Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevím proc by to nemeli vydavat na Konzole aby ste zase na Pc meli vse co ubozaci!!!! *10* *10* *10*
  • Jack1947
    Pro mě se až na vyjímky stává všětšina firem odpadem ( furt to samé a ani zábava už to není) co dělají neméně odpadní hry. Takže jim jde o peníze a nebojí se šlapat v zapáchajicích mrtvolách... fuj *11*
    Krachovat by nemuseli jen by to s tím majnstrýmem nemuseli tak přehánět a vymýšlet každou možnou blbost (NFS- Anthem offline mmo tp...)
  • JohnyTheZik
    Ja chapu, ze ti unika pointa celyho prispevku, ale kdyz se firma topi ve financnich problemech, tak vyvijet hru, ktera se pravdepodobne neuchyti, je ekonomicka sebevrazda a jediny, k cemu to povede, je to, ze ta firma zkrachuje, takze o to spis bude mensi sance na nejakou dalsi, treba i zajimavou, hru od nich.

    A ja sice chapu, ze jsem se dotknul tvy oblibeny hry, ale ocividne tvuj nazor neni moc obecne sdilenej, kdyz tu hru nikdo nehraje a kdyz ji ukoncujou. Ale napis bobovi a zahrajte si, mne je to popravde uplne ukradeny, jen se aspon nesnaz bejt za kazdou cenu chytrej, ze jde vsem jen o penize. Well, mozna te to prekvapi, ale vetsina vetsich studii ty penize proste potrebuje.
  • JohnyTheZik
    Jojo, to si vyvojari z Blizzardu mysleli taky, ze maj silny znacky, a ta hra se tak tak drzi. Ten trh je hrozne presaturovanej, takze doporucovat neco, o co se snazili uz i v Dawn of War multiplayeru, je hodny bobova uvazovani no.
  • V některých věcech souhlasím s Bobem. Protože jsou ve vedení onech velkých firem lidi jako ty... co jim jde jen o prachy, tak budou vycházet odpad jako COD a menší odpad jako Battlefield... ano je jasné že jsi velmi inteligentní atd a to je právě ta chyba... Evolve je dle mého názoru unikátní hra v několika aspektech... pokud tě to omrzelo tak jsi určitě nenahrál mnoho hodin a nezažil jsi situaci kdy hraje spolu 5 přátel atd...
  • nevim proč píšeš že je to naposledy co mi odpovidas, když se snažim normalne diskutovat. Jestli bych doporučil MOBU? To není tak jednoduché (a práve proto píšu porad že podle mne uvažuješ trochu povrchne).
    zaleželo by na mnoha faktorech; treba kdyby vyvojar mel silnou značku, napr. moba z universa Warhammer 40k a prišel by s nejakými zajímavými prvky v hratelnosti, tak bych mu to doporučil. A byla by šance že taková hra uspeje.
  • JohnyTheZik
    Je celkem ironie, ze na to, co se tu tak horecnate zkousis prosazovat, doplatilo spousta studii pri MOBA boomu. Odpovez si sam - zkusil bys vydavat zajimavou hororovou moba hru, kdyz vis, ze naprosta vetsina lidi hraje dotu, lolko, nebo do urcity miry i hots? Jestli je tva odpoved ano, tak jsi prave prisel o neskutecny mnozstvi penez za vyvoj.
    Firma v pozici jako je CryTek si proste nemuze dovolit vydavat hry, po kterejch nikdo nestekne. Nehlede na to, ze udelali super zajimavou variantu jiz stokrat videneho.

    A bobe, tohle bylo vazne naposledy, zkus priste trochu vic premejslet, v konecnym dusledku sam sebe jen ztrapnujes. Nejen svoji cestinou, ktera je tristni.
  • JohnyTheZik
    Spolecny pocit ze strelby. Tak to je jeste lepsi nez bobovy rozdily.

    Tady prece vubec nejde o zasazeni, nebo jak ta hra vypada, ale co se v ni dela a jakou to ma replayabilitu. Rust, pripadne jakakoliv jina varianta tyhle hry, je diametralne odlisna od "mas lokaci s par tymama, zabij bosse, utec". To si zahrajes parkrat a staci. Stejne jako tomu bylo u vsech dalsich her s podobnym napadem.

    Naposledy, ano, ta hra se bude hrat jinak, je to o necem jinem, vyzaduje jinej pristup, ALE problem je v tom, ze se takovyhle hry hrozne rychle omrzej. V ty hre musi bejt duvod se do ni vracet. A ten tady, aspon zatim, fakt nevidim.
  • Jack1947
    Bude to jen další krok špatným směrem přímo do propasti a bezedné jámy *7*
  • je to profesionalni analytyk, tyhle faktory jsou pro nej jen drobnost
  • Asi si u toho Rustu moc neztrávil viď :) Rust a Hunt:showdown mají podle videa společný pocit ze střelby, v dayz je todle trošku jinde už jen díky pohledu třetí osoby, kterým si pomůžeš pomáhat koukat za roh a podobně. Dayz nemá taky tak silnou proměnu herního stylu když přijde noc.

    Ale už ztoho co píšeš je mi jasné, že to asi nebude tvůj šálek kávy. Pouhý strach o holý život ( ztráta výbavy kterou dáváš dohromady celé hodiny ), zvažování pro a proti při různých situacích dotvaří atmosféru a pumpuje adrenalin v takové míře kterou jsem v žádné jiné střílečce už od dob doomů a half lifů nežažil. A to je přesně to co od střilečky čekám, pořádnou přestřelku kde druhého můžeš přehrát i na zkušenosti a znalost terénu, ne pouze proto protože má lepší staty na zbrani, nebo bleskové reflexy.
  • Myslel jsem že se bavíme o tom že Hunt nemá nadeji na uspech podle tve analyzy. Jen jsem te upozornil že tvoje analyzy jsou podle mne trochu povrchni.
  • Tak mi to ješte prosím naposled vysvetli.
  • JohnyTheZik
    Boha jeho, tys fakt doted nepochopil, o cem celou dobu mluvim. Fakt jsem se snazil, bobe, ver mi.
  • A neni snad Battlefield zasadne odlisnej od CoD, i kdyz je to stejnej zanr? Presnej receno ma zasadne odlisnou hratelnost.
    (Zda se mi ze trochu slovickaris, je mi jasny ze tam neni tak zasadni rozdil jako mezi fps a napriklad strategii, ale jsou tam velke rozdily v hratelnosti. A to s ohledem na kontext teto diskuze: delani nejakych "analyz" trhu, hazeni her do jednoho pytle a vynaseni ortelu)
  • JohnyTheZik
    To sice ma, ale na tom zanru to vubec nic nemeni. Ale jestli je pro tebe battlefield zasadne odlisnej od Call of Duty, tak je jasny, proc tvy prispevky nedavaj smysl.

    SadButTrue: pravda, myslel jsem si, ze je to jen jouda, co chce mit vsechny hry v cestine.. Moje chyba
  • JohnyTheZik
    Bobe, kdyz uz se snazis bejt vtipnej, tak to aspon nepis s chybama. Jeste par "vlyvu" nebo "analyzi" a budu si muset vyplachnout oci kyselinou.
  • Tohle je v podstate NFS akorat jsou tam jen minimalni rozdili ze misto silnic mate les a misto aut pavouky. Za rok si na to nikdo ani nevzpomene. 1/10. Delam analyzi profesionalne, takze mi muzete verit ;)
  • Podle mne to nejsou drobnosti, velikost mapy napriklad ma zasadni vlyv na hratelnost.
  • JohnyTheZik
    EA jako Electronic Arts nebo Early Access? Protoze pokud to prvni, tak s tebou asi nemuzu uplne souhlasit. V posledni dobe jsem hral Titanfall 2 a to je super multiplayerovka, ve kterym jsem par desitek hodin utopil, to samy battle1. Mass Effect, at uz te ta serie bavi nebo ne, urcite neni hra jen na 1-10 hodin, takze jediny, co mi na EA sedi s touhle hraci dobou, je tak maximalne Unravel a to jsem fakt ochotnej odpustit, protoze je to kus umeni.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit