Přejít na výpis diskuzí
Haunted: Hell's Reach vsází na krev, démony a rychlou akci
30.8.2011 | Petr Poláček
24 příspěvků
-
Killing floor....
-
Hodne mi to pripomina Blood (1997) - nektere sekvence vypadaji jako remake (alespon podle pameti).
-
Na unreal Enginu neni nic špatnýho, nicméně tenhle styl her se hodí (ač je to prý nevhodné) pro děti na základní škole a nikdo jiný to podle mě hrát nebude. běhat a kosit..... nic pro mě..
-
Nic proti novým hrám a námětům. Nicméně ,už by s tím přestárlým U3 enginem mohli jít k šípku *16*
-
-
Prestarly engine? Dobry vtip *1*. Je to jeden z nejpokrocilejsich (ne li nejpokrocilejsi) engine soucasnosti (porad jej aktializujeme).
Mimochodem na UE3 pobezi i Gears of War 3. -
UE3 je možná starý, ale hry na něm stále vypadají dobře... Jmenuje jediný LEPŠÍ engine, který je hromadně používán ve více hrách. Protože jak všichni víme, CE3 má jen crysis 2 a ani tam to není kdovíjaký krok vpřed oproti UE3...
Source engine je taky starý jak svět a pořád šlape...
-
-
Jsem již poněkud přezombifikován...
-
to vypada jako totalni pič... *12*
-
to zas bude pyčovina
-
Vypadá to opravdu skvěle :D
-
Tak to nevypadá zrovna hezky. Jestli jste někdo hrál Painkiller, tak vám neunikla ta zbraň na blízko, rotující vějíř. Je tam spousta krve, která ani jako krev nevypadá a umírání nepřátel je na dost mizerný úrovni.
-
wow rambo s démonama tady příběh asi nebude hlavní lákadlo