Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To je první trailer za poslední léta co mě dostal.... ten konec byl fakt povedenej, ještě že mam židli nízko :D
  • Mr.Lolendo
    F.E.A.R. přišel se simulací pohybu hlavy jako první.
  • Cypri
    No video se mi moc líbí, nicméně to asi gameplay nebude, ale pokud ano tím líp.
    Dále, pokud by takhle nějak měl vypadat gameplay, tak je to sice super, ale obávám se, že se hra bude hrát víc sama a hráč jen občas bude moct chvíli běžet, občas něco stisknout, sem tam něco volně prozkoumat, ale bude to vesměs řízený skriptem/animacema/samovolně. Takhle to na mě zatím působí. Interaktivní film.

    Nicméně nebudu to hned zatracovat, protože tohle se mi zatím líbí, video si mou pozornost získalo, tím pádem i hra a já doufám, že to bude dobré. Za kvalitní horor rád nějaké peníze pustím.
  • Jo, výborná hra... Reverend Rulez *5*
  • Tak určitě tohle neni gameplay, ale prostě já mám rád horrorový hry a tahle podle mě má potenciál člověka jako já dostatečně uspokojit. *3* Jen doufám že to nebude až přehnaně akční a spíš takovej ten survival.
  • Přesně to jsem měl rád na Cry of Fear - sice tam nebyly vidět nohy, ale hrdinovo pohybování bylo dost "fyzicky viditelné" (ruce při sprintu, uhyby...)
  • Mno na kerú pi*u do toho domu liezol.
  • pokud vím, tam bylo jen to, že když jsi rychle přiběhnul ke stěně, tak tam dala packy, případně se to aktivovalo tlačítkem (skok a zachycení a tak)... ale tady, blížíš se k rohu a automaticky by se musela spustit akce ruky, vrátíš se o krok zpět, ruka zajíždí, vrátíš se k rohu, ruka vyjíždí... :D no, je možný, že to nějak chytře jde, ale moc si to neumím představit ;)
  • " Člověk vidí, že Miles používá ruce" taky sem se toho hodne vsim a je to nerealne. jak si plizi u zdi a rukou ji hladi nebo jak otevre jednou rukou dvere a druhou je zase pohladi :-D
  • No vidis, ale my mluvime o nohach. *1* *3* *4*
  • Jste moc mlady. *1*

    Dle me byl prvni Trespasser. I kdyz tam jste videli spis jen hrdincino poprsi. *3*
  • JohnyTheZik
    Neco podobnyho prave bylo v ME, takze zrovna s timhle bych si hlavu nelamal :)
  • jo jo, nedovedu si představit jak by v reálným hraní fungovalo třeba to, jak se hrdina opírá rukou o rohy... třeba když se přibližuju k rohu, tak by se na obrazovce pomalu vysouvala ruka směrem nahoru? :)
  • Taky bych řekl že video nemá s gameplayem vůbec nic společnýho, každopádně tenhle titul budu sledovat, vypadá to zajímavě.
  • Máš pravdu, ale v Riddickovi jsem si toho vůbec nevšiml. Na druhou stranu jsem to hrál tak cca půl hoďky.
  • vlastik.plaminek
    Nejsem si jistý, ale mám pocit, že Riddick vyšel dřív.
  • Video hezké, ale je to předanimované a předrenderované, až to budete hrát, bude to vypadat jinak a bude z toho i jiný pocit... Je zvláštní že se autor článku rozplývá nad zpracováním a pohybem postavy v prostoru, když to neni in-game video... jediné co bych si z toho videa vyvodil, je směr jakým chtějí aby se hra ubírala... Ale to by byl pak pouze článek s fakty, který by mě nedonutil na něj zareagovat, takže účel to asi splnilo...
  • K nohám a tělu:

    Nejlépe zpracované to bylo v prvním Call of Juarez, hráli jste za dvě postavy a viděli jste vše od prsou směrem dolu. Takže u Indiána jste viděli i bič který jste měli za opaskem, atd...
    Doporučuju si zahrát i kvůli příběhu.
  • DangerousDave
    keď sa spomenie herné telo vždy si vybavím Trespasera a dva ... balóny. Vôbec interakcia rúk tam bola vcelku prevratná a to sa písal rok 1998. Mnoho vecí mali byť už dávno samozrejmosť, od rozbitných svetiel, realistických zranení tak ako viditelné telo postavy. Mainstream na takéto detaily ale nereaguje, to je dôvod prečo sa s tým nikdo netrápy.
  • Pro mě zase jedna hra na kterou se můžu těšit *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit