Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kubi-wan
    To je jedna věc, kterou dodnes nechápu - proč ve střílečkách nevidíte svoje nohy? Vždyť to nemůže bejt zas tak těžký udělat a rozhodně to pomáhá uvěřitelnosti toho, že jste skutečně ňáká postava. Jenže prd - většinou kouknete dolu a vidíte nanejvýš svůj stín. Obzvlášť směšný je, když stojíte na nějaký malý ploše, třeba na ňákym sloupku a vidíte, že tam prostě ty nohy nemáte. To hlavní hrdina levituje, nebo co? Fakt to nechápu.
    Třeba v Crysis to pokud vim šlo a hrdina nohy měl. Potěšilo mě to i v (pomiňme názory na hru) Duke Nukem Forever.
    To je stejný jak se simulací reálně se chovajících vlasů. Taky to jde a skoro nikde to neni... uf, ale to už je na jinou diskuzi...
    • DangerousDave
      keď sa spomenie herné telo vždy si vybavím Trespasera a dva ... balóny. Vôbec interakcia rúk tam bola vcelku prevratná a to sa písal rok 1998. Mnoho vecí mali byť už dávno samozrejmosť, od rozbitných svetiel, realistických zranení tak ako viditelné telo postavy. Mainstream na takéto detaily ale nereaguje, to je dôvod prečo sa s tým nikdo netrápy.
    • Podle mě to je stejný, jako když Dan Vávra říkal, že když dělali první Mafii, tak neexistovala nějaká referenční hra, takže se snažili udělat věci jako že policie hlídá rychlost a jestli je na semaforu zelená. Pak ale přišlo gta3, tyhle věci tam nebyly, lidem to nevadilo, a když ostatní vývojáři viděli, že lidi budou spokojený i bez toho, tak to dál dělaj bez policajtů (teď odhlédněme od toho, že zrovna tohle ovlivňuje i hratelnost) no a ve střílečkách se zase naučili, že si nemusej dělat hlavu s tím, jestli má hráč vidět nohy a tak to tak dělaj dál.
      Asi to nebude složitý, ale jediná věc, u které se nikdy nemůžou vyskytnout chyby, bugy a problémy je ta, která ve hře vůbec není.
    • O tomhle jsem taky uvažoval a stejný to je i se samotným tělem + ruce (taky tam nemáš jen loket a dál nic), které můžeš vidět.

      Ale hratelnosti to neubírá a podstatná věc to taky neni, jen takový menší námět k diskuzi.
    • Whoossain
      Pokud vim, tak nohy postavy jsou vidět i v BF3, DE:HR, MoH:WF a určitě i dalších FPS. Každopádně mi to nepřijde nijak zásadní a pokud neovlivňují přímo hratelnost (kopy atp.), tak to není určitě to, co by u mě nějak ovlivňovalo zážitek ze hry.
      • Hlavně nesmíme zapomenout na hru, která s touhle myšlenkou - tedy vidění vlastních nohou - přišla, a sice F.E.A.R. (alespoň myslím, že byla první).
        • Mr.Lolendo
          F.E.A.R. přišel se simulací pohybu hlavy jako první.
        • vlastik.plaminek
          Nejsem si jistý, ale mám pocit, že Riddick vyšel dřív.
          • Máš pravdu, ale v Riddickovi jsem si toho vůbec nevšiml. Na druhou stranu jsem to hrál tak cca půl hoďky.
            • No vidis, ale my mluvime o nohach. *1* *3* *4*
            • Jste moc mlady. *1*

              Dle me byl prvni Trespasser. I kdyz tam jste videli spis jen hrdincino poprsi. *3*
    • Máš naprostou pravdu, vidět své nohy v FPS titulu je to nejdůležitější.
      • Keyz
        Například jestliže hráč musí počítat s tělem když se někam snaží narvat je to dobrý.
        Vypadá to divně když hraješ za hlavu a ta se v malé šachtě otočí o 360 stupňů.
      • kubi-wan
        Neřikám, že je to nejdůležitější. Jen to, že mně to se*e *3*
        • kubi-wan
          Ale jen trošku, taky mi to tu hru nezkazí, žejo.
      • Whoossain
        Přesně :-)
  • Video hezké, ale je to předanimované a předrenderované, až to budete hrát, bude to vypadat jinak a bude z toho i jiný pocit... Je zvláštní že se autor článku rozplývá nad zpracováním a pohybem postavy v prostoru, když to neni in-game video... jediné co bych si z toho videa vyvodil, je směr jakým chtějí aby se hra ubírala... Ale to by byl pak pouze článek s fakty, který by mě nedonutil na něj zareagovat, takže účel to asi splnilo...
    • Tak určitě tohle neni gameplay, ale prostě já mám rád horrorový hry a tahle podle mě má potenciál člověka jako já dostatečně uspokojit. *3* Jen doufám že to nebude až přehnaně akční a spíš takovej ten survival.
    • jo jo, nedovedu si představit jak by v reálným hraní fungovalo třeba to, jak se hrdina opírá rukou o rohy... třeba když se přibližuju k rohu, tak by se na obrazovce pomalu vysouvala ruka směrem nahoru? :)
      • JohnyTheZik
        Neco podobnyho prave bylo v ME, takze zrovna s timhle bych si hlavu nelamal :)
        • pokud vím, tam bylo jen to, že když jsi rychle přiběhnul ke stěně, tak tam dala packy, případně se to aktivovalo tlačítkem (skok a zachycení a tak)... ale tady, blížíš se k rohu a automaticky by se musela spustit akce ruky, vrátíš se o krok zpět, ruka zajíždí, vrátíš se k rohu, ruka vyjíždí... :D no, je možný, že to nějak chytře jde, ale moc si to neumím představit ;)
    • Taky bych řekl že video nemá s gameplayem vůbec nic společnýho, každopádně tenhle titul budu sledovat, vypadá to zajímavě.
  • stejně nechápu, kdo tyhle hry hraje, já bych to teda sám doma ani nepustil :D
  • Whoossain
    Co je "horovka"?
    • Odehrává se to asi na horách .)
      • :D super :D
  • Pro mě zase jedna hra na kterou se můžu těšit *3*
  • Mno na kerú pi*u do toho domu liezol.
  • To je první trailer za poslední léta co mě dostal.... ten konec byl fakt povedenej, ještě že mam židli nízko :D
  • Přesně to jsem měl rád na Cry of Fear - sice tam nebyly vidět nohy, ale hrdinovo pohybování bylo dost "fyzicky viditelné" (ruce při sprintu, uhyby...)
  • DangerousDave
    divadlo je to pekné, ako bude vyzerať dopredu nenaplánovaný gameplay je vec druhá. Vzbudzuje to vo mne dojem, že kontrolu hráča nad postavou bude až príliš často preberať hra aby vám jej autori až pod nos naservírovali tie "správne" momenty. Osobne na mňa tento štýl lakačiek nefunguje, keďže dopredu je každému s trochou rozumu jasné čo sa stane.

    Prostredie je inak spracované výborne, po technickej stránke to jednoducho vyzerá dobre.
  • K nohám a tělu:

    Nejlépe zpracované to bylo v prvním Call of Juarez, hráli jste za dvě postavy a viděli jste vše od prsou směrem dolu. Takže u Indiána jste viděli i bič který jste měli za opaskem, atd...
    Doporučuju si zahrát i kvůli příběhu.
    • Jo, výborná hra... Reverend Rulez *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit