Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když už jsme tady v diskusi, tak se chci zeptat trochu offtopic:

    Nikdy jsem nedohrál BG2, mám svoji postavu z BG1. Má cenu čekat na BG2 EE, nebo se mám pomalu pustit do ne extended BG2 + mody?
    • Cahir
      Oni dělají EE verzi BG1, BG2EE je zatím v nedohlednu, pravděpodobně nějaký konec roku 2013. To už je docela dlouhá doba na čekání...

      To hrozně záleží na tom, jak se jim celý projekt povede, jak vylepšený opravdu bude. Mně osobně s jedničkou nepřesvědčili (vychytali nějaké bugy, přidali pár hodin kampaně v rámci vedeljších misí + 2 postavy, přidali podporu pro tablety) a nemám tudíž důvod se domnívat, že BG2EE bude zázrak... Být tebou, nečekal bych.
      • Na BG 1 EE mám úplně stejný názor. Na druhou stranu, v dnešní době není moderní něco stahovat z internetu. Zvlášť na tabletech jsou na všechno obchody. Takže na tabletech dává BG EE smysl.

        Máš nějaké vytipované MODy na BG2 btw.? Vím, že na GoGu je nějaký seznam, slyšel jsem o Ascension modu od Davida Gaidera (snad je to ten David Gaider, který napsal DA). Ale jinak nevím.
        • Cahir
          Já osobně jsem to nikdy s módy nehrál.
          Celkově nejsem jejich zastáncem. Nějaký fixy, nový skiny a podobný drobnosti, ale nic velkýho. Každopádně projeď fóra, těch seznamů bude určitě spousta. BG má pořád velkou hardcore základnu fandů.
          • Díky.

            Jel jsem podle seznamu na GoG + jsem nainstaloval lepší konec ToB od Davida Gaidera. Jenom tak mimochodem, četl jsem od něj zatím jenom DA:Asunder, ale nemohl jsem přestat. Tak uvidíme.
  • MrSanta
    Tady to je zase samej odborník na všechno.
    Obzvláště pobaví výkřiky nad změnou konceptu her BioWare her a jejich "zakčnění" způsobném ďáblem EA *7*. Předpokládám, že EA použilo stroj času aby mohli zapůsobit na BioWare již při vývoji Kotoru, Jade Empire a prvního Mass Effectu.
    • Co má EA společného s KOTORem, Jade Empire a Mass Effectem? První dvě jsou uplně odlišné hry stavěné na stejném enginu jako NWN a bylo to dost poznat i na způsobu hraní. Mass Effect byl relativně akčnější to nepopírám, ale pořád ty hry neobsahovali tolik chyb v návrhu samotné hratelnosti.
      Nemůžu hodnotit ME3 nehrál jsem, ale např DA2 je v tomhle hrozný že bych až nevěřil že to dělalo stejné studio.
      • Cahir
        Jako člověk, který hrál všechny hry od BW musím říct, že vývoj od KOTORu k Mass Effectu 3 je naprosto přirozený. Koncepčně bylo Jade Empire a hlavně KOTOR oproti BG/NWN dost razantním směrem k akčnosti. A kdo byl pozornej, všimne si už v KOTORu mnoho zárodků toho, co přišlo v ME. Casey (stojící za oběma projekty) v nějakém interview prohlásil, že chtěli (nebo možná kvůli LucasArts museli) vymyslet vlastní univerzum. A jelikož Hudson se prohlašuje za velikého fandu prvního Deus Exu, chtěl vzít typickou BW hru a nacpat do ní realtimovej akční soubojovej systém. Minimálně za to mu patří kredit, protože rozhodně vytvořil velmi originální koncept. Dvojka a trojka jsou jen naprosto přirozeným a v zásadě kosmetickým vývojem oproti původnímu ME. Modifikace ohledně inventáře nepovažuji za vliv EA a skilly také ne (už proto, že od jedničky má "casual" hráč možnost je nechat rozdělovat se automaticky). Naopak, osobně považuju současný sytém skillů za nejlepší možnou syntézu jedničky a dvojky, v nichž obou mělo pojetí skillů své zásadní pro a proti. Ba co víc, trojka šla ohledně skillů více ve stopách jedničky.

        Vzhledem k tomu, že ME3 jsi nehrál, těžko se budeme bavit o designových chybách v hratelnosti. A že tam nějaké jsou, o tom žádná. Stejně jako v každé hře *3* ...

        Nevidím vliv EA na samotný vývoj (na vývoj sám o sobě) Bioware her ať hledám jak chci. EA bych nakopal do řitě jedině za to, že je tlačí do deadlinů - viz DA2 (pouze 11 měsíců!) a částečně ME (i když dva roky nejsou tak krátká doba pro hru s rozjetým univerzem - viz Uncharted apod.) To se prostě nutně podepsalo na výsledných produktech, nepopírám. Ale i přes odchod Muzyky a Zeschuka a tedy moje obavy, že ony deadliny by mohli být ještě více smrtící, jsme se o DA3 dozvěděli, že bude mít na vývoj 3 roky. To se dost vylučuje s tím, že by EA podmínky stále více zhoršovalo, naopak...

        Co se pozic po otcích zakladatelích týče, BW/EA do jejich fce povyšuje Aaryna Flynna (v BW od samého počátku, začínal jako programátor na BG1), který tedy bude hlavou studia. Hned pod ním, tedy šéfové projektů, jsou Hudson (začínal jako grafik už na BG2 a dopracoval to na šéfa projektů Jade Empire, KOTOR, ME) a Darrah (u BW taktéž od úplného začátku jako programátor BG1, šefoval DAO a DA2). Pokud by EA chtěla mít ještě větší kontrolu nad BW, proč by do klíčových pozicí obsazovala veterány, kteří byli se studiem od začátku?? Proč by tam neposlali jednoho ze svých kravaťáků?

        EDIT: Koukám, že jsem si v podstatě vystřihnul stejnej příspěvek jako Santa *1*
        • MrSanta
          Přirozené směrování herního konceptu od Kotoru k Mass Effect jsem taky chtěl zmínit, ale nějak mi to vypadlo.
          Na Dragon Age 3 jsem hodně zvědavý. 3 roky na vývoj, nějaké ty záblesky informací na mě působí velmi dobře.
          Budoucnost vypadá celkem růžově - Wasteland 2, Dragon Age 3 a Project Eternity (teď čerstvé informace - bodou i střelné zbraně).
          PS: Validačka na fórech Obsidianu pořád nejde, pošlu email na podporu, uvidíme.
          • Cahir
            napadá hoši někoho z vás, jak v party-based RPG využít prvek, jakým je zničitelné prostředí?? Kdyby byly nějaké zajímavé nápady, mohl bych to kdyžtak postnout na BSN...

            PS: A opravdu nemám na mysli třískání do sudů kvůli goldům. *1*
            • MrSanta
              Co takhle třískání do zamčených truhel *1*.
              Moc si význam zničitelného prostředí pro party-based RPG nedokážu představit. Doufám, že čas a úsilí při vývoji se bude soustředit jiným směrem.
          • Ale musím se přiznat, že mám o Eternity trochu strach. Obsidian mají sice obrovský talent, jejich hry jsou super (Planescape jsem dohrál nedávno, Alpha Protocol hned po vydání, KOTOR2 hned po vydání...), ale třeba Alpha Protocol měl posunutý vydání skoro o rok a stejně vyšel zabugovanej. Poslední třetina Planescapu nebyla zdaleka tak dobrá jako první dvě a naprosto popřela CPRG koncept (samý souboje, málo rozhovorů...).

            Pokud si s Eternity Obsidian vyhraje, nevydá ho předčasně a bude se o něj po vydání starat, čeká nás super RPG zážitek. Jinak asi shoří internet.
            • Cahir
              Zavděčit se lidem z RPGcodexu není jednoduchý, protože nemalá část z nich jsou jednoduše magoři...
            • MrSanta
              Project Eternity - povede/nepovede. Věřím, že se povede. Já se těším, moje očekávání jsou ale střízlivá. Pro mě je důležité, že to je nová značka a navíc na ní bude mít Obsidian práva a bude to moct rozvíjet dál.
              Určitý problém může nastav v situaci že to bude "jenom" dobrá hra a nebude to naprosto špičková ultimátní propracovaná bezchybná hra jak si možná představuje část komunity. Pak by ten internet vážně mohl schrejstnout.
          • Souhlas.

            Jestli se povede Project Eternity a DA2 (o Wastelandu moc nevím, ale taky jsem jako RPG fanda přispěl), tak se máme na co těšit.

            A jestli BW nějak kvalitně využije Frostbite enginu (zničitelné prostředí, fyzika...), tak by DA3 mohlo žánr posunout někam dál. Uvidíme, ale v každém případě se můžeme usmívat :) .
        • proč Apple mělo jako maskota Jobse a ne někoho ze svých kravaťáků? Tohle je snad standardní korporátní uvažování - dej na čelní místo nějakýho koně a z povzdálí tahej za nitky.
      • MrSanta
        Na Kotor se svého času snesl hate od "hard-core" hráčů za změnu konceptu oproti Baldur's Gate. V Jade Empire je boj celkem akční.
        Podle mě hlavní na co se v BioWare zaměřují je podání příběhu, propracované charaktery spolubojovníků a jejich vztahy v družině. Část her má akční boj a část her má party-based boj s větší nebo menší možností taktizovat.
        SWTOR by určitě samotní BioWare nedělali, protože by na něj neměli peníze. EA SWTOR platilo, dodalo peníze na založení nového studia a najmutí lidí. Samotná hra jde přesně v mezích základních stavebních kamenů všech BioWare RPG her (příběh, propracovaní spolubojovníci, vztahy v družině). Jestli se to někomu líbí nebo ne je už věc vkusu každého hráče. Já SWTOR nemám co vytknout. Až to bude F2P tak plánuju se do hry vrátit a zase se stát nesmlouvavým trooperem, neohroženým jediem nebo prohnaným sithským bojovníkem.
        Nevidím nějak větší odklon v produkci ve spolupráci s EA. Jediná "horší" hra je Dragon Age 2, který byl uspěchán až běda. Mě se ale líbí, vítám komornější děj a styl vyprávění rozdělený do několika etap v průběhu několika let. Taky snaha o nabourání klasického rozdělení tank-dps-healer a celkově jiný přístup k party-based k boji se mi, asi jako jednomu z mála, zamlouvá.

        A co že mají Kotor, Jade Empire nebo Mass Effect společného s EA? Právě že vůbec nic. Tyhle hry přišli s akčněji pojatým bojem ještě před EA. Ale podle některých za akčně pojatý boj v BioWare hrách může EA, takže logicky musel EA nějakým způsobem působit na BioWare už dříve.
      • A to nebudu ani zminovat SWTOR, opravdu myslíš že by tohle Bioware udělalo samo o sobě?
        • Upřímně, od té doby, co se z her stal "produkt" už se nedivím ničemu v tomhle byznysu, ale teď jde jen o to, kdo si dovede pod velkými vydavateli zachovat důstojnost. Bioware se to tak úplně nepovedlo. Dobrým příkladem firmy, jež si dokáže stát na svém i pod Activision může být třeba Raven Software.
  • Ja byt na jejich miste, tak jsem nejvic zhnusen z dnesnich masovych konzumnich hracu. Tedy ze spousty tech blbecku, co tu nesmyslne nadavaji.
    • Jak si je vývojáři a vydavatelé her vychovali, takové je taď mají.
      • Cahir
        Vychovat si tě má tvoje matka.
      • Jak se hráči chovají, tak jim to předkládáme :)
    • Ti blbečci co tu nadávají nejsou masoví hráči, to jsou jen čeští hráči, kteří si říkají hardcore (a nevědí proč) znající všechno a všechny :) Proto jsou tak oblíbené Vávrovi kritiky, nadávání na všechno včetně toho co sami napsali atp.
  • Keď si to zrekapitulujem.
    ME1 bola veľmi dobrá. Napínavý a zaujímavý príbeh, zbytočné vozenie sa po planétach (Mako) a naťahovanie hernej doby opakovaným bojom s rovnakým nepriateľom. Ale celkovo si hra zaslúžila vysoké hodnotenia a hlavne, pripravili si možnosti do príbehu okolo Reaperov, Protheanov.
    ME2 už pre mna osobne znamenala zhoršenie. Príbeh sa posunul len veľmi málo, pretože väčšinu času hráč riešil "Loyality" misie. Niektoré neboli zlé, ale to na čo som sa tešil (Collectors, Reapers) sa odbilo v pár misiach. V skutočnosti DLC Shadow Broker bolo oveľa lepšie ako vačšina toho v hlavnej hre.
    Viem že ME3 má veľa fanúšikov, ale pre mňa to je obrovské sklamanie. Celé to je, ako keby sa príbeh niekde v druhej časti (ME2) zasekol a teraz nevedeli čo s ním ďalej urobiť. Respektíve, nebolo dostatok času ho domyslieť, pretože to bolo treba vydať.
    Moj dojem umocnilo aj podarené DLC Leviathan, ktoré by mohlo dej ďalej rozvinúť. Bohužial, autory si prirodzenú cestu znemožnili unáhleným koncom. Ak budú chcieť pokračovať, nezostáva im ako napasovať príbehy do minulosti alebo pre alternatívnu postavu. Ale keďže vieme ako to vo finále dopadlo, bude chýbať ten pocit že to stálo za to.
    • Trochu to připomíná sérii Baldur's Gate, jednička měla výborný příběh, jen mi přišla moc rozlehlá (vzhledem k nízkému level capu), dvojka byla víc zaměřená na jednotlivé postavy a ToB byl už takové zakončení (a Watcher's keep *14*).
      U ME se s díly dost měnil i systém, zatímco v jedničce byl zbytečně frustrující (neovladatelnost MAKa, nutnost zlepšovat hackovací schopnosti na úkor ostatních, výzbroje jak nas.. ale použitelné jsem našel asi dvakrát za hru a zbytek jsem si musel koupit) dvojka zase dost zjednodušená (po jedničce mi to přišlo fajn ale ve srovnání s trojkou neobstojí) trojka si bere to nejlepší z obou takže je zde rozumný výběr zbraní a většina použitelná, schonosti se dají rozvíjet různými směry dřív než na posledním levelu jen mi tam trochu chybělo hackování dveří a terminálů (to z dvojky bych dal i do multiplayeru ať není u úkolu hackni 4 sondy jen to čekání).
  • Uprimne je mi to jedno. Urcite maju velku zasluhu na budovani viacerych RPG znaciek ale na druhu stranu, hlavne v poslednej dobe, mam pocit ze su niektori vyvojari alebo celkovo jednotlivci dost precenovany. I ked to skor robia media ktore potrebuju mat titulky a osobnosti aby prilakaly citatelov. Urcite sa lepsie pocitaju hity na webe z rozhovoru z takym "rcok star" Blezinskym ako s nejakym anonymnym vyvojarom. Na druhu stranu si treba uvedomit ze toto su uz teamy o stovkach ludi kde jednotlivec , aj ked vysoko postaveny, nema jedine a definitvne slovo a hlavne jeho odchod neznamena koniec. Nieje to ako pri indie scene ako povedzme autori Super Meat Boya alebo Braidu kde to ma na svedomi naozaj par ludi alebo jeden clovek. Mnoho krat aj potom vdaka takemuto prezentovaniu "hviezd" vzniknu tlchubovia a chvastaci ako Molyneux a podobny. Ani vo filme nezalezi kvalita len od jedneho elementu (aj ked tam predsa len tych podstatnych pozicii je menj a tie ostatne sa lahsie nahradzaju).
    • 13_11
      Jediní a poslední rock stars byli Johnové Carmack s Romerem (id Software); Cliff Bleszinski je proti nim pinďa.
      • tak zrovna Carmack je podle me jednim z nejprecenovanejsich, co kdy byl ..je mozna machr na vyvoj novych engine, ale ty hry ze jejich dilny (id soft) jsou kruta bida, obcas neco prumerneho, rage
        • 13_11
          „Nejpřeceňovanějších“? kuRe, bez Carmacka by nebyly 3D střílečky, jak je dnes známe.
  • Brian Fargo zřejmně neviděl jejich poslední hry.
    Vybudovali RPG impérium, a EA trvalo jen tři roky, aby znej udělali akční blábol. :-)
  • Mě by více zajímal názor redakce, jak to oni vidí. Rád bych si přečetl od nich článek, který by řekl co si o tom myslí, důvody, atd.

    Já jsem průměrný hráč, který kupuje hry, které ho baví :( Ale, jestli se nepletu, tak redakce udělala speciální díl na MS 3 a tam obhajovali, že příběh hry MS 3 dopadl, tak jak dopadl. A myslí si (doufám, že se nepletu), že konec hry MS 3 přirovnal k dílu J. R. R. Tolkien. Že kdyby žil, tak by mu lidí psali, že měl změnit příběh, aby si Frodo nechal prsten. Svojí trilogii psal, přes 10 let a jeho dobrý přítel C. S. Lewis, autor knih o Narnii, mu pomáhal. Tím, jsem chtěl říci, že hry a psaný text budou vždy rozdíl! Neříkám, že hry nejsou umělecká díla, ale psaní knih bude vždy něco "více" ono dát do své knihy i svojí duši je něco dokonalého :)

    A jinak nevím, jak pořádně funguje politika EA. Vím, že jsem byl koncem hry MS 3 totálně ovařený. Četl jsem Vojnu a Mír, Zločin a trest, Bídníky, Richard III a mnoho dalších knížek a s klidním svědomí můžu říci, že jsem příběh nebo i to co chtěl autoru sdělit jsem, jak se řekne, vyluštil. Ale konec hry MS 3 nějak ne. A hrál jsem oba díly. Nepochopil jsem důvod Citadely, to se všem rasám někdy nepovedlo objevit její význam? A že ve vesmíru spí nějaké tajemná rasa, které sklidí půlku známého vesmíru a poté jde zas spát. Pochopil bych, kdyby to dělali kvůli surovinám, ale že kvůli zachování rovnováhy? Nebo ve stejném podvážu, tvrdili, že je to boj organiky vs. umělá inteligence. I když hlavní nepřítel je napůl živý a napůl stroj… Nevím, mě to od začátku připadalo, že se hra MS připravuje na obrovskou invazi,která sklízí vyspělé rasy pro suroviny a technologie.
  • když někdo vyjebává s hráčema tak je to ok, ale jakmile se ozvou, tak "Zatímco kvůli nepřiměřenosti reakcí veřejnosti... musela být uzavřena komentářová sekce na BioWare Blogu)". Seems legit.
    • zajímalo by mě, co kluci říkaj na to, jak byli nucený lhát na téma Prothean DLC a věci kolem, tý špíny kolem Bioware bylo za ty roky pod EA celkem dost. Ale asi lepší nechat kostlivce ve skříni a uronit slzičku.
      • A kdo ti prosím lhal?

        Při ohlášení byl Prothean jenom jako součást N7 edice. Jako majitel N7 edice jsem ho dostal zdarma. Pokud jsi neměl N7 edici, zaplatil jsi za něj.

        Na disku se nachází model a část dabingu. Mise, animace, další skiny pro postavy se stahují z internetu. Bez mise a animovaných rozhovorů to DLC tak trochu ztrácí smysl. Pokud teda ME nehraješ jako běžnou střílečku.

        Takže nevím kdo lže. Jestli BW, nebo někdo, kdo se BW snaží za jakoukoli cenu poškodit.
        • DLC je většinou content, jenž nebyl v době vydání hry na světě a byl vývojáři dodělán později a posléze je prodáván prostřednictvím internetu. V době vydání hry bylo ovšem DLC Prothean již očividně na disku a Bioware to slíznul stejně jako Capcom, jenž se o něco podobného pokusil v případě TekkenxSF. To, že lhali že tam není a kdesi cosi, je skutečně lež Bioware a nikdo se je nesnaží poškodit, poškodili se sami svým korporátním přístupem k hráčům.

          Takže nějak tak.
          • Re: Primitiv - ten člověk z BioWare koukám absolutně nechápe, co je piracy. Označit běžný modding za pirátství je už hodně, ale hodně hloupé.
            • sem to patří, snad:)

              http://bonusweb.idnes.cz/valve-vyrazne-slevy-her-neposkozuji-vyvojare-fqj-/Novinky.aspx?c=A120712_145231_bw-novinky_anb
            • @Primitiv: pokud já vím, tak se vydavatelům moc nelíbí second hand prodej. O tom, že by se jim nelíbily slevy nevím vůbec nic (a pokud by to byla pravda, tak by steam už pár let neměl co prodávat).
            • pro ně je piráství už to, že si nekoupíte hru za 60 dolarů, ale koupíte ji ve slevě, či použitou. Zákazníky, kupující ve slevě považují EA/Acti/Ubi a další za póvl, stejně jako některé firmy považovaly za póvl zákazníky slevomatu. Současný byznys je zákazníkovi nepřátelské prostředí, naštěstí některé firmy dělají věci dobře a chtějí zákazníkovi vyjít vstříc (například ještě donedávna czc, dlouho jsem tam již nic nekupoval) - vemte si třeba GOG - po registraci 9 her zdarma, další hry za vyplnění blbého dotazníku - vše bez DRM a jiných bordelů. A proč s nimi asi nechce nikdo z velkých vydavatelů nic mít .-) Lidi začněte přemýšlet trošku, už teď je pozdě.
            • * nelegálně stáhnout From Ashes
            • Souhlasím. Pirátství je stáhnout From Ashes, ne modifikovat nějaký *.ini soubor.
          • Očividně nemá cenu diskutovat, pokud ignoruješ argumenty protistrany.

            Pokud hraješ ME3 jako typickou střílečku, pak ano, máš na disku další nekompletní postavu, která s tebou běhá a střílí, jako všichni ostatní. Ale to je tak všechno. Očividně si představujeme DLC pro ME jinak no.
            • jasně to můžu a taky bychom to udělal, jelikož Origin je zase další velká kontroverze a já jí v počítači nechci, stačí, že musím trpět Steam. A přesně o tom tu píšu - chci, aby lidé rozhodovali svými peněženkami a jednou provždy řekli ne těmhle praktikám typu Region Lock, DRM, DLC a dalším pytlovinám, který dřív nebyly a zase být nemusejí. Jenže oni si chtějí tak strašně zahrááát!

              Jinak četl jsem zajímavej příspěvek člověka, jenž napsal, že tyhle věci byly v EULE už v 90. ale teprve digitální distribuce typu Origin naplnila všechny myšlenky v nich zahrnutý (neboli hry jsou služba, nikoliv produkt, nevlastníš ani fyzický médium, na kterým je hra uložená, ani hru, jen právo na její používání). Tohle už by se konečně mělo změnit, jelikož to nemá v žádným jiným odvětví obdoby. No nezmění. Ptáš se proč? Protože lidi budou pořád kupovat a podepisovat tu EULU kterou nikdy nečetli a nikdy nepřečtou. Pak budou na fórech nadávat, přitom to jediný, co po nich firma chtěla, tedy jejich peníze, už má.
            • No ale tvoje logika má jeden háček. Na Originu může ME3 stát klidně 60 EUR, ale nikdo tě nenutí si ho na Originu kupovat. ME3 můžeš koupit kdekoli jinde (kromě steamu) a třeba na xzonu ho můžeš pořídit za 499 Kč. Toť ke slevám asi vše (i když tohle není sleva jako taková, ale spíš trvalé snížení ceny).
            • jenže pro EA a další to problém je. A proč asi? Chápej ten hate nemá základ jen u hloupých papouškujících lidí, ale u chytřejších jedinců, kteří vidí i dál, než jen za nejbližší roh. EA říká kraviny a dělá kraviny a takhle se velká společnost chovat asi spíš nemá, jelikož si poškozuje své jméno, což je to, co se na západě cení nejvíce.

              Já zastávám teorii, že člověk si ke druhým dovolí jen to, co je mu jimi dovoleno. Takže chyba není v EA, ale v hráčích - ti jim umožňují dělat to, co dělají.
            • Tak schválně jestli se trefím na správný místo. :)

              Proti slevám her nic nemám (asi nikdo). Pro vývojáře her podle selskýho rozumu taky nemůžou představovat žádnej problém (pokud nepříjdou moc brzo...).
            • http://bonusweb.idnes.cz/valve-vyrazne-slevy-her-neposkozuji-vyvojare-fqj-/Novinky.aspx?c=A120712_145231_bw-novinky_anb

              A mrkni na Origin.
          • Jasně, je to na disku, proto musíš stahovat 550 MB. Wow.
            • a naposled pro biodrony:

              http://img571.imageshack.us/img571/2214/1331503101076.png
            • "I'm not suprised at all that EA withholds content so they can sell it as DLC, it's extremely obvious that they do that. The only part I can't figure out is why they bother lying when it's so obvious." - takhle.
            • no lžeš spíše ty, tohle všechno už bylo na disku a je to na internetu pěkně zdokumentováno. Takže než začneš druhé osočovat, raději si vypláchni vlastní ústa.
            • Pokud vím, tak u Capcomu se stahovaly klíče pro odemknutí obsahu na disku.

              U ME3 jsi stahoval misi, animace (rozhovory), dodělávky dabingu a nové skiny. Na tomhle obsahu pracoval tým během certifikačního procesu a výroby disků. Fakta.

              Můžeš stále opakovat svoje, ale lžeš.
            • v případě Capcomu se také něco stahovalo, a? Určitá data DLC už jsou na disku včetně dabingu, modelů, misí atd. O čem se tu bavíme? Prostě to DLC bylo očividně hotové.
      • Cahir
        Že někdo nerozumí procesu vývoje her ještě neznamená, že je za vším špína. *3*
        • x_ander
          Cahire, Cahire... že tak do krve bráníš všecko spojené s ME nebo s Bioware..tak jako budiž..ale občas mám už pocit, že tě za to snad musí platit :-D
          • Cahir
            Já jen odmítám být součástí skupiny, která kydá haldy hnoje, aniž má nějaké podložené informace. *3*

            Ale máš pravdu, tady to nemá cenu. Dneska se roztrhl pytel s přemoudřelejma trubkama, co by mohli bez problémů vystřihnout disertačku na téma "EA/Bioware jako korporátní krysy dojící zákazníky". Málem jsem zapomněl, jak jsou tu všichni erudovaní. *7*
            I'm outta here! *11*
            • v tomhle nejsi sám kámo, je nás více *3*
        • no upřímně řečeno, já tomu celkem rozumím, akorát ten proces her se od počátků dosti pozměnil, jestli víš jak to myslím. A s tím i takový biodrone jako ty asi bude souhlasit.
          • Včera jsem skoro zabil týpka. Ne..vlastně jsem mu jenom koupil cíga.
  • jindra.veliky
    ty pokerovy turnaje vysvetlujou mass effect 3, battlfield 3, dragon age 2 a kotor *4*
  • Trol.diskuzni
    Zatímco kvůli nepřiměřenosti reakcí veřejnosti... musela být uzavřena komentářová sekce na BioWare Blogu)...

    To je zvláštní, vždyť jsem tam ani nediskutoval... *8*
    • Nic proti, ale BW blogu nejsou komentáře povolený nikdy pokud vím. Na BSN bývá pro diskusi vytvořený topic.
    • Pokud je mi známo, diskuse je na Bioware blogu zakázaná vždycky a u všeho. Většinou bývá pod článkem odkaz na topic na Bioware Social Network, která obsahuje odpovídající topic a tam se dá diskutovat až do zblbnutí.
    • Cahir
      Takovejch jako ty po fórech běhá...
    • Ona ani otevřená nebyla, komenty tam nejsou povolený od vydání ME3.
      • Trol.diskuzni
        A z dobrého důvodu! *3*
    • jindra.veliky
      Admin se ze zdroju na games.cz doslechl, ze se na ne chystas *15*
      • Trol.diskuzni
        Důkaz toho, že Games.cz jsou skutečně spjatí s herními vývojáři a publishery, to už je blízko k uplácení!
        • ty jsi vůůůl jak Praha

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit