Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • fanstranky HOTS dota http://www.heroesofthestorm.name/
  • Konečně první MOBA hra která by mně mohla bavit.
    LoL neskutečna sra*ka s grafikou ke zbliti kde se nováček absolutně neoeientuje.
    Dota v jedničce vykradli W III a dvojka nezajímavá a nudná tak že se u toho dá usnout. Ještě vás to nutí projít nějakej priblblej tutorial.
    Takže se těším až konečně Blizz vydá pořádnou MOBA hru a ukáže ostatním amatérům jak se dělají hry.
  • Kdyz jsem tohle napsal minule tak me fanboys a diskuteri se zapornym iq flamovali jeste dva dny. *15*
  • Jak už jsem zmínil v minulé diskuzi, nové nápady a změna by v žánru MOBA by byla sice hezká, ale tento typ her stojí na dobrém balancování herní mechaniky. Obávám se, že na tom bude HotS trpět.
  • a pak se probudis s rukou v nocniku
  • pay2win jak vysity :D a to ma ohrozit dotu :D chachacha
  • To by byl StarCraft II progaming, kdyby jeden hráč měl za eura koupený bonus, že jeho Drony těží minerály rychleji... :o)
  • gert
    Nezažil jsem, že by Blizzard udělal špatnou hru, naopak, všechny jejich hry jsou neuvěřitelně chytlavé, tahle hra podle mě nebude výjimkou, troufám si tvrdit, že převezme otěže nejlepší MOBA hry.
  • Krescz
    na necem musi vydelavat...je to blizzard *15* ...pro me je to taky studena sprcha...zapas sice zabere mensi casovi usek, ale na druhou stranu, aby si neceho dosahl tak tech zapasu budes muset hrat vice...jinak budes v nevyhode = genialita
  • Souhlasim s tim, ze LoL uz zacina mit prilis mnoho hrdinu a jejich variaci. Nekdy je lepsi se zastavit a zacit to resit jinym zpusobem, jelikoz chapu, ze prave novy hrdinove a jejich skinny jsou hlavnim zdrojem prijmu.
  • Tohle nejsou ani itemy, to jsou prostě runy jako v LoL. Akorát "trochu" na steroidech.
  • Hraju LoL. Na jednu stranu se na HotS hodně těším. Líbí se mi kratší zápasy, jednodušší, víc akce, míň micromanagementu, že není potřeba studovat buildy, doufám, že i těch šampionů tam bude míň. Prostě už pracuju a nemám dost času, abych to mohl pořád studovat a hrát tak složitou hru jako LoL tak dobře, jak bych chtěl.
    Ale to co dělají Blizzard poslední dobou, se mi vůbec nelíbí. Hlavně ekonomika. Našetřit na hrdinu za 10000 bude trvat 400 her, protože za víťezství 40g a za prohru 10g (průměr 25g). Jasně, budou tam nějaké bonusy za levely apod., ale to člověk dostane jen ze začátku. Takže lategame 400 her na nového šampiona. V LoL je to na nejdražšího cca 60 zápasů. Jasně, zápas trvá dvakrát tolik, ale pořád 3x míň času.
    Teď k tomu přidali ještě ty artefakty. Jeden artefakt na max 5500 goldů, tj. 220 her, což mi přijde fakt drsný. Budou potřeba tři. A různý šampioni různý artefakty. První plná knížka stojí v LoL cca 9000ip, takže zhruba 90 zápasů. Tady je potřeba 660 na jednu kombinaci tří artefaktů, takže tak 3,5x víc času. Navíc to dělá hru zbytečně složitější. A jsou potřeba, když budete hrát proti někomu stejně dobrému, tak je to artefakt, který rozhodne.
  • Literally pay 2 win. Fuj.
  • Ale tak hlavně, že to je free, ne? Každej má stejný podmínky, nemusíš nic platit za reálný peníze! Na všechno si vyděláš xxxx hodinama hraním! Kde ostatní za reálný prachy budou mít ty výhody co ty ne! A bude tě to sakra bavit, hrát.

    A nejlepší je, že se furt najde někdo kdo tenhle systém bude obhajovat....

    (Hra jako taková ok, jiná moba jiný směr, ale ten systém... Proboha probuďte se všichni.)
  • A přemýšlel jsi někdy proč tomu tak je? Pokud ne tak je to přesně takhle. 1.) Starcraft si musíš koupit. 2.) Proniknout do jeho multiplayeru (na nějakou slušnou úroveň) je dost obtížný, takže se musíš snažit a chtít. = Z toho vyplývá, že tam jsou lidi tam jsou lidi co opravdu chtějí hrát tuhle hru a chtěj se to naučit. Oni taky nějak začínali a pak rádi poradí. Tím, že si to musíš koupit odfiltruješ x% děcek, který nejvíc flamujou. Obtížností zase další x% špatný komunity páč s tím seknou.

    Mám dva příklady.

    EVE online - neuvěřitelná komunita, poradí ti, ale musíš se snažit a chtít. Sice jim budeš dělat pucfleka nějakej čas, ale naučíš se. (Protiklad WoW. Ok platí se taky, ale obtížnost? Nikde. Takže tam máš děcka, a rádoby chytránky. WoW vanilla a TBC to bylo něco neporovnatelného. Komunitou.)

    TF2 - do tý doby dokud to nebylo zdarma, taky úžasná komunita. Vanilla servery super známosti z celý Evropy. Hodní lidi a zábava. To co tam je teď je neuvěřitelný, od tý doby co je to free jsem na to šáhnul tak 2x. Předtím jsem tam byl desítky hodin.
  • Tak tomu říkám slušný protimluv. Cituji:"Když utíkáte do základny a za zády máte dva nepřátelské hrdiny, může být právě jeden výstřel navíc přesně tím, co vás dorazí, když nemáte třeba artefakt na rychlejší regeneraci zdraví. Právě v takových situacích by měly artefakty na maximálním levelu pomoci, aniž by to mělo zásadní vliv na celkový balanc." Vzhledem k tomu, že hra je zaměřená na spolupráci hráčů, tak každá smrt byť i jednoho člena týmu může rozhodnout o vaši konečné výhře, či prohře, tak si myslím, že balancovat takový systém výhod prostě nepůjde. Dobře sehraný tým s artefakty-výhodami bude mít vždy navrch proti stejně dobře sehranému týmu bez artefaktů-výhod.
  • Ronox
    Už se mi párkrát tohle stalo, že někdo napsal: First time here nebo First time playing this hero a lidi mu napsali co a jak. Horší je to, když to dotyčnej nenapíše a prostě dělá, co si myslí, že má dělat, tak mu to pak ostatní daj sežrat.
  • "pay2win je neco co si muzes za prachy poridit a neda se toho dosahnout hrou.... V ROZUMNÉ HRACÍ DOBĚ...."

    fixed it for you
  • >Prostě ty lidi u kterých když napíšete do veřejného chatu "hej jsem nováček co mi takhle poradit?" "tak vás nenazvou "nooob" ale místo toho jen řeknou "jasně není problém".

    Starcraft ^^ (aspon teda vo vacsine pripadov :p)
  • Krescz
    abys nakonec nebyl zklamanej

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit