Přejít na výpis diskuzí
HTC představilo projekt virtuální reality, na němž pracuje s Valve
2.3.2015 | Aleš Smutný
109 příspěvků
-
Modlím se at to dopadne dobře at je ta uemla realita mnohem lepší jak v oculus riftu.
Já vám řikám, že už se to blíží a jestli se tohle povede tak do 10let tady máme (od nekoho) naprosto dokonalou náhražku reality a ja ji chi ! Nas*at na realitu chci žív v tý umělly kde můžu cokoliv UŽ SE TO BLÍŽÍ A BUDE TO TU DRÍV NEŽ KDO DKY CEKAL HELL YEAH !! -
-
Marně přemýšlím co by museli mít za technologie, aby překonali to s čím se trápí oculus. Ale možná má Newell někde v záhybu svého břicha schované havarované UFO :)
-
Takže místo červené pilulky modrou? No někdo tou baterkou být musí *1*
-
-
Kdžy jsem videl co vsechno spatnyho a vlastne nic dobryho ho potkala za tu dobu tak to udelam stejne jak ten co je podvedl nea a morfea za vymenu za skvelej život v ty iluzy života :DD sry no, ale jejich ráj neni nic pro me :D
-
-
-
3. 3. ve 3 hodiny? Ale proč ne. Valve dlouho neoznámilo žádnou novou hru, neb se soustředilo na vývoj nových technologií. Source Engine 2, Steam Controller, Steam OS, Steam Box a teď spolupráce na VR. Docela si dokážu představit, že Half-Life 3 bude titulem, který bude založen na těchto technologií. Když pokrok, tak pořádnej...
-
Doufal jsem, ze tohle nevznikne driv, nez budu mit deti :-( Nebudou si chtit hrat s normalnima hrackama, kdyz to budou mit "realnejsi" primo na palici. Coz je sice fajn, ale vyrostou z nich zrejme jedinci bez fantazie :-( Na co litat s plastovym kverem po lese v ruce a strilet imaginarni nepratele, kdyz muzou sledovat jak se jim primo pred ocima rozleti borec na sra*ky. Je to fajn a my na to jeste koukame jinak, ale mam trosku strach, co to udela s dalsi generaci. Nemejte me za blazna, jen tak trosku filosofuju....ale zkuste se jen obcas podivat kolem sebe, kolik lidi ma tlamu nalepenou na smartphonu :-) Jak prohlasil Simon Phoenix (Wesley Snipes) ve filmu Demolition man: "svet se stal vlastni zku*venou karikaturou ze sci-fi filmu" ....A ono se to pomalu docela vyplnuje :-)
-
-
Opravdu se na VR těším, ale bojím se přesně tohohle.
-
tvoje obavy sú myslím zbytočné, je to iba iný level predstavivosti, rovnako by mohla staršia generácia ktorá nemala s hrami žiadne skúsenosti a skutočne mohli iba behať po vonku a kričať dole dole, že nám ktorí sme vyrastali na doomoch a kvejkoch chýba fantázia, imho je to skôr naopak, hry my ukázali toľko rôznorodosti, že mi to fantáziu nakoplo docela slušne.
-
-
Ale jak ti to nakopne fantasii, když máš všechno naservírované? Kniha nebo běhání s klackem po lese tě nutí si všechno vymýšlet - u her jen přijímáš. Může to být inspirace, ale fantasii to moc nerozvíjí.
-
-
to jednou takhle prijde deda domu a rika vnucce to je hrozny zase sedis u toho pocitace to ja kdyz byl ve tvem veku tak mi ke hrani stacilo par drevenych kostek a nekdy jsme se s kamarady domluvily sesli jsme se dali vsechny kostky dohromady a staveli z toho cele hrady. A co to tam vlastne delas? Ale hraju Minecraft s detma z celeho sveta z kostek stavime mesta, ostrovy atd....
-
-
To je fakt. A nožná i ten uran děda těžil... takže stejná zkušenost.
-
Ono jde spise o realny socialni kontakt, nez o ten virtualni. Nedavno jsem v mekaci vedle u stolu videl 4 synky s notasama a parili ten hearthstone, ci co to bylo. Nejdriv jsem kroutil hlavou, ale pak jsem uznal, ze to neni zas tak divne a pripomina to vlastne stare dobre lanparty.Posedi se, poji, popije, zahraje a je sranda. Nejhorsi je nevytahnout paty z baraku.Ani sto lidi na TS ti nenahradi partu kamosu v mistnosti.
-
-
-
-
Naštěstí můžeš děti do určitého věku řídit, usměrňovat a takové věci jim výrazně omezovat.
-
-
Ano, to muzes. Zkus diteti vysvetlit, ze zrovna pro nej to neni dobre, kdyz to maji vsichni ostatni kamaradi, bude te milovat. Jediny zpusob jak do toho muzes zasahnout, abys nebyl za parchanta je, ze ho primejes si to nejakym zpusobem zaslouzit. Nad deckem mas vychovnou moc akorat doma, jinak na nej pusobi okoli a kolektiv. Sam deti jeste nemam, ale iluze si nedelam, rad bych se pletl.
-
-
Hlavně to dítě musíš dát na sport. Ve škole bude v kolektivu, po škole na nějakém tréninku bude v kolektivu, k tomu se bude hýbat a na tyhle vymoženosti nebude mít tolik času. A když nic z toho nebude flákat, ať si pak dělá co chce.
-
-
Ne docela. Ty musis najit a dat ho na neco, co ho bude bavit a to v nem pestovat, jak nejvic to pujde, jinak se ti na to vysere a bude se bud bezucelne poflakovat s bandou a delat bordel, nebo to prosedi doma u kompu ;-) Uz jsme hodne odbocili. Ja bych sice o takovych vecech dokazal diskutovat cele hodiny, ale to sem moc nepatri. Nakonec, je na kazdem, jak pristoupi k vychove. Jak jsem napsal uz v prvnim postu, jen tak trosku filosofuju :-)
-
-
Presne tak zkus 14ti letemu devatakovi doma vysvetlovat ze zrovna on z cele tridy NESMI hrat COD, GTA, Battlefield protoze to jsou hry az od 18ti *1* *1* *1* *1*
-
-
-
A co teprv, až přijde doba VR s neurálním napojením, to bude degenerace... Ale to péčko *14*
-
-
Ohľadom toho HL3, na jednom zahraničnom webe som natrafil na ďalšiu nápovedu: HTC - Half-Life Three Confirmed *4*
-
Nedá mi to a přiživím se na těch konspiracích o HL3. Popravdě pokud kdy byla ideální doba k ohlášení HL3 je to spolu s přístrojem na VR. Když se vrátíme k HL2 co o tom víme. Hra byla revoluční především aplikací gravitace do hry, byla v podstatě průkopníkem v této oblasti. A proč dosud nebylo HL3 oznámeno? Možná, že vzhledem k hypu jaký se kolem hry vytvořil, si vývojáři uvědomili, že jednoduše nemůžou vytvořit tak dobrou (revoluční, ...) hru aby ji hráči opěvovali jako předešlé díly HL 1 a 2 (jednoduše by to byla vždy určitá vykradačka konceptů, které už někdo někdo použil).
Tím se vracíme ke konceptu VR. To je odpověd na HL3, jak ji udělat natolik revoluční aby se na ní vzpomínalo stejně jako na předešlé díly a být opět průkopníkem. Je důležité také zmínit, že HL2 vpodstatě rozjel digitální distribuce (ke hraní byl nutný steam). Tudíž, pokud má jediná hra, jediná značka, na světe sílu, rozjet a přinutit lidi koupit zařízení VR, je to HL3. Řekněme si na rovinu, kdo by si nechtěl zjistit více, případně zainvestovat do zařízení VR, když by věděl, že na něm výjde HL3!
Takže je to jasné, HL3 confirmed!!! *14* *14* *14* *2* -
-
HL3 only on VR! no tedy to by nechtěl asi nikdo no. *7*
-
-
Todle vypada lepe jak oculus :-) tesim jak se to vyvine.
-
-
S hodnocením bude lepší počkat na tiskovku Oculusu.
-
-
Konkurence je dobra, aspon Oculus neusne na vavrinech a bude se snazit nekam posunout, takze jen houst a jen dal
-
-
na jakejch vavrinech? vzdyt zatim nic pouzitelneho neudelali!
-
-
DK2 je už rozhodně použitelnej.
-
-
Hlavně ten jejich agresivní timetable možná trošku pohne Oculusem aby vypustili finální produkt.
Čeho já se ale bojím, je aby nám nevznikly dvě bojující platformy s exkluzivitama. To bych asi vraždil. To by potom mohlo zničit celé VR, protože už tak bude záležet na tom kolik je contentu, a když se ten content rozdrobí ještě mezi dvě zařízení, tak to bude znamenat, že ani jedno nebude mít dost. -
-
Ty jo exkluzivní hry na pc které jedou jen na exkluzivním zařízení, to by byla pravá noční můra ale známe Velv ti by toho byly snad i schopni. *7* *12* *13*
-
hele kdyby ty dva proti sobě bojovali tak by to dopadlo jako Blu-ray vs hd dvd, kde vyhrálo Sony a Microsoft se přizpůsobil. Tady by vyhrál asi Valve (díky steamu) a Oculus by se přizpůsobil.
-
Tohle byla moje první myšlenka... ale snad ne. Alepoň pro prvních pár let.
-
-
-
Bravo, jdi se vycpat Ocule.
-
super, ted jeste aby to fungovalo
-
aký to bude mat fov ? dúfam, že sa objaví konečne niekto kto nájde spôsob ako vyplniť väčšinu zorného pola, čo by bol z hladiska optiky docela zaujímavý problém. Mne tých 90/100 nestačí.
-
-
No tak pokud ty obrázky ukazují skutečné zařízení, tak tohle bude mít absolutně stejný FOV jako OR.
-
-
Já to teda četl dál než po nadpis a píšou "Displeje obsáhnou celé uživatelovo zorné pole"
-
-
Jo to já četl taky ... ale Obrázek zařízení nesouhlasí s tím co má dělat.
Takže proto sem napsal: "pokud ty obrázky ukazují skutečné zařízení"
Pokud to ve skutečnosti bude vypadat jinak, tak možná ano. Tvar předku jasně ukazuje, ža tam budou mít ty dva displeje na výšku a ten krček co máš na hlavě zase říká, že na boku asi mít monitor nebudeš, když tam máš plastovou trubku. -
-
1200 x 1080 per eye
90 hz refresh rate
110 degrees FOV
3 ms pixel persistence
360 inside-out audio tracking
Wireless hand-tracking hardware
Headphone jacks on either ear side
http://gamesided.com/2015/03/01/vive-virtual-reality-htc-valve-coming-year/ -
-
No jo... vypada to ze budes mit zase pravdu :D
-
Utáhne, protože snížíš trochu detaily... Stejně je přes ten Screendoor a nízké rozlišení neuvidíš.
-
A myslis ze to takovy rozliseni v 90 FPS fakt utahne treba u Elite? Moje PC se u rozliseni 2550*1440 docela dost zadejcha.
-
Teď tohle http://www.czc.cz/18739krrd4g3tac29vcr5d12r8/seznam
-
co máš za PC?
-
Ani ne ... Není to zase o tolik víc, než DK2 (960 x 1080 per eye) a to zvládne i moje PC.
Ale pokud by někdo udělal 4K verzi, tak už by si musel každé oko renderovat jednou GPU. -
To vypada ze jeste budu potrebovat 1x PC per eye :D
-
-
Našel sem obrázek vnitřku ...
https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/U2joIdumv4l0TTQ5B0W7mh1bTRU=/1020x0/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/3460426/vs03-02_0915cxs.0.png
Tohle by mohlo poskytovat větší zorný úhel. Mají větší čočky, než OR a používají jak to vypadá Fresnelovy čočky, což je zajímavé rozhodnutí. Teda soudím podle toho vroubkování.
Ale když to porovnám s Crescent bay ... http://i.imgur.com/zlL9QXtm.jpg -
-
Šílenej obrázek *8*
-
-
-
-
-