Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Není se čemu divit, když je to jen další wow klon s přemrštěnou cenou v podobě měsíčních poplatků za coop single a špatným multiplayerem
    • Shaker
      bejt to cistej wow klon s tematem star wars, tak to hraje nekolik set lidi, koukam, ze si to opravdu hodne hral a mas narok to hodnotit...
      • ja jsem to hral a muzu ti rict ze to opravdu je wow klon a jeste ktomu spatnej :)
        • Souhlas, hrál sem to s pár kamarádama 3 měsíce a je to jednoznačně wow klon co se herních mechanik týká a ještě ne moc povedenej. Třeba pvp je uplně wowlike s tim rozdílem že mu v žádnym ohledu nesahá po kolena. Univerzum v podobe planet a né celistvýho světa je taky pro mě krok vedle - byť chápu že do světa sw to opravdu chtěli natlačit tak ta rozkouskovanost a defakto nemožnost potkat enemáka mě ubíjela. Na swtor sem se fakt těšil a chvíli sem si ho i fakt užíval ale přes všechnu chuť se to prostě dýl hrát nedalo.. hlavně endgame naprostá krize.. Radši sme rozjížděli nový postavy v obou frakcích pač to aspoň byla zábava.
          • Shaker
            jo, nektery veci sou prevzaty z wowu a i spatne, ale to je tak polovina z celkovyho vyctu... ta druha pulka je originalni, zabavna a nedotazena do konce, viz co sem psal dole v reakci na Cahira. nemuzes rikat klon treba autu, ktery ma stejnou barvu, motor a kola, protoze zbytek je proste jinej...
            • jasný, já takhle standartně řikám hrám co se snažej se svézt na komerčnim úspechu wowka tim, že vemou jeho jádro a na něj nabalujou.. ať už stejný nebo uplně originální věci. Takovou hru běžně poznáš po letmym shlídnutí nějákýho ingame videa a myslim že bavit se o konkrétních věcech který jsou převzatý a který ne a který sou uplně nový atp. je mimo pointu označení klon wow. ale chápu že slovo klon tě tam provokuje :-)
        • Shaker
          Ne, neni, predpokladam, ze kazda hra videna z treti osoby s naklikavanim skillu je podle tebe klon wowka, takze i prichozi GW2 ze? Placas nesmysly, evidentne si to nehral dost nebo sis nevsimal hernich mechanik. Abych te uved do reality, tak pluska tu dostavas od trolla a jeho podobnych... Preju hezkej zbytek dne
          • musim te zklamat, o gw2 si nemyslim ze je klon wowka, mam to uz dokonce i koupeny ;) a myslim ze par mechanik sw od narceni klon wowka nezachrani... pribehove q jsou fajn, libi se mi, ale je to mmo, questy jsou jen zacatek a ne i konec :P
            • proc bych mel byt zaujaty.. ja jsem si gw2 nevybral podle nazvu, ale podle toho co mi ta hra nabizi a umoznuje,. Kdyby me SW presvedcilo ze mi nabidne poradny endgame, tak ho rad budu hrat, ale ono nikde nic :)
            • Shaker
              "a myslim ze par mechanik sw od narceni klon wowka nezachrani" hezky receny, to samy muzes rict o GW2, ses proste zaujatej a drzis se toho, co si napsal, i kdyz uz davno vis, ze byla kravina...
    • Vrook
      Bohužel, není to stoprocentní WoWklon - nemá to, co mě drželo tak dlouho u WoWka, i když ani nevim, co to bylo.
    • teda aby nove mmo prerazilo musí byt inovativní? treba warhammer online mi prisel hodne inovativní (nehrál jsem to, jen z članku mi to tak prislo) a stejne nebyl uspesny. udelat dobre mmo je zrejme takova alchymie
  • nech je to free to play na Steame a bude tam ľudí určite viac.
  • Zayl
    Free to play přijíždí na třetí trať.

    *toot* *toot*
    • kéž by..

      Měsíční poplatky za hraní jsou přežitek.
  • Takze, abych to nejak popsal SWTOR jsem hral cca 6 mesicu, defakto od vydani na trh, no hraval jsem na serveru LoL, kde prvnich par tydnu, byl server totalne preplnen a cekaci doby byly opravdu dlouhe.
    Po opadnuti první vlny nadseni a rozcarovani na end game hry se ze serveru stal skoro normalne fungující server, kde populace na fleetu citala cca 300 hracu, to bylo v pohode chodily se WZ i Flaspoint nebylo problem slozit atd.
    No a pak to prislo v unoru rozpad 1 guildy v breznu rozpad 2 guildy a ted poslední rozpad 3 guildy zacatkem kvetna, všechny rozpady mely jedno spolecne a to bylo, ze hraci prestali hrat a nebyly to male guildy o 10 lidech ,ale guild,y které chodily ops v 16 a ještě zbyvalo dost na to, aby se slozil 8 ops.
    Takze co jsem mohl ve svete SW delat ? Vy lvloval jsem svého 3 altika a mohu, rici, ze do lvl 47 kde jsme skoncil, jsem na planetách nebyl schopen slozit jediny heroic Q pro 4 hrace, populace byla od 2 – max 10 hracu na planete ( nepocitam planety, kde se delaji daily Q tam je populace vyssi cca 20 hracu) A také doadm ze revolucni expeni v podobe Q linie je opravdu pekne jen kdyz expite 1 postavu u 2 se jiz nudite a u treti uz jen preskakujete dialogy, jelikož zhruba 15-20% Q je jinych a ostatní je totez.
    Takze zakonite musel prijit konec a kdyz jsem si precetl prichazejici patch 1.3 ano bude tam konecne transfer postav a dungeon finder, ale obavam sem ze tohle hru uz nespasi.
    No co rici zaverem, je to skoda hra mela obrovsky potenciál, funboyoive hry vam porad budou tvrdit jak je vse super, ale po pocatecnim hypu a naslednemu reseni problemu ze strany EA a BW s enginem, který je kamenem urazu cele hry, když k tomu pripocitam end game + PvP tak se ze SWTOR, stal jen dalsi mrtve MMO jako Conan, Aion, atd.
    • Naprosty souhlas, to byl duvod, proc jsem to po dvou lvl 50 a jedne lvl 32 postave na konci brezna zabalil.
    • Drtivá většina MMORPG se nedá hrát dlouhodobě hned po vydání kvůli chudému obsahu. To je prostě fakt. Kdybych začal hrát Age of Conan hned po vydání, projel bych obsah během měsíce a co pak dál? Nic. Totéž platí např. o LOTRO - to mělo na začátku tak slabý obsah, že ho mohli zkušenější hráči projít za dva týdny a pak prostě nebylo co dělat. Bohužel tohle platí o většině MMORPG.

      A jaké je řešení? Buď si počkat, až se MMO tak nějak "usadí" a pak si ho zahrát. Vyladí se chyby, zvětší se obsah atd. A nebo si ho zahrát hned po vydání, projít si ho, pak skončit a vrátit se za relevantní dobu (rok a víc).
    • Shaker
      bohuzel souhlas... jen muj server to potkalo driv
  • Dosáhl jsem finální úrovně a přestal hrát ... ledová planeta s daily úkoly a koridorový Coruskant na začátku levelování mi sebraly energi dál hrát. Docela se mi líbily instance, levelování bylo i zajímavé, scenérie pompézní ... nicméně Tera mi nyní připadá lepší a máme tu D3 + WOW datadisk beta test.
  • Dlouhodobě hra postrádá pro mě něco, co neumím přesně popsat. Přijde mi propracovaná, detailně graficky i mechanikou, ale je to všechno takové sterilní, boje nejsou zábavné, v podstatě si vystačíte se stejným sledem skillů bez ohledu na typ nepřítele, planetu atd. Dosáhl jsem maximálního levelu někdy v únoru, pak sem tam zalogoval a těsně po Legacy updatu jsem nakonec z nezájmu zrušil předplatné.
    Nevím, zda ta čísla sedí, ale vylidněno už tehdy bylo slušně, večer na Imperial Fleet si člověk musel pokecat aspoň s NPC, aby se tam sám nebál. Možná je to na jiných serverech lepší.
    • Trol.diskuzni
      Každý rozumný jedinec od začátku věděl, že tahle hra bude fail... Jen Cahir s panem Smutným se ne a ne nechat přesvědčit. *6*
      • MMO se musí hodnotit až s větším odstupem času. MMO potřebuje nějaký čas na vlastní "dozrání" - doladění hry samotné, vytvoření reálného konečného obsahu, dotvoření komunity atd. Jen opravdu nezkušený hráč od MMORPG může očekávat, že by bylo hned po vydání zcela "zralé".
  • Momenálne je trh obsadený a keď príde nová hra, automaticky bojuje o svoje miesto so súpermi, v prípade MMO je to tvrdý boj, pretože kvôli mesačným poplatkom a času na hru, nedá sa viac naraz viacero hier. Čiže automaticky sa nová hra porovnáva s konkurenciou. Tak to bolo aj v roku 2004 keď prišiel WOW, bojoval o miesto s EQ2. Väčšinu vecí prebral z iných MMO, pridal niečo nové, dal to do atraktívneho sveta Warcraftu, zjednodušil hru a sprístupnil to masám, narozdiel EQ2, ktorý bol hardcore. Vanilla WOW bola tiež hardcore, ale nie až tak ako EQ2. S terajším WoW sa to vôbec nedá porovnať. Wow mal veľké problémy na začiatku, chýbal endgame, postupne sa pridával content do hry, serveri padali, obrovské lagy a fronty. Ale podstatné bolo to, že napriek tomu to bolo porovnateľné s EQ2 a ľudia prešli na novú hru a za 2 roky rozšírili základňu na 10 mil.
    V roku 2011 prišiel SWTOR a situácia je iná, nie je už rok 2004 keď bol MMO v plienkach, teraz proti nemu stojí 7 rokov starý wow nabalený obrovským obsahom, takmer bez chýb, všetko funguje a hrateľnosť je vynikajúca. SWTOR sa musí porovnávať s WOW 2011, nie s Wow 2004, vtedy bola iná doba, Bioware mohli 7 rokov študovať hru, aby sa poučili a vydali dobrú hru. Ak teraz vyjde niečo také zabugované a nedorobené ako Age of Connan či Warhammer Online, automaticky to zanikne, nikto nebude čakať rok kým dorobia hru a pridajú veci, ktoré v hre mali byť od začiatku. V dnešnej dobe absencia dungeon finder, cross-realm pvp&pve je kritická, taktiež to, že endgame ešte neexistuje.
    To, že je tam kvalitný singleplayer a dubbing to je fajn, ale po 2. alte to už nikoho nezaujíma a aj tak preskakuje dialógy.
  • Povídka o tom, jak se automaty s heslem GAME OVER, INSERT COIN přesunuly z maringotek k Vám domů :-) LET´S INSERT COIN :-)
  • Blizzard by měl udělat nakou besedu pro herní studia s nazvem "jak dělat MMORPG" jinak už nikdy žadna kvalitní MMORPG hra, co se aspon trosku bude moct rovnat wowku nevznikne.
    • Overwatch
      Myslíš besedu BlizzCon? Tam Blizzard mluví o spoustě designových rozhodnutích docela otevřeně a vývojáři ochotně odpovídají na otázky publika. Jenže ne každý má takovou svobodu a tolik peněz jako Blizzard. Na drtivou většinu ostatních studií tlačí vydavatel a hrozí prstíčkem. Blizzard vždycky měl a podle všeho pořád má unikátní postavení a do určité míry si diktuje podmínky sám, podle svých potřeb. Takový luxus nemá téměř nikdo.
      • jak to myslíš, do určité míry si diktuje podmínky sám? blizzard diktuje podmínky a ostatní poslučně poslouchají ;)
  • dalo sa cakat, dokym vydavali len renderovane trailery tak to vyzeral odobre, v sekunde ako vysiel prvy in-game footage tak to bolo odsudene na zanik :) ak v sucasnosti chce niekto prerazit v P2P MMORPG svete tak musi vydat naraz hru co ma aspon 75% obsahu WoWka. a nie ze 2 alebo 3 mesiace pridaju patch co mal byt v original hre ... . ale ono to je o stihani deadlinov atd a vydavani hier ked este niesu hotove. a 10€ nieje vela, ale ani malo. pre nas tu v CZ/SK je to relativne dost, ale ak hra cloveka bavi tak to zaplati, vo F2P hrach je to este horsie vo vacsine pripadov, lebo tam ta nutia minat viac. World of Tanks napr, 10€ mesiac premium, na poriadne tanky nemas kredity tak musis farmit s premiumom, ten stoji 30€. a ked to zapnes tak v kazdom kole vidis aspon 5 ludi s tymi tankami. to je ryzovanie eur ako ma byt :) staci vydat hru, ak ju hraje aspon 50k ludi tak ju prerobit na Pay 2 Win a o zarobok ma studio postarane. Dufajme ze tak ale nedopadne GuildWars2 a vsetko bude ok :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit