Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Není si tak těžké domyslet, že místo Severní Koreji to má být Čína...ale to by nebylo v současné a minulé době(vydání HF1) příhodné...
  • Napadem? Jako ze zeme kde lide chcipaji hlady prepadne a dobije USA? Uz jsem videl hodne stupidnich pribehu, ale tenhle je vsechny trumfnul.
  • Pilgrim66
    Homefront znacka je snad prokleta...
  • Perfektní shrnutí!
  • V čem jako? Příběh dával smysl ještě méně, levely byly neskutečně nudné, úprava schopností obleku neměla žádný význam. Navíc si asi řekli, že když může mít luk Far Cry 3, série kterou oni začali, tak samozřejmě ho tam musí mít i oni, přestože to nedává žádný smysl. Aby mohli jeho užívání obhájit, dali všem ostaním zbraním sílu airsoftky z tržnice, takže jeden šíp odpovídal jednomu vystřílenému zásobníku. Už se ale nezaobírali tím, že hrdina s jeho ultrahustěkrutopřísným hi-tech nanosuitem sice dokáže unést několik raket, granátů, náloží C4 a asi 20 zásobníků, ale šípů do jediné pořádně učinné zbraně nemůže vzít víc než 10. Jak by asi každý čekal, po rozbořeném New Yorku prolezlém emzáky se moc dalších šípů neválí, takže většinu času jsem strávil obcházením všech mrtvol a vytahováním použitých projektilů
  • prudislav
    škoda zrovna HF 2 vypadal od Cryteku po dlouhy době dobře i hratlností a nápadem. Ne oni radši zazdí tohl místo hromady F2P nsmyslů co chtěj vydat *10* Snad je teda spekulace o odkoupení Cryteku Uk Deep silverem pravdivá
  • Tak to ani náhodou, trojka je pěkná srajda...
  • C1 - tech demo vyborneho engine, vysoke hw naroky, vysoka popularita, only pc, nizke prodeje
    C2 - multiplatforma, hate ze strany pc hracu, lepsi ovladani, vertikalni rozmer, uzsi koridor, lepsi hratelnost, ale s nedomyslenostmi, mestske prostredi, nemoznost si lehnout
    C3 - navrat prirody, sirsi koridor + vertikalni rozmer, vybrousena hratelnost, nejlepsi dil, nejmensi popularita
  • Crysis 3 byl lepsi nez Crysis 2.
  • Jejich poslední dobrá hra byla Crysis 2, CryEngine neměl u jiných vývojářů moc velký úspěch, dlouho připravované Warface zapadlo mezi desítky F2P stříleček a Ryse byl sračkoidní quick-time fest. Co je nejlepší udělat v podobné situaci? Samozřejmě vyvíjet 3 hry najednou, z nichž 2 jsou pokračování příšerných prvních dílů!
  • Crysis 1 - PC only hitech hra
    Crysis 2 - PC + konzole downgrade
    Crysis 3 - primarne konzole + PC

    Ryse: Son of Rome - jenom konzole

    vysledek predem marneho pokusu udelat hitech hru na konzole = krach
  • Jestli to bude taková pitomost jako jednička tak to nikomu chybět nebude...
  • Já právě myslím, že Homefront by Crytek mohl konečně z těch sraček vyhrabat
  • Jack1947
    Njn, takhle to dopadá když si někdo naloží příliš mnoho práce, další COD nepotřebujem to rovnou můžou odpískat. *7*
  • v hodně případech to tak bohužel je...na práci kterou by zastal jeden, dva manageři je "managerů" pět
  • Dobrá hra ? vždyť kromě grafiky to bylo v podstatě to samé jako wolfenstein 3D. Je mi na blití z povrchních idiotů kterým stačí pozlátko.
  • Tak tady je na místě už jen máváček...škoda, vypadalo to zajmavě a pokud to ve finále vyjde, tak vsadím levé varle na to, že z "partizánského" boje zbyde jen první mise a zbytek bude kopírka CoD jako první díl Homefrontu
  • vsak o tom zadna.. ale kdo vi jak to tam bylo a je ? Hodit vsechno na managery je proste blbost.
  • lol a to jako neni manažer?
  • s každým dalším dílem do toho EA vrážela víc peněz, s každým dalším dílem do toho měl Crytek míň a míň co kecat.. hezký příklad debaty níže

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit