Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vypadá to hezky, bojím se ale, že z těch sonarových přeblesků ve tmě mě odjedou oči.
  • Držím tvůrcům palce, vypadá to rozhodně hodně zajímavě
  • "Klasicky" nevidomí lidé nedokážou vidět detaily, ale pokud jsi četl článek, tak bys měl vědět, že Cassie není běžná, handicapovaná dívka... Používá echolokaci k vidění svého okolí, což je známý jev, který se dokázal vyvinout u pár jedinců novodobé historie. Vývojáři se určitě inspirovali nevidomými, jako byl Američan Ben Underwood. Jako chlapec onemocněl rakovinou rohovky, která jej připravila o zrak. Přesto byl schopen naučit se jezdit na skateboardu, kolečkových bruslích, hrát basket nebo dokonce videohry (!!!). Echolokace rozhodně dokáže nahradit náš zrak plnohodnotně, krom barev nejspíše.
  • teda holka má echolokaci jak Daredevil, ještě aby se uměla i tak prát *4*
  • Ono hrát v podstatě celou hru v naprosté tmě by se nedalo zpracovat moc dobře. Každopádně nápad super, ale provedení bude problem.
  • Výborný nápad, jen by bylo lepší kdyby to monstrum mělo neurčitý tvar, slepý člověk nedokaže vnímat takové detaily, a navic bych se víc bál
  • Nyarlathotep
    Jak už posoudili kolegové pode mnou, trailer si držel solidní atmošku až do závěrečného představení motýlí entity, nebo co to bylo. No uvidíme, třeba tvůrci překvapí...
  • Taky mi závěr toho traileru přišel nepovedený/nedotažený. Ale jinak je atmoška solidní - taky jsem byl napnutý.

    Nepozdává se mi provedení/převedení toho (jinak velmi dobře znějícího, teoreticky) konceptu do vizuální stránky a hratelnosti...
  • Pekný napinák, 3minúty každým clickom som bol napätý čo vyskočí z tmy. A bolo to skvele až kým to nepokazili na záver že ukazali tie motýle Ducha. Škoda lepšie by bolo keby ste len počuli zvuk a konec gameplayu alebo pokračovali v chodení po dome to by bol napinák.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit