Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • já vím, že závidí, proto jsem jsem se přidal *1*
  • ti Kdo Vam sazej minusi asi zavidi :-D ...tesim se na to jak si to dam taky na svem 4-jadru :-)
  • Veterána.... no dá se to tak říct :D jo jsou levný ale někdo zas řikal že je spoustu druhů atd tak aby mi do toho PC šli... no nevim jestli to je kravina nebo ne protože já se v PC zase moc nevyznám :))
  • me too *5*

    ono by ani nevadilo, kdyby to jelo jen single core. jenže ono to rádo nesmyslně tuhlo, pokud byl multicore vypnutý, ale člověk ten multicore procesor měl
  • Parada takze ikdyz jsem F3 hral na High...tak FNV si mozna zahraju na 4 jadru daleko luxusneji!!...
  • ha! užjsem to našel - je to Eclipse engine
  • ano, optimalizovala se především správa pamětí, neboť výpočetně i kapacitně náročné osady jsou mnohem větší než ty v F3. (vyjádření J.E.Sawyera, vedoucího projektu). Dále je konečně plná podpora multicore procesorů. u F3 šla nastavit taky, ale defaultně byla vypnutá a rozhodně se nedalo říct, že by se to chovalo korektně.
  • pokud vím, tak DA stojí na vlastním enginu, který nikde jinde použit není. Nevím ot om, že by byl založen na enginu Gamebry, což je engine, který Bethesda využívá už od Morrowindu (v jeho starší verzi) a Oblivionu (v té novější, která je s drobnými úpravami použita i u Vegas).

    Jaká je kvalita dialogů ve Vegas, to je známo jen betatesterům a částečně i překladatelům (já jsem u Vegas přeložil asi 8% textů; částečně je jim to známo proto, že k velkému množství textů je prakticky nedohledatelný kontext). FNV obsahuje téměř milion slov, je tak větší než Fallout 2, a je tak z hlediska tohoto obsahu dost možná největším projektem herní historie. Jestli to je kvalitativně bídné, pak někdo napsal zbytečně moc zbytečných slov:-)
  • Ano, tomu rozumiem. Ale kedze som s F3 stravil desiatky hodin, tak mi to pride po vzhladovej stranke dost rovnake. Este aj "raiders/thugs" maju rovnaku tvar. Engine - OK, mozu ponechat, ale nech sa aspon trosku s texturami pohraju. Sice F2 toho po vzhladovej stranke z F1 vela nezmenilo a bola to stale super zabava, neviem, ci to tak dobre bude fungovat v 3D. Ale ak sa podari si udrzat dobru atmosferu, tak moje obavy sa rozpustia prvou-kozmickou :)
  • No kdyz si clovek najde na Wiki pozadavky u Fallout 3 nestaci se koukat ...ze by se vazne optimalizovalo _???
    Minimalní
    * 2,5 GHz (X2)
    * 1GB RAM (XP)/2GB (Vista)
    * 256GPUi (DirectX 9.0c)

    Doporučené
    * 5,1GHz (X2)
    * 2 GB RAM(XP) / 2.5 GB (Vista)
    * 512 MB GPUi (DirectX 9.0c)
  • Proč neponechat pokud stále fungují a ušetří se čas na podstatnější změny ?
  • Pokud se nemýlím, tak DragonAge běží na enginu vycházejícím také z Oblivionu . Osobně čekám něco mnohem propracovanějšího než akční DragonAge a rozhodně něco na míle vzdáleného dialogové hrůze a tím pádem hodně špatnému příběhovému větvení ve Falloutu3 .
    Stále doufám .... vždyt´slabé stránky Falloutu 3 pozná po hodnině hraní většina .
  • No do veteránů je upgrade RAMek vždy s*itgrade .... Zváš´t ceny nejsou tím co by je jakkoli zvýhodňovalo tomu věř .
  • Mozna se mylim, ale vzdycky jsem si myslel, ze minimalni pozadavky nejsou totez, co doporuceny ...
  • systém rozhovorů s enginem vůbec nesouvisí, je jeho nástavbou. u F 3 byl pevně daný limit počtu znaků na reakci, chyběly pořádné skill checky, skritping byl dost tuhý atd.
    Tohle všechno bylo upraveno k lepšímu *5*
  • Ramky sou dneska levný a myslím, že na toho tvýho veterána (nic ve zlym) budou sakra levný:)
  • System rozhovoru mozna, ale engine bohuzel neumoznuje moc dlouhe propracovane dialogy jako jsou napriklad v Dragon Age ci Mass Effect a zatim vydana gameplay videa to jen potvrzuji. Jak rikam, nechme se prekvapit *4*
  • Systém rozhovorů je totálně překopaný. Kdo sleduje, ví. *3*
  • Všechno splňuju ale 2 gb ram fakt nemám :( škoda. :D
  • Doufám že ramka bude mít v minimálních požadavcích 1024 ram :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit