aren), inpirace v Doomu se mi libi. Nejlepsi "map designeri" tehdejsi doby vas nikdy nikam netlacili, nic za vami nezavreli, jen vam umoznili objevovat dalsi a dalsi sektory od startovniho hubu. Je az vtipne, ze historicke FPS jako Duke3D, Doom, Blood zalozene na tradicnich "mapach", by se dnes daly hrde nazyvat "sand box" :-).
-
-
Krasne to vystiuje tenhle obrazek *1* http://www.digitalbattle.com/2010/11/09/fps-maps-now-vs-then/
-
-
konecne ukazatel zdravy
-
toto si kupim uz len z principu. takyto pristup developerov treba vsemozne podporovat.
-
Svěží vánek v zahnojené herní branži. Fandím přístupu autorů.
-
-
Návrat k Doomu mi nepřijde jako svěží vánek *3* Já se jen bojím, aby vývojáři jenom nemazali med kolem úst PC hráčů, kteří se pro hru bez autohealu hned nadchnou, a nakonec nevydali jenom průměrnou budgetovku.
-
-
Po dlouhé době nějaký zajímavý projekt pro PC.
-
per to do nás stará školo!! *5*
-
Systém zdraví měl nejlépe pořešený Riddick: Escape from Butcher Bay, nevím jestli byl první, ale doplňující se čtverečky zdraví, byly dokonalé. Když přijdeš o čtvereček musíš si ho dopnit. Teď nevím jestli ovázáním nebo snezením jídla. Když ti čtvereček neubyde celý sám se doplní. To vždy dávalo šanci, že v situaci nepohoříš jen proto, že by jsi měl 5% zdraví.
Rozhodně to nebylo sebráním lékarničky z ulice nebo ze skříňky. To je nevíc největší volovina, sbírání lékarniček z debilních míst. Viz první Call of Duty, jdeš zákopama celý oddíl s tebou a zákopy jsou plný lékarniček, přijdeš k 88. odpálíš je a sebereš 3 lékárničky. Proto zlatá Mafie kde byly alespoň na smysluplných místech, pověšené na zdi ve skladu, vedle dveří atd.. -
-
Tento systém zdraví mělo tuším i první Resistance nebo Airborne a určitě i plno jiných her...
-
-
Nebo třeba také Far Cry 2.
-
-
Tam byl excelentní hlavně polní zákroky. *5*
-
-
Ano, ale pokud jsi nehrál jak de*il a neskákal doprostřed tábora jako Rambo, tak jsi většinu z nich ani neviděl.
Podle mě je obnova zdraví nejlépe provedena ve Falloutu (zdraví ze stimpaků a jídla + poškození končetin) a Call of Cthulhu (každá část těla je poškozená zvlášť a podle zranění je nutné použít různé předměty). Jen je škoda, že se podobný systém neobjevuje ve více hrách, kde stačí jen přeběhnout přes lékárničku a jsem v pořádku.
BTW ta cenzura diskuze je opravdu trochu moc, vždyť de*il je spisovné označení mozkové retardace. *7*
-
-
-
-
-
Ten screen úplně dole mi přijde super, otevřel jsem si ho několikrát.