Přejít na výpis diskuzí

Hellblade: Senua’s Sacrifice - recenze

10.8.2017 20:16
Jan Slavík 100 příspěvků

Obličej natřený bojovými barvami, v očích hněv a odhodlání, před sebou hrdinská výprava. Nenechte se ale zmást. Senua, protagonistka řežby od studia Ninja Theory, dává válečnou modří najevo nejen vůli zabíjet, ale také se za ní nejspíš snaží skrýt svou temnotu a zapudit šeptající démony. Marně. Hellblade...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Fakt super hra z paradnim pribehem jeste lepsi grafikou chvilema stoho uplne divny pocity mazec akorat souboje jsou docela tezky dohrano na tezkou.
  • Jedině imbecil vymyslí takovou hru kde Vás 3x kousnou a jste mrtví bez možnosti se uzdravit. Zápas s obřím psem nebo co to je už jedu asi po 50 vždy mě vyhodí do tmy a jsem v p...y *6* *8*
  • Musím souhlasit. Celou dobu hry bez problémů a pak v jedné chvíli se na Vás nahrnou a není konce. A nikde se nedá doplnit život *10*
  • Jediné plus této hry je grafika. Co se týče hádanek (symbolů) tak mě to po přestalo bavit po druhém kole. Pořád dokola to samé. Co se týče soubojů tak katastrofa. Buď jsou 2 nepřátelé nebo jich je najednou víc než 10 jak je to ke konci hry. No moje nervy *16*
  • ja som ale nepisal ze sa mi to nelubilo, vyjadril som nazor k hre a hodnoteniu na tiscali, investovat do tohoto je na zvazenie kazdeho
  • Sr_Lobo
    Zajimavy ze tohle se ti moc nelibi, ale get even jo. Ja sem ted dohral Hellblade, Get Even zhruba pred tremi tydny a obe dve hry se mi opravdu hodne libily! Az me to samotnyho prekvapilo.
  • Jack1947
    Nicméně se můžou najít výtky třeba například. Málo druhů nepřátel jen 2 zbraně a upggradovanou verzi máte až ve finále a občas divoká kamera... to šeptání ve tmě a pocit beznaděje a zoufalství zase fungoval celkem dobře. Hrdinky obličej vypadal občas trochu komicky.

    Grafické efekty naopak skvělé ( západ slunce s odrazen na vodní hladině) Opakující se rébusy defakto až do konce hry. Naštěstí jich nebylo tolik. Určitě nic podobného tu nebylo a nejspíše ani nebude a je lepší to chápat jako umělecké dílo s hratelností než jenom hru. Protože tak to taky je!

    Závěrečný boss bylo docela originální - místma mi to připomělo skvělé ale nedoceněné Dantes inferno ( hlavně přechod přes řeku mrtvých).
  • Kure, prase a Kalousek, symbol korupce
  • dost vysoke cislo na takuto spagetku, pohyby postavy, otacanie hlavy, kamera su okopirovane z dead space, ano je to netradicne a zaujimave ale stavat na hereckom vykone sa da vo filme nie v hre, je to skor interaktivne divadlo, hracom by som skor odporucil aby vyskusali Get Even, zalezi na tom ci si chcete zahrat alebo halucigenovat
  • souhlas. souboje uplne strasny. nuda nad nudu. zbytek hry v podstate jen koridor s obcasnou rodoby logickou hadankou. ale jinak celkove to bylo celkem originalni to jo
  • Jednou s tebou snad bobe souhlasím. Nejde o to, že bych neměl rád příběhové hry. Ale "interaktivní filmy" viz Last Guardian nebo toto, kde herní mechaniky jsou spíše jako bonus, prostě nemusím. Ale tady na games tě každý bude flamit za to, že se ti nelíbí nějaký experimentální počiny, nemáš přece žadný vkus a nerozumíš životu, si omezený... Budu trochu ofenzivní a řeknu to narovinu, "Jsme ti inteligentní tolerantní lidé, ale pokud máš jiný názor než mi, šup s tebou na hranici" *4*
  • To, že to neni hack and slash mlatička s puzzlama. *4*
  • Lukass
    Uf tohle byla pro me docela ocekavana hra.
    Zduraznil bych slovo HRA, protoze s HROU nema tahle hra moc spolecnyho. Velky zklamani a v podstate simulator chozeni s FOV 50 a obcasnym soubojem ktetere je uplne tragicke. Diky ani za 150 ve sleve
  • supeer diikec *14*
  • Na jedno projeti super hra. Souboje jsou zabavne a grafika to je proste nadhera.Uz dlouho jsem nehral takovou psycharnu *14*
  • jonatan.hanzlik
    Jakkoliv je ta hra naprosto super atmosférou a vykreslením mysli chorého člověka, souhlasím s tím, že ta hratelnost teda nikoho ze židle nezvedne...i tak to za mě je 9/10 a doporučil bych to na vyzkoušení každému, protože když už se někdo chytí a bude se mu to líbit, tahle hra je naprosto pohlcující.
  • To asi nebylo myšleno o pohledu (první vs třetí) , ale o úhlu kamery. *4* Dneska je postava vidět vždy z boku, takže vlastně hráč pořád zírá do strany...nebo naopak plně ignoruje svou postavu.. U starých her byla vždy vidět uprostřed, což si myslim, že bylo lepší.
  • Zlepší se v pozdějších fázích ten soubojovej systém? Tam kam jsem se dohrál (jak je notný projít ty dvoje dveře, tak jedyn mám hodtový ve druhých jsem tak v půlce), tak už je z toho hrozná otrava. Nepřátelé jsou hrozný "bullet-sponges" a každej souboj je strašně natahovanej, že už mě to fakt nebaví :-/
  • Enslaved byla průměrná rubačka s pěknou grafikou, AI jako z prvního Quaka.
  • Co je zase na hack and slash mlaticce s puzzlama hipsterina prosim?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit