Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Trapny, jak se stale Nintendo snazi presvedcovat, ze na vykonu zarizeni vlastne nezalezi, a ze dulezite je ke hre pridat nejakou blbinu (jako ovladani tabletem), aby si lidi kupovali predrazeny hardware, vetsinou o polovinu vykonnejsi, nez konkurence. Viz treba srovnani 3DS a nastupujici PSVita, pricemz 3DS si muze poridit jen blazen.
    Na vykonu zalezi predevsim! Je zdaleka prvni vec, diky ktere mohou vznikat komplexnejsi, detailnejsi hry s lepsi fyzikou, grafikou a umelou inteligenci. A prave diky navysovani vykonu mohou vznikat i nove zanry a prohlubovani tech stavajicich. Kdo ma aspon pet pet pohromade, musi mu to byt jasne. Nintendo je neco jako Apple. Prodava sve produkty, protoze dokaze lidi zblbnout...
    • Peppa
      Asi jsem blázen, 3DS mám a jsem s ním spokojený, mašinka super, jenom víc her kdyby bylo. Že na výkonu nezáleží ukázalo DS které rozdrtilo PSP a Wii, které pokořilo Xbox i s PS.

      Wii mám a hrajeme na něm pořád, hlavně s přítelkyní. Ona je to totiž v důsledku mnohem sociálnější konzole než Xbox s Xboxlive, kde se potkává jenom parta nerdů prostřednictvím obrazovky.
      • mirekdusinojc
        "Wii, které pokořilo Xbox i s PS." No nevím, jak Wii pokořilo Xbox a PS. Wii se jednoduše odklonilo ke casual scéně, čímž si získalo nové hráče, na druhou stranu ztratilo mnoho starých. Wii se prostě až donedávna pohybovalo v 80% v naprosto jiných částech spektra hráčů, což však neznamená pokoření konkurence.
        • No v souhrnu taková Pandora či Dingoo převážně těží z historických úspěchů Nintenda . Nicméně ROMky z DS ani zrovna nepatří mezi vyhledávané tituly .
          PSP bylo úspěšné díky pirátské scéně a hrubému výkonu . PSX (PS2 ) je díky době své morální existence prostě nekorunovaný herní král . Xbox (určitě ne 360) bylo zakuklené PC , které spíš ověřilo reakce trhů než aby plnohodnotně zaútočilo na své dobové rivaly.
          3DS vypadá lákavě , ale na to kde nic není davy nepřilákáte ....
          Ve výsledku u konzol o výkon opravdu v první řadě nejde , tam jde především o software a podporu vývojářů . Bohužel díky WII se od Nintenda odvrátili právě ti největší hráči na trhu . Casual hráče nadchnete snadno , ale dlouho vám úspěch nevydrží a reklamami na totéž v nových barvách potom otrávíte i zbytek potencionálních kupců .
    • Vidíš vše jen černobíle, je mi tě líto. Apple a Nintendo nabízejí ve své sféře bezkonkurenční produkty.
    • God-of-War
      přesně tak *3* . Kolik lidí si Wiičko koupilo a kolik z nich na něm teď hrají? prakticky nikdo, páč je to šrot
      • Se šrotem se nepolemizuje , nicméně když si to chudáci podložkáři už koupili , tak jen tak nepřiznají že jim na jejich "inwestice" sedá prach .
      • protože ho nemáš ještě neznamená že ho lidi nekupuji a nehrají????je to o jiné rodiné zábavě pro děti a rodiče.Na to nikdo nepotřebuje užo grafiku...jenže to těžko mužeš vědět tak jen hloupě plkáš....
    • Oprava: o polovinu mene vykonny...
  • 3DS je mnohem lepsi nez psv ps se vzdycky snazi okopirovat nintendo,ps nikdy nepřišlo s něčím novým jen kopíruje a ten kdo nechce přiznat že nintenda jsou lepsi tak je zkur___ná p___a nintendo je proste nej a výdrž na kterou si všychni blbové stěžujou je taky nej.
    NINTENDO VŽDYCKY ROZDRTÍ PLAYSTATIONY. *16* *16* *16* *16*
  • Fallon
    Ono záleží aj na tom o akom výkone sa bavíme. V prípade čistej grafickej akcelerácie súhlasím ,že tlačiť to dopredu môže len čistý magor. Už teraz( aj pre tie 6 rokov staré konzole) je tvorba grafiky neskutočne časovo i finančne náročná. Tlačiť to viac dopredu by znamenalo ,že v budúcnosti by mimo 100+ men štúdií (bežne patriacim molochom ako activision) nebolo nič lebo malý vývojári by skrátka neboli schopný držať krok a vydávať hry dostatočne rýchlo(častejšie ako raz do 5 rokov).
    Ak sa tu však bavíme o RAM pamäti a procesoroch tak iba súhlasne prikyvujem. Minimálne za účelom tvorby lepšej Ai a kratších načítavacích časov by to malo zmysel, prípadne by sa nič nestalo keby sa k tomu pripojila trocha tej fyziky.
    Toľko môj pohľad na vec.
  • ps3 je tu nejakých 4 a půl roku, u nás vyšla v březnu 2007. Xšrot tu je těch 5-6 let
    • "Sony oficiálně odhalila PlayStation 3 (propagováno jako PLAYSTATION 3) 16. května 2005 na herní konferenci E3 2005, konzoli představila s ovladačem v bumerangovém stylu." Tohle je na wiki. To že se začal PS3 prodávat až o rok či více později není podstatné.
  • Nezlobte se, ale tenhle článek je totální hovadina od A do Z.
    • Peppa
      Pro svoje tvrzení jsi poskytl opravdu pádné argumenty.
      • Někdy je samoobsažné shrnutí faktu lepší než elaborát na půl stránky .
        • Od kdy se něčí názor bere jako fakt?
          • Když se ti nepodaří úspěšně tvrzení vyvrátit stává se názor prostým faktem .
            A o tom , že tenhle článek je smotkem povzdechů a PR reklamy se diskutovat prostě nedá .
            • No výborně. Moje tvrzení zní, že jsi přešitá ženská, tajně miluješ růžové jednorožce a Orlando Blooma. Jsem rád, že jsem si tenhle fakt sám vyjasnil.
  • Hm, pravda, dneska AAA hry jsou o tom, aby bylo co nejméně vidět, že je to prakticky to samé, co předchůdce.
  • To že se grafické orgie zastavily někde u DX9 a poplatných grafik mohou konzole i politika Microsoftu který kope za oba týmy . Zatím to je v intencích PC pátá "prodejní" generace grafických karet bez přidané hodnoty (2XXX;3XXX;4XXX;5XXX;6XXX - 8XXX ;9XXX ;2XXX;4XXX;5XXX)
    Ostatně díky sociálnímu propojení konzolích marketů lidé přestávají čekat na AAA herní tituly s hyperrealistickou grafikou a hratelností dvou hodin .
    Bohužel Nintendo se jen veze , nedá se říct že by WII ; 3DS či Jů byly průlomové platformy v masovém měřítku .
    • Ale co lidi vubec nechapou, ze vykon neni jen o grafice, to je jen mala cast. Hry potrebujou stale vyssi vykon, aby si vyvojari mohli dovolit vytvaret komplexnejsi a unikatnejsi prostredi, umelou inteligenci. Diky vykonnejsimu hardwaru bylo treba mozne mit unikatni postavy ve hrach a ne jen stale duplikovat par sablon. To same se ale deje i dnes, i kdyz uz to tak neni videt. Nedostatek vykonu, hlavne konzoli, se vynahrazje ruznymi "oblbovacimi efekty", kdy v dalce uz nejsou skutecne objekty, ale sprity, vsechny objekty, na kterych tolik nezalezi jsou jen duplikovane stale dokola, atd.
      Kdyby to bylo jen na Nintendu, hry by se vubec neposouvaly technologicky dopredu. Prave Nintendo svym podradnym hardwarem vzdy tahne o nekolik let nazad, a za to mam byt rad? Ani nahodou...
      • Na druhou stranu , když si odmyslíme grafiku a zůstane jen ohlodaná herní kostra .... jsme rázem zpátky v letech 98-2001 ( Half life - poslední opravdu znatelný posun v chování UI v FPS , GTA - prvý úspěšný pokus o 3D simulaci haj..líka ve městě a paramáti všech sandbox her dneška ; Operace Flashpoint - První vážně míněná simulace válečného konfliktu , ve které jste mohli použít vybavení i prostředky svého protivníka )
        K tomu aby měl technologický posun v před smysl je potřeba , aby trh nové možnosti přijal a nesetrvával jen na základních principech . Bohužel zaměření na casual hráče kromě minimálních nutných investic do vývoje znamená především přidat barvičky a kostru hry co nejvíc zjednodušit .
        Nebude jen náhodou , že herní vývoj v podstatě stagnuje právě od roku 2002 kdy byly vypuštěny Direct X 9.0 .
      • ps: to jsem psal hlavne jako pokracovani predchoziho prispevku, ne odpoved....
  • mirekdusinojc
    Grafika má ještě stále dost prostoru kam se posouvat, i když to většinou rozeznáme v detailech, ovšem tady nejde o grafiku. Výkon konzole se nepoužívá pouze na to, ale například na fyzikální model, na umělou inteligenci a spousty dalších prvků, které hry činí zábavnější. Takže až se ukáže nová generace konzolí od Sony a Microsoftu, tak zase Wii U ostrouhá co se týče herního mainstreamu. Nehledě na to, že dnešní posun grafiky brzdí především staré konzole, jelikož 90% her míří právě na ně a tudíž se nevyplatí vyvíjet engine, který v současnosti utáhnou pouze PCčka a my tedy netušíme, kam se může grafika ještě posunout. Na druhou stranu Wii jasně ukázalo hlavní směr, jakým se chce konzole ubírat a se všemi porty z konkurenčních konzolí, které pravděpodobně vyjdou, nabídne i něco málo navíc pro ty "hc" hráče.
    • Je potreba si vsimat i zpetne vazby. Cim vetsi vykon a grafika, tim vetsi naklady jsou na tvorbu hry. Uz dnes jsou tak vysoke, ze je hru nutno zpristupnovat co nejvice hracum, tedy oslovovat hrace na vsech platformach a zjednodusovat. Vzhledem k tomu, ze hardcore hraci tvori mensinu, to pro ne neni zadouci wmer vyvoje i kdyz si kratkozrace mysli ze ano.
  • Nintendo 3ds je suprový výkon super
    a her je celkem dost ale samozřejmě čím víc tím líp.
    Nintendo vždycky dokázalo rozdrtit ps.Ja a muj bratr Vitek mame 3DS a jsme s nim víc než spokojení a budeme kupovat wii u a věříme že zase bude lepší.


    fryzelka@atlas.cz
  • Můj osobní názor je, že se hry čím dál tím více blíží jakémusi komunitnímu hraní. Hcete strategii se stavěním bází a velice taktickými a dlouhými propracovaný střety? Hrejte go. Chcete akční hru s dostatkem strafování a přitom plnou taktiky? Hrejte tenis. Hra je stále fundamentálně o hře. Buď porážíte pravidla nebo soupeře. A obávám se, že vizuálních orgií se velice rychle nasytíte (výjimkou možná Wipeout) a pak zas budete chtít hru. Nechci říct, že prezentace hry není důležitá, ale jsou i jiné cesty, jak tomu pomoci. Příběh, humor, nebo trochu rozumnější vývojář, který si nemyslí že jdu a střílím je vysoce nasazená laťka pro inteligenci hráče. Osobně by se mi líbilo jakési snadboxové MMORPG, něco jako Little Big Planet s tím, že místo vytváření plošinkových levelů budete vytvářet úplně celé scénáře s NPC a tak všelijak. Zní to jako Bard`s Tale Online. Mnohdy je totiž dobrý nápad lepší než 100 vývojářů a bohužel 100 vývojářů nemusí mít často jen dobré nápady.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit