Přejít na výpis diskuzí
Hardcore sci-fi Sublevel Zero chce navázat na klasiku Descent
2.3.2015 | Adam Homola
11 příspěvků
-
Omyl, napsal jsem: "širší publikum". A Legend Of Grimrock 1+2, ač skvělé hry a sám jsem je strašně rád hrál, nejsou hry pro širší publikum.
-
Přesně tak jsem svůj příspěvek myslel, proto mě překvapuje ten počet nesouhlasných hlasů. Zřejmě jsou to právě ty 12-leté děti.
-
ze by konecne hra inspirovana descentem, ktera neskonci mizerne?
-
Souhlas. V AAA je mrtvý skoro všechno, co neni naskriptovaný tunel, který dohraje i 2 leté děcko.
-
Svýho času byl Descent hra graficky na výši, s obrovskými levely narvanými nepřáteli s úžasnou AI a s jedním z nejlepších herních soundracků vůbec.V traileru vidím jen kostičkovou hrůzu, slyším hudbu a zvuk alá 16bitové konzole a boj s pár nepřáteli v převážně v náhodně generovaných užších koridorech.
Tohle není ani starý ani nový Descent, jen jakási chabá napodobenina.
*7* -
Kdybych chtěl starej Descent, hraju starej Descent.
Já chcu novej Descent, ne nějakej voxel/craft sh1t co se tváří jako Descent... -
To nevypadá zle.
-
presne ten typ her, ktery se na VR nehodej...
-
Oba dva Descenty jsem dohrál a dobře se vyblbnul i v multi. Třetí díl nepočítám, ten za moc nestál. Ale radši bych bral Descent s nějakým příběhem, nebo aspoň něco jako byl Lander (vyšel něco kolem r.2000), to mi tu chybí.
-
Asi stejně, jako třeba byly mrtvý čtverečkový dungeony a pak přišel Legend of Grimrock...
-
Myslím, že zrovna Descent je typ hry a žánr, který je v dnešní době naprosto mrtvý a bez šance zaujmout širší publikum. Svého času to byl ale hit, to je pravda.