Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • stejně me fakt překvapuje, že po tom megauspechu serii ukoncili, je to takovy rytířský a hezký, v týhle době něco nevídanýho. Kdokoli jinej by to vyždímal do poslední kapky a nestyděl by se to zprznit a znásilnit na 1000 způsobu tak, jak to jistě všichni, co nějakej ten patek hrajem, známe. Hodně zajímavej a popravdě už nevídanej tah od CDP.
  • S tím combat systémem nejseš jedinej, taky jsem to vzdal. Bylo to tak zoufale nudný, že jsem to prostě nezvládl.
  • Zaklínač 1 byl pro mě velmi těžce stravitelný hlavně kvůli soubojovému systému, který byl prostě příšerný. Nakonec jsem to vzdal a příběh dojel přes youtube. Příběh byl skvělý a do dneška lituju, že soubojový systém nedávám.

    Zaklínač 2 mě hned na začátku odradil grafickou podobou a fakt divným bloomem. Ve výsledku to byla ale solidní hra.

    Zaklínače 3 jsem ani nechtěl hrát. Slyšel jsem o něm hodně a viděl hned několik podcastů a i gamesplay a pořád jsem vzdoroval. Nechtělo se mi dávat do jedné hry tolik času, kor když předchozí hry měly své chyby a kromě příběhu mě na nich toho moc neuchvátilo. Nakonec jsem ale přecijenom do toho šel a nelituju! Zaklínač 3 je nejlepší příběhová hra, jakou jsem kdy hrál. Byla to taky snad první hra, kterou jsem ukazoval svému nehernímu okolí a o které jsem se prostě nestyděl mluvit mezi nehráči. Výborný příběh, výborné postavy, úžasná hudba, solidní grafika, fantasticky udělaný svět. Dokonce i na tad tím bojovým systémem jsem máchnul rukou a zvykl si.

    Zaklínač 3 pro mě bude navždy naprostá pecka. Kdo má rád hry, kdo má rád RPG a kdo rád příběhy, ten do toho prostě musí jít. Nechte si přiblblou kritiku a zkuste si to zahrát. Neochuzujte se o ten zážitek.
  • Nehrál si to, nezajímá tě to, ale hodnotíš to. Takovým já říkám pitomci.
  • iSpirit
    Série mě nechává naprosto chladným, určité kvality tam jsou, ale nic zázračného. Samozřejmě gratulace.
  • Takhle jednička je úplně jiná, než následná dvojka a co teprve trojka, že. Nicméně je skvělá. Jen se to musí hrát s anglickým dabingem a českými titulky, protože český překlad dopadl naprosto příšerně (i když to nebyla tak úplně chyba překladatelů ale způsobu, jak se to muselo překládat). A rozhodně má cenu si to rozehrát od jedničky, protože některé postavy a jejich osudy se projeví i ve trojce. A navíc, soubojový systém z jedničky má nejvíc reálných postojů a seků a vypadá fantasticky......a třeba - třepu se nato zkusit si jaké to bude, pokud v jedničce potáhnu se Shani a počkám si na ni do trojky......

    Každopádně Zaklínač (je jedno který díl) je hra, kde jsem při jejím hraní skutečně MĚL POCIT, že hraju za ZAKLÍNAČE, že jsem lovec nestvůr, že se tím živím, že mě lidi nemají rádi a opovrhují mnou a že si mám vážit ty, co si váží mě, prostě to vtáhnutí a vžití se do postavy je bezkonkurenční. Ale pokud znáte další podobnou hru, kde to tak funguje (vynechte DS prosím) tak se nechám inspirovat
  • Zaklínače jsem nečetl ani jednoho. A RPG nehraju. Ale W3 s oběma DLC jsem nedávno odehrál a dohrál jedním dechem, včetně všech vedlejčích úkolů (jediný, co mi zůstalo, byla mapa na Skelige plná neobjevených míst na moři, protože už mě pak to potápění se pro truhly přestalo bavit :)).

    Neuvěřitelný desítky hodin zábavy, hltal jsem všechny dialogy a vždycky si je přečetl všechny. Hodně uvěřitelně napsaný postavy. Prostě fajnovka.

    Párty na Corvo Bianco je moc fajn ... Když začně Geralt mluvit "s hráčem" ... Pěkný, pěkný :).

    Tohle je hra, kterou si určitě v budoucnu dám znova - za rok, dva, nevim. Ale už při jejím hraní jsem věděl, že "tohle příště zahraju jinak". Za mě - ne-RPG hráče a ne-fanouška Sapkowskiho či předchozích herních dílů - velká porce parády s hlavou i patou (těch pár technických chyb se při hraní dalo celkem odpustit).

    Užij si zasloužený důchod ;), Geralte, bylo to super, díky!
  • Divný, mně přišel poslední díl ságy asi nejlepší... ale budu si to muset celý znova přečíst, pak se uvidí.
  • Tehdy to odložili o měsíc na poslední chvíli. Visí mi tu stále plakát oznamující vydání v září.
  • je to taký vávra poľskej fantasy.
  • Paulcz
    Spousta věcí je nadčasových, Sága o zaklínači určitě patří mezi top 5 ve fantasy i přes to, že některý pasáže nebo poslední díl jsou úplnej brak.
  • Sapkowski - ať je jaký chce, dal nám Geralta. Těžko vyčítat něco knížkám starým dvacet let, tehdy jsme koukali taky na jiné filmy, poslouchali jinou hudbu a nosili jiné oblečení než dnes. Dnes je prostě jiná doba. Geraltovi pozvedám číši na počest času, který jsme spolu strávili ať u knih nebo her a je jedno zda se naše cesty ještě potkají či nikoliv, alespoň u mě ten čas za to stál. Na zdraví!
  • Mozek
    *13*
    byla to skvělá jízda...
  • Všechno nejlepší!

    (To je přání i stručné shrnutí této herní trilogie)

    *3*
  • Nejlepsi dil
  • kdo tu zjednoduše jsi ty, když napíšeš temná atmosféra tak to neznamená, že to tak je, je to jenom tvůj subjektivní pohled. Záchrana světa rozhodně není dokončení pentalogie, pentalogie je zakončena, Divoký hon tam byl je naškrábnut, rozhodně nikde nebylo napsáno, že Bílá zima opravdu přijde a Divoký Hon bude unášet Geralta a Yen z ostrova, kde odpočítává po smrti. Navíc ten ostrov ani nemusí být skutečný, takže ten konec je napsán jako dvojsmysl. Takže záměrně fabuluješ, protože pentalogie je uzavřena. Záchrana světa ROZHODNĚ NENÍ dokončení pentalogie.
  • To je hodně veliké zjednodušení. Co třeba Srdce z kamene? Tam máš Fausta, morální volby, vývoj postav, temnou atmosféru, spoustu odkazů na různé mýty a pohádky, druhé a třetí plány, které objevíš až při opakovaném hraní (třeba text písničky kterou si zpívají děti, když čekáš na O´Dimma), ...
    A ta kritizovaná záchrana světa je jenom plynulé dokončení hlavního příběhu knih. Teda záchrana světů.
  • totální blbost. Zaklínač 3 využívá do značné míry předlohu, využívá napsané premisy a dává to do hry v dost podobných případech. Hra je noapak mnohem klišovitější než knihy, hlavně třetí díl se v tom neskonale topí. Vlastně příběh je naprosto prostinký, kdyby nebylo pár fajn vedlejších questů a fanboyů, tak se takhle diskuze vůbec nevede. V žádném případě vývojáři nenapsali ani v jednom díle nějaký příběh, který by stál za pozornost. Jednička - revenge story, dvojka - GoT pro zaklínačsku, trojka Dragon Age(Bioware záchrana světa) po zaklínačsku.
  • Sapkowski se vypracoval z přispěvatele povídek do okrajových fantasy časopisů v žánrově uznávaného spisovatele. Přečti si ale třeba jeho první zaklínačské povídky, to je dost hrůza ve srovnání s hlavním příběhem knih.
    Snažil jsem se číst jeho "husitskou" trilogii, ale byla to bída. Stejně jako spoustu jiných autorů má potřebu u "historického" románu nacpat do textu co nejvíc historických reálií na úkor myšlenky, příběhu, koheze textu. Když to srovnáš s o sto let starším Sienkiewiczem, je to bída.
    V zaklínačské pentalogii používá hromadu klišé, často se opakuje. Třeba osud elfů jako ekologický problém (přemnožení lidstva, řeky znečištěné odpadem z barvíren atd.) mi lezl krkem, je to sice zajímavý nápad, ale příliš zřetelně uměle naroubovaný na "dospělou fantasy". Na Bouřkové sezóně, která vyšla nedávno, je taky dost poznat, že se námětově vyčerpat a sklouznul k opakování různých klišé.
    Když chceš ty příklady - vývojáři se chytili některých jeho schémat (třeba "člověk může být také zrůda") a ty pak úspěšně využili ve spoustě hlavních i vedlejších questů. O čerpání z klasických evropských pohádek ani nemluvě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit