Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • teda holka má echolokaci jak Daredevil, ještě aby se uměla i tak prát *4*
  • Pekný napinák, 3minúty každým clickom som bol napätý čo vyskočí z tmy. A bolo to skvele až kým to nepokazili na záver že ukazali tie motýle Ducha. Škoda lepšie by bolo keby ste len počuli zvuk a konec gameplayu alebo pokračovali v chodení po dome to by bol napinák.
    • Taky mi závěr toho traileru přišel nepovedený/nedotažený. Ale jinak je atmoška solidní - taky jsem byl napnutý.

      Nepozdává se mi provedení/převedení toho (jinak velmi dobře znějícího, teoreticky) konceptu do vizuální stránky a hratelnosti...
      • Ono hrát v podstatě celou hru v naprosté tmě by se nedalo zpracovat moc dobře. Každopádně nápad super, ale provedení bude problem.
  • Držím tvůrcům palce, vypadá to rozhodně hodně zajímavě
  • Vypadá to hezky, bojím se ale, že z těch sonarových přeblesků ve tmě mě odjedou oči.
  • Výborný nápad, jen by bylo lepší kdyby to monstrum mělo neurčitý tvar, slepý člověk nedokaže vnímat takové detaily, a navic bych se víc bál
    • "Klasicky" nevidomí lidé nedokážou vidět detaily, ale pokud jsi četl článek, tak bys měl vědět, že Cassie není běžná, handicapovaná dívka... Používá echolokaci k vidění svého okolí, což je známý jev, který se dokázal vyvinout u pár jedinců novodobé historie. Vývojáři se určitě inspirovali nevidomými, jako byl Američan Ben Underwood. Jako chlapec onemocněl rakovinou rohovky, která jej připravila o zrak. Přesto byl schopen naučit se jezdit na skateboardu, kolečkových bruslích, hrát basket nebo dokonce videohry (!!!). Echolokace rozhodně dokáže nahradit náš zrak plnohodnotně, krom barev nejspíše.
  • Nyarlathotep
    Jak už posoudili kolegové pode mnou, trailer si držel solidní atmošku až do závěrečného představení motýlí entity, nebo co to bylo. No uvidíme, třeba tvůrci překvapí...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit